Sivu 783 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2836837337737797807817827837847857867877938338831283 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,641 - 15,660 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15641
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    TAI sitten huutokaupalla haluaa tarjota muillekin mahdollisuuden, kuin sille onnekkaalle, joka sattuu olemaan just oikealla hetkellä paikalla?
    KGO & Twist

     
     
  2. #15642
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vittu mikä homma tässä pakkaamisessa on. Ei ole edes kovin paljoa kamaa mutta just sen verran että tässä vallan hiki tulee. Kaupoilla olen ravannut about viikon verran ja josko NYT vihdoin olis aika pitkälti kaikki tarpeellinen ostettu. Tai ainakin sellainen tarpeellinen, ettet kuole kotiin. Ah muutot, kuinka teitä vihaankaan
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #15643
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lauantaina, kun homma on pulkassa, valo katossa ja tietokone kasattuna, mä oikasen mun tuoreelle sohvalle, tuoreen töllön ääreen ja laitan jynkkyä pyöriin olohuoneeseen. Juon itteni känniin mutta sitä ennen saunon kyyneleideni kanssa ja viskikolaa jäillä ryystäen.

    Sitten ryhdistäydyn ja nautin kerrankin siitä hiljaisuudesta, jota kaltaiseni erakkoluonne vaatii.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #15644
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    nautin kerrankin siitä hiljaisuudesta, jota kaltaiseni erakkoluonne vaatii.
    Aamen.

     
     
  5. #15645
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Lauantaina, kun homma on pulkassa, valo katossa ja tietokone kasattuna, mä oikasen mun tuoreelle sohvalle, tuoreen töllön ääreen ja laitan jynkkyä pyöriin olohuoneeseen. Juon itteni känniin mutta sitä ennen saunon kyyneleideni kanssa ja viskikolaa jäillä ryystäen.

    Sitten ryhdistäydyn ja nautin kerrankin siitä hiljaisuudesta, jota kaltaiseni erakkoluonne vaatii.
    Melkein sama suunnitelma itsellä, hydrauliikan sijaan nakutan kaljakopan verran DayZiä hyvän jengin kanssa ja äänet VOIPpiä lukuunottamatta jenkkavehkeistä.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  6. #15646
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Yritän tässä opiskeluhommia hoitaa ja koko ajan joko A: saan kysymyksen johon tivataan vastausta B: sanotaan jotain johon vaaditaan kommentti C: metelöidään niin etten voi keskittyä. Näin siis "kotona".

    Pienenä plussana on tuon sotanorsun täydellinen tietämättömyys tulevasta muutosta. Voi olla että on kova paikka tuolle mutta eipä ole minun ongelma.
    Missäs vaiheessa aattelit ilmottaa asiasta?
    (tosi hieno juttu että natsas hyvä kämppä, ja eihän tuota venausaikaakaan ole enää paljoa)


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  7. #15647
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ninjamuutot on parhaita, itse en siihen tosin pystynyt. Ja nyt muija on jopa iloinen ja pakkaa mun kamoja
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #15648
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Missäs vaiheessa aattelit ilmottaa asiasta?
    (tosi hieno juttu että natsas hyvä kämppä, ja eihän tuota venausaikaakaan ole enää paljoa)
    Defuhan sen jo ilmaisi, ninjamuutto on parhautta. Elikkä ex-to-be saa tietää asiasta sitten kun muuttoapulaiset ilmestyvät ovelle ja saa samalla kehotuksen suksia jonnekkin muutaman tunnin ajaksi tai paikalle kutsutaan poliisit poistamaan hänet.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  9. #15649
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Teillä sit meni ihan tosissaan vituiksi tuo parisuhde
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #15650
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Eiköhän jokainen ala harkitsemaan kytkimen nostoa siinä vaiheessa kun saa kuulla jatkuvasti "tee niinku käsken ni kaikki on hyvin".
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  11. #15651
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Mä oon usein miettiny tota samaa.. Että miksi tarjouskauppa jos kuitenkin haluaa jonkun tietyn summan. Onko se sitten siksi että myyjä toivoo että joku tarjoaa jopa enemmän mitä hän itse toivoo siitä saavansa? Tätä ainakin epäilen..

    E: Mä pyrin aina jättämään tarjouskaupat sikseen.. Vihaan tarjota mitään kun ei ole mitään osviittaa mitä myyjä voisi siitä haluta.. Tai sitten se että antaa tarjouksen ja vastaus on vain "Ei kiitos". No anna sitten edes vastatarjous prkl!
    huutokauppahan ois tota varten? pistät alotussummaks sen minimin millä suostut sen lähettää ja porukka tarjoo mitä tarjoo jos tarjoo. toimii halvalle kiinakamalle iha yhtälailla ku HE:llekki.

     
     
  12. #15652
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    huutokauppahan ois tota varten? pistät alotussummaks sen minimin millä suostut sen lähettää ja porukka tarjoo mitä tarjoo jos tarjoo. toimii halvalle kiinakamalle iha yhtälailla ku HE:llekki.
    Se huutokauppa on tuskin kovin toimiva jos huutokohteen lähtöhinta on 40€ ja uuden saa kotiin kannettuna 20eurolla, huutaisitko itse semmoisesta 41€?

     
     
  13. #15653
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Se huutokauppa on tuskin kovin toimiva jos huutokohteen lähtöhinta on 40€ ja uuden saa kotiin kannettuna 20eurolla, huutaisitko itse semmoisesta 41€?
    On se tuollainen huutokauppakin parempi, kuin tarjouskauppa missä myyjällä ei ole aikomustakaan myydä tuotetta ollenkaan.

     
     
  14. #15654
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Akkeli pyyhki pölyjä hyllyltä ja bambukasvi maljakkö täynnä vettä mun nitecoren päälle. No nyt on kuivamas niin kattellaan tunnin päästä toimiiko enää

     
     
  15. #15655
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    On se tuollainen huutokauppakin parempi, kuin tarjouskauppa missä myyjällä ei ole aikomustakaan myydä tuotetta ollenkaan.
    Totta tuokin

     
     
  16. #15656
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Se huutokauppa on tuskin kovin toimiva jos huutokohteen lähtöhinta on 40€ ja uuden saa kotiin kannettuna 20eurolla, huutaisitko itse semmoisesta 41€?
    en huutais, ei varmaan huutais kukaan muukaan. mitä sitte? painat backspacea ja siirryt seuraavaan omavalintaiseen topiciin, jonka aihe kiinostaa.

     
     
  17. #15657
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    v**tu eipä tämä RBA maailmaan siirtyminen ollukkaan niin helppoa ku luuli, neljä coilia koittanu tehdä tänään tulleeseen igo-w4 pumpulin ja silican kanssa ja aina lykkää paskaa makua tai räiskyy ku stalinin urut prkl toisen jälkeen sentään hokasin että se täytyis varmaan pestäkki, pesin kolmesti, kaks coilia, paskaa makua --> liotan siis viron pirtussa ja koitetaan kohta uudelleen..

     
     
  18. #15658
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lyc4nthr0pos Näytä viesti
    v**tu eipä tämä RBA maailmaan siirtyminen ollukkaan niin helppoa ku luuli, neljä coilia koittanu tehdä tänään tulleeseen igo-w4 pumpulin ja silican kanssa ja aina lykkää paskaa makua tai räiskyy ku stalinin urut prkl toisen jälkeen sentään hokasin että se täytyis varmaan pestäkki, pesin kolmesti, kaks coilia, paskaa makua --> liotan siis viron pirtussa ja koitetaan kohta uudelleen..

    joo nämä on mystisiä vehkeitä. Mulla muutaman viikon maistu oikeen makosalle ja yhtäkkiä maistuu kaikessa paska sivumaku aivan sama vaikka peset ja peset uudestaan.

     
     
  19. #15659
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lyc4nthr0pos Näytä viesti
    v**tu eipä tämä RBA maailmaan siirtyminen ollukkaan niin helppoa ku luuli, neljä coilia koittanu tehdä tänään tulleeseen igo-w4 pumpulin ja silican kanssa ja aina lykkää paskaa makua tai räiskyy ku stalinin urut prkl toisen jälkeen sentään hokasin että se täytyis varmaan pestäkki, pesin kolmesti, kaks coilia, paskaa makua --> liotan siis viron pirtussa ja koitetaan kohta uudelleen..
    pese kädet enneku pyörittelet sitä pumpulia. dripperiä on muute aika vaikee mokaa, kunha ohmit on semmosella alueella jota pystyt hyödyntää

     
     
  20. #15660
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lyc4nthr0pos Näytä viesti
    v**tu eipä tämä RBA maailmaan siirtyminen ollukkaan niin helppoa ku luuli, neljä coilia koittanu tehdä tänään tulleeseen igo-w4 pumpulin ja silican kanssa ja aina lykkää paskaa makua tai räiskyy ku stalinin urut prkl toisen jälkeen sentään hokasin että se täytyis varmaan pestäkki, pesin kolmesti, kaks coilia, paskaa makua --> liotan siis viron pirtussa ja koitetaan kohta uudelleen..
    Mites tota, tohotatko Silicaa ennen setupin tekoa? Ja/tai Kanthalia?
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •