Sivu 64 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454606162636465666768741141645641064 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1261
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kämpässä yli 90dB melua, kun yläkerrassa porataan kantavia seiniä! Jatkuu nyt neljättä päivää. Mukavaa, kun joutuu olemaan kotona tulpat korvissa, ettei tuu kuulovauriota. Mitenköhän elukat...?
    Muutenkin alakerrassa remontoivat 7kk ja kun ne lopetti, yläkerrassa aloitettiin.. Alkaa pikkuhiljaa huumori loppumaan!
    Voiko tolle tehdä jotain muuta, kuin käydä pieksemässä poraaja tajuttomaksi?

     
     
  2. #1262
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Kämpässä yli 90dB melua, kun yläkerrassa porataan kantavia seiniä! Jatkuu nyt neljättä päivää. Mukavaa, kun joutuu olemaan kotona tulpat korvissa, ettei tuu kuulovauriota. Mitenköhän elukat...?
    Muutenkin alakerrassa remontoivat 7kk ja kun ne lopetti, yläkerrassa aloitettiin.. Alkaa pikkuhiljaa huumori loppumaan!
    Voiko tolle tehdä jotain muuta, kuin käydä pieksemässä poraaja tajuttomaksi?
    Mun talossa on kiertävä remontti ollu toistakytä vuotta. Ei oo kummakaan että asukkaat vaihtuu kun koko ajan jossain piikataan seinää nurin. Ittehän en viitti muuttaa kun tarttis sitten siivota...

     
     
  3. #1263
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Kämpässä yli 90dB melua, kun yläkerrassa porataan kantavia seiniä! Jatkuu nyt neljättä päivää. Mukavaa, kun joutuu olemaan kotona tulpat korvissa, ettei tuu kuulovauriota. Mitenköhän elukat...?
    Muutenkin alakerrassa remontoivat 7kk ja kun ne lopetti, yläkerrassa aloitettiin.. Alkaa pikkuhiljaa huumori loppumaan!
    Voiko tolle tehdä jotain muuta, kuin käydä pieksemässä poraaja tajuttomaksi?
    Eikai noille mitää voi, jos ihmisten aikoihin vaa remppailevat. Voihan sitä tietenkin mennä jelppimää niitä, niin valmistuu rempat nopeemmin, tai sitte käyt lyömässä, kuten jo tuumasit.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  4. #1264
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lunta pukkaa ja minä hullu menin sanomaan voin ohimennen luoda lumet proidin pihasta.Juu pihaa riittää ja meni 4 tuntia lumihommissa ja lisää sataa perk...
    Noihin remontti asioihin ei voi oikein mitään muuta,kuin kysellä isännöitsijältä onkos ne tietosia remontista.Nykyisin ei saa juuri mitään itse tehdä.

     
     
  5. #1265
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt alkoi jotenkin Überisti ketuttamaan kaikki nykyajan hössötykset, kuten jatkuva kitinä vihapuheista. On se nyt ihme, ettei saa kritisoida mitään ilman, että kukkahattutäti iskee pöytään vihapuhe-kortin. Ite olen aikonani suosinut Volvoa, joka taasen on suoranainen hyökkäys itämaisia ajoneuvoja kohtaan..sehän on nyt ihan selvä se. Vedetään kaikki siihen pisteeseen, että sanavapaus on vain helinä tuulessa ja ollaan turvat tukossa. Jatkuva höpötys suvaitsevaisuudesta on mun mielestä vihapuhetta mun kyynisyyttä vastaan....

    Uskon veljeyteen (veljeys siis pitää sisällään molemmat sukupuolet) ja tasa-arvoon, mutta hössöttäminen ja jeesustelu ei kuulu niihin...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  6. #1266
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Loppu egosta akku ja piti pummia analoginen. Hyi helvetti

     
     
  7. #1267

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    eiii perkeleees pasonen

     
     
  8. #1268
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lyhyesti, ja ytimekkäästi ruuan hinta, ei ole kohta köyhällä varaa syödä edes kynsiä, kai sillekkin tulee vero.(bensan ja dieselin hinnasta puhumattakaan).

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #1269
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    eiii perkeleees pasonen
    no tuo oli ensimmäinen melkeen kahteen viikkoon.... toista ei tuu oli sen verran paska maku suussa sen jälkeen. kun nyt vaan rantautuis tuo lavatube kotiin niin ei tarvis enää pelätä akun loppumisia.

     
     
  10. #1270
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


     
     
  11. #1271
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lauantaina tilasin LavaTube-setin Arizona Höyryistä - paketti lähti maanantaina ja oli illalla postin lajittelukeskuksessa, Helsingissä - edelleen seisoo samassa paikassa!
    Mikä helvetti siinä postin lajittelussa on niin vaikeaa, kun on tullut ulkomailtakin tässä ajassa paketteja kotiin!

     
     
  12. #1272
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    +1

    Ihan oikeesti, korpeaa tuollainen turha säätäminen. Mitä vitun väliä sit on ennakkopäätöksillä jos päätösvalta on kuitenkin jollain yksittäisellä neropatilla?
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  13. #1273

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Odotin eGo-T:n saapumisilmoitusta postista. 200e vakuutuslasku tuli. Ei mennyt niin kuin piti

     
     
  14. #1274
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^^^ Äsken tipahti saapumisilmoitus postiluukusta, mutta seuranta sanoo, että on vielä lajittelukeskuksessa.
    Luultavasti ollut jo eilen noudettavissa, mutta eivät näköjään viitsi päivittää tuota seurantainfoa!

    Lisää ragea: Posti oli aiemmin n. 40 metrin päässä kotiovesta, mutta suuressa viisaudessaan itella päätti tuon konttorin lakkauttaa (paikallisten asukkaiden adressista huolimatta) ja nyt saakin sitten matkata 7km hakemaan tuota pakettia..
    Taidan jatkossa käydä paikanpäällä hakemassa tavarat, jos suomesta jotain tilaan.

    muti88: Pahoittelen, mutta aiheutti naurunpyrskähdyksen.

     
     
  15. #1275

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti

    muti88: Pahoittelen, mutta aiheutti naurunpyrskähdyksen.
    Ei ole muuten eka kerta kun näin käy. Huomenna on varmaan vuorossa joku automaattisen liikennevalvonnan pikavoitto, sähkölasku sekä ilmoitus että vuokra tuplaantuu.

    Hyvä että joku edes sai tavaransa tänään

     
     
  16. #1276
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No on mulla vielä vissiin viis pakettia matkalla eri puolilta maailmaa.. :P

     
     
  17. #1277
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ragetetaampa vielä vähän lisää..

    Paketin hakemisessa postista meni n. tunti, kun aiemmin mennyt 5-10 min. Postissa 20 ihmistä jonossa ja kaksi kassaa "palvelee". Silloin kun posti oli tuossa vieressä, sielläkin yleensä 2 ihmistä töissä ja jonossa 1-3 ihmistä. En halua edes kuvitella, miten kauan joutuu joskus neljän jälkeen jonottelemaan..
    Eivät edes mun pakettia meinanneet löytää, sanovat vaan, että seurannan mukaan se on lajittelukeskuksessa! Vartin ne siellä tonki hyllyjä, kunnes löysivät sen.
    Ihan vaan postin nykyisen perseilyn takia en taida suomesta tilata yhtään mitään, vaan käyn itse paikanpäältä hakemassa. Saman verran aikaa siihen kuitenkin menee, mutta tavarat on nopeemmin itellä. Lisäksi postimaksun hinnalla olisi kuitannut ne bensat, jotka tonkin paketin hakemiseen riksusta ois menny!

    Kotiinpäin ajellessa joku saatanan penarikuski kiilas oikeelta ohi n. 100km/h vauhdilla, rajoitushan kyseisellä pätkällä on 50.

    Nyt kun pääsin himaan, huomasin että taas se saatanan kiviseinien piikkaus jatkuu ja meteliä täällä kämpässä n. 90dB.

    Kylläpä taas osaa pientä ihmistä vituttaa..

     
     
  18. #1278

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Työkkäriltä tuli lappu vahvistaa osallistuminen työelämävalmennuskurssille. No mitäs siinä muuta kaan voi kuin vahvistaa osallistuminen. Toivottavasti nyt tippuis muutama kutsu työpaikkahaastatteluun, mieluusti just ton kurssin päiville.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #1279

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ragetetaampa vielä vähän lisää..

    Paketin hakemisessa postista meni n. tunti, kun aiemmin mennyt 5-10 min. Postissa 20 ihmistä jonossa ja kaksi kassaa "palvelee". Silloin kun posti oli tuossa vieressä, sielläkin yleensä 2 ihmistä töissä ja jonossa 1-3 ihmistä. En halua edes kuvitella, miten kauan joutuu joskus neljän jälkeen jonottelemaan..
    Eivät edes mun pakettia meinanneet löytää, sanovat vaan, että seurannan mukaan se on lajittelukeskuksessa! Vartin ne siellä tonki hyllyjä, kunnes löysivät sen.
    Ihan vaan postin nykyisen perseilyn takia en taida suomesta tilata yhtään mitään, vaan käyn itse paikanpäältä hakemassa. Saman verran aikaa siihen kuitenkin menee, mutta tavarat on nopeemmin itellä. Lisäksi postimaksun hinnalla olisi kuitannut ne bensat, jotka tonkin paketin hakemiseen riksusta ois menny!

    Kotiinpäin ajellessa joku saatanan penarikuski kiilas oikeelta ohi n. 100km/h vauhdilla, rajoitushan kyseisellä pätkällä on 50.

    Nyt kun pääsin himaan, huomasin että taas se saatanan kiviseinien piikkaus jatkuu ja meteliä täällä kämpässä n. 90dB.

    Kylläpä taas osaa pientä ihmistä vituttaa..
    On muuten hienoa toimintaa välillä postissa. Kerran kävin ennen töitä postissa, piti olla pikainen reissu postiin. Normaalisti 4-6 kassaa palvelee, no kello on vähän yli 12.00 ja kaksi kassaa palvelee, jonoa niin perkeleesti. Kuitenkin postin tätejä oli paikalla varmaan kymmenen, yksikin käveli tärkeän näköisenä kahvikuppi kädessä paikasta toiseen. Siitä eteenpäin 25min ja saan pakettini. Siitä autolle, johon olin ostanut 20min pysäköinti-ajan, koska ei hiluja ollut enempää ja muovia eivät nuo koneet huoli. 40e pysäköintivirhe maksu 5min ylimääräisen ajan takia. Kauhealla kiireellä töihin ja kamera-autosta 85e sakkoa. 9km/h ylinopeudesta. Eli miehekkäästi kaikki laittamalla postin piikkiin, 125e heidän takiaan ylimääräistä maksettavaa. Kellokortin ehdin leimaamaan tosin minuuttia ennen työajan alkamista. Ilman ylinopeutta olisin paikalla ollut varmaan 15min myöhässä.

     
     
  20. #1280
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Olin tuossa muutama päivä sitten paikallisessa S-Marketissa ostoksilla, ajoin autoni sisähalliin parkkiin normaaliin tapaan. Kyseinen kaupan parkkihalli on minusta varsin mainio, se on tilava ja lämmitetty.
    Kiva kun autokin välillä sulaa kunnolla, kun itse on ostoksilla..No kun sitten tulin kaupasta sutaisin lumiharjalla vähän ylimääräistä jäätä ikunoista pois..niin eikös joku keski-ikäinen herra tullut viereeni aggressiivisena tuijottamaan ja päätään pudistellen tuumasi, " että justiinsa.." Ei voi käsittää mitä väärää tuli oikein tehtyä..parkkihallissa on suuret viemärikaivot ja aika useat rapsuttelevat autoaan ihan tosissaan tuolla..
    Mistä näitä maailmanpoliiseja oikein tulee?? Omassa autossani ei todellakaan ollut kuin vähan jäätä ikkunassa ja pari minuuttia pitempään kaupassa niin sekin vähä olisi itsestään sulanut.
    Tällaiset maailmanpoliisit ovat ehkä se ihmisryhmä, jotka minua tässä elämässä eniten ihmetyttävät ja ärsyttävät. Joskus koiran kanssa lenkillä tulee törmättyä ihmisiin, jotka oikein työkseen kyttäävät, että kerätäänkö ne jätökset sinne pussiin vai ei ( minä muuten oikeasti kerään aina, mutta ei minua oikeastaan koskaan ole haitannut vaikka kaikki muut eivät niin teekään) Eniten jotenkin ihmetyttää se em. kaltaisista ihmisistä huokuva suhteeton viha ja että oikein jaksavat etsiä tällaisia asioita..jostain syystä lähes kaikki kohtaamani maailmanpoliisit ovat ollet keski-ikäisiä miehiä. Asuinalueellani on myös ollut koirille ns.myrkkyansoja ja joitakin koiria niihin on menehtynytkin, epäilen että asialla on joku/jotkut näistä maailmanpoliiseista. Että siis mistä näitä oikein tulee..arggh..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •