Sivu 65 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555616263646566676869751151655651065 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,281 - 1,300 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1281
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^En nyt tarkkaan muista, oliko isännöitsijä vai mikä, mutta Myyrmannin kiinteistön joku tyyppi oli viime talvena lehtihaastattelussa sanonut kuinka kätevää se on kun asiakkaat tulee ostoksille ja saavat autonsa sulatettua samalla lämpimässä parkkihallissa. Melko usein tullut siellä itsekin auto lumesta ja jäästä putsattua kauppareissun jälkeen, eikä kukaan siitä ole valittanut (tai sitten olen vaan niin pelottavan näköinen, ettei kukaan uskalla ).
    Täälläkin tuntuu varsinkin vanhempia naishenkilöitä kovasti kiinnostavan nuo koiran jätökset. Jäävät oikein kyttäämään, että kerätäänkö se vai ei ja kun poimin sen pussiin, tuntuvat pettyneenä jatkavan matkaansa. :
    Myös noita myrkyttäjiä ei voi ymmärtää. Yrittäisivät ennemmin myrkyttää niitä koiranomistajia, koirat kuitenkin ovat eläimiä jotka vetävät vaistojensa varassa, eivätkä välttämättä mietiskele onko tähän sopiva kusta tai paskoa. En mäkään rupea lapsia myrkyttämään, vaikka käyttäytyisivät kuinka huonosti (vanhempia kyllä tekis mieli välillä ojentaa, kun antavat muksujensa rellestää miten huvittaa).

     
     
  2. #1282

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vielä parempi olisi jos myrkyttäisivät itsensä. Kuitenkin melkein aina eläin itse on viaton eikä ole tehnyt mitään pahaa (tietysti luonnevikaisia yksilöitä löytyy). Eläin voi kuitenkin olla jopa ainoa perheenjäsen tietylle ihmiselle, sen myrkyttäminen voi tuntua samalta kuin myrkyttäisit jonkun toisen lapsen. Emäntä on allerginen suurimmalle osalle karvakasoja ja sen vuoksi tuollaisia lemmikkejä ei ole tällä hetkellä. Mutta tuosta eläinten tärkeydestä on saatu monta isoa riitaa aikaiseksi. Sekin vituttaa, ja ei mene edes offtopiciksi.

    Ja kyllä itsekkin parkkihallissa välillä tulee putsailtua autoa, jossain paikoissa autoa voi olla jäätä eikä viitti maalipintaa naarmuttaa. Sitten kun se on sulanut parkkihallissa vähäsen niin lähtee "levyinä" ihan sormilla pois. Ja taitaa muuten lain mukaan tuo putsaaminen olla pakollista, käsittääkseni siitä voi tulla liikenteen vaarantaminen, jopa kuoleman tuottamus jos esim. jäälevy lentää katolta takana tulevan auton tuulilasiin yms ja aiheuttaa sitten vaikkapa ulosajon.

     
     
  3. #1283
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tuli tuosta edellisestä mieleen tämä: http://www.iltasanomat.fi/asuminen/h...441111771.html
    "Perustellaan oikeudenmukaisuudella"... Mä kun luulin, että vuokrakämpissä on takuuvuokrat sen takia, että jos tulee jotain normaalista poikkeavia kuluja, kun vuokralainen on kämppänsä tyhjentänyt? ???
    Myös toi vesimaksu-näkökulma on naurettava, pesen koiran kotisuihkussa ehkä 2-3 kertaa vuodessa(eli vettä valutetaan koiran takia ehkä 10-20 minuuttia, jos niinkään paljoa), muuten saa polskia järvessä. Kuinka moni pesee lapsensa moisella määrällä vettä vuodessa?

    "Tulee kynsien jälkiä ja puremia listoihin ja keittiökalusteiden kulmiin." Mun koira ei oo eläessään purrut yhtäkään listaa tai kalustetta (yhden kauko-ohjaimen ja pari kännykkää kylläkin pentuna), eikä myöskään kynsi niitä. Sekö on sitten tasa-arvoa, että jos tämä käytäntö lisääntyy, saan maksaa sellaisesta mitä ei ole tapahtunut?
    Edelleen, eikö takuuvuokralla olekaan minkäänlaista funktiota, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
    Pitäisikö tuolla perusteella kaikilta autoilijoilta, joiden autot kulkee yli 120km/h periä lisämaksuja sen takia, kun sillä on mahdollista ajaa ylinopeutta?

    Jopas taas muuten rupes keittämään, vaikka vanha juttu onkin..

     
     
  4. #1284

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ragetetaampa vielä vähän lisää..

    Paketin hakemisessa postista meni n. tunti, kun aiemmin mennyt 5-10 min. Postissa 20 ihmistä jonossa ja kaksi kassaa "palvelee". Silloin kun posti oli tuossa vieressä, sielläkin yleensä 2 ihmistä töissä ja jonossa 1-3 ihmistä. En halua edes kuvitella, miten kauan joutuu joskus neljän jälkeen jonottelemaan..
    Joo tuo meidän lähiposti lopettaa kanssa tässä kuussa. Sinänsä itseä se ei haittaa mutta sellaisia joilla ei ole autoa niin vaikeaksi menee.
    Aika järjetöntä meininkiä. Läheiseen Prismaan tulee jokin automaattijuttu. Täytyy testata kun sen aika on. Kynnys käyttää ainakin vanhuksille, on korkea.
    Uusi posti on muuten sellaisen legendaarisen ex-kukkakaupan lähettyvillä minkä nimi oli Tullin Kukka. Ei nimen keksijä tainnut olla hereillä....

     
     
  5. #1285

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ehdin kuin ehdinkin käymään kotona, postia ei tullut tänään. Eli Ego-t ei myöskään tullut. Vittu kun vituttaa

     
     
  6. #1286
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Uusi posti on muuten sellaisen legendaarisen ex-kukkakaupan lähettyvillä minkä nimi oli Tullin Kukka. Ei nimen keksijä tainnut olla hereillä....


    Ei kyllä pysty käsittämään tota itellan hommaa: lakkautellaan konttoreita, laitetaan itsepalvelu noutopisteitä ja mainostetaan kuinka "Posti Jätkäsaaressa vastaa kuluttajien ja yritysten toiveisiin joustavista postipalveluista.". Vitustihan se siellä jätkäsaaressa auttaa vaikka sitä mummoa peräseinäjoella, joka joutuu bussilla reissailemaan +50 kilsaa, että pääsee laittamaan kutomansa villatumput matkaan lapsenlapselleen...

     
     
  7. #1287

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt sorruin hakemaan askin analogista. On se ihan helvetin kamalan makuista palanut paperi maistuu suussa, nenä vuotaa ja vaikka joisi jotain niin paskan maku jää suuhun. Mitä vittua tässä pitäisi sanoa. No jos huomenna vapaapäivän kunniaksi saapuisi paketti postista.

     
     
  8. #1288

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti


    Ei kyllä pysty käsittämään tota itellan hommaa: lakkautellaan konttoreita, laitetaan itsepalvelu noutopisteitä ja mainostetaan kuinka "Posti Jätkäsaaressa vastaa kuluttajien ja yritysten toiveisiin joustavista postipalveluista.". Vitustihan se siellä jätkäsaaressa auttaa vaikka sitä mummoa peräseinäjoella, joka joutuu bussilla reissailemaan +50 kilsaa, että pääsee laittamaan kutomansa villatumput matkaan lapsenlapselleen...
    Itellassa on säästökuuri, kaikkialta muualta vähennetään porukka, paitsi johtoportaasta.

    Mun työsuhde Itellaan päättyi marraskuussa, tammikuussa liiton työttömyyskassa laittoi kyselyä koskien mulle tulossa olevaa muutosturvapakettia. Tänään sain vihdoin viimein liitolta kuulla että Itella laittaa mulle siitä infoa ensi viikolla. Uhm.. joo. Uskon kun saan paperin kouraan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #1289
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    42

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No ei tää enään ärsytä, mutta tuli vain mieleen noista koirankakka hommista. Ei ole oikeastaan koirankakka minun kohdallani kuin kahdesti vituttanut. Eka kerta oli kun lumisateessa kävelin kerrostalon parkkipaikalta viimiseen rappuun kotia. Ja kotona sitten aloin ihmetteleen et kun haisee niin paska. No kengän pohjassahan sitä ihteään oli. Eli joku ystävällinen oli koirankakat jättänyt pihaalueelle.
    Ja toinen kerta. Asun nykyään omakotitalossa. Autokatoksen ja sen edusta on asfaltoitu. Edustalla on juuri tilaa kahdelle autolle ja tie vieressä. Lunta oli satanut ja ajattelin sitten kolattuani laittaa lumilyhdyille nätit paikat alueen reunoihin. Koitti seuraava päivä. Pakkaslunta satoi jonkun verran ja tiet oli auraamatta ja pihat kolaamatta. Lunta vain hitusen, mutta sen verran että kaikki kulku näkyi siinä. Pihaan kääntyessäni huomasin jotain tässä lyhdyn paikalla. Autosta noustessani pääsi naurun purskahdus kun tajusin sen pyramidin olevan jumalattoman kokoinen koiranpaska, siis semmoinen joka on kahden miehen nyrkin kokoinen. Jälet paljasti, että ihan vasta oli joku ystävällinen henkilö koiransa kanssa käynyt toimittamassa tuoretta tavaraa. Kun ei muita jälkiä edes ollut. Silloin olin kahden vaiheilla, et seuraan ja toimitan tavaran takaisin tai jään väijyyn ja käyn nuhtelemassa omistajan.

    Sen verta toivoisin kuitenkin koiraihmisten ajattelevan, et jos se koira turauttaa ne kakat jonnekin piha-alueelle, niin edes silloin keräisivät ne pois. Kun siitä on niin lyhyt matka sisälle autoon tai kotia.

    Mikä sitten oikeasti vituttaa. Postin kulun hitaus.

     
     
  10. #1290
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sen verta toivoisin kuitenkin koiraihmisten ajattelevan, et jos se koira turauttaa ne kakat jonnekin piha-alueelle, niin edes silloin keräisivät ne pois. Kun siitä on niin lyhyt matka sisälle autoon tai kotia.

    meillä ollaan fiksuja, pikku buudelin kakat kerätään biohajoavaan pussiin ja ollaan ylpeitä siitä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #1291
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    64

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lasten kengissä olevat vaporisaattorit. Onko kehitys vasta niin alussa, että kunnon vehkehiä ei siis vaan saa? Tänään hajos Genesisken echo kitin mukana tullut laturi. Ei vittu nekään siis enää pöhise. Huomenna saapuu (pitäis ainakin) Bolt modi, mutta hinnasta päätellen se on jo rikki ennenkuin sen saan edes paketista ulos. Onko nyt niin että pitää tilata yli 300,- vehkeet jotta sais rauhassa poltella? Tuliko halvemmaksi s kuin itse analogisten pössyttely? Ei. FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!


    Laitteet: Surkeat.

     
     
  12. #1292
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Joo tuo meidän lähiposti lopettaa kanssa tässä kuussa. Sinänsä itseä se ei haittaa mutta sellaisia joilla ei ole autoa niin vaikeaksi menee.
    Aika järjetöntä meininkiä. Läheiseen Prismaan tulee jokin automaattijuttu. Täytyy testata kun sen aika on. Kynnys käyttää ainakin vanhuksille, on korkea.
    Uusi posti on muuten sellaisen legendaarisen ex-kukkakaupan lähettyvillä minkä nimi oli Tullin Kukka. Ei nimen keksijä tainnut olla hereillä....
    Tai sitten oli,onneksi meidän Hollolan posti on ja pysyy.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #1293

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Onko asiat niin hyvin, että kaikkien viestimien ykkösotsikko on se, että Jugnerilla ei ollu ravattia?

     
     
  14. #1294

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    VITUN......POSTI......KUSEE!!!!
    Paketti ei tullut tänäänkään, mikä vittu siinä kestää. Vitun Itella

     
     
  15. #1295

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Onko asiat niin hyvin, että kaikkien viestimien ykkösotsikko on se, että Jugnerilla ei ollu ravattia?
    Ilmeisesti on. Pitäisi avata oikein uusi keskustelu päivän turhimmille uutisille... Niitä tuntuu piisaavan.

     
     
  16. #1296
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vai vielä turhia uutisiä tännekkin, ei saatanassa. O0

    oli muuten kotitie ihanassa kunnossa, upotusta 10-50cm. renkaat oli se ja sama mihin suuntaan ne näytti, auto meni omia polkujaan.
    perkele, kieli vieläkin jämähtäny keskelle suuta.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #1297
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Dealextreme tekee uusia ennätyksiä. Tilasin parit akut ja "payment confirmed" viesti tuli 10.1.2012. Tämän jälkee kuulunu mitää. Noh. Ohan noita akkuja, nii ootellaan. Muuten ei ookkaa sitte paljoo valiteltavaa. Ässät nyt ois tietenki voinu voittaa eilen, niin olis tullu pitkävedosta jotain ja rahaa nyt vois ylipäätänsä olla vähä enemmän ku iski ykskaks autokuume. Audi A8 kiihottais. Sais jo kuudella tonnilla semmosen vähän vanhemman, mutta soivan pelin
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  18. #1298

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vapaapäivä, normaalisti rentouttava asia. Nyt kun posti ei tänäänkään tuonut pakettia, kauhea vitutus ollut päällänsä kokoajan. Voisiko saada korvausta henkisestä kärsimyksestä?

     
     
  19. #1299

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Tai sitten oli,onneksi meidän Hollolan posti on ja pysyy.
    http://www.ess.fi/?article=343674

    Vai pysyykö? ??? Onko tuosta tehty jotain uusia päätöksiä? Paljon kiinnostaa johonkin ärrälle mennä jonottamaan paketteja
    Hyvä höyry, parempi mieli.

     
     
  20. #1300

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa, ei tullu nesteitä eikä minilavaa. Nykyään kestää uk-eliquidistaki yli 5 pävää paketin tulo. Lava tulossa pink-mulesta.
    Tupakatta 1.1.11

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •