Sivu 63 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353596061626364656667731131635631063 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,241 - 1,260 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1241
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Krapula

     
     
  2. #1242

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pari tyyppiä, joista toinen polttaa, meinas et tää mahatauti johtuis höyryttelystä.. hohhoijjaa.....

     
     
  3. #1243
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    14

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    "........ pakkotoiston foorumilla hormonihirviöt on..............."
    Siis mitä v**tua
    Kyniksien pulinoita.

     
     
  4. #1244
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ei auta fysioterapertti,kun viitos ja kuutos nikamat, sen verran kuluneet jotta on loppuelämän riesa tuo kipu, välillä muistuttaa enemmän ja välillä vähemmän mutta joka vitun päivä särkee kumminkin, ja särkylääkkeitä en syö. Käveleminen helpottaa,mutta en ole talvella jaksanut pahemmin kävellä.
    mites se on tuo selkävaiva helpoin, nopein ja edullisin selvittää? on ollu selkä kipiä jo viimeset 7 vuotta (on ikää kuitenkin ikää vasta 22). ei auta seisominen eikä kävely, teen sitä työkseni väh. 8,5h/vrk. ei oo köyhällä varaa pitää sairaslomaa. alaselkä siiis, justiin tuosta häntäluun yläpuolelta. se se vasta on ärsyttävää perkele

     
     
  5. #1245
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    14

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei auta fysioterapertti,kun viitos ja kuutos nikamat, sen verran kuluneet jotta on loppuelämän riesa tuo kipu, välillä muistuttaa enemmän ja välillä vähemmän mutta joka vitun päivä särkee kumminkin, ja särkylääkkeitä en syö. Käveleminen helpottaa,mutta en ole talvella jaksanut pahemmin kävellä.

    No täältähän se saatanan apu löytyy. Ei hyvälllä muttei niin pahallakaan. Yleensä kaikki valittaa vaivojansa täällä. Perseestä.

     
     
  6. #1246
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Watuttaa kun mistään ei tunnu saavan kaikkea yhdestä paikasta mitä tarvi!!!

    Lava Kit hakusessa... Kunnollisella TR laturilla... Sit tarttis Bogen SR XL Steel cartoja... Ja viel 510/510 jatkopala... Että sais eGo dual coil cartot kiinni lavaan... MUTTA EI!!!

    Näin yö töissä vituttaa kun ei saa rahojaan menemään!! Kun ei viittis kaikkia eri paikoista tilailla jo postimaksujen takia!!!

    PRKL!

    EDIT: Oiskos kellään ehdotuksia? Masteri syyhyää jo kovasti ja lavan HALUAN! NYT!
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  7. #1247
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No voihan vitalis.Taas lakkoa Frankissa ja Jenkkipaketit tulee lähes kaikki sitä kautta samoin Kiinapaketit ja osa Libertynkin.
    http://www.hs.fi/talous/Frankfurtin+...a1305556454233

     
     
  8. #1248
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Asarias Näytä viesti
    Ei auta fysioterapertti,kun viitos ja kuutos nikamat, sen verran kuluneet jotta on loppuelämän riesa tuo kipu, välillä muistuttaa enemmän ja välillä vähemmän mutta joka vitun päivä särkee kumminkin, ja särkylääkkeitä en syö. Käveleminen helpottaa,mutta en ole talvella jaksanut pahemmin kävellä.

    No täältähän se saatanan apu löytyy. Ei hyvälllä muttei niin pahallakaan. Yleensä kaikki valittaa vaivojansa täällä. Perseestä.
    Eikös täällä nyt kuiteskin saa kertoa vapaasti mikä ärsyttää ja vituttaa, ja mua vituttaa tollaiset pellet.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #1249
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    saatanan saatana kun joutuu näitten vanhojen autonromujen kanssa puljaamaan. lämppärin kenno vuotaa niin että lasit koko ajan umpihuurussa ja nyt alko vielä hehkut vittuilla. saa sahata 5 minuuttia että yskähtää diesel rykien tulille. perkele kun lopettas köyhtymisen niin vois jotain huoltojakin harkita tuolle katiskalle tekevänsä

     
     
  10. #1250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Watuttaa kun mistään ei tunnu saavan kaikkea yhdestä paikasta mitä tarvi!!!

    Lava Kit hakusessa... Kunnollisella TR laturilla... Sit tarttis Bogen SR XL Steel cartoja... Ja viel 510/510 jatkopala... Että sais eGo dual coil cartot kiinni lavaan... MUTTA EI!!!

    Näin yö töissä vituttaa kun ei saa rahojaan menemään!! Kun ei viittis kaikkia eri paikoista tilailla jo postimaksujen takia!!!

    PRKL!

    EDIT: Oiskos kellään ehdotuksia? Masteri syyhyää jo kovasti ja lavan HALUAN! NYT!
    Ota nyt ainakin jatkopalaks ego/510, vai aiotko kehittää vitutusta.

     
     
  11. #1251
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rami Näytä viesti
    Ota nyt ainakin jatkopalaks ego/510, vai aiotko kehittää vitutusta.
    Vitutuksen jatkeeksi tilasin kyseiset palikat erinäisistä kaupoista, Piti tilata sen verta ettei postikulut vituta .

    Nyt vituttaa tuleva masteri lasku!
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  12. #1252
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sepelillä pinnoitettu piha ja lumilinko on ihan saatanan huono yhdistelmä auton takalasia ajatellen.
    Sirpaleet saattaa tuottaa onnea, mutta kyllä ne myös kyrsii.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  13. #1253
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Niskat perkeleen jumissa. Vihloo ja jomottaa mukavasti, eli lekuriin huomenna. Pitäis vielä tää iltavuoro jotenkii sinnitellä.

     
     
  14. #1254
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Inssi. Olen ajamassa liikennevalon ohi ja kun olen ohittanut valot niin että perä on valojen kohdalla ja vaihtuvat valot keltaiselle ja sitten punaiselle ja jarru pohjaan ja ajoin muka päin punaisia. Olin jo siis risteysalueella josta on opettu että tulee poistua jos sinne on jo ehtinyt. En jukolauta ymmärrä millä logiikalla ajoin päin punaisia jos olin jo mennyt ohi. Onko tämä taas näitä pakko laittaa reputtamaan jotta tilastot toimii? Helvetti. Menee usko koko hommaa kohtaan kun edellisellä kerra en muka pysähtynyt stop-merkin kohdalle vaikka käytin pysähdyksissä ja heti perään jatkoin kun oli tyhjä tie eikä ketään tullut mistään. VITTU..

     
     
  15. #1255

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taas tarina jossa teksti pelkkää puskaa....

    http://www.terveysportti.fi/terveysp...=15445&p_rss=1

     
     
  16. #1256

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Juu tuolta sivulta siis löytyy se juttu sähkötupakeista, näemmä linkitys hiukka hankala suoraan tuohon juttuun.

     
     
  17. #1257
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Taas tarina jossa teksti pelkkää puskaa....

    http://www.terveysportti.fi/terveysp...=15445&p_rss=1
    Eiks tu pohjois-karjala vai mitä vittulie projekti pitäny olla niin saatanan terveellinen ruokavalio, että ollaan sydänsairauksien ja diabeteksen ykkösiä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #1258
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kun oma eGo ei vieläkään ole perillä! Tilasin sen Eastmallilta 2.2. ja saivat sen lähtemään vasta 19.2. sen jälkeen, kun lähetin sinne pari päivää erittäin kiukkuista sähköpostia. Paketti katosi tutkalta kuudeksi päiväksi lähetyksen jälkeen ja nyt se sitten makaa tullissa. En jaksais enää odottaa!

     
     
  19. #1259
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Eiks tu pohjois-karjala vai mitä vittulie projekti pitäny olla niin saatanan terveellinen ruokavalio, että ollaan sydänsairauksien ja diabeteksen ykkösiä.
    No eikös me suurinpiirtein ollakin? Hyvin meni!

     
     
  20. #1260
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    AI JUMANKEUTA! kalja kaatu sänkyyn! helvatan helvata. ärsyttää sekin ku ei tiedä kumpi ärsyttää enemmän, se, että meni hyvä kalja hukkaan vai märkä peitto! prkl!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •