Sivu 788 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 288688738778784785786787788789790791792798838888 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,741 - 15,760 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15741
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Nyt tuntuu menevän kaikki päin persttä. Olen unohtanut hommata protankin atopäitä ja viiminen sanoi juuri sopimuksen irti. No diablot olisi mutta laturi jäi mökille. Tulossa siis oikein mukava työpäivä aamulla. No töiden jälkeen saan onneksi elektrosavulta haettua helposti lisää atopäitä mutta se nyt ei auta työpäivään.

     
     
  2. #15742
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Moikka höpönassut. Valistakaa mua, miten toi YHDEN TUNNIN aikaero vaikuttaa yhtään mitenkään kenenkään elämään? Lööpit kirkuu sitä kuinka jengillä menee seuraavat päivät tai suurimmilla älyn jättiläisillä koko viikko pilalle kesäaikaan siirtymisen takia. Oikeesti??

     
     
  3. #15743
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Moikka höpönassut. Valistakaa mua, miten toi YHDEN TUNNIN aikaero vaikuttaa yhtään mitenkään kenenkään elämään? Lööpit kirkuu sitä kuinka jengillä menee seuraavat päivät tai suurimmilla älyn jättiläisillä koko viikko pilalle kesäaikaan siirtymisen takia. Oikeesti??
    Kyllä menee sekasin, jos omistaa yhtään herkemmän unirytmin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  4. #15744
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Vittu, sehän on lähettävä tuntia aikasempaan aamulla töihin

     
     
  5. #15745
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Unirytmiin vaikuttaa ehkä joo sen yhden tunnin, mutta nukkuu vaikka tänä yönä 8 tunnin sijasta 7 niin on automaattisesti samassa rytmissä kuin oli aiemminkin..

     
     
  6. #15746
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ei se sisäinen kello ihan niin simppelisti pelaa. Esimerkiksi mulla unirytmin pitäminen on työn ja tuskan takana. Ei tarvi olla edes tunnin heittoa kun on sisäinen kello helisemässä ja kaikki perseellään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #15747
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ainii, en ees muistanu että kellot siirty tunnin jonneki suuntaan.
    Ei vaikuta täällä siis mitenkään.

     
     
  8. #15748
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No ei, noita tule edes välttämättä siirrettyä kaikkia, kelloradiokin samassa ajassa vuodesta toiseen.
    KGO & Twist

     
     
  9. #15749
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    1. kellojen ajan siirtely on ihan vitun turhaa nykyaikana. 2. Ainoa hyöty on se, että edes kerran vuodessa tässä maassa ollaan mulle sopivassa ajassa (talviaika). 3. Sille ei ole mitään järkevää perustetta.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #15750
    Kyllä tuo kesäaika passaa paremmin tällai 7-15:30 työläiselle mukavampi on, kun valoa piisaa pidemmälle iltaan

     
     
  11. #15751
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    No valosuus on hyvä juttu, (raksatyötä tehneenä pimeys vituttaa) mutta koko ajan on tunne, että juoksen yhtä tuntia myöhässä. Ja tämähän on vain mun mielipiteeni, joka kuin persereikä. Kaikilla on 1 ja sekin haisee.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  12. #15752
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kumpaakin misteriin tuli hotspotit duunissa, eikä ollu ku 20min väliä.

     
     
  13. #15753
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Katsoin että jahas höyryttelijä siinä modiaan heiluttelee, kun se saapasteli sisälle yhteen mestaan. Rupes kuitenkin samantien höyryttelemään ja piteli sitä vehjettä jotenkin muutenkin näytillä. Melkeest ois tehny mieli kääntyä ympäri ja mennä sanomaan pari valittua sanaa, mutta olin just ite menossa ulos höyryttelemään ja oli vähän kiire.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  14. #15754
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vituttaa kun pientä oravaa, melkein meinasin päästä tällä viikolla käynnistämään muuttohommia ja uuteen asuntoon mutta ei sitten perkele. Ei kannata ikinä innostua pelkän ilmoituksen perusteella koska totuus voi olla jotain muuta...

    Ja tosta marcon jutusta tuli mieleen kun viimeks olin laivalla niin buffetissa joku mies imeskeli ihan pokkana koko ajan syömisen ohessa jotain egotikkua, olis tehny mieli sanoo jotain mutta tyydyin vain mulkoilemaan välillä pahasti. Mutta eipä sille kukaan henkilökunnasta mitään sanonu, vaikka viikkarin laivoilla uhataan 120e sakolla hytissäki höyryttelystä.

     
     
  15. #15755
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    'Kesäaika' - mai arse. ! Kunpahan aurinko paistaa ja muistan/muistetaan hengittää.

     
     
  16. #15756
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vituttaa kun pientä oravaa, melkein meinasin päästä tällä viikolla käynnistämään muuttohommia ja uuteen asuntoon mutta ei sitten perkele. Ei kannata ikinä innostua pelkän ilmoituksen perusteella koska totuus voi olla jotain muuta...

    Ja tosta marcon jutusta tuli mieleen kun viimeks olin laivalla niin buffetissa joku mies imeskeli ihan pokkana koko ajan syömisen ohessa jotain egotikkua, olis tehny mieli sanoo jotain mutta tyydyin vain mulkoilemaan välillä pahasti.
    Ai oikeesti vai. ? Siis niinku vakavissaan.

     
     
  17. #15757
    Auto ei mene kaupaksi, ei sitten millään! Intin päivärahat on vitsi, koko ajan perseauki, ei sitä viitsi aina olla vanhemmilta kyselemässä rahaa. Täytyis naisenkin kanssa voida välillä tehdä muutakin kun istua kotona tai maksimissaan mennä leffaan jos nyt sattuu yhtään rahaa olemaan. Maanantaivitutus on kova!!

     
     
  18. #15758
    Höyryttelijä qandy's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    hvnk
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    ...Täytyis naisenkin kanssa voida välillä tehdä muutakin kun istua kotona tai maksimissaan mennä leffaan jos nyt sattuu yhtään rahaa olemaan. Maanantaivitutus on kova!!
    Maana,tai*itutukseen auttaa usein, mitä varmimmin, tehdä kotona naisen(sa) kanssa muutakin kuin istua, for tseins.

     
     
  19. #15759
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qandy Näytä viesti
    Ai oikeesti vai. ? Siis niinku vakavissaan.
    Mitä, kuka, missä, häh?

     
     
  20. #15760
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qandy Näytä viesti
    Maana,tai*itutukseen auttaa usein, mitä varmimmin, tehdä kotona naisen(sa) kanssa muutakin kuin istua, for tseins.
    Kyllä sekin käy pidemmän päälle tylsäksi vaikka mukavaa onkin

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •