Sivu 56 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646525354555657585960661061565561056 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1101
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Apteekista saatava glyseroli on 85%, itse olen sillä laimentanut esim, 25mg vahvuisen valmis nesteen lisäämällä siihen glyseroolia siten että suhde on 70pg/30vg, maun siitä millaan lailla kärsimättä ja höyryä tuntuu piisaavan ja lopputuloksena 18mg/nikotin.
    Suurkiitos! Saako tätä ihan tavan apoteekeista kysymällä glyseroolia?

     
     
  2. #1102
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Suurkiitos! Saako tätä ihan tavan apoteekeista kysymällä glyseroolia?
    Kyllä saaja hinta vaihtelee apteekittain 4,5-6€ 100ml puteli, siinä lukee glyseroli 85%

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #1103
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    JUMALAUTA!
    RE Bogejen kanssa mennyt rapiat 20 ml nestettä hukkaan, 20+ RE Bogea levennyt käsiin. Huonoa tuuria on, mutta nyt joku roti..
    Millä sitä nyt vapottelee, kastelee peukun ja imee sitä???
    KGO & Twist

     
     
  4. #1104
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    peeveli sentään, täytynee alkaa lukemaan voorumia eri aikaan..koko ajan tuntuu tulevan uutta luettavaa ja kun klikkaa sitä niin huomaan että luin sen just hetki sit ja raavin päätäni verille ennen kuin tajuan että luupää vain on siirtänyt sen oikeaan paikkaan...

     
     
  5. #1105

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Viddu!
    Onnistuin tunaroimaan toisen 1100mAh KGO-akuistani särki! Mittasin jännitettä ja lipsautin akun oikosulkuun. Elektroniikka simahti: kytkin ei toimi eikä valot vilku. Itse akkukenno taisi jäädä kuitenkin henkiin, sillä mittari näyttää koko ajan 4,01 volttia. Tekisikö tästä nyt sitten DIY-Magniliten?

     
     
  6. #1106
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaikki maistuu taas pahalle, mega dual coilissa sisällä Minnesota Menthtol <--hirveää, johtunee tosin osin jo siitä, että carto on käytössä toista viikkoa mutta en raaski heittää vielä menemään kun nesteen määrän puolesta tuosta vielä ainakin päivän höyryttelisi.
    Kaivoin sitten taas tuskissan ego-T:n tankkiatotkin esiin, mutta molemmissa (lr ja normi) maku on lähinnä palanut vanulappu eikä mikään auta. Ei langan nosto, lasku eikä tulpan rei'itys. Viddu. Ei kiitos lisää näitä päiviä.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  7. #1107

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Kaikki maistuu taas pahalle, mega dual coilissa sisällä Minnesota Menthtol <--hirveää, johtunee tosin osin jo siitä, että carto on käytössä toista viikkoa mutta en raaski heittää vielä menemään kun nesteen määrän puolesta tuosta vielä ainakin päivän höyryttelisi.
    Kaivoin sitten taas tuskissan ego-T:n tankkiatotkin esiin, mutta molemmissa (lr ja normi) maku on lähinnä palanut vanulappu eikä mikään auta. Ei langan nosto, lasku eikä tulpan rei'itys. Viddu. Ei kiitos lisää näitä päiviä.
    Linkoa MDCC:sta mehut pis ja laita kiehumaan atojen kanssa kattilaan 20min ja linkoa vedestä kuivaksi niin taas höyryää makoisasti.

     
     
  8. #1108
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mun linko on rikki...
    Mietin mä tuotakin, mutta vastuslangat (vai mitä ne nyt on) on aika mustanpuhuvat ja niiden puhdistamiseksi ei taida pelkkä keittäminen riittää? Melko tukkessa on se keskireikä nimittäin. Mutta ehkä mä kokeilen kuitenkin, kiitos herba!
    Niin se linko, pulloon ja pyöritystä pään päällä villisti huutaen?

    Ja nuo /&%¤atot on sen verran uusia, että palaneen maku ei johdu käytöstä. Sen verran kuitenkin (toista päivän, toista vajaan viikon) olen käyttänyt, ettei tehdasrasvojenkaan luulisi antavan enää käryä. Paskoja mitä paskoja.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  9. #1109
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ootko Pol purkanu atoa? Se imulanka on joissain atoissa tehtaan jäljiltä huonosti tai jopa liian lyhyt. Kannattaa koittaa (jos et ole jo tehnyt) ottaa se neulalevy irti ja katsoa miltä se imulanka näyttää. Jos on liian lyhyt niin toki voi koittaa tiputtaa sitä piikissä vieläkin alemmaksi, jotkut sanoo että paras olisi jos imulangan yläkohta olisi piikin alimman tason kohdalla, mutta itsellä ainakin saa olla vielä paljonkin alempana ilman että alkaisi vuotamaan. VGnesteillä siis. PGnesteet valuu reisille tuolla kombolla. ..Toki jos löytyy lankaa niin vaihtaa suosiolla uusi pitempi lanka.
    Todennäköisesti imulangat ovat vastuksen päästä mustia mutta ei se väri siinä haittaa, lankahan vain siirtää nestettä tankista vastukselle.

     
     
  10. #1110
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo
    Ootko Pol purkanu atoa?
    Molemmat on purettu, toinen kahdestikin.
    Luulen, että tuo Libertyn lanka on vaan niin ala-arvoista. Eikä mulla ole lankoja varastossa.
    Ettei menis enempää OT:ksi niin kyrsii ja nälkäkin on!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  11. #1111
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Muistan joskus ostaneeni libertyn ego tankki atoja ja molemmat meni suorinta tietä roskiin. Aivan luokattoman surkeita, ei vaan toimi.

     
     
  12. #1112

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kyllä saaja hinta vaihtelee apteekittain 4,5-6€ 100ml puteli, siinä lukee glyseroli 85%
    Omassa lempiapteekissa 8e / 100ml Glyseroli ja 28,40e / 1000ml Propyleiini Glykoli . Tosin kovin kiinnosti myyjää tietää, että mihin tarviin tuollaista määrää 100% apteekkilaatua - no täytyyhän sitä allergiavapaat ilmanputsarit joskus huoltaa ja lumilinkokin kaipaa kennoonsa muutaman desin

     
     
  13. #1113
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RautaSisu Näytä viesti
    Omassa lempiapteekissa 8e / 100ml Glyseroli ja 28,40e / 1000ml Propyleiini Glykoli . Tosin kovin kiinnosti myyjää tietää, että mihin tarviin tuollaista määrää 100% apteekkilaatua - no täytyyhän sitä allergiavapaat ilmanputsarit joskus huoltaa ja lumilinkokin kaipaa kennoonsa muutaman desin
    En kyllä lahdesta ole tota pg:tä vielä löytänyt mistään apteekista ja mitä vit.. se niille kuuluu mitä niillä aineilla teet, nehän vaan myy niitä, vitt...niille mitään tarvi selitellä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  14. #1114
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Itehän juuri kipasin lähiapoteekista 100ml glyseroli 85%.sta, ja kysyin vielä hölmönä jossain sivulauseessa että eikö tätä voi käyttää sähkötupakeissa. Farmaseutilla ei ollu hajuakaan mutta ilme kysymyksen jälkeen oli semmonen että oletti menevän jonkinlaiseen huumausainekäyttöön

    Ja menee vieläki kovaa ja korkeelta ketjun otsikosta ohi mutta ensimmäinen lantraus onnistu, pg-mehun maku laimeni itelle sopivammaks ja höyry sai ihan uutta ryhtiä! Jej!

    E: Helsinki Sörnäinen, 100ml glyseroli 85% 5,80e

     
     
  15. #1115

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    En kyllä lahdesta ole tota pg:tä vielä löytänyt mistään apteekista ja mitä vit.. se niille kuuluu mitä niillä aineilla teet, nehän vaan myy niitä, vitt...niille mitään tarvi selitellä.
    Lähinnä siksi halusi tietää, kun kyseessä oli tilauskamaa, jota edellisen kerran mennyt vuonna 2003 - Varmisti vain et tarviinko tosiaan noin paljon tuota ja eikö pienempiä eriä saisi jostain muualta .

    Glyserolista eivät mitään kyselleet - totesivat vain että hyllystä löytyy ja löivät pullon tiskille ruiskun, pipettien ja neulojen seuraksi .

     
     
  16. #1116

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vitu**aa tämä jatkuva irtisanomisten ja lakkauttamisten tulva ; Nokia, Puolustusvoimat...etc.

     
     
  17. #1117
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Itehän juuri kipasin lähiapoteekista 100ml glyseroli 85%.sta, ja kysyin vielä hölmönä jossain sivulauseessa että eikö tätä voi käyttää sähkötupakeissa. Farmaseutilla ei ollu hajuakaan mutta ilme kysymyksen jälkeen oli semmonen että oletti menevän jonkinlaiseen huumausainekäyttöön

    Ja menee vieläki kovaa ja korkeelta ketjun otsikosta ohi mutta ensimmäinen lantraus onnistu, pg-mehun maku laimeni itelle sopivammaks ja höyry sai ihan uutta ryhtiä! Jej!

    E: Helsinki Sörnäinen, 100ml glyseroli 85% 5,80e
    Näyttää olevan toi hinta täällä hollolassa samakuin siellä suuurkaupungissa, mutta tota itsekkin käytän ja hyvin toimii.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #1118
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    E: Helsinki Sörnäinen, 100ml glyseroli 85% 5,80e
    Sörkan apteekissa luultavasti ei olisi mikään ihme että joku hankkisi huumausainekäyttöön jotain....

     
     
  19. #1119
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tilasin Eastmallista eGo starter kitin ja tilausvahvistuksen jälkeen sieltä ei sitten olekaan kuulunut mitään. :-\ Haluaisin jo eGoni kotiin, mutta koska sieltä ei ole tullut lähetysvahvistusta, pelottaa ettei se ole vielä edes lähtenyt Kiinasta, vaikka tilauksesta on jo viikko.

     
     
  20. #1120

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Mun linko on rikki...
    Mietin mä tuotakin, mutta vastuslangat (vai mitä ne nyt on) on aika mustanpuhuvat ja niiden puhdistamiseksi ei taida pelkkä keittäminen riittää? Melko tukkessa on se keskireikä nimittäin. Mutta ehkä mä kokeilen kuitenkin, kiitos herba!
    Niin se linko, pulloon ja pyöritystä pään päällä villisti huutaen?

    Ja nuo /&%¤atot on sen verran uusia, että palaneen maku ei johdu käytöstä. Sen verran kuitenkin (toista päivän, toista vajaan viikon) olen käyttänyt, ettei tehdasrasvojenkaan luulisi antavan enää käryä. Paskoja mitä paskoja.
    Laitetaampa kuva lingosta tähän, se on vähän heikko mutta idea selvinnee 30ml litkupurkille pikkasen puukkoa ja naru kiinni ja karto reijästä sisään, reikä senverta tiukaksi ettei karto mene ihan pohjalle. mutta vaikka menisikin niin toimii.






     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •