Sivu 782 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2826827327727787797807817827837847857867928328821282 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,621 - 15,640 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15621
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Olen löytänyt keinon, joka saattaa tuhota tämän ketjun kokonaisuudessaan. Jos oikein v*tuttaa ja tuntuu, että kaikki asiat menevät päin honkia niin suosittelen katsomaan muutaman pätkän youtubesta käyttäjältä: niilo22. Elämä muuttuu aika helvetin valoisaksi kun vertaat sitä mainitun henkilön touhuun. Toisaalta liiallinen seuraaminen aiheuttaa negatiivisia tunteita, mutta niitä voi sitten purkaan herran omalla sivulla
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #15622
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Olen löytänyt keinon, joka saattaa tuhota tämän ketjun kokonaisuudessaan. Jos oikein v*tuttaa ja tuntuu, että kaikki asiat menevät päin honkia niin suosittelen katsomaan muutaman pätkän youtubesta käyttäjältä: niilo22. Elämä muuttuu aika helvetin valoisaksi kun vertaat sitä mainitun henkilön touhuun. Toisaalta liiallinen seuraaminen aiheuttaa negatiivisia tunteita, mutta niitä voi sitten purkaan herran omalla sivulla
    Varsinkin kun katsoo, miten helvetin vaikeaa se lukeminen ikinä voikaan olla.

     
     
  3. #15623
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    AAAAAAARGH, fuck you, Orion V3!
    Söpö olet ja ihan pippurinenkin, mutta jos tämä meidän bettinki vielä pitkään jatkuu, toinen meistä löytyy uponneena seinälaudoitukseen.
    Mietintämyssy päähän ja aikalisä, en ihan vielä luovu toivosta.
    KGO & Twist

     
     
  4. #15624
    Liian mieto kurkkutuntuma nesteessä.. ärsyttävää.. Olis pitäny tilata vahvempaa

     
     
  5. #15625
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Järki: vois nukkua jopa...
    Ruho: DENIED!
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  6. #15626
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Taitaa mennä toikin noutohommiks.. Mikä vittu siinä on, ettei suomessa tunnu yksikään logistiikkapalvelu toimivan?!
    Mitähän firmassa tuumisivat jos alettaisiin periä kuljetusmaksua takaisin toimittamattomista lähetyksistä tai jos toimituslupaus on annettu niin myöhästymisistä korvaukset

     
     
  7. #15627
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Mitähän firmassa tuumisivat jos alettaisiin periä kuljetusmaksua takaisin toimittamattomista lähetyksistä tai jos toimituslupaus on annettu niin myöhästymisistä korvaukset
    Haiskahtaa ennakko tapauksen paikalta
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #15628
    Nyt vitututtaa nää "paras tarjous" kauppamiehet.

     
     
  9. #15629
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Nyt vitututtaa nää "paras tarjous" kauppamiehet.
    Jep..

     
     
  10. #15630
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Nyt vitututtaa nää "paras tarjous" kauppamiehet.
    No entäs sitten se että annetaan kunnon itkuvastaus "ku äiti on aina antanu mun tehä mitä vaan aina" ja lukitaan ketju? Ja sama käyny jo useamman kerran. Ai nii sama kaveri, mistä puhutaan

    Ja kaiken huippuna viestissään vielä vittuilee siitä että porukka lukee myynti-ilmoituksia Minulta on vissiin menny jotain ohi, ku oon aina ollu siinä käsityksessä että niin sen homman pitäisi toimiakkin.

     
     
  11. #15631
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jos se takki harmittaa vielä?
    Sanonpahan taas, että se ketjujen lukituksen voisi ulkoistaa ihan vain ylläpidolle.
    KGO & Twist

     
     
  12. #15632
    Jos esimerkiksi haluaa tuotteesta X vaikka sen 40€ niin minkä helvetin takia sitä ei voi kirjoittaa, vaan pitää ruveta leikkimään noiden tarjousten perusteella ja ärsyynnyttää kaikki tuotteesta mahdollisesti kiinnostuneet. Ei uppoo meikäläisen päähän!?!?

     
     
  13. #15633
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Suomen Energiayhtiö, painu vittuun mun elämästä. Tuosta puljusta soittaa joku tasaisesti kuukauden välein. Mukava kun ovat vielä palkanneet todella hyökkääviä ja rasittavia telemarkkinoijia, jotka eivät ymmärrä mitä sana "EI" tarkoittaa. Vaikka kuinka yrittää niille inttää, että en oo alkamassa kusettajafirman asiakkaaksi, niin vielä jatkavat sitä samaa hyökkäävää myyntipuhetta. Pienellä googlaamisella kyseisestä firmasta löytyy sen verran epämääräistä palautetta, että en ikinä sortuis heiltä ostamaan sähköä. Tarjoavat aina muka maailman parasta ja halvinta sähköä, ja ekat kuukaudet on täysin ilmaisia ja blaa blaa. Noita googlaamisen tuloksia lueskellessa huomaa että porukalla on mystisesti hinnat pompanneet ylös ihan ilmoittamatta ja muutenkaan mikään ei tuossa firmassa toimi. Mistä näitä tällaisia oikein tulee?
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  14. #15634
    Ja tarjoavat vain vedellä tuotettua sähköö. Sain mielenkiintoisen keskustelun aikaiseksi, kun kysyin, että tuleeko mulle joku suodatin kotiin, joka erottelee pois ydinvoimalla, ja varsinkin tuulivoimalla tuotetun sähkön meidän verkosta...

     
     
  15. #15635
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Yritän tässä opiskeluhommia hoitaa ja koko ajan joko A: saan kysymyksen johon tivataan vastausta B: sanotaan jotain johon vaaditaan kommentti C: metelöidään niin etten voi keskittyä. Näin siis "kotona".

    Pienenä plussana on tuon sotanorsun täydellinen tietämättömyys tulevasta muutosta. Voi olla että on kova paikka tuolle mutta eipä ole minun ongelma.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  16. #15636
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    KYMMENEN ..TUN EUROA atty standista mikä on terästä eikä alumiinia??????? Tsiisus kristofer....
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  17. #15637
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Ei mulla muuta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #15638
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Jos esimerkiksi haluaa tuotteesta X vaikka sen 40€ niin minkä helvetin takia sitä ei voi kirjoittaa, vaan pitää ruveta leikkimään noiden tarjousten perusteella ja ärsyynnyttää kaikki tuotteesta mahdollisesti kiinnostuneet. Ei uppoo meikäläisen päähän!?!?
    Mä oon usein miettiny tota samaa.. Että miksi tarjouskauppa jos kuitenkin haluaa jonkun tietyn summan. Onko se sitten siksi että myyjä toivoo että joku tarjoaa jopa enemmän mitä hän itse toivoo siitä saavansa? Tätä ainakin epäilen..

    E: Mä pyrin aina jättämään tarjouskaupat sikseen.. Vihaan tarjota mitään kun ei ole mitään osviittaa mitä myyjä voisi siitä haluta.. Tai sitten se että antaa tarjouksen ja vastaus on vain "Ei kiitos". No anna sitten edes vastatarjous prkl!


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  19. #15639
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Mä oon usein miettiny tota samaa.. Että miksi tarjouskauppa jos kuitenkin haluaa jonkun tietyn summan. Onko se sitten siksi että myyjä toivoo että joku tarjoaa jopa enemmän mitä hän itse toivoo siitä saavansa? Tätä ainakin epäilen..
    Tämänkin ymmärtäisi jos edes olisi kyse jostain arvokkaasta tuotteesta, kuten w-box tai esim. joku harvinainen ato minkä kysyntä ylittää tarjonnan moninkertaisesti, eikä tuollainen parin kympin kiinalainen viritys. Kannattais varmaan mennä vaikka keräämään pulloja jos on elämä parista eurosta kiinni.

     
     
  20. #15640
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tämänkin ymmärtäisi jos edes olisi kyse jostain arvokkaasta tuotteesta, kuten w-box tai esim. joku harvinainen ato minkä kysyntä ylittää tarjonnan moninkertaisesti, eikä tuollainen parin kympin kiinalainen viritys. Kannattais varmaan mennä vaikka keräämään pulloja jos on elämä parista eurosta kiinni.
    No se. Minäkin syyllistyin juuri yhteen itseäni ärsyttävään asiaan: Kommentoin asiaa yleisesti sinänsä tietämättä kontekstia


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •