Sivu 811 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311711761801807808809810811812813814815821861911 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 16,201 - 16,220 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #16201
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Eräs likka menneisyydestä kuuli erostani ja kysyi voitaisiinko kokeilla. Ihan sinällään ok idea mutta ipanan oli pieraissut joskus (ei minun) eli ei todellakaan. Nyt sitten meikä on kuulemma täysi kusipää.

    Does not compute.
    Mitä tässä lukee? Jaa jaa, siis oli synnyttänyt jonkun toisen siittämän lapsen, eikä ipana vaan ollut pierassu. Ajattelinkin jo hetken äijää aika ronkeliksi
    Onneksi nuo aivot toimii, joskin pienellä viiveellä

     
     
  2. #16202
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Eräs likka menneisyydestä kuuli erostani ja kysyi voitaisiinko kokeilla. Ihan sinällään ok idea mutta ipanan oli pieraissut joskus (ei minun) eli ei todellakaan. Nyt sitten meikä on kuulemma täysi kusipää.

    Does not compute.
    Mitä se haittaa? Ota se asenne kuin mulla, että vaikkei itse halua omia lapsia niin ei haittaa vaikka toisella oliskin, koska silloin ei ainakaan tule sitä yhtä ikävää keskustelua kun toinen on jo toteuttanut tarpeensa täyttää maa.

     
     
  3. #16203
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jos sun kommentti oli "ei todellakaan" semmoiselle jolla on lapsi niin ihan aiheesta suuttui.
    Vertaa ruokaan: jokaisella on se jokin sapuska joka on "ei todellakaan", itsellä se on kesäkeitto. Tarjoamalla moista tietäen etten saa sitä alas saa saman vastauksen. Olisi likka jättänyt kysymättä, tiesi vastauksen etukäteen.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  4. #16204
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eli siis vihaatko lapsia vai etkö halua "käytettyä" naista?

     
     
  5. #16205
    Höyrykonkari vihu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    "käytettyä" naista?
    Spoileri!



     
     
  6. #16206
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Voihan tietty päätöksen olla hankkimatta muksuja tavalla tai toisella nähdä tietty noinkin. Lapsen kasvattaminen, oman tai ottosellaisen, ei vaan kuulu suunnitelmiini.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  7. #16207
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Lapsen kasvattaminen, oman tai ottosellaisen, ei vaan kuulu suunnitelmiini.
    Eihän sitä pakko ole mitään isä tai äitipuolen roolia ottaa, en minäkään kenellekkään keinoemoksi ryhtyis. Mutta onhan se lapsi pystyttävä ottamaan huomioon. Jos ei tosiaankaan yhtään tykkää lapsista niin silloin kannattaa jättää väliin, koska lapset kyllä vaistoaa jos niistä ei pidetä ja se on painajainen lapselle jos sellainen ihminen on sen elämässä.

    Vaikka mulle tuli kyllä sellainen fiilis tosta keittohommasta että tässä taitaa olla ongelma enemmänkin tuo "käytetty nainen" juttu.

     
     
  8. #16208
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jos sun kommentti oli "ei todellakaan" semmoiselle jolla on lapsi niin ihan aiheesta suuttui.
    eipä ole kellään oikeutta suuttua siitä ettei toinen halua seurustella semmosen ihmisen kanssa jolla on lapsi(a). tai esim. on tyhmä, kuuntelee väärää musiikkia, tykkää koirista enemmän ku kissoista, pureskelee varpaankynsiään tai muuten vaan sen naama aiheuttaa vitutusta.

     
     
  9. #16209
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jos ongelma on ettei halua lasten kanssa olla minkäänlaisessa kanssakäymisessä, jos taas "käytetty nainen" niin onpahan mulkusti ajateltu. Mene ja tiedä.

    Fight!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #16210
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    eipä ole kellään oikeutta suuttua siitä ettei toinen halua seurustella semmosen ihmisen kanssa jolla on lapsi(a). tai esim. on tyhmä, kuuntelee väärää musiikkia, tykkää koirista enemmän ku kissoista, pureskelee varpaankynsiään tai muuten vaan sen naama aiheuttaa vitutusta.
    Tämä totta, ei siitä kyllä suuttua saa. Kunhan koitin tuoda yhtä näkökulmaa esille, ettei muuten hyvää ehdokasta kannata hylätä pelkästään sen takia että sillä sattuu olemaan muksu ellei sitten tosissaan inhoa lapsia.


    Ja ehkä koitin että tuleeko sieltä jotain pinnallisempia syitä joihin tarttua...

     
     
  11. #16211
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jos se oli ruma?
    KGO & Twist

     
     
  12. #16212
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jos se oli ruma?
    seo ihan hyvä syy o: kauneus kun on katsojan silmässä, ja jos haluaa saman ihmisen kanssa olla pitempään ni kannattaahan se valkata semmonen joka miellyttää kaikilla osa-alueilla. tietysti sit jos se ensimmäinen filtteri on ulkonäön kohalla ja on ihan ehdoton, ni todennäkösesti jää paitsi jostain hyvästä. sama tottakai pätee kaikkiin muihinki ominaisuuksiin joiden perusteella sulkee pois mahollisia kumppaneita o:

     
     
  13. #16213
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    seo ihan hyvä syy o: kauneus kun on katsojan silmässä, ja jos haluaa saman ihmisen kanssa olla pitempään ni kannattaahan se valkata semmonen joka miellyttää kaikilla osa-alueilla. tietysti sit jos se ensimmäinen filtteri on ulkonäön kohalla ja on ihan ehdoton, ni todennäkösesti jää paitsi jostain hyvästä. sama tottakai pätee kaikkiin muihinki ominaisuuksiin joiden perusteella sulkee pois mahollisia kumppaneita o:
    Joku fiksu joskus sanoi että parhaat suhteet saa alkunsa ystävyydestä. Ja periaatteessa näin, ensin on hyvä tutustua kunnolla ettei sitten huomaa jossain vaiheessa että kaikki oli pelkkää soidinta, pintakiiltoa ja kilokaupalla pakkelia.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #16214
    Tuo ylläoleva on kyllä totta, ainakin itse tykkään tutustua rauhassa, nykyisen kanssa tunnettiin joku 5-6kk ennen seurustelua Tosin oli aika ilmiselvää että ollaan yhdessä niin ei tarvinnut kilpailijoitakaan pelätä Vein hälle muuten kukkia ja suklaata pienen rasian tänään, ihan vaan huvikseen. Suosittelen välillä muillekkin ettei pääse liikaa arkeistumaan suhde. Välillä vaan pitää jotain asioita itsestäänselvyytenä ennen ku kaikki menee vituralleen Olipas avautuminen tähän väliin.

     
     
  15. #16215
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Joku fiksu joskus sanoi että parhaat suhteet saa alkunsa ystävyydestä. Ja periaatteessa näin, ensin on hyvä tutustua kunnolla ettei sitten huomaa jossain vaiheessa että kaikki oli pelkkää soidinta, pintakiiltoa ja kilokaupalla pakkelia.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #16216
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Tuo ylläoleva on kyllä totta, ainakin itse tykkään tutustua rauhassa, nykyisen kanssa tunnettiin joku 5-6kk ennen seurustelua Tosin oli aika ilmiselvää että ollaan yhdessä niin ei tarvinnut kilpailijoitakaan pelätä Vein hälle muuten kukkia ja suklaata pienen rasian tänään, ihan vaan huvikseen. Suosittelen välillä muillekkin ettei pääse liikaa arkeistumaan suhde. Välillä vaan pitää jotain asioita itsestäänselvyytenä ennen ku kaikki menee vituralleen Olipas avautuminen tähän väliin.
    Viimeksi, ja jokaisella edelliselläkin kerralla kun ostin kukkia niin oli hirvee ryöpytys että mitä oon tehny, miksi, mistä hyvästä, mitä oikein ajan takaa jnejnejne. Ei koskaan enää.



    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #16217
    Kaiken totuuden nimissä oma avopuoliso on entinen työkaveri, joten tuli niin sanotusti syötyä kuormasta
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #16218
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Re: ipana vs käytetty

    Muksut eivät vaan kuulu suunnitelmiini eikä myöskään toisten muksujen kasvattaminen. Vastaukseni olisi voinut olla täysin erilainen mikäli sillä likalla ei olisi kiviriippaa. Minulla ei ole sinällään mitään lapsia vastaan, on vain sitä vaivaa ja itsenäisyyden menetystä vastaan jonka lapsen ilmaantuminen elämääni toisi.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  19. #16219
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Re: ipana vs käytetty

    Muksut eivät vaan kuulu suunnitelmiini eikä myöskään toisten muksujen kasvattaminen. Vastaukseni olisi voinut olla täysin erilainen mikäli sillä likalla ei olisi kiviriippaa. Minulla ei ole sinällään mitään lapsia vastaan, on vain sitä vaivaa ja itsenäisyyden menetystä vastaan jonka lapsen ilmaantuminen elämääni toisi.
    + yleensä kuviossa jollain tasolla pyörii lapsen isä/äiti, ei tietysti aina mutta se riski on olemassa.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  20. #16220
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Kaiken totuuden nimissä oma avopuoliso on entinen työkaveri, joten tuli niin sanotusti syötyä kuormasta
    Ite ensiksi luikertelin avokin elämään ja siitä tuli mun pomo vasta sen jälkeen.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •