Sivu 777 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2776777277677737747757767777787797807817878278771277 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,521 - 15,540 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15521
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Nikotiinillä alunperin ajattelin, 17 kesäinen sitä niksaa saa halutessaan tavalla tai toisella joten katsoin tämän paremmaksi, en usko että hyötyä tulee ainakaan nollilla.

    Muutenkin täysi-ikäisyyden raja on mielestäni aika häilyvä, en luota tuohon kukkahattutäti-logiikkaan: "Aamuna kun täytät 18. ***Ping*** Nyt olen aikuinen, pystyn ajattelemaan järkevästi ja päättämään itse omista asioistani."
    Tietysti lait on ja niitä tulee noudattaa mutta näin maalaisesti ajateltuna.

    Aluksi luulin että taustalla olisi aito halu lopettaa tupakointi --> sitäkautta vähän kypsempi näkemys aiheeseen kokonaisuutena.. Luulin väärin joten ei siitä sen enempää.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  2. #15522
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roki Näytä viesti
    Kyllä mie ennemmin kotimaisten puljujen siroja postikuluja tuen, kuin kaukomaiden utopistisia.

    Ja kyllä jossain metsässä on vielä punasella nortilla kovemmin katu-uskottavuutta.
    Niin no. Tähän mennessä ulkomailta omat tilaukset on tulleet postikuluitta.

     
     
  3. #15523
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mistäs puljusta?
    KGO & Twist

     
     
  4. #15524
    Sauhupuoti

     
     
  5. #15525
    Höyryttelijä Stretched's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    30
    Höyrytin ei toimi sitten millään, tuntitolkun fiksailulla alkoi pelittämään = Tiputa lattialle ja tankin base halkeaa. Ei vituta. Onneks on nuuskaa.

     
     
  6. #15526
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Duunissa joku pölliny pientä mut tarpeellista tavaraa..

     
     
  7. #15527
    Höyryttelijä Stretched's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    30
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stretched Näytä viesti
    Höyrytin ei toimi sitten millään, tuntitolkun fiksailulla alkoi pelittämään = Tiputa lattialle ja tankin base halkeaa. Ei vituta. Onneks on nuuskaa.
    Ja eiköhän tullut vielä nestetilaus kiusaamaan just tänään sitten :S

     
     
  8. #15528
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Duunissa joku pölliny pientä mut tarpeellista tavaraa..
    Mitä lähti? Työkaverit vai onko ulkopuolisella mahdollisuus ottaa?
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  9. #15529
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kaavi
    Viestit
    10
    Niksa nesteet loppu ,ehkä siis ehkä tällä viikolla tulee lisää.

     
     
  10. #15530
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Ei vit... toi itella on persereikä. Ei tuolla saatana liiku mikään.

     
     
  11. #15531
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    ...tilata Kayfun Lite Plus saksanmaalta ja 9 päivän kuluttua itellan mies toi sitten kumminkin Kayfun Liten.
    Spoileri!



     
     
  12. #15532
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Olisit sinäkin tilannut eXpromizerin kun kerran saksanmaalta tilasit.
    KGO & Twist

     
     
  13. #15533
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Mitä lähti? Työkaverit vai onko ulkopuolisella mahdollisuus ottaa?
    Hiomakoneen nauhoja (kaikki paitsi koneeseen jääny yks)
    Metalliterä setti, ruuvisarjoja ja jotain tommosta pientä.

    Mul on aavistus kuka se on, se just tuli tonne töihin ja ku ite olin saikulla niin ne katos.
    Ja noita tavaroita ei käytä oikeestaan kukaan muu ku minä.

     
     
  14. #15534
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ihmiset jotka kyselee neuvoja asiosta (puhelin/kone/tabletti) johon vastaukset löytyisivät kirjoittamalla googlen hakuun 3-6 sanaa. Helpompaa ilmeisesti on lähettää mulle 100 sanan viesti ja mun sitten pitäis selvittää asiaa. Sitten jos minä en osaa suoralta kädeltä sanua muuta kun että "löytyy ihan ohjekirjasta" niin mun sitten pitäis ladata ohjekirja pdf:nä ja kertoa heille mistä sieltä . Eikä kehtaa vittuakaan haistattaa kun hyviä tuttuja yleensä ovat, ystävällisesti vain kvg...
    E. Viimeisin oli miksi mun puhelin sanoo että wifi katkes kun lähdin autolla pihasta?

     
     
  15. #15535
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ihmiset jotka kyselee neuvoja asiosta (puhelin/kone/tabletti) johon vastaukset löytyisivät kirjoittamalla googlen hakuun 3-6 sanaa. Helpompaa ilmeisesti on lähettää mulle 100 sanan viesti ja mun sitten pitäis selvittää asiaa. Sitten jos minä en osaa suoralta kädeltä sanua muuta kun että "löytyy ihan ohjekirjasta" niin mun sitten pitäis ladata ohjekirja pdf:nä ja kertoa heille mistä sieltä . Eikä kehtaa vittuakaan haistattaa kun hyviä tuttuja yleensä ovat, ystävällisesti vain kvg...
    E. Viimeisin oli miksi mun puhelin sanoo että wifi katkes kun lähdin autolla pihasta?
    Tällasta joskus itelläki ollu. Onneks ei oo enää ku oon "eristäytyny" muusta maailmasta, ettei juurkaan tuu oltuu tekemisis.

     
     
  16. #15536
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Voi vee. Tuli tilattua kotimaisesta puljusta tavaraa. Yli 40 euron tilaukset postikuluitta, vaan nyt kun tarkemmin katsoin tilauslistaa, niin siellähän jöpöttää 7 euron postituslisä, vaikka tavaraa on tilattu yli satasella. Aiheuttaa harkintaa.
    Niin, jos siis oli sauhupuoti, niin sijaitsee Saksassa(ei Suomessa) ja en ainakaan itse löydä, että olisi ilmaiset postit, postikulujen tiedot kyllä löytyy taulukosta tuolta.

    Edit. olihan tuolla, että yli 100 euron tilaukset kulutta.

     
     
  17. #15537
    Siitepölykausi on pepusta. Lempparineste mansikka-lime pitää laittaa jäähylle, luultavasti mansikka aiheuttaa kielen sivujen ärsyyntymistä, koska siihen ei vaikuta näköjään onko neste pg vaiko vg, oli niksoja 6mg tai 0mg. Ja toiko shiteljooni mulle tänään uusia nesteistä, mansikka-kiiwi ja mansikka-menthol. Toipa hyvinkin, prkl.

     
     
  18. #15538
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Tää tapatalk on kyllä ihan paska tabletilla. Hyi.

     
     
  19. #15539
    Joo ja jos tarkemmin luet postaustani, niin siinä lukee "Tilasin kotimaisesta puljusta jossa yli 40 euron postitukset muka postivapaasti" vaan ei ole asian laita niin. Sauhupuoti on Berliinissä ja siellä toimitusehdoissa seisova luku pitää paikkansa. En ole alle satasen ostoksia tilannut juuri mistään.

    Olisin avautunut ko. puljun treadilla, mutta on lukittu . Eli ehdin tilata ennen kuin tarkistin täältä, mikä meininki. Vaan tavarat tulossa.

    edit: Täsmennyksenä siis se, että olen koko ajan ollut tietoinen missä maassa sauhupuoti on ja firma jota kritisoin ei ole se, vaan kotimaassa toimiva toinen puulaaki. Pitänee opetella kirjoittamaan selkeämmin.
    Viimeksi muokannut Hilajoen Antti; 18.03.14 kello 17:28.

     
     
  20. #15540
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Alkoi loma eilen,mutta jalkaan iski ruusu.Nyt ollaan viikko kotisairaalan hoivassa,saan 3xpäivä suonensisäisiä antibiootteja ja sen jälkeen 3vk kuuri suun kautta.onneksi sain siirrettyä lomaa niin ei mennyt hukkaan.Lapsia harmittaa kun oltiin menossa kylpylään
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •