Sivu 832 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 332732782822828829830831832833834835836842882932 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 16,621 - 16,640 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #16621
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vaikka sanoin ettei hätää kun halvemmalla saa niin vituttaahan se kun taitaa olla sittenkin toi isompi remppa autoon eessä, testailin lisää kun tuli vähän ajeltua ja kompura käy mutta jääkylmää ei tule. Näyttäis olevan niin että kun lähtee ajeleen niin se antaa sitä tosikylmää, mutta ei enää pidemmän ajon jälkeen. Vitun autot, miks pitää temppuilla noin epämääräisesti ettei vahingossakaan olis mitään hajua siitä mikä sitä vaivaa.

     
     
  2. #16622
    Mulla toi ilmeni siten ettei säädöt muuttunut, mutta oli onneks vaan joku tanko irronnut mikä säätää sen kimpustaan tehoja
    E:vie vikakoodin lukuun jos joku lämpötila-anturi sökönä.

     
     
  3. #16623
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vaikka sanoin ettei hätää kun halvemmalla saa niin vituttaahan se kun taitaa olla sittenkin toi isompi remppa autoon eessä, testailin lisää kun tuli vähän ajeltua ja kompura käy mutta jääkylmää ei tule. Näyttäis olevan niin että kun lähtee ajeleen niin se antaa sitä tosikylmää, mutta ei enää pidemmän ajon jälkeen. Vitun autot, miks pitää temppuilla noin epämääräisesti ettei vahingossakaan olis mitään hajua siitä mikä sitä vaivaa.
    Näiden muutaman viestin perusteella olenkin jo 100% varma että Tuittu on koulutukseltaan joku luonnonvara-alan PT:n hevostenhoitaja ja joutunut kuuntelemaan siellä konepuolen tunneilla, niin on jäänyt ilmastoinnin komponentit ja toimintaperiaate mieleen

     
     
  4. #16624
    Pylly kipee Särkee takareiteen ja alaselkään asti, kuuma. Uni ei tule.

     
     
  5. #16625
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    zkys, sherlock.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    "Uudemmat autot" Luojalle kiitos vanhasta toyolotjosta.
    Onhan uudemmat vähän oikukkaita kun se tuppaa oleen sitä että joku on rikki mutta kun ei tiedä mikä.

     
     
  6. #16626
    Osta tuittu jeesuksen vanha Taunus jos on vielä jossain myynnissä

     
     
  7. #16627
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Volvo Amazon. That sexy thing!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #16628
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    Osta tuittu jeesuksen vanha Taunus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Volvo Amazon
    Tästäpä ei sitten puutukkaan enää ku joku helvetin kova sitikanmies, mikä ei oo ikinä ajanu metriäkään muutaku sitikalla ja tietää varmaksi että se on maailman paras automerkki.

     
     
  9. #16629
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vituttaa kun joutuu huomanna naulailla anoppilan pihasaunan seiniä Appiukko oli viritelly kätevän kääntö "lukon" (puupönkkä 20cm pitkällä ja 1cm paksulla ruuvilla seinään) oveen ettei aukee ittellänsä. No olis sitten menny lukko päälle kun oltiin akkelin kanssa saunassa -> smami elopainollaan ovesta läpi

     
     
  10. #16630
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Yllättäen Vapourartilta GP Papsin napit loppu! Joutuuko tässä kääntymään SlowTekin puoleen ja tyytymään kloonikopionappiin. Toisaalta säästäs rahaa!

     
     
  11. #16631
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    Osta tuittu jeesuksen vanha Taunus jos on vielä jossain myynnissä
    Voi Taunus... Kaverin vanha kesä-auto mikä tuunattiin spraymaaleilla aivan järkyttävään kuntoon Harvemmin näkee auton kuoressa käytettävän niin halvan näköistä peltiä. Liekö edellinen omistaja vähän säätänyt. Harmi etten kuollaksenikaan löydä yhtäkään kuvaa siitä "autosta"...
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  12. #16632
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tästäpä ei sitten puutukkaan enää ku joku helvetin kova sitikanmies, mikä ei oo ikinä ajanu metriäkään muutaku sitikalla ja tietää varmaksi että se on maailman paras automerkki.
    Sitikalla nyt on vaan niin pirun mukava ajella ne lyhyet pätkät hajoamisten välillä... Nimim. "Oli mulla Xantia joskus vähän aikaa"

     
     
  13. #16633
    Mä sanoisin autoista sen verran että kaverilla oli silloin nuorempana ihan helvetin hieno Taunus. Coupe malli ja vinyylikatot(musta) ja hopeanharmaa muuten...tummennetut kaikki lasit ajovaloja myöten ja oli "sliipperi" siihen aikaan -88. Ja murjaisi ihan ok 2.6 litrasena kutosena. Ja oli tehty viimesenpäälle silloin...Voitti joitakin näyttelyjäkin silloin ja oli mun amisfrendi Lottovoitto mulle varmaan

     
     
  14. #16634
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Selkä pamahti hajalle työmatkalla, nyt sit linkataan.

     
     
  15. #16635
    Eiliset jääkiekkopelit. Mikä järki oli että pelejä on samaan aikaan, jo on järki loppunut ohjelman laatijalta.

     
     
  16. #16636
    Mä sanoisin autoista sen verran että kaverilla oli silloin nuorempana ihan helvetin hieno Taunus. Coupe malli ja vinyylikatot(musta) ja hopeanharmaa muuten...tummennetut kaikki lasit ajovaloja myöten ja oli "sliipperi" siihen aikaan -88. Ja murjaisi ihan ok 2.6 litrasena kutosena. Ja oli tehty viimesenpäälle silloin...Voitti joitakin näyttelyjäkin silloin ja oli mun amisfrendi Lottovoitto mulle varmaan
    Oliko gt vai gxl?

     
     
  17. #16637
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Tulin aamupaskalle ilman sähköröpsykkää... Syö miestä rotan lailla.

     
     
  18. #16638
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Tulin aamupaskalle ilman sähköröpsykkää... Syö miestä rotan lailla.
    Eikö irtoo?
    Japa japa

     
     
  19. #16639
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Eikö irtoo?
    Irtoo mutta ei niin mukavasti. Ja tärkeimpänä se että rutiinit meni vituiks.

     
     
  20. #16640
    Höyrykonkari vihu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    208
    Eile saapu postissa vihree lasitankki diabloo ja tippi, tankki meni samatie säpäleiks ku olin laittamas paikoillee
    Spoileri!



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •