Sivu 553 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 534535035435495505515525535545555565575636036531053 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 11,041 - 11,060 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #11041
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Isäntähän on lauman johtaja! Jonka kuuluu suojella laumaa, tuossa tilanteessa eläimen kunnioitus isäntää kohtaan vaan nousee! Jollei isäntä tee mitään niin koiran on noustava lauman johtoon ja puolustettava laumaa!
    Ei. Noin toimiessa eläin vain olettaa että kyseessä oli vaaratilanne. Oikeaoppista olisi asettaa itsensä oman koiransa ja kimppuun syöksyvän retardin väliin.
    Ja toistan, olen itsekin useasti syyllistynyt tähän syliin nostamiseen ja tulen syyllistymään vastaisuudessakin. Ei ole mitään hinkua antaa tuntemattoman rakin raadella itseä tai omaa koiraa.

    Edit: Tarkennetaan nyt vielä sen verran että oikeaoppisella tarkoitin oikeaoppista useimpien koirankouluttajien mielestä.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  2. #11042
    Voi helvetin perkele!! Tippui vamo asvaltille. Katkesi sitten clearon pää sinne sisälle :/ siis se kierreosa vain. millä ihmeellä mä sen sieltä pois kaiverran :/

    edit. huh! oli sen verran syvällä, ettei pihdeillä ollut mitään saumaa. sain haarukalla ( ) kierrettyä pois..
    sinne meni lemppariato :/ FT:ltä tilaan seuraavaksi kolme..
    Viimeksi muokannut terhiha; 20.11.13 kello 19:57.

     
     
  3. #11043
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terhiha Näytä viesti
    Voi helvetin perkele!! Tippui vamo asvaltille. Katkesi sitten clearon pää sinne sisälle :/ siis se kierreosa vain. millä ihmeellä mä sen sieltä pois kaiverran :/
    Teräväkärkisillä pihdeillä lähtisin ite ensin kokeilee. Jos siis edes jonkin verran jotain mistä napata kiinni.
    Voihan sitä yrittää vähän vääntää kasaan, että saa pihdeillä otteen.

     
     
  4. #11044
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Laumiksissa on vaan se ongelma ettei niitä voi kuten muita koiria niin vain lukea...
    Heh niinpä niin, ne lukevatkin sinua minkä päätöksen teet, ja niiden mielestä tarpeeksi tehtyjä oikeita päätöksiä, ja olet niiden mielestä hyvä tyyppi.

     
     
  5. #11045
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Heh niinpä niin, ne lukevatkin sinua minkä päätöksen teet, ja niiden mielestä tarpeeksi tehtyjä oikeita päätöksiä, ja olet niiden mielestä hyvä tyyppi.
    Vieraan ihmisen on kyllä lähes mahdotonta päästä laumisten silmissä hyväksi tyypiksi. Tai no, ehkä jos sitkeesti on niiden kanssa pari kuukautta (jos kuvitellaan että alkaa vaikka seurustella jonkun kanssa jolla on laumiksia) eikä päädy sinä aikana niiden evääksi, niin sitten niistä voi saada kavereita.

     
     
  6. #11046
    Anteeks mutta tulinko mä vahingossa jonnekki kennelliiton foorumille?
    Piti mennä e-savuke foorumille.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  7. #11047
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei kai se nyt niin vakavaa ole vaikka vähän koirista jutskailtiin...


     
     
  8. #11048
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Anteeks mutta tulinko mä vahingossa jonnekki kennelliiton foorumille?
    Piti mennä e-savuke foorumille.
    Sorry,,! Öh oliko tää joku sali lanka?

     
     
  9. #11049
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    äh, antaa olla.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #11050
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Sorry,,! Öh oliko tää joku sali lanka?
    PAHA!
    Nyt osu niin että meitsin pitää kyllä vetäytyä takavasemmalle.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  11. #11051
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä jo ootin että alkaa tanner tömiseen ja aitaa kaatuun...

     
     
  12. #11052
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ärsyttää kun aina kun mä meen tilailemaan kaikkea tyhmää tilin tyssyksi niin hanski tulee ja pistää aina myyntiin jotain mitä "mä oon aina halunnut" sika halvalla

     
     
  13. #11053
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Joutu poistaan sen provarin vaikkei ollukkaan mini
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #11054
    Koirista vielä että meillä Corgi ja aatellu hommata velipojan... Ihan uskomaton piski ja ihan vitun viisas vaikka paimenkoira. Levitettiin huvikseen sen lelut olohuoneen lattialle ja pyydettiin hakemaan joku määrätty aina haki oikean Sanon sille että mene kiusaamaan tyttöjä aina jommankumman tytön luona ja hyppii ja ulisee niille. Puhetta vailla mitä perheen kanssa keskusteltu mutta kyllä se puhuukin sillä omalla kielellä. Ihan uskomaton kaveri ja lepposa ja laiska ja herkkujen perään... Haukkuu ja revittelee jos joku tulossa ulko-ovella ym...mutta muuten ihan mopo käsitellä.

    Posti tuonut muutamia paketteja suoraan ovelle ja hirveä show ja uho ja räksytys...avannu vaan oven ja postimies sanonu että luulin että olisi isompikin vastassa Koira kellahtaa katolleen ja odottaa postimiehen rapsutuksia Ihan uskomaton kaveri ja loistava tyyppinä

     
     
  15. #11055
    Tuin Suomalaista yrittäjää tilailemalla erinäisiä romppeita ja osa tilauksesta jäi tulematta.

    Eipä ole tullut vastausta kauppiaalta sähköposteihin, mutta sainpas makeat naurut, kun lukaisin KO. Kauppaan liittyvän topicin läpitte.

    Melekeen +-0 tilanne siis.

     
     
  16. #11056
    Alkoiko A:lla firman nimi?? Monia mielipiteitä ja monia ihmisiä...Boikotissa nyt ainakin tällä palstalla yksi Suomalainen. Eli sieltä voi ostaa ym...mutta keskustelujen jälkeen aihe poistettiin palstalta Ja ihan aiheesta minun mielestä koska määrätty määrä huonoa palautetta tuli...Tottakai kukin edelleen tyylillään mutta mitä tilaa sitä pitäis saada??

     
     
  17. #11057
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Corgihan on iso mutta jalat vaan jääneet lyhyeksi Kunnon koiran ääni kuitenkin.

     
     
  18. #11058
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fendre Näytä viesti
    Tuin Suomalaista yrittäjää tilailemalla erinäisiä romppeita ja osa tilauksesta jäi tulematta.

    Eipä ole tullut vastausta kauppiaalta sähköposteihin, mutta sainpas makeat naurut, kun lukaisin KO. Kauppaan liittyvän topicin läpitte.

    Melekeen +-0 tilanne siis.
    Eipä ole vaikee arvata mistä tilasit...

    savustaja, corgit on ihania. <3 Onko sulla pembroke vai cardigan? Sanoin aikaisemmin että jos hommaan koiran se on sheltti, mutta pembroke on ollut kanssa yksi vaihtoehto.

     
     
  19. #11059
    Pembroke on ja voin suositella kaikille...ihan loistava ja älykäs piski. Täydellinen perhe koiranakin kun pitää kurin ja ja ulkoiluttaa tarpeeksi. Ja luonne on ihan uskomaton eli nukkuu tai makaa minun jalkojen vieressä tai päällä aina. Ihan uskomaton persoona josta päässy jyvälle ja tietää ja osaa lukea mitä se haluaa tehdä. Jos ei mene perille se puhuu..Berliininmakkaraksi joku työkaveri haukkuikin.

    Vuosia mietittiin lasten kanssa mikä rotu halutaan ja kaikille iski juurikin Corgi... Sieltä löytyy luonnetta mutta myös 100% luotto niihin lauman ihmisiin. Eikä tarvi pelätä mitään ongelmia hyökkäyksistä ym...

    Koira pitää kuitenkin kouluttaa lauman alimmaksi jäseneksi ja siellä se pitää myös pitää vaikka sitä kaikki rakastaakin ylikaiken...se on sen parhaaksi ja se tuntee kuitenkin että siitä välitetään ja pidetään huolta ja rakastetaan...

    Lemmikit topicissa kuva jos kiinnostaa meidän ukosta

    18 sivun viimeinen postaus
    Viimeksi muokannut savustaja; 21.11.13 kello 01:25.

     
     
  20. #11060
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543
    Corgi = saunajakkara, steppaava nakki.. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Yhden exän kanssa meillä oli corgi, eron tullessa jäi exälle ja sehän tässä harmittaa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •