Sivu 552 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 524525025425485495505515525535545555565626026521052 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 11,021 - 11,040 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #11021
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125
    417836_10151490380753673_344319316_n.jpg
    Tappaa vain tarvittaessa

     
     
  2. #11022
    Sapettaa niimmaan perkeleesti että tuo yksi tilaus seilaa ties missä päin maailmaa, tai sitten postimies höyryttelee sisältöä.
    Eipä tässä voi itteään syyttää kun ei tajunnut ottaa vakuutettua/trackattyä lähetystä niin sinne meni ne rahat ja tuotteet, korvausta on turha odotella.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  3. #11023
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ei onneksi tämä statuskoira homma ole niin isoa täälä pikku suomessa kuin vaikka amerikoissa. Mutta oikeesti olis hyvä jos tohon koiran omistamiseen vaadittaisiin jonkun sortin "ajokortti". Taajamassa vaan ihmiset pitää koiriaan irti rivarin takapihalla ilman aitoja. Sitten minä koira narun päässä lenkillä saan nostella koira ilmaan kun ne juoksee täyttä pahkaa kohti. Sitten vielä kehtaavat huudella että sullon ton näkönen koira miksi nostat sen ilmaan. No vittu mun koira ei aloita mutta mistä vitusta mä voin tietää onko jonkun randomin koira ystävällinen vai ei... Sekö sitten olis vitun siistiä kun jompi kumpi ottais osumaa. Vittu

     
     
  4. #11024
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    juu ei mitään niitä vastaan, mahtavia koiriahan ne on oikeissa käsissä.
    Mulla hellitti epäluulot noita kohtaan kun kerran menin yhteen pieneen ratsastustarvikeliikkeeseen, eikä myyjää näkynyt missään ja koko putiikki näytti tyhjältä. Sitten alkoikin loimitelineiden alta kuulua jotain könyämistä ja sieltä kömpi hemmetinmoinen pit bull tai joku sen tapainen "tappokone", kauhea möykky pelkkää lihasta. Kyllä siinä löi sydän pari kertaa tyhjää, mutta sain melkein heti todeta että "ai säähän ootkin kiltti kaveri ". Se oli kyllä tosi suloinen ja rauhallinen otus.

     
     
  5. #11025
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kulkumulkkuna ainoa koira minkä kanssa en päässyt yhteisymmärrykseen ovelle kävelemisestä oli Kaukaasian paimenkoira. Ei mitään käryä minkä rotuinen kaveri, enkä sattunut katsomaan missä sen piuha menee ja kuinka pitkälle riittää... Katoin suoraan silmiin ja kysyin "Ootkos sä kiva... Aijaaa." Käänsin selän, kun koitti ottaa kädestä kiinni ja töni portille

    Yleisesti ottaen vahtikoiria ei kenellään edes enää ole, pilalle jalostettuja perheenkarvapallukoita.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #11026
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ei onneksi tämä statuskoira homma ole niin isoa täälä pikku suomessa kuin vaikka amerikoissa. Mutta oikeesti olis hyvä jos tohon koiran omistamiseen vaadittaisiin jonkun sortin "ajokortti". Taajamassa vaan ihmiset pitää koiriaan irti rivarin takapihalla ilman aitoja. Sitten minä koira narun päässä lenkillä saan nostella koira ilmaan kun ne juoksee täyttä pahkaa kohti. Sitten vielä kehtaavat huudella että sullon ton näkönen koira miksi nostat sen ilmaan. No vittu mun koira ei aloita mutta mistä vitusta mä voin tietää onko jonkun randomin koira ystävällinen vai ei... Sekö sitten olis vitun siistiä kun jompi kumpi ottais osumaa. Vittu
    Mulla on tommosta kokemusta just ihan parin päivää sitte. Asustelen rivarissa ja mulla juurikin tuo kuvassani näkyvä pieni japanin pystykorva ja kun oltii mettälenkiltä tulossa kotia nii naapuritaloista jostain takapihalta stormaa helvetin kokonen (meikän koiraan verrattuna) sekarotunen musta karvakasa ja hyppää suoraan mun koiran niskaan. En nähny siinä muuta vaihtoehtoo paniikissa ku että niskasta kiinni ja vieras koira linkoomalla helvettiin siitä ja sitten tulee ärjyen huutaa naapurin ukko et mitä teen sen koiralle sanoin vitutuspäissäni et teen saman sille jos toi koira on viel vapaana ja hyppii toisten koirien niskaan

     
     
  7. #11027
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ei onneksi tämä statuskoira homma ole niin isoa täälä pikku suomessa kuin vaikka amerikoissa. Mutta oikeesti olis hyvä jos tohon koiran omistamiseen vaadittaisiin jonkun sortin "ajokortti". Taajamassa vaan ihmiset pitää koiriaan irti rivarin takapihalla ilman aitoja. Sitten minä koira narun päässä lenkillä saan nostella koira ilmaan kun ne juoksee täyttä pahkaa kohti. Sitten vielä kehtaavat huudella että sullon ton näkönen koira miksi nostat sen ilmaan. No vittu mun koira ei aloita mutta mistä vitusta mä voin tietää onko jonkun randomin koira ystävällinen vai ei... Sekö sitten olis vitun siistiä kun jompi kumpi ottais osumaa. Vittu
    Joku koirankouluttajahan tuohon tietty toteaisi että sitä omaa koiraa ei missään nimessä saisi tuommosessa tilanteessa nostaa ilmaan. Voipi nääs alkaa sitten pelkäämään kohtaamistilanteita ihan ylipäätänsä.
    Mutta ymmärrän kyllä reaktion, on itsekin tullut tehtyä.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  8. #11028
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    No oma äitini kuuli mikä koira meille tulee, kysyi työkaveriltaan(chihuahua kasvattaja) mimmoinen koira se on. 20min myöhemmin soitti itku kurkussa etten mä semmosta voi ottaa se tappaa kaikki eikä me enää ikinä nähdä ettei se tapa sitäkin . No nyt 3,5V myöhemmin kun äitee tulee töistä soittaa ensimmäisenä mulle että tullaanko jörön kans käymään kun ei oo pitkään aikaan nähny koiraa, ei mulla niin väliä voi vaikka viiä vaan päivä hoitoon...

     
     
  9. #11029
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Kulkumulkkuna ainoa koira minkä kanssa en päässyt yhteisymmärrykseen ovelle kävelemisestä oli Kaukaasian paimenkoira. Ei mitään käryä minkä rotuinen kaveri, enkä sattunut katsomaan missä sen piuha menee ja kuinka pitkälle riittää... Katoin suoraan silmiin ja kysyin "Ootkos sä kiva... Aijaaa."
    Mun mielestä noi laumanvartijat on pelottavimpia koiria mitä on. Nehän ei edes hauku tai murise varoittaakseen aikeistaan... Jos olisi kolme pihaa, ekalla rotikoita, toisella pitbulleja, ja kolmannella laumanvartijoita, niin viimeisenä menisin laumisten tontille...

     
     
  10. #11030
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Joku koirankouluttajahan tuohon tietty toteaisi että sitä omaa koiraa ei missään nimessä saisi tuommosessa tilanteessa nostaa ilmaan. Voipi nääs alkaa sitten pelkäämään kohtaamistilanteita ihan ylipäätänsä.
    Mutta ymmärrän kyllä reaktion, on itsekin tullut tehtyä.
    Niin no yleensä kun näin käy niin toinen koira on sen 15kg hepposempi kun toi mun oma koira En mä sitä sen takia nostele ettei sille käy mitään vaan toisin päin

     
     
  11. #11031
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125
    Ja sen kyllä tietää ketä siitä syytetään jos jotain käy iltapululle kirjotettavaa kuinka tappajapitbull tappoi ja 40 kuollutta

     
     
  12. #11032
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mulla hellitti epäluulot noita kohtaan kun kerran menin yhteen pieneen ratsastustarvikeliikkeeseen, eikä myyjää näkynyt missään ja koko putiikki näytti tyhjältä. Sitten alkoikin loimitelineiden alta kuulua jotain könyämistä ja sieltä kömpi hemmetinmoinen pit bull tai joku sen tapainen "tappokone", kauhea möykky pelkkää lihasta. Kyllä siinä löi sydän pari kertaa tyhjää, mutta sain melkein heti todeta että "ai säähän ootkin kiltti kaveri ". Se oli kyllä tosi suloinen ja rauhallinen otus.
    Mulla oli aikanaan myyntiedustushommissa asiakkaana satakunta eläintarvikeliikettä ympäri maata joita sitten säännöllisesti kiertelin. Tosi monella kauppiaalla oli myös kennel ja just näitä rotikoita, dobermanneja ja sakemanneja tapasi kyllä lähes päivittäin. Ihan viimeisen päälle treenattuja ja hoidettuja tietysti. En muista että olisi koskaan pelätä tarvinnut. Sen näki niistä koirista jo kaukaa että hommat kunnossa. Tai, no kerran vähän jännitti kun kauppias oli nuorehko naishenkilö jolla oli putiikissa mukana kaksi oman kennelin tanskandoggia. Yritin kätellä kuten tapoihin kuuluu mutta neiti sanoi että älä tule kovin lähelle mua kun tuo uros on tosi mustasukkainen mun perään. Äläkä vaan katso sitä pitkään silmiin kun se ottaa sen haasteena. Juu, en tullut enkä katsonut, vaikka ne silmät oli kyllä aika samalla tasolla omieni kanssa.

     
     
  13. #11033
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Äläkä vaan katso sitä pitkään silmiin kun se ottaa sen haasteena. Juu, en tullut enkä katsonut, vaikka ne silmät oli kyllä aika samalla tasolla omieni kanssa.


    Olis kyllä mielenkiintoista tietää että mitenkähän sen naisen mahdollisille miesehdokkaille kävi...

     
     
  14. #11034
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mun mielestä noi laumanvartijat on pelottavimpia koiria mitä on. Nehän ei edes hauku tai murise varoittaakseen aikeistaan... Jos olisi kolme pihaa, ekalla rotikoita, toisella pitbulleja, ja kolmannella laumanvartijoita, niin viimeisenä menisin laumisten tontille...
    Hieno eläin! Tutustuin tuohon suurenmoiseen rotuun -80 luvulla kun olin Ranskassa "töissä" uskomaton rauhallisuus, kiltteys ja erikoinen kyky hahmottaa tilanetta missä on. Huom! Ei kyllä ole mikään lähiö rotu!! Eikä remmi koira vaatii tilaa ja omaa aikaa että viihtyy.

     
     
  15. #11035
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    koiria on kyllä aika helppo tulkita kun vähän malttaa katsoa ensin välimatkan päästä
    naapurin piskikin kuulemma ei anna kenenkään ottaa syliin, edes emäntänsä
    10 minuuttia meni niin se oli selällään mun sylissä silmät kiinni

     
     
  16. #11036
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Niinhän ne sanoo että "True Love Conquers All", mutta Ne ei kyllä ole varmaan tavanneet sitä koiraa.

     
     
  17. #11037
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Laumiksissa on vaan se ongelma ettei niitä voi kuten muita koiria niin vain lukea... Hienoja eläimiä kyllä, ei siinä mitään, mutta tosiaan tarvitsisivat sellaisen hehtaarin aidatun alueen vähintään että voivat toteuttaa vartiointiviettiään turvallisesti.

     
     
  18. #11038
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Joku koirankouluttajahan tuohon tietty toteaisi että sitä omaa koiraa ei missään nimessä saisi tuommosessa tilanteessa nostaa ilmaan. Voipi nääs alkaa sitten pelkäämään kohtaamistilanteita ihan ylipäätänsä.
    Mutta ymmärrän kyllä reaktion, on itsekin tullut tehtyä.
    Isäntähän on lauman johtaja! Jonka kuuluu suojella laumaa, tuossa tilanteessa eläimen kunnioitus isäntää kohtaan vaan nousee! Jollei isäntä tee mitään niin koiran on noustava lauman johtoon ja puolustettava laumaa!

     
     
  19. #11039
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    [...]
    10 minuuttia meni niin se oli selällään mun sylissä silmät kiinni
    ..ja koira katsoi kiltisti vierestä?

     
     
  20. #11040
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kolmen kimppa, arvaten.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •