Sivu 798 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 298698748788794795796797798799800801802808848898 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,941 - 15,960 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15941
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Jerpele. Olin maksamassa tilausta polskeista paypalilla ja eiks joku bitti mene jossain poikittain. Lopputulos heitto takaisin kauppiaan sivuille ja tilaus kyllä näkyy, mutta maksua ei (ja paypalin sivuiltakaan löytänyt mitään). FUUUUK!

     
     
  2. #15942
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Sinä joka ehkä vähän unelmoit siitä joskus niin hyvältä maistuneesta malborosta, niin muistutan että ihan hirveetä tuhnua se on koko suun täydeltä. Torstaina tulee VG :t ja harvest berryt ja kaikki kiva taas mutta siihen asti haisen perseeltä >

     
     
  3. #15943
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Valitettavasti vapottelu ei korvaa henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtimista. Se paskainen perse haisee, vaikka kuinka puhaltelisit Harvest Berryn tuoksuja housuihin.
    KGO & Twist

     
     
  4. #15944
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    kurkku ollu kipeenä muutaman päivän ja nyt alkaa tuntua että nostaa kuumetta ja rykiminen yltyä oikein keuhkojen pohjasta asti.

     
     
  5. #15945
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tätä päivää mä olen pitkään pelännyt ja tänää se tapahtui, nimittäin koko duunipäivän kestävä höyryttömyys.

    Kaikki alkoi siitä kun toisen misterin muovitankki hajosi viikonloppuna, no nohevana vaihdoin metallitankin siihen ja perus liemet sekaan sen enempiä ihmettelemättä (tää siis on mun duunihöyrystin)
    Työmatka meni normaalisti kun matkoilla pidän toista misteriä.

    No pääsin töihin, otin duunimisterin laukusta ja otin höyryt -> kauheeta kuraa, ei voi höyrytellä. En ollu pessy metallitankkia ja siitä irtos makua.

    Ajattelin että onhan mulla mun matkamisteri ja nestettä vajaa puteli, tuumasta toimeen ja matkamister täyteen ja kunnon höyryt -> hyi *****.
    Nestepullo mikä ollu mukana puolisen vuotta oli menny pilalle.

    Täss vaiheessa alko mieleen hiipiä et nikotiinittomuus tulisi kestää koko työpäivän.
    Kuulostaa pahemmalta mitä se on, päivä on voiton puolella, hermoja ei kiristä, tupakkaa ei tee mieli.
    Odotan kuitenki et pääsen himaan ottaa misteristä reguloidut 23.5w sarjahöyryt.

    Emmä tiiä, ehkä tää kuuluis humutusketjuun

     
     
  6. #15946
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Been there too!
    Alkuun ajatus tuntu pahalle, jumalaota kun iliman analoogista olis työpäivän joutunu. Sitä levottomuuden määrää!

    Ittee ärsyttää kun en osaa päättää.
    H-Dripper vai Magma? 22millinen dripperi pakkohankinta. Kotimainen himottais mutta sitten kun ulkomaaneläjiin sais vähän lisäominaisuutta, hiukan kalliimmalla tietty ja se että saksammaalta yöks.

     
     
  7. #15947
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Voi nyt isäkissanvittu! Passatin katsastus hylky No.2, ei sitten edellinen katsuri päättänyt kertoa ollenkaan että taka-akselin puslat oli entiset ja niistä suora hylky. Mistäs mä taas taijjon 2x tänhetkisen kuukausitulon verran oravan nahkoja, vittu!

     
     
  8. #15948
    Höyrykonkari Nyrkki's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vimpeli
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Voi nyt isäkissanvittu! Passatin katsastus hylky No.2, ei sitten edellinen katsuri päättänyt kertoa ollenkaan että taka-akselin puslat oli entiset ja niistä suora hylky. Mistäs mä taas taijjon 2x tänhetkisen kuukausitulon verran oravan nahkoja, vittu!
    Tuollainen toiminta haiskahtaa reklamaatiolta.

     
     
  9. #15949
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Voi nyt isäkissanvittu! Passatin katsastus hylky No.2, ei sitten edellinen katsuri päättänyt kertoa ollenkaan että taka-akselin puslat oli entiset ja niistä suora hylky. Mistäs mä taas taijjon 2x tänhetkisen kuukausitulon verran oravan nahkoja, vittu!
    Vaihda töllö pienempään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #15950
    Höyryttelijä offtune's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    86
    Swiddu... Voi olla että joudun huomisesta lähtien asustelemaan Kirkkonummella porukoitten kämpän ja eläinten perään katsoessa ennalta määrittelemättömän ajan.. Ja ettei liian helpoksi menis niin tyttöystävä on ihan hiilenä jo valmiiks ja en oo kerenny ees kertomaan sille... Parit kukot tässä siivouksen lomassa jos laantuis stressi.. Sentään sain unelmasetupin tehtyä aamulla..

     
     
  11. #15951
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mätkyjä. Pikkusumma mutta silti
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #15952
    Mätkyjä 2300...

     
     
  13. #15953
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Mätkyjä 2300...
    Hyi saatana!
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  14. #15954
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Vaihda töllö pienempään.
    Ei taida ihan saada niin paljoa jos tuon eskari ikääsen 32" laittaas poies

     
     
  15. #15955
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Voe helevatan perkele! Ylihuomena pitäs lähtiä Rukalle ajeleen ja Avensis päätti ruveta antamaan sellasta ääntä moottorin suunnalta ettei muuten ajella. Tyhjäkäynnillä normaali, vaan nostappas kierrokset yli 2000 ni jo vain alkaa röminä. Kuulostaa niinku tulis jakopään suunnalta... Ja kuulostaa muuten kalliilta.
    Joutunee ottaa allensa pohjosiin päin tuon avokin käytössä olevan ooppelin, toivottavasti vanha ratsu jaksaa.

    Ja ettei nyt vaan liian mukavaks meniks ni sappikivet perkele kans vaivaa... Johan tässä pitkään menikin kohtuudella!

     
     
  16. #15956
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ei taida ihan saada niin paljoa jos tuon eskari ikääsen 32" laittaas poies
    Mä muistelin että sulla oli isompi telsu. Ei sitte. Saat kympin, mulla olis 28" taulu.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #15957
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Voi nyt isäkissanvittu! Passatin katsastus hylky No.2, ei sitten edellinen katsuri päättänyt kertoa ollenkaan että taka-akselin puslat oli entiset ja niistä suora hylky. Mistäs mä taas taijjon 2x tänhetkisen kuukausitulon verran oravan nahkoja, vittu!
    Jälkitarkastuksessa tarkastetaan vain katsastuksessa havaitut viat. Minkään vian takia jota ei havaittu ensimmäisellä kerralla, ei autoa voida hylätä. Olettaen siis että korjasit ekaan hylkäykseen johtaneet viat. Jos näin on tapahtunut niin marssit asemalle takasin ja vaadit hyväksytyn leiman siihen autoon.

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  18. #15958
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Puhumattakaan, että kirpparilla kaupitellaan laitteita mainitsematta selvästi onko kyseessä kopio vai aito laite.
    Taas kirpparilla kaupitellaan vaikka mitä, mainitsematta että kyseessä ei ole aitoja alkuperäisen valmistajan tekemiä laitteita. Mikä siinä on niin vaikeaa selkeästi suomenkielellä mainita, onko aito vai ei ???

    Hinnasta moni tietysti pystyy päättelemään onko kopio vai ei. Mitäs sitten kun Tauno Tavis luulee saavansa aidon huippuhalvalla ja jälkikäteen paljastuukin ettei se hitusvinkula nyt ihan orginaali ollutkaan? Itse kokisin ainakin tulleeni jollain tavalla huijatuksi.

    Vittu, kohta täältä uskalla ostaa mitään. Joku koijari kohta vielä keksii hyvän bisnesidean; ostelee kopsuja ja kauppaa pokkana aitoina sekä myy vähintään tuplahinnalla. Kopiot nykyään tehty niin "hyvin", ettei ainakaan huonosta kuvasta pysty erottamaan onko aito vai ei...

     
     
  19. #15959
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Suunnittelin tuossa että olisin käynyt läpi nuo vuosien varrella kertyneet PuuCeiden varaosat ja pistänyt myyntiin tarpeettomat. Hylkäsin ajatuksen kun muistin että pelkästään muistikampoja on 300+ kappaletta.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  20. #15960
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Jälkitarkastuksessa tarkastetaan vain katsastuksessa havaitut viat. Minkään vian takia jota ei havaittu ensimmäisellä kerralla, ei autoa voida hylätä. Olettaen siis että korjasit ekaan hylkäykseen johtaneet viat. Jos näin on tapahtunut niin marssit asemalle takasin ja vaadit hyväksytyn leiman siihen autoon.
    Tässä kun kävi niin että kuukauden jälkitarkastus aika meni päivällä umpeen niin piti ottaa kokonaan uus kattastus

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •