Sivu 794 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 294694744784790791792793794795796797798804844894 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,861 - 15,880 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15861
    Jos joku vanhempi Volvo kyseessä, ota mankka pois ja sen takaa putsaa valojen releet (osta uudet).

     
     
  2. #15862
    Kyllä mä jo kävin läpi nuo vaihtoehdot, nyt en koske enään tikullakaan tuohon! Tai kosken, jos siihen liittyy avotuli ja dynamiittia

     
     
  3. #15863
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    233
    Kännissä koneella aattelin sit tämän illan olla ja verkkopelejä pelailla. No enkös sitte just hokannu et täl alueel huoltotöitä verkos ens yönä 0:00-06:00. vittu just ny ahistaa ja paljo

     
     
  4. #15864
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Tulipahan tehtyä sit liian löysä setuppikin. Kilin kyrpä ja vielä Ithakaan
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  5. #15865
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    29
    MAANANTAI!!!
    Tässä töissä aamukahvia hörppiessä samalla nautiskellen misteriä, jossa 2 päivää vanha mesh-microcoil setuppi joka toimi samanlailla kuin edellisetkin setupit, elikä todella hyvin... Kuitenkin yhtäkkiä maku muuttuu aivan hirveäksi ... Ei auttanut muu kuin tyhjentää tankki ja tutkia. Hotspot oli iskeytynyt misteriin kuin salama taivaalta. Sain hotspotin selvitettyä, mutta jostain syystä vara litkuna olikin vain tervalakua, ja tietenkin olin eilen laittanut misteriin muovitankin kiinni... Pukkarin kaapissa mulla on aina ollut varalla kertakäyttönen, mutta tietenkin annoin sen työkaverille viime viikolla kun halusi kokeilla höyryttelyä tupakoinnin sijaan... Vi**u, että voi vi**ttaa ja heti maanantaina ja näin paljon... No mut kaikki on parempi oppia kantapään kautta... Hyvät viikon alut kaikille !

     
     
  6. #15866
    Drippaile sitä tervalakua

     
     
  7. #15867
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    29
    Jeh, muutamat höyryt sain drippaamalla ja sit se hotspot sieltä iski taas... Vaikka kuinka tökin, löysäsin, kiristin, pulssittelin, rukoilin jumalaa sekä saatanaa, ei hotspot lähtenyt pois. Surkeeta... Taidampa kotona vääntää pumpulista tai jopa silcasta setupin.... Hotspot kiintiö hetkeks aikaa ainakin täynnä

     
     
  8. #15868
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Minua sitten NIIN vituttaa! Olen mäkin melko pelle, varmaan sata kertaa alottanu jo pienen remontin pojan autoon, ja sata3 kertaa on niin vittu käämit kärynny etten vaan saa mitään aikaiseksi asialle Kun prkl lähestyykin tuota Ruotsalaista homobiilia, niin vitutuskäyrä heilahtaa niin pohjaan. Taidan antaa koko asian olla, tehkööt itse stna!

    Nyt täytyy korkata punkku ja siirtyä Ranskalaisen ihanuuden pariin välittömästi eli siis oman auton. Olen 30v pelannu noiden kanssa, eikä IKINÄ ole vitutusta mitä ei punkulla olis saanu balanssiin! Koskaan!

    Tietenkin tässä on taustalla se yksinkertainen tosiasia, etten vaan ymmärrä näiden Volvojen logiikkaa tai lähinnä niiden johtosarjojen logiikkaaAnyways, fuck it



    Jos saan ehdottaa niin tee omasta elämästäs helpompaa releyttämällä valot.
    Biltemasta kaksi relettä, relepohjat molempiin, apikoja kourallinen, 6mm² kaapelia muutama metri, pari banjoliitintä, roiskesuojattu sulakepohja ja 15A sulake.
    Sitten otat vain omista auton valoista herätteet releille ja vedät uudet valot autoon.
    Juuri tein tuollaiset ja materiaali maksoi 30€ piltemassa, jäi aika hyvin ylikin kaikkea.
    Kolvasin pirttipöydän ääressä johdot kahvin voimalla, (vartti) ja asensin mersuun (vartti).
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  9. #15869
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Perkkele, odottelin koko viikon millon tulis lubrisolven vg:t, mutta turhaan
    Mua harmittaa tää kauppias, ostokset korissa mutta ei pääse maksamaan, kauppias ei ole määritellyt postimaksua? sivuilla lukee free? mitä vit. sitten tulee ebayssa viestiä "please maksa tämä..." mites maksat kun ei ole maksu (continue) paikkaa valittavana
    Sitten oli vielä mennyt sama puteli kahteen kertaan, toisen poistin ja siitäkin maristiin
    Kyllä ne ostoksen on ennen sujuneet, jopa liiankin hyvin.

     
     
  10. #15870
    Seuraava omistettu NexGen väelle:
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  11. #15871
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Maanantai, eilen väsäilin pulseen vaijeriwickin vanhan meshipötkön tilalle. Duunissa sitten kesken päivän tyhjeni tankki. Kyllä se aiemmin on juuri yhden työpäivän kestänyt, ilmeisesti vaijeri imee pikkasen enemmän mehua, kuin pelkkä meshi. Perkeleen perkele. Nyt kotona, tankki täynnä, mutta unohtunut laittaa akut latinkiin..

     
     
  12. #15872
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    the walking dead seasonfinaalicliffhangeri

     
     
  13. #15873
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    http://tinyurl.com/pfn46ro

    Ei mulla muuta.

     
     
  14. #15874
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Minua sitten NIIN vituttaa! Olen mäkin melko pelle, varmaan sata kertaa alottanu jo pienen remontin pojan autoon, ja sata3 kertaa on niin vittu käämit kärynny etten vaan saa mitään aikaiseksi asialle Kun prkl lähestyykin tuota Ruotsalaista homobiilia, niin vitutuskäyrä heilahtaa niin pohjaan. Taidan antaa koko asian olla, tehkööt itse stna!

    Nyt täytyy korkata punkku ja siirtyä Ranskalaisen ihanuuden pariin välittömästi eli siis oman auton. Olen 30v pelannu noiden kanssa, eikä IKINÄ ole vitutusta mitä ei punkulla olis saanu balanssiin! Koskaan!

    Tietenkin tässä on taustalla se yksinkertainen tosiasia, etten vaan ymmärrä näiden Volvojen logiikkaa tai lähinnä niiden johtosarjojen logiikkaaAnyways, fuck it
    tuli vaan mieleen

     
     
  15. #15875
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Ja tuosta tämä, pari kertaa soinut

    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  16. #15876
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Loimaa
    Viestit
    45
    Ei tää oo enää jumalauta inhimillistä. Yli pari viikkoo vaihdettu taloyhtiön ulkolaudoitusta ja nyt kun vaihtavat takapihalla niin meidän terassikatokseen on tehty joku prkl sirkkelöintitukikohta. Ja toi JATKUVA naulapyssyn pauke. Ei muuten mitään, mutta yötyöläisenä arvostaisin suuresti mahdollisuutta nukkua. Kuudelta pääsin petiin ja seiskalta heräsin kun avonaisesta ikkunasta leijaili herkkiin sieraimiini TUPAKANSAVUA ja alkoi kauhea pulina. 10 min eteenpäin ja alkoi tuo hermot riekaleiksi repivä pauke.
    Tokihan tämä on kaikille muille sopiva aika tehdä noita meluavia hommia, ymmärränhän minä sen, mutta omasta puolesta ..tuttaa aivan armottomasti. Tulisivat joku yö tekemään töitänsä niin saisin edes pienoisen henkisen tyydytyksen tietäen, että muutkin ovat joutuneet kärsimään samasta.
    Nyt aamupalaksi pakastepitsa lähtis sit vaikka kattoon millainen toripäivä tänään on.
    Lisättäköön samaan harmitukseen tänä yönä ollut sumu. Kiva ajella 100km/h alueella 50km/h ettei paina postilaatikoista oikein helvetisti ohi samalla odottaen, että koska tulee rekka tai vastaava persiiseen.

     
     
  17. #15877
    Höyryttelijä offtune's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    86
    Prkl ku joutuu istumaan lentokentällä tyhjänpanttina. Autossa höyryttely on muuten mukavaa, vara akutkin otin mukaan, mutta jatkopalat jäi kotiin. Pitää yrittää saada tyttöystävä tuomaan ne mulle myöhemmin, en usko että yksi 18350 akku riittää päiväksi :-/

     
     
  18. #15878
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vittu että väsyttää tapella taas yksinkertaisista asioista TK lääkärien kanssa. Eivät saa mitään aikaiseksi vaikka aikaa olen antanut ja kärsivällisesti odotellut. Päivänselvistä asioista ei saada mitään tapahtumaan ja pelkästää se että pääset asian kanssa toimineen lääkärin kanssa jutulle on aivan vitun mahdotonta. Kaipa se on pakko ruveta kaivaa kuvetta ja painua yksityiselle taas, olis nyt edes noi verikokeet saanut kunnalliselta niin jotain jeesiä. Vitun vittu taas tätä paskaa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #15879
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Vittu että väsyttää tapella taas yksinkertaisista asioista TK lääkärien kanssa. Eivät saa mitään aikaiseksi vaikka aikaa olen antanut ja kärsivällisesti odotellut. Päivänselvistä asioista ei saada mitään tapahtumaan ja pelkästää se että pääset asian kanssa toimineen lääkärin kanssa jutulle on aivan vitun mahdotonta. Kaipa se on pakko ruveta kaivaa kuvetta ja painua yksityiselle taas, olis nyt edes noi verikokeet saanut kunnalliselta niin jotain jeesiä. Vitun vittu taas tätä paskaa.
    Tossa olet tehnyt valitettavasti virheen. Pitää nostaa jäätävä paskamyrsky, että vaivautuvat edes tutkimaan. Nim. Acutassa kolme kertaa raivareilla sisään tuntien odotuksen jälkeen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #15880
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Ei perkele että alkaa menemään hermot noiden puhelinmyyjien kanssa. Ennen noita puheluita tuli kerran parissa-kolmessa viikossa, mutta nyt puhelin soi lähes päivittäin. Millehän ihmeen valkoiselle listalle oon joutunu noissa telemarkkinointipiireissä? Kaikki puhelut tulee 044 -alkuisesta numerosta, enkä edes vastaa kaikkiin. Just äsken soitti joku Jari jostain buusterista, heitin luurin suoraan korvaan ku ei jaksanu alkaa vääntämään kyseisen herran kanssa. Onko kellään muulla ollu asian kanssa ongelmia?

    Niin, ja just tuossa täyttelin tankin parin viikon verran kypsyneellä Capellan Cinnamon Danish Swirlillä. Hyi helvetti mitä ainetta, ei oo kyllä mun makuun tehty ollenkaan. Oishan tuota 30 ml tuossa, jes.
    Viimeksi muokannut Threnody; 09.04.14 kello 13:22.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •