Sivu 745 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2456456957357417427437447457467477487497557958451245 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 14,881 - 14,900 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #14881
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Koita höyrytellä vähemmän? Meikä vähensi vähäsen höyryttelyä sen sijaan että olisin laskenu vahvuutta, mutta toisaalta lopetin samalla kahvinjuonnin melkein kokonaan..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #14882
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vituttaa kun ajattelin että menisin ens viikolla tai sitä seuraavana laivalle, mutta nyt alkoikin saatana hiihtolomat, laivat täynnä kakaroita. No otetaan se asenne että parin viikon odotus vain kasvattaa himoja shoppailuun entisestään. Mutta vieläkin vituttaa.

     
     
  3. #14883
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Mitä vikaa lapsissa on?

     
     
  4. #14884
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Mitä vikaa lapsissa on?
    Öh, laivalle mennessä ehkä toivoo että laivassa on muitakin kuin lapsiperheitä... Liikaa elämää päivällä, liian vähän yöllä. Ellei sitten tykkää tehdä kauan odotettuja ostoksia kakaroiden huudon säestyksellä ja illalla istua tyhjässä baarissa.

     
     
  5. #14885
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tyhjät baarit on parhaita. <3
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #14886
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ääh, liian vähän valikoimaa... Siis lapsiperheiden tyhjentämillä tax freen karkkihyllyillä.

     
     
  7. #14887
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Musta tuntuu että tuittu on aika nirso.

     
     
  8. #14888
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Totta, se on vaan paria kolmea sorttia karkkeja/suklaata mitä hinaan laivalta kotiin. Muuten keskityn kosmetiikkaan.

     
     
  9. #14889
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Vituttaa kun höyryttely on alkanu taas närästämään vaikka laskenu pitoisuuksia 18-12-6... lieneekö nesteistä kiinni? Ei siinä että mitään vakavaa olisi, mutta hieman ärsyttävää kylläkin. Tänäänkin vedetty 2,5 tankkia rsststä ja pikkasen närästää enää, vähän aikaa sit oli pahempi.
    Voi hyvinkin olla nesteestä kiinni, esim. PSV:n Swagger aiheuttaa semmoisen närästyksen että oksat pois. Silti sitä höyryttelen pari kertaa kuussa ja kärsin Sen verran hyvää.

     
     
  10. #14890
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vituttaa kun ajattelin että menisin ens viikolla tai sitä seuraavana laivalle, mutta nyt alkoikin saatana hiihtolomat, laivat täynnä kakaroita. No otetaan se asenne että parin viikon odotus vain kasvattaa himoja shoppailuun entisestään. Mutta vieläkin vituttaa.
    Hyvä ku sanoit, en ollu ajatellutkaan. Ite ajattelin lähtee 10-15 päivän kuluttua, josko sit ois lapsiperheet jo vähentyny. Josta tulikin mieleen aivan loistava blogikirjoitus kielikuvineen (vahinkovankkurit ym.)

    That is QUEEN BITCH to you!: MAMMA-ANGSTI

     
     
  11. #14891
    Eikai siellä vkonloppuisin alaikäisiä ole? Joskus ainakin oli 20v ikäraja pe-la

     
     
  12. #14892
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    ärsyttää kun ei tahdo löytyä uusia hyviä nesteitä. tällä hetkellä ehdotonta suosikkia ovat HoL:in nesteet, Space Jamin testatut litkut tulee hyvänä kakkosena mutta ne ovat tosi vahvan makuisia litkuja (ällö-sellaisia liikaa nautittuna). peruslitkuina ovat toimineet paulsaarin kautta saatavat tobaccot. shire malttikaan ei oikein iske enää. muut nesteet ovat tupanneet olemaan jonkin sortin pettymyksiä, joko liian sitä tai liian vähän tätä. perkule sentään! on sentään pari, blackcurrant burst ja orchard crunch, jotka ovat edes jotenkin toimineet. ehkä mä sitten vaan tykkään sen verta enemmän tupakki-mausta, että nämä muut ei natsaa, tai sitten on ollut huonoja valintoja. joka tapauksessa ärsyttää!


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  13. #14893
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tarviiko niitä uusia löytyäkään jos sulla jo suosikkeja on? Mä ainaki oon tyytyväinen että näin vuoden höyryttelyn jälkeen on vihdoinkin löytyny ne omat ADV:t (+ parit herkuttelunesteet) ja tuskin tarvii enää uusia makuja hirveästi tilailla.

     
     
  14. #14894
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    niinno, sitä yrittää vähän avarakatseisemmin olla mutta ei vaan natsaa. toki ns. "tuttu ja turvallinen" rokkaa mutta olisi se kiva löytää muitakin nesteitä no, täytyy kait olla tyytyväinen siitä että on nesteitä mistä tykkää, nuo kokeilut pitänee jättää omaan arvoonsa sitten..


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  15. #14895
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Hyvä ku sanoit, en ollu ajatellutkaan. Ite ajattelin lähtee 10-15 päivän kuluttua, josko sit ois lapsiperheet jo vähentyny. Josta tulikin mieleen aivan loistava blogikirjoitus kielikuvineen (vahinkovankkurit ym.)

    That is QUEEN BITCH to you!: MAMMA-ANGSTI
    Vahinkovankkurit!!! H(U)AA!!! "Ikään kuin kaikkien naisten elämässä päämäärä olisi ennemmin tai myöhemmin tehtailla pimpsastaan pikkupalleroisia kaupan käytäville huutelemaan lisää karkkia." Niinpä! Hämmentävää kylläkin, mun mielestä mielikuva pikkupalleroista huutelemassa "LISÄÄ KARKKIA!" on tavallaan aika söpö. Ja jos nouset Turusta laivaan ja satut näkemään jonkun muikkelin heilumassa violetin sidin kanssa niin se olen todennäköisesti minä, saa tulla juttusille.

     
     
  16. #14896
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vahinkovankkurit!!! H(U)AA!!! "Ikään kuin kaikkien naisten elämässä päämäärä olisi ennemmin tai myöhemmin tehtailla pimpsastaan pikkupalleroisia kaupan käytäville huutelemaan lisää karkkia." Niinpä! Hämmentävää kylläkin, mun mielestä mielikuva pikkupalleroista huutelemassa "LISÄÄ KARKKIA!" on tavallaan aika söpö. Ja jos nouset Turusta laivaan ja satut näkemään jonkun muikkelin heilumassa violetin sidin kanssa niin se olen todennäköisesti minä, saa tulla juttusille.
    Mutku en oo siellä. Tuutko pian Outokumpuun nousemaan rappusia?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #14897
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Voi vittu kun tuli sählättyä taas. Olin stadissa Pakkiksen miitissä ja vaikka ilta sujui hyvin, niin aloin sit tummuun siinä yöllä univajeeseen ja kaljoihin. Päätettiin frendin kaa joka oli kuskina et jäädää yöksi sinne mestoille, vaikka olin vaimolle luvannu et tullaa himaan yöllä vielä. No ylläri et olin sit jättäny kännykän auton takapenkille (true story!) ja sammunu sohvalle koisaan, enkä laittanut viestiä muijalle. Pikkasen oli hiilenä emäntä aamutuimaan kun miehestä ei kuulu mitään. Kävin sit aamulla hakee sen luurin ja siinä oli sepostettuna tekstari valmiiksi, mutten ollut lähettänyt sitä.

    Mutta hauskaa oli
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #14898
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Voi vittu kun tuli sählättyä taas. Olin stadissa Pakkiksen miitissä ja vaikka ilta sujui hyvin, niin aloin sit tummuun siinä yöllä univajeeseen ja kaljoihin. Päätettiin frendin kaa joka oli kuskina et jäädää yöksi sinne mestoille, vaikka olin vaimolle luvannu et tullaa himaan yöllä vielä. No ylläri et olin sit jättäny kännykän auton takapenkille (true story!) ja sammunu sohvalle koisaan, enkä laittanut viestiä muijalle. Pikkasen oli hiilenä emäntä aamutuimaan kun miehestä ei kuulu mitään. Kävin sit aamulla hakee sen luurin ja siinä oli sepostettuna tekstari valmiiksi, mutten ollut lähettänyt sitä.

    Mutta hauskaa oli



    i feel You

     
     
  19. #14899
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    33 päivää mennyt..kyllä brittipostikin osaa..

    "Looking at the tracking on your order it would indicate that it is still within the postal system. We do have to allow 25 working days for delivery, if the order does not arrive we can the arrange to have it resent out for you."

     
     
  20. #14900
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mutta hauskaa oli
    Sehän se on pääasia.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •