Sivu 772 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2726727227627687697707717727737747757767828228721272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 15,421 - 15,440 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #15421
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Onhan se peruste. Jos lasi todettu liian naarmuiseksi tai näkökentässä häiritsevä halkeama. Aikoinaan Hondan lasin jouduin vaihdattamaan halkeaman takia.

     
     
  2. #15422
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Vein auton huoltoon viime perjantaina (maanantaina katsastus). 700€ meni korjaukseen. Piti vaihtaa kaikki kierretapit koska kierteet olivat kuluneet huonoiksi että renkaat ei kiristyneet enää kunnolla. Taakse joutui vaihtamaan keskiöt(?) laakereineen päivineen, ei saanu pelkkiä tappeja vaihdettua. Aika vitun monta pulttia olis saanu samalla rahalla, joten täytyy nostaa ihan hattua tämän paskalaatikon insinööripuolelle suorastaan ilmiömäisestä suunnittelusta. Ja maanantaina kävin katsastuksessa (96 euroa, katsastus+päästömittaus) hakemassa hylsyn. Saatanan helmapellit umpiruosteessa, tökkäämällä sai reiän läpi. Muuten pohja oli onneksi hyvä. Ja toisen ajovalon kuvio vituillaan. Tähän autoonhan joutuu polttimotkin vaihtamaan korjaamolla, ei ole mikään yksinkertainen operaatio tähän malliin. Ja joka-vitun-kerta jommalle kummalle puolelle se polttimo laitetaan joko a.) päin vittua b.) tai sitten se vaan pääsee liikkumaan vuoden mittaan kun ajelee töyssyisellä tiellä tms.

    Ihan vakavasti mietin, että ajan tämän kotteron hiekkakuopalle. Match in gas tank, bum bum.

     
     
  3. #15423
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Hmm, kuulostaa rapealta ranskalaiselta?

     
     
  4. #15424
    Ärsyttää nämä "asiantuntijat"

     
     
  5. #15425
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Tuulilasi ei ole hylkäysperuste, siitä tulee vain korjauskehoitus otteeseen
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Katsuri antoi passatille hylsyn. Vittu. Samat "viat" ollu viimeiset 3v ja ennen ei oo tullu ees merkintää. Tuulilasis särö, kalvot etuvaloissa, led-rekkarivalot, 1/6 takaparkki pimee ja liian tehottomat sumuvalot. Mä en ymmärrä mikä noista on niin vaarallinen liikenneturvallisuuden kannalta että nyt 3v ollu saman moiset ja nyt sitten tuli hylsy.
    No mun mielestä mikään noista mun viosta ei oikeuttais hylkäykseen, alaa opiskeleva kaverikin vähän ihmetteli

     
     
  6. #15426
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humanteri Näytä viesti
    Hmm, kuulostaa rapealta ranskalaiselta?
    Korean chevy...

     
     
  7. #15427
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Onneks mullon vasta liru, viidennen vuoden insinööri opiskelija (toki autoMAATIO eikä auto )

     
     
  8. #15428
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Hei ei mitään esa, pistä vain tämän kerran herneet minun piikkiin. Sinne mahtuu vielä.

     
     
  9. #15429
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    http://www.trafi.fi/filebank/a/13249...uperusteet.pdf

    Siitä sivu 38. Pystyy lyömään hylsyn tuulilasin takia.

     
     
  10. #15430
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Toissapäivänä tilasin KFL+:n ja flat topcapin siihen digitalsteamilta. Eilen tuli ilmoitus, että ne on lähetetty ja DHL-seurantalinkki tuli meiliin. Seurasin linkkiä ja sen mukaan kyseinen lähetys on toimitettu 30.01.2014 vastaanottajalle saksaan.
    Spoileri!



     
     
  11. #15431
    Jos on enemmän kuin 3-> korjauskehoitus vikaa, tulee hylky

     
     
  12. #15432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humanteri Näytä viesti
    Hei ei mitään esa, pistä vain tämän kerran herneet minun piikkiin. Sinne mahtuu vielä.
    Ai, sinussakin on asiantuntijan vikaa

     
     
  13. #15433
    Kyllä taas ärräpäät lenteli, kun ajelin korjaamolta kotia päin. Alustava kustannusarvio (työt + osat), että saa Nissan primeraan (-99) vuoden jatkoleiman: 900 euroa!

    Jarrut rohisee/puoltaa ja käsijarru jumittaa sekä käsijarrun ja abs:n merkkivalot palaa kokoajan + kaikkea muuta jaskaa. Tiedossa oli, että vikalista on pitkä mutta ihan tuollaista hinta-arviota en osannut odottaa.

    Kun auton arvo (tankattuna) on muutama satanen, niin en sitä kyllä enää tuohon hintaan pajalla vie --> paaliin. Pari viikkoa armon aikaa etsiä "uusi" pirssi alle, ...tana ...kele ..ttu kun kaikki pitää jättää aina viime tinkaan

     
     
  14. #15434
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Mua sit taas ottaa kupoliin toi setupointi. Vaikka laitto lähes identtisesti setupin, mikä oli hyvä (maku hemmetin hyvä ja höyryäki riitti) muttei enää saa samaa millään. Tarkotan aikasempaa setuppia. Toi nyt on jo kolmas.. Hermot meni ni jätin sikseen..

     
     
  15. #15435
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DjSchtiel Näytä viesti
    Mua sit taas ottaa kupoliin toi setupointi. Vaikka laitto lähes identtisesti setupin, mikä oli hyvä (maku hemmetin hyvä ja höyryäki riitti) muttei enää saa samaa millään. Tarkotan aikasempaa setuppia. Toi nyt on jo kolmas.. Hermot meni ni jätin sikseen..
    Kannattaa aina joku varalaite olla käsillä kun alkaa uutta setuppia tekemään. Siinä helposti muuten voi tulla norttiaskia ikävä muuten.
    Toki sit kun tarpeeks on vääntäny niin kyllä se menee ihan perstuntumalla.

     
     
  16. #15436
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Pyhäjärvi
    Viestit
    6
    Juu elikkäs kelalta tuet tulee itelle vasta ens kuussa tuplana koska vit*n hidasta toimintaa siellä !!! että kiitos

     
     
  17. #15437
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Lainaus Alkuperäinen postaaja PeTze Näytä viesti
    Juu elikkäs kelalta tuet tulee itelle vasta ens kuussa tuplana koska vit*n hidasta toimintaa siellä !!! että kiitos
    Aikanaan kun itse olin täyspäiväinen kelan asiakas ja tuli joku pidempi viivytys niin menin tiliotteen kanssa luukulle ja kerroin että kaikki tulot tulee täältä ja tili sekä jääkaappi on tyhjä. Huomiseksi tuli jotain karkkirahaa.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  18. #15438
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Kannattaa aina joku varalaite olla käsillä kun alkaa uutta setuppia tekemään. Siinä helposti muuten voi tulla norttiaskia ikävä muuten.
    Toki sit kun tarpeeks on vääntäny niin kyllä se menee ihan perstuntumalla.
    Meinas kyllä tulla joo äiteetä ikävä. Setupointia harrastanu ny ihan tarpeeks kauan, et sen pitäis mennä melkeen silmät kiinni. Varalaitetta en omista, valitettavasti. Ja tuonki höyrystimen tankki sanoo ittensä pian irti, ku on sen vertaa jo halkeillu.

     
     
  19. #15439
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DjSchtiel Näytä viesti
    Meinas kyllä tulla joo äiteetä ikävä. Setupointia harrastanu ny ihan tarpeeks kauan, et sen pitäis mennä melkeen silmät kiinni. Varalaitetta en omista, valitettavasti. Ja tuonki höyrystimen tankki sanoo ittensä pian irti, ku on sen vertaa jo halkeillu.
    Kolme komboa kierrossa on ihan jämäkkä, voit paskoa kaks setuppia/laitetta ja silti porskuttaa. Mulla esimerkiksi on setupit vaihdon tarpees MISTeris ja Pulse Gssä, mutta Novumin setuppi (toistaseksi) rokkaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #15440
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kolme komboa kierrossa on ihan jämäkkä, voit paskoa kaks setuppia/laitetta ja silti porskuttaa. Mulla esimerkiksi on setupit vaihdon tarpees MISTeris ja Pulse Gssä, mutta Novumin setuppi (toistaseksi) rokkaa.
    Tääki olis jees, jos vaa olis pätäkkää. Siks ei ookkaa ku yks putki ja ato. Tosin löytyy miljoonalaatikost aika montaki atoo, mut yksikää ei toimi eikä niist saa yhtä toimivaa ku osat ei mee 1:1.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •