Sivu 736 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2366366867267327337347357367377387397407467868361236 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 14,701 - 14,720 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #14701
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Huonosti nukuttu yö + remonttiasentajat + vessa pois käytöstä + viikonloppu, niin kyllä on hermot kireällä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #14702
    Höyrykonkari lorus's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    121
    ajattelin että tänään pääsee jo vihdoin maistamaan jalippo bearssia mutta ei vaan pakettia näy.. toisaalta eipä ole koko viikkoon tullut laskujakaan ;;_;;

     
     
  3. #14703
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Huonosti nukuttu yö + remonttiasentajat + vessa pois käytöstä + viikonloppu, niin kyllä on hermot kireällä.
    Kilju käymään punaseen ämpäriin ja kuseminen keltaiseen, ei mee hommat ihan sekasin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #14704
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Ihana yritys jossa työskentelen oli sitten Tiivi-Taavi palaverissa tehnyt päätöksen, että höyryttelijät joutuu koko ketjussa siirtymään ulos tupakkipaikalle tupakoitsijoiden joukkoon.. Oon tässä nyt vedelly koko lyhkäsen höyryttely historian työpisteellä (ei häiritse niitä keiden kanssa työskentelen n.10m sisällä), niin jonkin asteinen vitutus iski näin perjantain kunniaksi.

     
     
  5. #14705
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Eipä tullu postia puolasta. Toivottavasti riittää liemet viikonlopun yli.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  6. #14706
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Ihana yritys jossa työskentelen oli sitten Tiivi-Taavi palaverissa tehnyt päätöksen, että höyryttelijät joutuu koko ketjussa siirtymään ulos tupakkipaikalle tupakoitsijoiden joukkoon.. Oon tässä nyt vedelly koko lyhkäsen höyryttely historian työpisteellä (ei häiritse niitä keiden kanssa työskentelen n.10m sisällä), niin jonkin asteinen vitutus iski näin perjantain kunniaksi.
    Joo, jossain törmäsin tekstiin joka kertoi tällaisen käytännön olevan THL:n suositus. Usea yritys, kuten sekin jossa itse työskentelen, noudattaa näitä suosituksia.. Oli se sitten järkevää tai ei. Noo.. itsehän jatkan toimintaani pomolta piilossa, työkaverit kun eivät tästä haittaa itsellensä näe aiheutuvan.

     
     
  7. #14707
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Vedin äsken analogisen...hyi vittu mitä paskaa..

     
     
  8. #14708
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Suomen kielen rappeutuminen. Väsyttävää lukea tälläkin foorumilla tekstiä missä ei osata yhdyssanoja. Näitä tulee joka paikassa aina vaan enemmän. Kun olin koulussa niin karttakepillä vetästiin käsille jos meni väärin, siinä oppi nopeasti. Ei nämä nykyajan vellihousut mitään opi.

    Tuossa pari päivää sitten katsoin "kupolin alla" alias under the dome pätkää televisiosta niin siellä oli: mä, sä yms. epäkorrekteja suomennoksia. Vaihdoin kanavaa vaikka väsyneenä tuokin menisi (juonen puolesta).

    Teksitiviestit ja facebook viestit monesti tulee ilman isoja kirjaimia, pilkkusääntöjä tai pistettä. Vaikka nuokin älyluurit korjaa automaattisesti...

     
     
  9. #14709
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ei käy syyttäminen pelkkiä nuoria, osa vanhemmistakin kavereista suoltaa niin järkyttävää tekstiä että pahaa tekee.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #14710
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Suomen kielen rappeutuminen. Väsyttävää lukea tälläkin foorumilla tekstiä missä ei osata yhdyssanoja. Näitä tulee joka paikassa aina vaan enemmän. Kun olin koulussa niin karttakepillä vetästiin käsille jos meni väärin, siinä oppi nopeasti. Ei nämä nykyajan vellihousut mitään opi.

    Tuossa pari päivää sitten katsoin "kupolin alla" alias under the dome pätkää televisiosta niin siellä oli: mä, sä yms. epäkorrekteja suomennoksia. Vaihdoin kanavaa vaikka väsyneenä tuokin menisi (juonen puolesta).

    Teksitiviestit ja facebook viestit monesti tulee ilman isoja kirjaimia, pilkkusääntöjä tai pistettä. Vaikka nuokin älyluurit korjaa automaattisesti...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ei käy syyttäminen pelkkiä nuoria, osa vanhemmistakin kavereista suoltaa niin järkyttävää tekstiä että pahaa tekee.
    Itse ainakin myönnän suoraan tekeväni virheitä yhdyssanojen kanssa ja jos aiheuttaa antipatioita joissakin ihmisissä niin voi voi. Tahallani en kuitenkaan yritä raiskata äidinkieltä. Sib:n mainitsema puhekielen käyttö kirjoituksessa kyllä tökkii itseäkin eikä ainakaan innosta paneutumaan tekstiin liikoja.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  11. #14711
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ei ne satunnaiset virheet, niitä tulee kaikille, ja iteki syyllistyn huonoon suomeen. Mutta kun tykitetään monta lausetta ilman välimerkkejä tai alkukirjaimia niin että yksikään yhdyssana ei ole oikein, se tuntuu pahalta. Tai toinen on sitten se että välimerkkejä naputetaan ihan kuin pelottaisi että ne loppuvat maailmasta. Ja vääriin paikkoihin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #14712
    Ärsyttää, ne jotka, ei osaa laittaa, pilkkua oikeeseen, paikkaan vaan varuuksi, laittaa sen vähän, joka väliin. Ja ne.... jotka laittaa.... pistepistepiste... kun eivät osaa käyttää pilkkua, pistettä, huutomerkkiä ja kysymysmerkkiä erottaakseen lauseen toisesta. Ah - eniten ärsyttää - väliviiva - joka lauseen välissä - ja jokapaikassa - taas se sama juttu et ei keksitä oikeanlaista välimerkkiä niin laitetaan se väliviiva sitte.

    Virallisesti kirjottelen kirjakielellä, mutta faceen ja tänne foorumille oon kotiutunu sen verta hyvin että kirjottelen suurinpiirtein mun omalla puhetyylillä. Anteeksi jos se joitakin häiritsee.

     
     
  13. #14713
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tuon voi tiivistää siten, että ärsyttää kaikki joilla ei suomen kieli suju.

     
     
  14. #14714
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Tuon voi tiivistää siten, että ärsyttää kaikki joilla ei suomen kieli suju.
    Pitäisköhän täälläkin ottaa google translation käyttöön
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  15. #14715
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite käytän liikaa pilkkuja. En vaan voi sille mitään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #14716
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti

    Virallisesti kirjottelen kirjakielellä, mutta faceen ja tänne foorumille oon kotiutunu sen verta hyvin että kirjottelen suurinpiirtein mun omalla puhetyylillä. Anteeksi jos se joitakin häiritsee.
    Niin kauan asiat on hyvin, kunnes raumalaiset alkaa kirjotteleen omalla puhekielellään

     
     
  17. #14717
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Tämän ilmoituksen Atomoa ei näy eikä kuulu, kaupat tehty 24.01.2014. http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/8998-atomo-v2.html
    Japa japa

     
     
  18. #14718
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    ...

     
     
  19. #14719
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Ärsyttää dysleksia niiden puolesta, jotka siitä joutuvat kärsimään. Muutamia tuttuja on, joille yhdyssanat tekevät todella tiukkaa. Onhan se hemmetin vaikeaa jos teksti alkaa näyttämään silmissä sekavalta matemaattiselta kaavalta, mutta hienoa on se, että jaksaa silti yrittää.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #14720
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Kuivuneet mustekasetit!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •