Sivu 651 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1515516016416476486496506516526536546556617017511151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 13,001 - 13,020 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #13001
    Höyryttelijä SmoothZebu's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    47
    Lyhyesti päivän olotilasta. (Koko kuukauden)
    1344659337003_7856603.jpg
    Viimeksi muokannut SmoothZebu; 29.12.13 kello 03:31. Syy: Valahtelin että vaa "päivä"

    TOO MUCH OF ANYTHING IS BAD, BUT TOO MUCH OF GOOD WHISKEY IS BARELY ENOUGH!

     
     
  2. #13002
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    41
    Ei tarvi pikku jutuista itkeä. Kyllä tähän maailman saatanasti isompia asioita mahtuu.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmoothZebu Näytä viesti
    Ei sun ilmotuksissa mitää valitettavaa vaan näissä esim Otsikkona MYYDÄÄN Akku hp vaikka 100€ (eikä muuta tietoo), ja sitte ei viittitä kirjottaa mitään muuta EIKÄ jaksa laittaa kuvaa, ihan ku kaikilla ei olis kameraa lähellä(se vitun kännykkäkin käy).
    Ihan ku ne pistäis myyntiin sellasta mitä niil ei ees oo.... (mun mielipide).
    SORI OON KÄNNISSÄ TAAS!!!!!!!!!! seki vituttaa, vihaan parisuhteita.

     
     
  3. #13003
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja turborusakko Näytä viesti
    Ei tarvi pikku jutuista itkeä. Kyllä tähän maailman saatanasti isompia asioita mahtuu.
    Ei muiden kurjuus vaikuta omaan henkilökohtaiseen vitutukseen. Sama ku joltain kuolis lemmikki, ja lohduttais sillä että "maailmassa on pahempiakin asioita."

    Onko ainoastaan sillä kaikista kurjimmalla yksilöllä oikeus olla vittuuntunu ja ärsyyntyä? "Hei kulta, panin sun siskoa, mutta älä sure ku on niin paljon isompia asioita."
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #13004
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Kaikki on suhteellista. Jossain kuolee ihmisiä nälkään, silti saa vittuuntua ettei saa tilattua pizzaa. "Pitää syyä lautanen tyhjäksi, afrikassa kuolee lapsia nälkään." Joo, mutta miten se miun syöminen siihen sitte vaikuttaa?!?
    Ongelmat on subjektiivisia ja riippuu elämäntilanteesta, ne jutut jotka kaato minun maailman muutama vuosi sitten, kohautan olkia niille nykyään. Jos vituttaa niin vituttaa, tilanteesta riippumatta.
    Nyt syömään ja nukkumaan, ainoa mikä vituttaa niin kaljat loppu.
    Loppu. =)

     
     
  5. #13005
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Kauppareissu

    Kakarat huutaa,vanhemmat huutaa, haisee räkä ja paska, halutaan leluja huudetaan ja äksyillään.

    Jonossa oli takana joku vuosituhannen kasvattaja, aikani kuuntelin niin oli pakko sanoa että nyt jos ei mene naama kiinni sinulta ja tuolta kakaralta ni teen jotain sellaista mitä tulen katumaan lopun ikäni. Viesti meni perille ja tajusi vaihtaa kaukaisimmalle kassalle.

    Vittuako niitä kakaroita pitää kantaa kauppaan jos se menee aina huudoksi, kyllä se isi tai äiti osaa odottaa autossa kakaroitten kanssa kun toinen käy kaupassa.

    Meidän perttimarjatta kun saa aina pahan mielen kun ei osteta leluja, ja ei,ei sitä kakaraa voi roudata autoon,pitää vitullisessa ryysiksessä huudattaa kakaraa kärrissä.

    Jos minulle joskus siunaantuu muksuja ja tilanne menee siihen ettei osata olla ja alkaa huuto ja itkukiukkupotkuraivari ni saa mamma jäädä ostelee kun kannan mukelon autoon rauhoittumaan.

    Vittuako niitä kakaroita pitää tusina tuupata jossei ne osaa käyttäytyä eikä niitä osata kasvattaa.
    Mitä vittua? Oletko sä oikeasti noin vitun_kova_jätkä että uhkailet kaupan jonossa vanhempaa ja hänen lastaan? Mä nopealla analyysilla uskon, että nämä on todennäköisesti tekaistuja juttuja tai sitten uhittelet itseäsi huomattavasti heikommille; jos mua, ja eritoten mun lasta uhkailtaisiin noin kaupan kassajonossa, niin imisit pillistä ravintos loppuelämäs. Joo, olis varmaa asia jota katuisin itsekin loppuelämäni. Mikä vittu sua riivaa? Ei se asia ole aina ihan niin yksioikoinen juttu, joskus ei vaan ole sitä toista osapuolta joka veis sen mukulan autoon, joskus ei ole koko autoa.

    Siinä kyllä komppaan, että jos siihen on mahdollisuus niin jos mukulan meno äityy perseilyksi niin kaupasta ulos ja heti, ja se on ollut alusta asti eukon kanssa toimintasuunnitelma (kertaalleen on itseasiassa näin toimittukin). Ei se kiukuttelu laannu mihinkään sillä että se muksu väkisin jätetään sinne "houkutusten" keskelle tai että kauppaa pidetään torstipetterin leikkikenttänä. Sama pätee näihin teinityttöihin joilla on jonkinlaisena villityksenä käydä availemassa meikkiputeleita (jotka siis pakotettu ostamaan ne avatut tuotteet tai soitettu vanhemmille että tulkaas maksamaan).

    Vaihtoehtoisesti, jos asiaa haluaa katsoa kaupan kannalta niin mikset itse painu vittuun sieltä putiikista jos liikaa ärsyttää? Tilastollisesti kaupat hyötyvät enemmän lapsiperheistä jotka tuhlaavat suurimman osan palkastaan asumismenojen jälkeen ruokaan, vaippoihin, leluihin ynnä muuhun tarpeelliseen. Vähempiosaistenkin tuet usein palaavat takaisin veronkantoon juuri tätä kautta. Kaupalle ne ärsyttävät, kiljuvat kakarat ja vanhemmat tuo enemmän rahaa kuin sinä.

    Okei, meni vähän provosoivaksi mutta tajuatko miten pässiltä tuo sun käytökses vaikuttaa? Onneksi oma muksu on vielä niin pieni että se vain hymyilee ja naureskelee kaupassa, odotellaan sitä uhmaikää ja tajunnan laajenemista kun hiffataan että ne lelut tulevat sieltä ruokahyllyjen välistä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #13006
    ihan ku kaikilla ei olis kameraa lähellä(se vitun kännykkäkin käy).
    Ei pidä paikkaansa,mullakaan ei oo digikameraa kun en juuri kameraa käytä.Känsässäkään ei oo kameraa enkä tota 3510i:tä vaihda niin kauan kun toimii.

     
     
  7. #13007
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mitä vittua? Oletko sä oikeasti noin vitun_kova_jätkä että uhkailet kaupan jonossa vanhempaa ja hänen lastaan?

    Okei, meni vähän provosoivaksi mutta tajuatko miten pässiltä tuo sun käytökses vaikuttaa? Onneksi oma muksu on vielä niin pieni että se vain hymyilee ja naureskelee kaupassa, odotellaan sitä uhmaikää ja tajunnan laajenemista kun hiffataan että ne lelut tulevat sieltä ruokahyllyjen välistä.
    Tai sit ihan kasvattaa ne lapset käyttäytymään, tää on kuitenkin se parasvaihtoehto jo tulevaisuutta silmällläpitäenkin. Tiedän että uhma on uhma mutta ei meillä ole yksikään lapsista raivonnu kaupassa vaikka uhmaa vähän olisikin.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  8. #13008
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Sepä onki se pyhä tarkotus.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #13009
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Pitää sen verran pilkkua viilata, että taisi Herr von Braun olla vielä edellisen työnantajansa palveluksessa atomipommin kehittelyn aikoihin
    tarkennus paikallaan..mutta tarkoitus oli osoittaa että Werneri setä antoi pommille omat siivet

     
     
  10. #13010
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ja hyvä olikin että antoi; ei ilman atomipommia olisi ollut Fallout-pelisarjaakaan
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #13011
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Älkää täyttäkö kadulla misteriä, tai ainakaan lähellä kaivoa. Sinne meni se topcap.

     
     
  12. #13012
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ja hyvä olikin että antoi; ei ilman atomipommia olisi ollut Fallout-pelisarjaakaan
    Ja ilman Fallouttia mä olisin saattanut valmista lukiosta ja olla joku hikinen konttorirotta atm
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #13013
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Tai sit ihan kasvattaa ne lapset käyttäytymään, tää on kuitenkin se parasvaihtoehto jo tulevaisuutta silmällläpitäenkin. Tiedän että uhma on uhma mutta ei meillä ole yksikään lapsista raivonnu kaupassa vaikka uhmaa vähän olisikin.
    Kyllä kaikesta vaivannäöstä huolimatta meidän Leevi tuossa yhdessä vaiheessa perseili aina kaupassa. Ei suostunu syliin tai kärryyn, vaan halus kävellä ite. Jossain vaiheessa aina innostu karkailemaan, ja auta armias sitä huutoa kun kiellettiin.

    Mikäs siinä, jos oltiin koko perheen voimin. Useimmiten ei oltu, vaan piti mukelon kiljuessa katella ympärilleen hyvinkin anteeksipyytävästi. Yllättäen, henkilökunta on aina hymyilly äärimmäisen ymmärtäväisenä, siinä missä toinen ääripää on ollu vanhemmat "hienommat" rouvat. Just ne, jotka täyden kärryn kanssa kiilaavat eteen kun eivät malta kahta minuuttia odotella vuoroaan.

    Sellaista 0-2v lasta on aika hankala yrittää kasvattaa käyttäytymään kunnolla, kun ei vielä edes oo kaikki valot päällä. Meillä onneksi oli se kaupassa perseily lyhyt vaihe, mutta mä ymmärrän kyllä pikkulasten vanhempia joilla mukelot karjuu ja riehuu. Aina sille ei vaan voi mitään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #13014
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Itse en ymmärrä miten joku voi ärsyyntyä kauppareissulla toisten huutavista kakaroista. Jos menee samaa tahtia huutavan Kiljusen perheen kanssa niin eikö sitä voi kerätä omia tavaroitaan eri tahtia niin ei ole samassa saatanan hyllyvälissä koko aikaa

    Enemmän itseä ärsyttää se, kun takana tuleva koittaa työntää kärriään mun perseeseen kassajonossa. Aina kun jono vähän liikahtaa, niin on kärrin reuna jo huulilla

    Eli jos et siedä lasten huutoraivareita kaupassa, niin käy vasta iltamyöhällä kaupassa tai kestä saatana kotona!!!


     
     
  15. #13015
    Jäin miettimään sitä, että kaikki lapsethan ei ole ns. normaalin mittapuun mukaisia. Niinkun ei aikuisetkaan. Erilaisia käyttäymishäiriöitä on todella paljon, ja ne saattavat ilmentyä hyvinkin eri tavoin,mm. sosiaalisissa tilanteissa. Toisaalta esim. kaupassa käyntiä ei voi pienen lapsen kanssa treenata simultaaniharjoituksilla vaan sinne kauppaan on kyllä mentävä.
    Jos siellä kaupassa nyt on vaan käytävä, ja joskus myös yhdessä.
    Itse en häiriinny muitten lastan käyttäytymisestä. Siinä on vanhemmille ristiä ihan kerrakseen ilman minun paheksumistanikin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  16. #13016
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Vituttaa tiettyjen apinoiden joka vitun päiväiset uudet myynti ilmot... Eikö voi ajalla miettiä mitä myy ja tunkea kaikki samaan ilmoitukseen???

    Niin ja INFO ja KUVA ois ihan saatanan hyvä hinta pyyntöineen. Jos ei apina tiedä paljon pyytää niin ETSII hinnan saatana. Tämä siis normi sekunda/miljoona tavarassa... Ei niinkään HE tavarassa jossa markkinat pienemmät.

    Jos TÄMÄ teksti aiheutti näärää/ahdistusta sinussa niin osui ja upposi,muuta APINA tapasi vatipää...!!!
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  17. #13017
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Vituttaa tiettyjen apinoiden joka vitun päiväiset uudet myynti ilmot... Eikö voi ajalla miettiä mitä myy ja tunkea kaikki samaan ilmoitukseen???

    Niin ja INFO ja KUVA ois ihan saatanan hyvä hinta pyyntöineen. Jos ei apina tiedä paljon pyytää niin ETSII hinnan saatana. Tämä siis normi sekunda/miljoona tavarassa... Ei niinkään HE tavarassa jossa markkinat pienemmät.

    Jos TÄMÄ teksti aiheutti näärää/ahdistusta sinussa niin osui ja upposi,muuta APINA tapasi vatipää...!!!
    Helpottiko?

     
     
  18. #13018
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Tiputin Private v3:sen kytkimen lattialle, ja kierteet paskana. No, ei ollu mikään Caravela mutta yli satasen modi kumminkin.

    Ei ku uutta putkea tilaukseen, vaikka piti olla laitehankinnat vähäks aikaa tehty saatana.

     
     
  19. #13019
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    en tosiaankaan "uhittelisi" 2 metriselle 150 kiloiselle kasalle karvaa ja lihasta. Kukaan ei ole niin idiootti että ottaisi vapaa-ehtoisesti selkäsaunan.
    Siinä tapauksessa mahdumme samaan kaupunkiin

     
     
  20. #13020
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mitä täällä tapahtuu

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •