Sivu 57 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 747535455565758596061671071575571057 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1121

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Näyttää olevan toi hinta täällä hollolassa samakuin siellä suuurkaupungissa, mutta tota itsekkin käytän ja hyvin toimii.
    Apteekit voivat pitää kartellia hinnoissa, saman maksoin itsekkin itäkeskuksen apteekissa.

     
     
  2. #1122

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaikki kartot ja atot on paskana kun ei ymmärtänyt varastoida niitä tarpeeksi, yks karto enää toiminnassa ja senkin tuuttasin viikko sitten täyteen uutta nestettä mikä osoittautu niin hirveeksi paskaksi ettei voi sitä imutella. Pari smokymizeria sitten taas myöskin niin täynnä jotakin kuranestettä, lojunut viikkotolkulla tossa ettei nekään maistu. AAAAAAAAAA rööki palanut taas kaks päivää ihan vanhaan malliin, ku vaihtoehtona on paskanmakuset, vähähöyryset paskana olevat kartot tai toi hirvee neste. ÄÄÄÄÄÄ vituttaa. Toispa se posteljooni jotakin jo huomenna.

     
     
  3. #1123

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei vielä yksikään kiinantilaus ole saapunut, kele onhanse jo uusivuosi siellä ohi.

     
     
  4. #1124

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Halvemmalla saa Glyserolia Inaweralta ( VG Bio 0 mg, € 1,63, 100 ml ). Kova keittelijä kun olen, tuolta myös ostan maustamattomat nikotiininesteet. ( ei siis Dirtyä ) Vitutuksesta kun puhutaan, tällä hetkellä se on Peleonin lusmuilu. Menee jätkillä sakujen kanssa liian lujaa. No, peruslitkut ovat Ebnferrolla samanhintaisia, osin jopa halvempia ja ei postimaksuja.

     
     
  5. #1125
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Saksassa abaut miljoona e-savukkeen käyttäjää versus Suomen 10-15000 (?), ei oo vaikea arvata miten Pele priorisoi

     
     
  6. #1126
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    fuuuuuuuuuu ei ollu vieläkään peleonin pakettikorttia lootassa
    kroppani huutaa minttua saatana

     
     
  7. #1127

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Korpee kun on ilmeisesti liian lyhyet raajat. Jalat hionneet töissä koko päivän ja nyt haisee. Millään jaksais suihkuun vääntäytyä.

    JA STANA ETTÄ VTTUTTAA TUO HÖLLÄIÖLLÄÄN mainos.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  8. #1128

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    Korpee kun on ilmeisesti liian lyhyet raajat. Jalat hionneet töissä koko päivän ja nyt haisee. Millään jaksais suihkuun vääntäytyä.

    JA STANA ETTÄ VTTUTTAA TUO HÖLLÄIÖLLÄÄN mainos.
    Rouvalla sama reaktio :P
    Ite painelen ignorenappia aivoissa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #1129
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Loppus jo nää pakkaset Hollolassa -26astetta ja taas rokulipäivä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #1130

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Loppus jo nää pakkaset Hollolassa -26astetta ja taas rokulipäivä.
    Vaikkei tuolla akkunan takana liene kun -20 ja on taas äitynyt flunssa niin pahaksi ettei tarvitse mennä ulos tarkistamaan tuota kylmyyttä, en näe mitään positiivista tässä tilateessa.

    Laitoin pikkasen mentholia höyrystimeen, tuntuu että tekee hyvää kipeälle kurkulle.

     
     
  11. #1131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Vaikkei tuolla akkunan takana liene kun -20 ja on taas äitynyt flunssa niin pahaksi ettei tarvitse mennä ulos tarkistamaan tuota kylmyyttä, en näe mitään positiivista tässä tilateessa.

    Laitoin pikkasen mentholia höyrystimeen, tuntuu että tekee hyvää kipeälle kurkulle.
    On siinä lensussa se hyvä puoli et voi höyrytellä pois kaikki paskat nesteet ku ei maista mitään. Kuvitella vaan et en tää halo hyvää.

     
     
  12. #1132
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Aamulla korvaa puhdistaessani katkesi topsipuikko syvälle korvakäytävään. Hoitsu ei tykännyt, kun sanoin koittaneeni kaivella sitä ruuvimeisselillä pois, kun ei ollut pinsettejä tms. parempaakaan työkalua.

    Aamu siis päivystyksessä ja myöhässä duuniin. Hoitsu oli onneksi pantavan näköinen ja kehui korvakäytäviäni... aah miten romanttista.

     
     
  13. #1133

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kusti ei osannut polkea mäkeä ylös Arctic tiivisteiden kanssa...
    Ja EMS kaverit hukkasivat Kiinan paketin kotioveni ja postin konttorin välissä...

    Ehkä si maanantaina. Nyt Alkoon -.-
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #1134
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yksi parhaimmista levyistä on on uitettu kaljaan... roskiin. Vittujen vittu!

     
     
  15. #1135
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vitutti etsiä,kun kaikki DCT Cartot lopussa lähes kaikkialta.No onneksi Jenkeistä löytyi kaikkia ohmisia ja halvalla.En ala poraileen Bogeja tankkiin kun haluan helpolla kaikki
    VV boksikin jossain maailmalla ja kotiutuu toivottavasti viikolla??No nesteet tuli kotiin Jenkeistä onneksi.

     
     
  16. #1136
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ottaa pattiin kun alfred nussi on paskonu mun suuhun yöllä,ja näköjään vielä pumpannut pään täyteen ilmaa, ja lipittänyt vielä kaikki olusetkin. Ettäs kehtaa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  17. #1137

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Otin illalla maltillisesti paukkua, ei tunnu krapullaa joten flunssa tuntuu, iho kipee keuhkot täynnä limaa ja olo vetämätön, tän voisin vaihtaa kunnon krapulaan jos sen kärsittyä olis kärsimys loppu, tää flunssa ei nyt meinaa loppua millään.

     
     
  18. #1138
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vittu kaikki...

     
     
  19. #1139
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vituttaa nämä autojen katsastus rumbat.Taas pitää laittaa rottelo kuntoon kun ensikuussa leimaan saakeli ja rahan menoa tietenkin.Voisi nekin rahat käyttää höyryttelyyn

     
     
  20. #1140

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Veljen kakarat pätkiny tallissa juotinaseman johdon meinasin itekin tukehtua pullaan hinnan nähdessäni.
    Bombshell on parhautta!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •