Sivu 602 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1025025525925985996006016026036046056066126527021102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 12,021 - 12,040 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #12021
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Ja tästä päästään jälleen siihen, että nuo lait eivät päde poliiseihin tai poliitikkoihin.
    Pedofiili/raiskaaja/vaarallinen ylinopeus = poliisi pitää työnsä ja korttinsa...

    Enkä nyt lähde puolestelemaan noitten Tampereen hurjien toimintaa.
    Mutta jos valtio ja kansanedustajat kusee tavallista tallaajaa silmään joka käänteessä,
    niin onko se nyt helvetti ihme jos osa porukasta alkaa pikkuhiljaa lämmetä.
    Korruptiota ja hyvävelitsydeemiä esiintyy ihan kaikissa ryhmissä säätyyn, ammattiin tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Eniten mua ottaa kupoliin, kun itsenäisyyspäivänä riehutaan. Luulis nyt jokaisen tajuavan kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä ja niitä, keiden ansiosta täällä saa asua vapaana suhtkoht turvallisessa maassa. Nää ragepellet vaan lisää turvattomuutta.

     
     
  2. #12022
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Luulis nyt jokaisen tajuavan että ei itkupotkuraivareilla kadulla tai netissä saavuteta mitään muuta kuin itsensä naurunalaiseksi. Jos tuntuu että on paremmin toimivia ideoita niin arkadianmäelle hakemaan vaan, jos ajatukset on toimivia niin kyllä äänestäjätkin sen huomaa ja kah, olet vaikuttamassa asioihin. So simple

     
     
  3. #12023
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Myönnän että mun mielestä eilinen oli aika veikeetä. Jos ei lasketa sitä paskiaista joka löi hevosta, se kusipää pitäisi jälkiabortoida.

     
     
  4. #12024
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543
    Tiedä siitä liittyvätkö nämä Kiakkovieraiden touhuihin vai onko joidenkin muiden älykääpiöiden tempauksia mutta kaveri joka asuu Hakametsässä postasi Facebookiin muutaman kuvan aamuyöstä/aamusta kun oli kotiinsa tullut:

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...98077228_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...95468895_n.jpg

    Vaikka ei liittyisi noihin Kiakkovierasälykääpiöihin, niin pidän tällaista toimintaa järjen köyhyytenä..

    E: Vaikka mopoautoja vihaa, niin toisen omaisuuden koskemattomuutta pitäisi kunnioittaa.
    Viimeksi muokannut Hemuli73; 07.12.13 kello 16:58. Syy: typoja ym.

     
     
  5. #12025
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Vaikka suomalaiset nauttivatkin kyseenalaista kunniaa kaiketi euroopan vellihousuisimpana kansana, niin tämä on meikäläisen veikkaus, mutta tästä se lähtee, pikkuhiljaa ja varmasti, kansalaiset alkavat antamaan itkupotkuraivareita kun asiat alkavat olla huonosti, maailmallahan tämä on tuttu näky,mutta suomessa ei niinkään.

    Ainut mitä tässä voi toivoa on se että päättäjät tajuaisivat tämän ja alkaisivat aika nopealla tahdilla kääntämään kokkaa oikeaan suuntaan ennenkuin oikeasti alkaa autot palamaan kaduilla ja poliisit ottavat polttopulloja niskaansa.

    Ja ehkäpä tämä riehunta olikin syystä suunniteltu tälle päivälle, tavallista ärhäkämpi kannanotto sille että se mistä on tapeltu on hallituksen ansiosta kohta tehty tyhjäksi.
    Tätähän on sanottu jo pitkään, että nostappa leivän hintaa Ranskassa ja mellakka on valmis. Suomessa saa tehdä mitä vaan, ainoa mitä käy on kossun kulutus nousee ja perheväkivalta kasvaa. Partaan muristaan ja muistetaan kuitenkin kumartaa nätisti samalla.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #12026
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Luulis nyt jokaisen tajuavan että ei itkupotkuraivareilla kadulla tai netissä saavuteta mitään muuta kuin itsensä naurunalaiseksi.
    Noooh... Tästäkin voidaan olla montaa eri mieltä.

    Slobodan Milosevitsi ja Arabikevät nyt tulee ensimmäisenä mieleen ilman kuukkelia...
    Ja varmasti on enempikin tapauksia joissa "itkupotkuraivarit" kadulla on vaikuttanut maan X politiikkaan enempi,
    kuin ne toinen jalka haudassa/omaa napaa rapsuttelevat kuspäät hallintorakennuksessa.

    Just my fiddicents.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #12027
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Muovista kyhätty koirankoppi sai arvoisensa kohtelun.

     
     
  8. #12028
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Noooh... Tästäkin voidaan olla montaa eri mieltä.

    Slobodan Milosevitsi ja Arabikevät nyt tulee ensimmäisenä mieleen ilman kuukkelia...
    Ja varmasti on enempikin tapauksia joissa "itkupotkuraivarit" kadulla on vaikuttanut maan X politiikkaan enempi,
    kuin ne toinen jalka haudassa/omaa napaa rapsuttelevat kuspäät hallintorakennuksessa.

    Just my fiddicents.
    Mjoooh.. mutta jos tommoisesta hekumoi niin pitäisi muuttaa johonnii kauemmas. Ei "sivistys"valtio noin toimi

     
     
  9. #12029
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vaikka kuinka nuo kusikopit mua vituttaakin niin ei toisen omaisuutta saa noin tärvellä. Vähän sama kun jos en jostain forkkalaisesta tykkää niin meen vetää turpaan; oishan se kivaa mutta ei sellaista saa tehdä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #12030
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tän pojan koppimopedi on ainakin helvetin lujaa muovia!

    tais isi ostaa - hauskat kuvat - Naurunappula

     
     
  11. #12031
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kyllä ne oli nää 200 apinaa jotka sen ensimmäisen murskekuorman kippas meidän niskaan..

    Edit. Ja vaikka presidentin virka onkin vaan ylipalkattua edustamista, kuka vittu kuvitteli että Niinistöä saa äänestää? "Sadoista tuhansistani pudotan palkkiota kybällä, ja köyhät ja tyhmät luulee että mua kiinnostaa!"
    Mielestäni tuo Niinistön teko oli ennenminkin ele tai vihjaus muille, ettei joka "Palkkiota" tarvii ottaa. Mutta T:reen tapauksessa ihmetyttää tuo Niinistön vastaisuus, eihän presidentillä mitään valtaa enää ole, kun satama jätkä Koivisto antoi loputkin pois.
    Kyllä hallitus tässä pahasti mokailee, kun ei uskalla vastustaa tuon hyvä veli verkoston käskyjä.
    Olihan tuo odotettavissa että kohta jotain tapahtuu! Eihän näin voi jatkua?
    Jos tuo terveyden hoito vapaaksi myös maahan muuttajille? Niin sieltä Käteisen kaipaamaa työ voimaa tulee! Ilmeisesti on sitten työpaikkoja jemmassa? Yhden kotimaisen sijaan saa kolme! That's is deal Jykke!

     
     
  12. #12032
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Myönnän että mun mielestä eilinen oli aika veikeetä. Jos ei lasketa sitä paskiaista joka löi hevosta, se kusipää pitäisi jälkiabortoida.
    Mut on ihan on lyödä sillä mailalla ihmistä?

     
     
  13. #12033
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Vaikka kuinka nuo kusikopit mua vituttaakin niin ei toisen omaisuutta saa noin tärvellä. Vähän sama kun jos en jostain forkkalaisesta tykkää niin meen vetää turpaan; oishan se kivaa mutta ei sellaista saa tehdä.
    Ei vai??? No voi sssssaaaatn...

    Mä jo kehittelin konetta millä voi antaa näppiksen välityksellä sähköä, kai se ees on ok???
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #12034
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Ei vai??? No voi sssssaaaatn...

    Mä jo kehittelin konetta millä voi antaa näppiksen välityksellä sähköä, kai se ees on ok???
    Olet myöhässä, mä kehitin jo laitteen jolla voi puukottaa ihmisiä naamaan internetin välityksellä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #12035
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Olet myöhässä, mä kehitin jo laitteen jolla voi puukottaa ihmisiä naamaan internetin välityksellä.
    Perkele... Myy toinen ees mulle? Voidaan puukottaa JA antaa sähköä!
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  16. #12036
    Itselläni taas on tuttu joka tilasi aikoinaan oman ensimmäisen ego-t:n nähtyään pari vuotta sitten nicopointilta(tai vastaavalta, en muista)
    Automaattiakullisen "oikean tupakan" näköisen filtteri mallin.. se sitten oli yllättäen ihan perseestä ja oli hyvin katkera mulle kun hänen mielestään en kertonut hänelle kunnolla asioista ja minun takiani menetti rahansa.. sen jälkeen ollut vähän katkera siitä ja parhaansa mukaan heittää aina kuittia siitä kuinka sähkötupakat on perseestä ja kuinka on niin turhaa jne jne.. Hieman ärsyttävää.
    Myös se, että kavereiden keskuudessa moni on mun siirryttyä sähkötupakoihin seurannut perässä ja ostanut ihan asiallisia välineitä, mutta niinkuin aikasemminkin muilla threadin ihmisillä käynyt niin hekin aina kääntyvät mitä pienimmissä asioissa välillä mun puoleen ja olettavan, että tiedän kaikesta kaiken ja eivät vaivaudu ottamaan asioista ja eri laitteiden välisistä eroista selvää "Ei jaksa, sä kuitenkin tiiät niin paljo, että ei mun tartte mitää katella kun voin kysyä sulta."
    Ja sitten pitäis olla kokoajan tekemässä setupeja atoihin ja kertomassa mitä eri vastuksien ohmeilla ja akun volteilla on välilä -.-'
    I'm not the one who is wrong, The World is.

     
     
  17. #12037
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Jep, jossei sovi olla yhteiskunnan normien sisällä sitä ottaa tietoisen riskin saada korvilleen.
    Eikös poliisi ole hyvinkin paljon yhteiskunnan normien sisällä?

     
     
  18. #12038
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Hyvä, että osa näistä tyypeistä on laittanut naamansa näkyviin niin jokainen tietää millainen hylkiö on kysymyksessä.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  19. #12039
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Voitaisiinko pysyä asiassa eli voisitteko kertoa mitä noitten Tampereen anarkistien teoissa on mielestänne arvostettavaa/kunnioitettavaa? Vaikka itsekin olen impotenttihallitukseen tyytymätön, niin on lapsellista syyttää sitä kaikista ongelmista. Kai kävitte edes äänestämässä?

     
     
  20. #12040
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    Väkivaltasuus ja muiden omaisuuden tuhoaminen ei ole ok, mutta jos se on ainoa tapa saada yksikään suomalainen mielenosoitus näkymään mediassa niin...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •