Sivu 603 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1035035535935996006016026036046056066076136537031103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 12,041 - 12,060 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #12041
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Väkivaltasuus ja muiden omaisuuden tuhoaminen ei ole ok, mutta jos se on ainoa tapa saada yksikään suomalainen mielenosoitus näkymään mediassa niin...
    Ja mitä tästä tarkkaan ottaen saatiin näkymään mediassa? Että mansessa on juntteja jotka juhlistaa itsenäisyyspäivää örveltämällä ja suurin osa ei varmasti edes tiennyt miksi.

    Ps. Ei siis millään pahalla tamperetta kohtaan, kiva kaupunki ja kaikkea

     
     
  2. #12042
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Vitun juppihippipunkkarit, noin ei kuulu SUOMESSA käyttäytyä mitä tampereella nähtiin, kotiin (tai jonnekin) kasvamaan saatanan känniset nulikat.
    Onse se perkele että luetaan "oikeus ilmaista mielipiteen" tuolla tavalla mikä vahingoittaa kaikkia kansalaisia, hävetkää. Jos sotaan suomi joutuisi niin nuo möykkärit
    voisi mennä eturintaman asiaa todistamaan moisilla otteilla, tuskin tulis ketään takas tarinoita lapsille kertomaan.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  3. #12043
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Poliisi, tekee työtä jonka haittapuoliin kuuluu mahdollisuus saada korvilleen, vaikka toimiikin normien sisällä,ammatinvalintakysymys.

    Rivikansalainen, saa poliisilta korvilleen jollei käyttäydy yhteiskunnan säännösten mukaan.

    Ei ne taida hesalaisetkaan ihan kaikkea tietää...
    Kas. Ollaan näistä asioista siis kuitenkin samaa mieltä. Kaikista kolmesta jopa.

    Mun mielestä ihmisen terveys nyt on vähän eri asia, kuin eläimen. Ei niin, että eläintenkään rääkkäämineen omaan mieleeni olisi.

     
     
  4. #12044
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Huoh, massahysteriaa parhaimmillaan.
    Pari pätevää agitaattoria motivoinut tyhjänpäisen "mulla ei oo motiiveja, teen mitä Pera ehdottaa"-lauman pikkuisen mekkaloimaan.
    Päteviä kavereita, ei siinä, se todellinen motiivi jää tosin auki, ehkä pantiin samalla "vahingossa" suojelurahat maksamatta jättäneet paikat pillun päreiksi.
    KGO & Twist

     
     
  5. #12045
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Kas. Ollaan näistä asioista siis kuitenkin samaa mieltä. Kaikista kolmesta jopa.

    Mun mielestä ihmisen terveys nyt on vähän eri asia, kuin eläimen. Ei niin, että eläintenkään rääkkäämineen omaan mieleeni olisi.
    Ihminen on eläin.

     
     
  6. #12046
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Että mansessa on juntteja jotka juhlistaa itsenäisyyspäivää örveltämällä ja suurin osa ei varmasti edes tiennyt miksi.
    Ei tainnut olla tamperelaiset yksinään asialla kun tota on mainostettu netissä ja mainoksia levitelty muissakin kaupungeissa liimaamalla roskapönttöihin jne.

    Ja entäs tää sitten

    http://kiakkovierasjuhlat.noblogs.or...ussimainos.jpg

     
     
  7. #12047
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Mun mielestä ihmisen terveys nyt on vähän eri asia, kuin eläimen. Ei niin, että eläintenkään rääkkäämineen omaan mieleeni olisi.
    Jos kuvitellaan niin hullu tilanne että mulle annettaisiin kiekkomaila käteen ja sitä olisi PAKKO käyttää, niin mieluummin löisin vierasta ihmistä kuin hevosta.

     
     
  8. #12048
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Huoh, massahysteriaa parhaimmillaan.
    Pari pätevää agitaattoria motivoinut tyhjänpäisen "mulla ei oo motiiveja, teen mitä Pera ehdottaa"-lauman pikkuisen mekkaloimaan.
    Päteviä kavereita, ei siinä, se todellinen motiivi jää tosin auki, ehkä pantiin samalla "vahingossa" suojelurahat maksamatta jättäneet paikat pillun päreiksi.
    Vaikutti videon perusteella olevan iso osa kännisiä "teinejä", liekö suuntaa elämään olemassa vielä, noin sitä ei kyllä saa ikinä. Kauhea tarve muutenkin nykyään näyttää
    lähinnä OMIA pahoja olojaan medialle suuntaamalla se isompaan tulvaan jossa joillakin saattaa olla jokin pointti, sitten homma koko ideasta karkaa näitten idioottien takia hanskasta
    jolloin hanskat yleensä hukkuu kokonaan ja itse asia jää paremmilta saamatta yleiseen tietoon kokonaan, mikä kuitenkin lienee pointti koko hommassa.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  9. #12049
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    Ihminen on eläin.
    No enpä koe olevani.

     
     
  10. #12050
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tossa on vain yksi pikku probleema.
    Se ihminen voi ottaa kopin ja käyttää sitä mailaa peräontelon koristeluun.
    Hevonen on helppo, se luottaa ihmiseen ja on hyvin koulutettu eli ei pillastu, ihmettelee vain, että mitä vittua.
    KGO & Twist

     
     
  11. #12051
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jos kuvitellaan niin hullu tilanne että mulle annettaisiin kiekkomaila käteen ja sitä olisi PAKKO käyttää, niin mieluummin löisin vierasta ihmistä kuin hevosta.
    Toivottavasti ei tavata hulluissa tilanteissa.

     
     
  12. #12052
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Toivottavasti ei tavata hulluissa tilanteissa.
    Mikäs sua vaivaa? Oisko jo aika mennä ottaa uusi aamu vastaan tyynyn kanssa?
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  13. #12053
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Bensaa ja tikkuja, kyllä se tästä taas lähtee!
    KGO & Twist

     
     
  14. #12054
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Mikäs sua vaivaa? Oisko jo aika mennä ottaa uusi aamu vastaan tyynyn kanssa?
    Ei mua sinänsä mikään vaivaa, pelottaa vaan, että sattuisin olemaan hevosen vieressä hullussa tilanteessa. Saisin varmaan mailasta.

     
     
  15. #12055
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    Ei mua sinänsä mikään vaivaa, pelottaa vaan, että sattuisin olemaan hevosen vieressä hullussa tilanteessa. Saisin varmaan mailasta.
    Jaa miks? Kyllä täällä Suomessa on ihan hyvä olla kun pysyy poissa idioottien touhuista. Toki kylilläkin väliin saa selkäänsä ilman syytä mutta jollain on siihen aina HYVÄ selitys.
    Nyt ei ollyt edes HYVÄÄ selitystä.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  16. #12056
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Im so dehumanized right now...

     
     
  17. #12057
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

     
     
  18. #12058
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Jaa miks? Kyllä täällä Suomessa on ihan hyvä olla kun pysyy poissa idioottien touhuista. Toki kylilläkin väliin saa selkäänsä ilman syytä mutta jollain on siihen aina HYVÄ selitys.
    Nyt ei ollyt edes HYVÄÄ selitystä.
    Mä oon varmaan viimenen, kuka lähtisi noihin idioottien juttuihin mukaan. Mua vaan suunnattomasti hämmentää, kun mielummin lyödään ihmistä kuin eläintä. Kaikista paras olisi, kun ketään ei lyötäisi, tietenkin.

    Ihmisen lyönnistä kun saa jo kovemmat sanktiotkin.

     
     
  19. #12059
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Vaikutti videon perusteella olevan iso osa kännisiä "teinejä", liekö suuntaa elämään olemassa vielä, noin sitä ei kyllä saa ikinä. Kauhea tarve muutenkin nykyään näyttää
    lähinnä OMIA pahoja olojaan medialle suuntaamalla se isompaan tulvaan jossa joillakin saattaa olla jokin pointti, sitten homma koko ideasta karkaa näitten idioottien takia hanskasta
    jolloin hanskat yleensä hukkuu kokonaan ja itse asia jää paremmilta saamatta yleiseen tietoon kokonaan, mikä kuitenkin lienee pointti koko hommassa.
    Sivumennen, tästä kanssasi täysin samaa mieltä.

     
     
  20. #12060
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    No, eläin harvemmin on tehnyt mitään lyönnit ansaitakseen, kun taas esim. itse tiedän montakin tyyppiä, joita ois mun silmissä ihan oikeutettua läpsytellä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •