Sivu 829 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 329729779819825826827828829830831832833839879929 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 16,561 - 16,580 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #16561
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eli oikeasti ajattelit ohittaa 15 auton letkan LAILLISELLA nopeudella?
    Toivottavasti ajotaidot ovat suhteessa uhoon.
    Siis autot paikallaan tilanteessa jossa olen nähnyt valojen vaihtuvan juuri punaisiksi, kyllä, laillisella nopeudella. Jotkut teollisuuskadun valot on varmaan 2 min punasena (Helsingissä). Ajotaitoani treenaan ratamoottoripyöräilyn merkeissä.

     
     
  2. #16562
    Mihin sulla on siellä liikenteessä niin kiire?

     
     
  3. #16563
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Ketä se haittaa jos moottoripyörä menee jonossa keulille ja katoaa paikalta ennen kun on itse päässyt hädintuskin liikkeelle? Itse pyrin jopa antamaan tilaa, että ne pyörät pääsisi helpommin ohi. Eikä johdu siitä että olisin kanssamotoristi, ei mulla ole edes A-korttia.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  4. #16564
    Kyllä mäkin annan tilaa ja jos letkassa pitää ajella, niin en roiku sen edessä olevan motoristin persiessä kiinni. Välillä oikein hirvittää miten lähellä kaksipyöräisiä jotkut ajaa. Ja toisaalta taas välillä tosissaan hirvittää katsoa miten lähellä edellä ajavaa joku mp roikkuu. Lane splittaus on mielestäni ihan ok, jos jonot seisovat tai korkeintaan matelevat. Mutta siinä se, Länsiväylällä joskus on tullut nähtyä tilanteita missä autoilija selvästi huomaa jonojen välistä tulevan mp:n ja ryhmittyy tahallaan kaistaviivalle. Liian vaarallista touhua mun mielestä.
    Viimeksi muokannut stolli; 19.05.14 kello 18:22. Syy: typo

     
     
  5. #16565
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Töissä sisällä about 30 astetta toimistossa, pitäs jaksaa valvoo muitte unta ja päällä ns pelti purkki... Kaiken kruunaa rikkinäine ilmastointi... Fuuuu

     
     
  6. #16566
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei ketään, ennen kuin se motoristi, joka yliarvioi ajokykynsä, on jonkun kyljessä vahingoittaen mahdollisesti muita.
    Tielle on jokainen tervetullut, kunhan tietää, mitä tekee, eli kalusto, fysiikka, tiedot & taidot, arviointi-ja harkintakyky ja ENNEN KAIKKEA se tärkein, eli asenne, on kohdallaan.
    Itse en moottoripyörän selkään enää koskaan nouse, kiitos hyvin huonojen kokemusten, mutta silti nostan hattu kelle moisella tohtii päästellä nykypäivän autoilijoiden seassa.
    Tosin lisättäköön, että ainoastaan harrikka on moottoripyörä, muut vain yrittävät olla harrikoita.
    KGO & Twist

     
     
  7. #16567
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mieli tekisi, mutta kaaosteoria.
    Se homma kun ei ole enää hallinnassasi tuon jälkeen ja esimerkiksi teitä väistävä rekka voi rusikoida invataksin.
    Fiksu ottaa rekkarin ylös ja tarjoaa yksityisopetusta etiikassa, moraalissa ja anatomiassa, lähinnä aiheesta "ilman hampaita on ikävä syödä" tai klassikko "miten käy, kun martin kohtaa kivekset".
    KGO & Twist

     
     
  8. #16568
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    JOS on pokkaa ajella liikenteessä OLEVINAAN eri säännöillä kuin muut,on oltava sitten valmiudet myös olla valmis maksamaan se hinta siitä ettei ollutkaan niin loistava kuski kuin kuvitteli.

    Esim itse olen niin kusipää ratin takana että jos huomaan kolarin tulevan johtuen esim lippisjonnen mielenkiinnosta ratin takana muuhun kuin ajamiseen niin annan rysähtää, jollei ole minun vikani.

    Kun kantapään kautta oppii se painuu paremmin kuoren läpi harmaaseen massaan.
    Niin ja sit sillä lippisjonnella on vauva vauvaistuimessa takapenkillä jota et havainnu. No, oppiipahan olemaan, eiks je?

     
     
  9. #16569
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Niin kauan kun muistaa et takana oleva on aina vastuussa niin hyvä tulee.

     
     
  10. #16570
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foraz Näytä viesti
    Niin ja sit sillä lippisjonnella on vauva vauvaistuimessa takapenkillä jota et havainnu. No, oppiipahan olemaan, eiks je?
    Kaleppo on valmis maksamaan sen hinnan.

     
     
  11. #16571
    Juu harrikka on ainoa todellinen kyykkypyörä, aina saa olla kyykyssä korjaamassa sitä.

     
     
  12. #16572
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Eiks tota kutsuta jenkeissäkin sanalla "collateral damage"?

     
     
  13. #16573
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Sua ei haittaa et sinä vanhempana ja tilanteen tajuavana saatat aiheuttaa toiselle hengenvaaran?

    Ei toikaan sitä fiksua ajokäyttäytymistä oo.

     
     
  14. #16574
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Ei todellakaan. Onneks en ookkaan mistään landelta jossa tommoset kalepot pistää menemään ja kaiuttimista soi "moottoritie on kuuma."

     
     
  15. #16575
    Miksi kaleppo olisi altavastaaja jos joku peukaloperseessä ajava ajaisi kalepon kylkeen omaa tyhmyyttään, vaikka kalepolla olisikin mahdollisuus välttää kolari?

     
     
  16. #16576
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Ei todellakaan. Onneks en ookkaan mistään landelta jossa tommoset kalepot pistää menemään ja kaiuttimista soi "moottoritie on kuuma."
    Itseähän vituttais ihan saatanasti asua siellä etelässä, meinasin sanoa että helsingissä mutta kai nuo vannabe helsingitkin lasketaan mukaan. Kehitysvammainen serkkupoika se hakattiin tossa viime viikolla sielläpäin paikallisella juna-asemalle. Toki mitäs meni katsomaan porukkaan päin kun käveli ohi. Tokihan se oikeuttaa 10 hengen porukan hakkaamaan pienikokeisen miehen joka on 8-vuotiaan tasolla... Nyrkkiä naamaan ja potkua päähän kun toinen ei en'' pysynytkään pystyssä...

     
     
  17. #16577
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Ei mua ainakaan vituta yhtään kun kaikki on mukavan lähellä. Oon joskus kuullu semmosen sanonnan että kehä III: sen ulkopuolella ei ole elämää. Tiedä sitten siitä.

     
     
  18. #16578
    ainoastaan harrikka on moottoripyörä
    Ja vittua käteen!Noi saatanan kakspyöräset traktorit pitäis kaikki paalata ja tehdä rojusta varaosia oikeisiin prätkiin.Vituttaa kuunnella traktorien pauketta yöllä kun yrittää saada unta,tarttee varmaan hankkii kolmijalkoja...

     
     
  19. #16579
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Epäilinkin, että tuo herättäisi tunteita.
    KGO & Twist

     
     
  20. #16580
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Jos 2 pyöräinen tuo lisän potenssiin, niin millä tavalla Baijerilaisella Munan Wenyttimellä ajelu vaikuttaa siihen?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •