Sivu 60 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050565758596061626364701101605601060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,181 - 1,200 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1181
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Älä välitä ei teitä aurata kohta ollenkaan eikä siis tukita pihateitä.Kaveri Hesassa sanoi,jotta auraajat menossa lakkoon seuraavan kerran,kun kunnon lumimyrsky iskee eli perseet menee penkille ja osa sairaslomille.Ylityömääräyksiä rikottu ja töihin pakotettu uhkaamalla potkuilla.Aurat seisoo kohta kaikki.

     
     
  2. #1182

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taas pukkaa jotain tautia s....na. Keuhkot/ kurkku köhitty vituiks. Ei pysty höyryttämään, vaik mieli tekis.

     
     
  3. #1183
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pyykkikone otti ja levis. Noh onneks sai pestyä eka kaikki pyykit pois.. sitten vaan miettimään millä rahalla sitä uuden ostaa. Vittu. Nyrkkipyykille vaan...

     
     
  4. #1184

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Eeh, mua ei haittaa lumentulo enää pätkääkään. Ei, enää, kun ei tartte lehtiä jakaa, ja koittaa autoa veivata auraamattomilla teillä keskellä yötä. Että terveisiä vaan kaikille entisille työkavereille, pitäkää hauskaa ja jakakaa lehtiä munkin puolestani, alennetuilla palkoilla.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #1185
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    52

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mä haluisin ostella kaikki maailman vapokamat, mut oon ihan perse auki. :'(

     
     
  6. #1186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    odotin innolla diddyä mutta ei riitä akku käyttää mun cartoilla . erittäin kahden vaiheilla tilaanko jo lavatuben

     
     
  7. #1187
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vaihda siihen tankkiin bogen lr ni johan lähtee rokkaamaan!

     
     
  8. #1188
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja freedom Näytä viesti
    Nuha alko tällä viikolla ja vielä jatkuu, kuumetta ei ole mutta höyry ei maistu oikein miltään..
    Sama

     
     
  9. #1189
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele. Tilaukset tulee maksuun ihan pian ja samaan aikaan UKV:n classifiedsissa tulee vastaan Precise plus, GGTS ja Du Bocage. PERKELE. Just niitä mitä olen kytännyt. No ei auta, pitää kytätä lisää muuten menee budjetit sekasin.

     
     
  10. #1190

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ratkesin viikonloppuna juopotellessa tupakkaan. Vielä viime viikolla intoa puhkuen päätin että jätän myös höyryt pois, enkä enää tilaa uusia nesteitä. Mutta lauantaina tuli ihan hillitön nikotiinin kaipuu, ja purkka ei oikein taipunut punaviinin kanssa, joten ostin sikareita.... Ehkä sekin ois vielä ollu ok, mutta maanantaihin asti meni tupakoivassa seurassa, kivasti sieltä sitten tuli pummittua ja röökistä johtuva päänsärky lähti lääkkeillä. Tänään hainkin sitten vitutukseen ihan oman askin. Ettekä uskokaan miten oma selkärangattomuus korpeaa.
    Litkut meni jo tilaukseen, niitä odotellessa....

     
     
  11. #1191
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    töissä kalautin polven rekan lavanreunaan niin nyt ihan helevetin kipeä eikä portaissa pysty kunnolla kulkemaan ja käveleminenkin tekee kipeetä
    ja french pipe loppu eikä minttua ja menthooliakaan riitä varmasti uusien tuloon asti

     
     
  12. #1192

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    IKEA ja kaikki sieltä ostettu. Tai lähinnä sen roinan kasaaminen. Mieli nöyrtyy kummasti kun lueskelee kasaamisohjeita.

     
     
  13. #1193
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    kasatkaa iso rosterigrilli ja apteekkarin lipasto. siinä on sellaset kaks, et vittu vituttaa vieläkin.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #1194
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Widu! Tupla arsytys!

    Olin sitten jotenkin saanut hävitettyä pääty capit ostoskorista tilatessani Siam Modsin tankkeja Pink Mulelta.
    Paketti tuli tänään ja ihmettelin, että missäs ne capit. Rupesin jo laittamaan raklamaatiota, kun tarkistin vielä tilaukseni ja eihän siellä niitä helvatan capeja ollut...

    AW:n akut tuli, mutta missä hemmetissä viipyy laturi!?!

     
     
  15. #1195
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    kasatkaa iso rosterigrilli ja apteekkarin lipasto. siinä on sellaset kaks, et vittu vituttaa vieläkin.
    tiedän tunteen, nimimerkki grillin viime kesänä koonnut per.....e meni koko h...tin päivä ainakin miljoona ja sata osaa vielä päälle ..kele . Siinä vieressä nainen joka asuu samassa osoitteessa, kyselee että joko pian päästään grillaamaan ..tana

     
     
  16. #1196
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    tiedän tunteen, nimimerkki grillin viime kesänä koonnut per.....e meni koko h...tin päivä ainakin miljoona ja sata osaa vielä päälle ..kele . Siinä vieressä nainen joka asuu samassa osoitteessa, kyselee että joko pian päästään grillaamaan ..tana
    say no more mate, say no more.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #1197
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    say no more mate, say no more.
    Meillä muija kasas sen grillin ja meikkis vieressä vittuili että millos pääsee kabanossii grillaan

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #1198
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Piru sinut periköön HP:n läppäri!! Miksi teit itsemurhan rikkomalla itseltäsi emolevyn?! Oliko syynä liian tuhti aikusviihde vai salakavala trollaaminen eri sivuilla, joka sai sinut suistumaan hienosta yhteiselosta?? Voin kertoa herra HP, että me oltiin tosi ystäviä...mutta nyt sä teit viimeisen tekosi. En aio tekohengittää sinua enää hankkimalla uutta emolevyä, voit olla varma siitä! Lisäksi minua kalvaa suunnaton raivo siitä, ettet koskaan arvostanut kun puhdistin sinut useista epämiellyttävistä viruksista, jotka olit hankkinut touhuamalla ns. suojaamatonta "yhteyttä". Olet näköjään unohtanut ne useat tunnit, jotka kulutin sinun siistimiseen...etkö muista, miten tallensit helvetisti turhaa tietoa sisuksiisi ja miten ylimielisesti heittelit virheilmoituksia ilmoille...niin kuin se olisi ollut yksi monista kohtaamistamme hauskoista trolleista. Nyt tiemme ovat eronneet...

    Rest In Peace: HP-läppäri, kaadan e-nestettä lattialle sun muistoksi! O0
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  19. #1199
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Meillä muija kasas sen grillin ja meikkis vieressä vittuili että millos pääsee kabanossii grillaan
    laitakko naisenkäyttöohjeet paluupostissa. tai sit sie oot ddt. (inside mumble)

    lol.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #1200
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    trollaaminen eri sivuilla
    Rest in Peace holy penal!

    ainiin, taas pitää ärsyttää ettei lipsuta vitjasta;

    vittu TV:n mainokset saatana! minkä helvetin takia niitten pittää ollaa niin lujalla??? emmie halluu niitä jääkaapille kuulla, enkä kaljahutlariin, enkä...


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •