Sivu 563 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 634635135535595605615625635645655665675736136631063 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 11,241 - 11,260 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #11241
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Njoo. Ei vaan jotenkin saa nuppia nollattua, vilisee kaikki ahistavuudet nonstoppina vaikka väsyttää ihan perkeleesti. Kolme tuntia tässä ny pyöriny.
    Mä taas käyn ahdistuneena sen verran kierroksilla että ei kykene keskittymään edes elokuvaan tai kirjaan, niin miten sitten nukkumiseen. :/ Ei huvita syödä eikä juoda mitään, kuuntelen vaan musiikkia ja dataan. Fiksua toimintaa...

     
     
  2. #11242
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Minä en ole telkkua katsellut varmaan 3vuoteen, jotain kisoja ehkä auton vastaanottimesta. Ohjelmia(elokuvia) katselen, mainokset kelaten booxtv:n kautta. Iltapäivälehdet fyysisenä versiona ovat kokeneet saman, valikoiden selaan tapahtumat jotka kiinnostaa, iPadin kautta.
    Täällä sama ja televisiota ei oo ollu moneen vuoteen. Viimeinen mitä tuli katottua oli vissiin 24:sen eka kierros. Lehdillä sama juttu.
    Pikkironkeloija


     
     
  3. #11243
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite kierin sängyssä. Ees taas, ees taas. Alle 4h herätykseen.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #11244
    Kyllä toi telkkarikin on ihan tarpeeks viihdettä tarjonnut, kun ei mitenkään hirveästi tule kateltua. Mutta tänään taas oli sellanen päivä, että vois vähän enemmänkin kattoa ja tallennuslista näyttää hyvinkin tylsältä. Telkkari on yhekskytluvun puolelta ja tarkotus oli käyttää se loppuun ja sitten harkita, että ostas vaikka monitorin hajotessa pari tuumaa isomman ja käyttäs sitä kumpaankin.

     
     
  5. #11245
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ite kierin sängyssä. Ees taas, ees taas. Alle 4h herätykseen.
    Mä taas vältän menemästä sänkyyn ennen kuin alan pilkkiä, koska siellä tosiaan vasta se menneisyyden (ja tulevaisuudenkin) ralli päässä vasta alkaakin...

     
     
  6. #11246
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Näinpä. Ite oletin että saan unta, mutta olin väärässä. Ja ei täältä enää noustakaan voi. O_o
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #11247
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ja ei täältä enää noustakaan voi. O_o
    Ei kai sua sinne köytetty oo?
    Viimeksi muokannut tuittu; 25.11.13 kello 02:42.

     
     
  8. #11248
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Ajankulua on nykyään älyttömästi mutta tekemistä vähän. Melki jo ähky että aika menee kokeilemiseen. Oisko netflix hyvä, oisko tämä konsoli hyvä. Oisko tabletti kätevä vai saako kunnon tietokoneella enemmän vastinetta. Älytön tutkiminen mikä on järkevä sijoitus ja mikä pelkkää markkinoijien mielikuvahypetystä. Leffapuolellakin tulee kunnolla katottua sen verta vähän että ennemmin vuokraa leffat kun maksaa että saa jatkuvasti katsella vanhoja leffoja. Musiikkipuolestakin vastaa nykyään pitkälle radio. Sitä vaan kuuntelee biisejä mitä joku omasta puolesta valitsee. Nykyään jos jotain järkevää tekee niin ensin 10v opiskelua ja 10v trainee hommina harjoitella. Pitääkö muuttaa maalle, saa edes lapioida lumet pihasta ja tulee hyvä fiilis kun saanut jotain tärkeää aikaan. Vaan tuleeko ikäkriisi. Maailma etenee vähintään samaa tahtia vaikka itse vetelee lonkkaa ja ihmettelee maailman menoa. Kyllä sitä yksi ihminen vaan on aika mitätön turhake. Silti ei olisi mitään ilman yksittäisiä persoonia. No juu tuli otettua viskischnapsi. Nukkumaan ja aamulla kaikki ook.

     
     
  9. #11249
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Hei alle kuukausi jouluun!!! Enää ei ketuta!

     
     
  10. #11250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä taas vältän menemästä sänkyyn ennen kuin alan pilkkiä, koska siellä tosiaan vasta se menneisyyden (ja tulevaisuudenkin) ralli päässä vasta alkaakin...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Näinpä. Ite oletin että saan unta, mutta olin väärässä. Ja ei täältä enää noustakaan voi. O_o
    Öitä sinne ja Naamapeikolle kans. En osaa kuvitellakaan millasta on kun uni ei tuu, Ite saan unen päästä kiinni heti ja missä vaan. Helvetisti voimia kaikille joilla se ei onnistu.
    Pikkironkeloija


     
     
  11. #11251
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    ölkapoi

     
     
  12. #11252
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tosin mä myönnän että tykkään valvoa, ahdistus aiheuttaa unettomuutta vaan tälläsinä turhan tapahtumarikkaina päivinä, silloin kaappien ovet lennähtää auki ja luvassa kunnon luurankoparaati. Useimmiten kuitenkin valvon öisin koska silloin on ihanan hiljaista ja rauhallista eikä missään ketään.

     
     
  13. #11253
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Tosin mä myönnän että tykkään valvoa, ahdistus aiheuttaa unettomuutta vaan tälläsinä turhan tapahtumarikkaina päivinä, silloin kaappien ovet lennähtää auki ja luvassa kunnon luurankoparaati. Useimmiten kuitenkin valvon öisin koska silloin on ihanan hiljaista ja rauhallista eikä missään ketään.
    Onkohan mulle kerrottu mun kaikista sisaruksista..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #11254
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Ei montaa tuntia mutta unet kumminkin, eikä ees ihan loppuunajettu olo.
    Sama.

    Taidan vetää vähän taistelusuklaata ja kahvia. Muksu on kuitenkin täys virtaa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #11255
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hei alle kuukausi jouluun!!! Enää ei ketuta!
    Tarviiko pukkia vai?

     
     
  16. #11256
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Tyttären kanssa vietettiin eilinen ensin lääkärissä ja sitten lastenpoliklinikalla. Kotiin päästiin joskus siinä klo 21, eli koko päivä meni siinä. Onneksi likalta saatiin nyt hyvin selvitettyä ongelmat, mutta kyllähän se vituttaa kun oma lapsi sairastaa jatkuvasti. Jos joululahjaksi saisi tyttärelle hyvän olon ja pysyisi terveenä + isälle edes rahtunen lisää unta, niin en kyllä muuta toivo. Voin ne omat unetkin antaa pois jos vaan likka pysyis terveenä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #11257
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Juu, vitamiinit on täälläkin kova sana! Tällasta tilailen singon aina välillä : Scho-Ka-Kola, 100 g peltirasiassa, tumma, 10 kpl laatikko - Varusteleka.fi

    Ainoa paha puoli on se, et toi on vielä helvetin hyvääkin... Neljän palan jälkeen tosin pupillit näyttää samalta kuin olis vetänyt piriä viikon. 0.5g kofeiinia per pala.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #11258
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kappas perkele, typo. Mutta siis hyvä korjaus. Ja tehoaa kyllä, suosittelen vahvasti parin kuukauden satunnaiskäytön perusteella Ihan illalla ei parane ottaa...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #11259
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Tyttären kanssa vietettiin eilinen ensin lääkärissä ja sitten lastenpoliklinikalla. Kotiin päästiin joskus siinä klo 21, eli koko päivä meni siinä. Onneksi likalta saatiin nyt hyvin selvitettyä ongelmat, mutta kyllähän se vituttaa kun oma lapsi sairastaa jatkuvasti. Jos joululahjaksi saisi tyttärelle hyvän olon ja pysyisi terveenä + isälle edes rahtunen lisää unta, niin en kyllä muuta toivo. Voin ne omat unetkin antaa pois jos vaan likka pysyis terveenä.
    tuo on niin hanurista kun pieni lapsi sairastaa toivottavasti kaikki menee hyvin ja paranee. Jaksamisia

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  20. #11260
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Juu omasta elämästä voi valittaa valituksen ilosta mutta muksujen sairasteluissa on aina todellinen ärsytys ja voimattomuus, sitä voi vain yrittää saada hyvää hoitoa. Tuollainen säikäytti eniten tähän saakka:

    Kuumekouristus - Sairas Lapsi

    Tuosta on aikaa mutta jäi kyllä hyvin mieleen. Muksu oli muijan sylissä kun hetkessä koko keho veti jäykäksi ja silmät kääntyi väärinpäin päässä. Ite sieppasin muksun ja sanoin että soittaa ambulanssin. Eikä tietenkään ollut mitään infoa mistään kuumekouristuksesta eli pallo täysin hukassa. Muksu taju pois sylissä kouristellen. Ehkä epärealistisin realistinen tilanne missä ollut. Hirvitti jokainen pienikin kuume pitkän aikaa. Onneksi jäi kuitenkin yhteen kertaan noilta osin, ja sai hiukan valistusta kuinka toimia jos moinen iskee uudelleen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •