Sivu 71 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161676869707172737475811211715711071 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,401 - 1,420 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1401
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Nenä vuotaa, ken vois sulkea hanan.
    Oletko allerginen höyrylle, kun olet noin pitkään flunssaa sairastellu.?

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  2. #1402

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Laita pyykkipoika... :-\
    Mihin se räkä sitten kertyy?

     
     
  3. #1403

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Mihin se räkä sitten kertyy?
    En tiedä mutta nenä lopettaa vuotamisen....

     
     
  4. #1404
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ken ei oo täällä.
    KGO & Twist

     
     
  5. #1405
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hyvin palvellut Performance Mouse MX pätkii, tökkii ja vittuilee. Anteeksi toisto.

    Onneksi on Anywhere Mouse MX varavehkeenä. Vinkkejä loistavasta langattomasta hiirestä otetaan vastaan. Kalliitkin käy jos luovun Provari-haaveesta toviksi. Tai maksan luotolla.

     
     
  6. #1406

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    [20:33:41] <@Yakousei dodih...
    [20:33:46] <@Yakousei boxi sano ittensä irti
    [20:33:55] <@Yakousei tai sii poweri kai kyykänny kovalevyn paskaksi
    [20:34:07] <@Yakousei C2 pullauttanut melkein ittensä pihalle... jeejee

    Eli huomenna hakemaan Bebekiltä konkkia ja vähän kolvaillaan..
    Ja sitten kaivetaan rymylaatikosta uusi kovalevy paskaksi menneen tilalle ja toivotaan parasta...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #1407
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Että alko vituttaa ku ylex:n juontajat mietti ääneen sitä että ratikassa on nyt "sähkötupakointi kielletty".
    Keskusteli siinä että:

    -"hyvänen aika miten kelleen tulis ees mieleen alkaa siellä sähkötupakoimaan, eikös siitä tule jotain höyryäkin niin mistä sitä sillon tietää että onko se sähkötupakka vai palaako ratikan moottori.
    -Eikös se höyry kuitenkin haise jollekkin, ne vaan on ite niin turtunu että ei haista sitä enää.
    -Mutta voisko kuitenkin sitä turkkilaista vesipiippua polttaa, mukavia hedelmähöyryjä siitä tulis."

    Niin, paitsi että se toimii hehkuvalla hiilellä, että siinäkö ei mikään pala sitten, idiootit.

    Ja sähköhöyryttimen tuoksut on aina sata kertaa kivempia ja miedompia kuin hiki ja paska mikä siel sporassa oikeasti haisee.

    Turha mun on kitistä ennakkoluulosista ihmisistä mutta kunhan kitisen.

     
     
  8. #1408

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vittu nyt tullataan iHerbistä tilaamiani D-vitamiinejä

     
     
  9. #1409
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    50

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hieman ketuttaa, kun tainnut saada erän paska-Bogeja (XL, LR). Teipittömiä yritti kolmea kappaletta tunkea tuossa toissapäivänä tankkiin Tribecan seuraksi... Ensimmäinesessä tais mennä reiät keturalleen, muttei sieltäkään mitään höyryä tullu. Kahesta seuraavasta puncherilla reiät hyvin ja cartot aivan kosteena, mutta EI VITTU MIKÄ KÄRVENTYNY MAKU. No ei siinä, vitutti vaan Tribecan menetys (paljon meni täytössäkin paperille ja sitten liikutteli nesteitä edestakas eGo-T:n tankkiin ja ties minne.

    Eilen piti sitten kokeilla Velholta tullutta nallekarkkia tommosessa teipillisessä. No eikö mitä, palanut kumi vaan maistui eikä höyryä tullu juurikaan. Pitää varmaan suosiolla siirtyä vaan normimittasiin ja normivastuksellisiin sekä MDCC-värkkeihin.... Ne on tuntunee toimivan. Sitte tuntuu, että muutamat eGo-T-atotkin on kyrvähtäneet, kun tulee kärventynyttä makua eikä hirveesti muuta. Vittu mitä paskaa, sanon.

    e: onneksi velhon paketissa tuli mun merkkisiä XL:ä ja sai nallekarkkia ja jekkupommia tankkeihin.

     
     
  10. #1410

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Vittu nyt tullataan iHerbistä tilaamiani D-vitamiinejä
    Onkohan nuo USA:n tutteet jonkun rangaistusveron alaisuudessa, 12,58 alvia määrättiin maksettavaksi, koolemma paras tapa saada tavarat jäämään tulliin on DHL ja taas toimis.

     
     
  11. #1411
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Onkohan nuo USA:n tutteet jonkun rangaistusveron alaisuudessa, 12,58 alvia määrättiin maksettavaksi, koolemma paras tapa saada tavarat jäämään tulliin on DHL ja taas toimis.
    Kyllähän nuo ainakin itellä tuppaa tulliin jäävän jokakerta kun summa ylittää tuon 50€

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  12. #1412
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    50

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kyllähän nuo ainakin itellä tuppaa tulliin jäävän jokakerta kun summa ylittää tuon 50€
    MadVapes kirjotti VV-boksin ja akkujen kuoreen "Elektroniikka" ja "$8". Kaverille tuli noin sadan euron partahöylän terät leimalla "$12".. Riippuu paljon myyjän rehellisyydestä tuokin :-)

     
     
  13. #1413
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Vinkkejä loistavasta langattomasta hiirestä otetaan vastaan. Kalliitkin käy jos luovun Provari-haaveesta toviksi. Tai maksan luotolla.
    http://www.roccat.org/Products/Gamin...Pyra-Wireless/
    Mulla ollu kyseisen firman Kone hiiri ja tykänny oon.. Omasta alkaa vaan vasen nappi kiukuttelemaan ja uutta hiirtä pitäisi itsekin ruveta katselemaan..

    http://www.jimms.fi/listaa/781/order/name/asc
    Ja tuolta kannattaa katsoa, näyttää olevan aika hyvin "parempia" hiiriä..

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  14. #1414
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    19

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    nojoo. ego-t ato ja 1100mah akku tuli. ja kuinka ollakkaan UUS ATO EI SOVI VANHAAN AKKUUN! vaikka kumpikin on ego-t sarjaa. vanha ato menee kyllä uuteen. uudessa on pitemmät kierteet tms..
    aton sain pikku säätämisellä pelaamaan niinku halusin mutta kokeillessa se tuprautti kirvelevää palaneen katkua nii ikävästi että kurkussa kirvelee edelleen. ei maistu enää mansikkakaa hyvältä :/
    Atojen maalipintaa kannattaa muutes varoa. keitin molemmat ja nostin pihdeillä kattilasta ja oho. ato ei oo enää sininen. murkele keitän ton akunki että ovat sit samaa sarjaa
    mutta sain ylipuhuttua taas yhden ihmisen vaihtamaan savut höyryyn O0 ja huomenna tulee eka carto postissa ;P
    aka mankku aka mp90 aka DJ90.
    paljon puhetta ilman mitään sisältöä since 1990

     
     
  15. #1415
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jaahas. Ajattelin laittaa vielä näin yön pikkutunneilla yhden työsähköpostin menemähän mutta näemmä DNA on ottanut jonkinlaisen natsiasenteen ja en voi lähettää sähköpostiä läppäriltäni koska sähköpostiosoitteeni ei kelpaa DNA:lle... Kelpasi mainiosti noin 6kk sitten.

    Onneksi Web UI edes pelastaa tilanteen vaikka onkin vastenmielinen käyttää.


    Pitääkin ottaa DNA:n asiakaspalveluun yhteyttä ja avautua Steve Jobs maisella otteella sinne.

     
     
  16. #1416

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sulla on oikea asenne!!

     
     
  17. #1417
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kup0 Näytä viesti
    http://www.roccat.org/Products/Gamin...Pyra-Wireless/
    Mulla ollu kyseisen firman Kone hiiri ja tykänny oon.. Omasta alkaa vaan vasen nappi kiukuttelemaan ja uutta hiirtä pitäisi itsekin ruveta katselemaan..

    http://www.jimms.fi/listaa/781/order/name/asc
    Ja tuolta kannattaa katsoa, näyttää olevan aika hyvin "parempia" hiiriä..
    Tänks, Jimmsin listat on käyty monesti läpi ja monesti jo melkein ajeltu paikan päälle osteleen... aina vaan jotain "vikaa" löytyy

    Pelihiiristä ei ole kokemusta kuin SteelSeries Xai:sta, mainio peli. Noin yleisesti on se käsitys että ne toimivat erinomaisesti, monesti vain muotoilu on kummallinen. Xai on aika neutraalin pyöreä ja sopii hyvin sormiotteelle.

    Periaatteessa tälle käyttöpaikalle voisi harkita Bluetooth-jyrsijääkin, kun ei tule pelikäyttöön - kaikissa kokeilemissani on vaan ollut ärsyttävä pikku viive. Mutta tutkitaanpa tuota Pyraa tarkemmin, ei se ainakaan hinnan kiroissa ole!

     
     
  18. #1418
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    64

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nettihuijarit!!!! tänään multa koitettiin ostaa auto, joka on myynnissä. "ostaja" sitten koitti käyttääv vanhaa kikkaa, eli hän olisi laittanut rahat paypal tililleni (sellaista ei ole)...sitten muistin lukeneeni eri foorumeilta juttua siitä miten tehdään huijauksia käyttäen Paypalia tähän myös liittyy gmail.com s.posti osoite. Eli jos joku koittaa teiltä ostaa jotian ja mahdollinen sähköposti tulee "xxx.xxx@gmail.com niin SE ON HUIJAUS tuolta voi lukea kaiken maailman esimerkkejä miten ko. yhdistelmä (paypal ja gmail) toimii käytännössä

    P.S. Auto yhä kaupan HAHAHAHAHA


    Laitteet: Surkeat.

     
     
  19. #1419
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cielgi Näytä viesti
    MadVapes kirjotti VV-boksin ja akkujen kuoreen "Elektroniikka" ja "$8". Kaverille tuli noin sadan euron partahöylän terät leimalla "$12".. Riippuu paljon myyjän rehellisyydestä tuokin :-)
    Joo, toi mad vapes on tullut itsellekkin aina sukkana läpi, viimeks 56€ ja paketissa oli 26 taalaa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #1420
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Seuraava teksti sisältää maksimaalisen vitutuksen multi huipentuman, mutta silti onnellisen lopun

    Ajelin Subarulla kotia päin duunista ja rupesin ihmettelemään miksi tulee vaan kylmää ilmaa lämppäristä, vilkaisu kojetailuun ja lämmöt nousussa. Kiroilu alkaa, moottori seis ja auto parkkiin Ämmässuon liittymien väliin (Tienro 1). Lisää kiroilua, konepelti auki ja tutkimaan mikä vuotaa. Viiden minuutin kiroilun ja tutkimisen jälkeen syy selviää, sisätilan lämppärin letku koneen puolelta juuresta poikki. Ei muutakun soitto kaverille et tuo glykolia ja ruuvarin. Letku irti, puukolla kaks senttiä lyhyemmäksi ja takaisin kiinni, litkut koneeseen ja ei muutakun kovaa ajoa. Meinas olla hieman vanne kireällä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •