Sivu 55 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545515253545556575859651051555551055 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,081 - 1,100 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1081
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Leuat kipeenä kun egon akku hyytyi alkuunsa vkl-reissussa ja piti turvautua nikotiinipurkkaan jota oon eilis aamusta jauhanu.
    Eniten vituttaa se että kuka olisi markka-aikaan maksanut 16,80€ eli sata mummoo kahdesta voileivästä ja kahdesta kahvista, helvetti mitä ryöstöä hki-vantaan kentällä.

     
     
  2. #1082
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Helevattu, kun loppuivat kaikki akut kesken parasta höyrysessiota.

     
     
  3. #1083
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Paskoja bogen steel cartoja täälläkin, kun ei ime nestettä niin ei

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  4. #1084
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Eniten vituttaa se että kuka olisi markka-aikaan maksanut 16,80€ eli sata mummoo kahdesta voileivästä ja kahdesta kahvista, helvetti mitä ryöstöä hki-vantaan kentällä.
    Ja sitten kun siirrytään takas markkaan niin valitetaan että "Jumalauta satanen kahveista ja voileivistä! Eihän tää ollu ku jotain 16,80 mummoneuroa, kyllä markkaan siirtyminen nosti hintoja vaikka valtio muuta väittää, salaliitto..."

    Mutta eipä enää helpolla saa alle kympillä pullakahveja kahdelle. Olkoon se päivän ärsytys.

     
     
  5. #1085
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tämä One Piece vaikuttaa ihan kivalta, laitanpas seurantaan. Montas jaksoa näitä....LE FUUUUUUUU....534?!?
    KGO & Twist

     
     
  6. #1086

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    "joku pien kiva yleishyödyke varmasti loiventaa kielteistä asennoitumista."


    "lupaa sille yhteinen matka, ihan sama mihin. Eurooppaan parilla huntilla. "

    Ei huonoja ideoita ollenkaan...

    Tää ei ny varsinaisesti kuulu tänne, mut JEEEE emäntä anto jo melkein luvan tilata porvarin...

    Ai niin tää oli rage ketju, vituttaa toi kylmä ilma ulkona edelleen
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  7. #1087
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    saatanan saatana, kolme kartoa akkupäästä halki
    eivät sentään vuoda

     
     
  8. #1088
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun olet lukemassa vaikka bogen cartot ketjua ja kun käyt lukemassa välissä jotain muuta ketjua niin sitä bogen carto ketjua vittu löydy mistään vaikka joku olis just vaikka sinne kirjoittanut, ärsyttää.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #1089
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tilasin USB sata/ide -sovittimen: http://www.dealextreme.com/p/usb-sata-ide-cable-set-474
    Ja laite kyllä pelaa hyvin mutta näemmä tuo kiintolevy mitä varten ostin tuon on niin sökö ettei se lähde edes päälle. No kyllä tuossa virtalähde kuumenee yli 60C, ei tosin haittaa mitään.

    No ainakin voi siirrellä mistä tahansa kiintolevystä tavaraa suoraan usbin kautta.

     
     
  10. #1090
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Catalyst updater lataa *tun hitaasti, tunnissa saanu 50%. Toki koitin sen samantien sulkea manuaalista imutusta varten, mutta! Cancel-nappi on harmaana eikä tehtävienhallinnasta prosessi suostu sammumaan. GG, ootellaan sitten.

     
     
  11. #1091
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vtuttaa ja täysillä dryhitit. "Kyllä siitä vielä yhdet vetää"... ei muuten vedä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  12. #1092
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ManGrooVie Näytä viesti
    Voi Jeesuksenrissuksensaatana!!!! 5 kpl sekundabogeja tankissa käytettynä, eikä yhdestäkään irtoa makua, kuin muutaman imaisun ajan. Reikää viritelty jos johonkin suuntaan eikä mikään auta. Perkele!!
    Joo niitä nyt tuppaa oleen joka toisella ja kaikkia harmittaa,toivotaan ohimeneväksi ja kiinalaisten uudesta vuodesta johtuvaksi, ja pannaan boge tech:n palautetta niin sadaan taas hyviä cartoja.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #1093

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Auton lämmitystölpan kello jäätyy pakkasella paikoilleen ja kaikenlisäksi räpsäyttää tolpan automaattisulakkeet, tosi fiksu vekotin.

    Positiivista tässä tietty on että taas kesällä toimii.

     
     
  14. #1094
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Auton lämmitystölpan kello jäätyy pakkasella paikoilleen ja kaikenlisäksi räpsäyttää tolpan automaattisulakkeet, tosi fiksu vekotin.

    Positiivista tässä tietty on että taas kesällä toimii.
    Taloyhtiön tekemä källi, eihän ton edes pitäisi olla mahdollista, että kello jäätyy.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #1095
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Auton lämmitystölpan kello jäätyy pakkasella paikoilleen ja kaikenlisäksi räpsäyttää tolpan automaattisulakkeet, tosi fiksu vekotin.

    Positiivista tässä tietty on että taas kesällä toimii.
    Viime kesänä muutettiin tähän ja syksyllä huomasin kivan yllärin että kello paskana tolpassa ja virta tulee koko ajan.
    Tietenkin huomasin sen vasta sitten kun tuossa ekoilla pakkasilla ajastin sen ihan normaalisti kahdeksi tunniksi ja muutaman aamun jälkeen ei enää lämmennytkään.
    Niin kärähtihän se vastus tietenkin kun muutaman päivän oli 12h roikan nokassa muutaman asteen pakkasessa, ei nuo nykyiset ekohöpöhöpölämppärit kestä mitään.
    Onpa tuo romu kuitenkin käynnistynyt näillä kovilla pakkasillakin joka aamu ilman lämmitystäkin, on se uus vastus n.80e vaan liian suuri hankinta kun silläkin rahalla voi ostella kaikenmaailman muita sähköllä käyviä vempeleitä.

     
     
  16. #1096
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Noin 200ml turhia nesteitä rantautu tänään Laitteistona ego-t LR, yleensä käytössä vg tai kombonesteet. Nämä mitä nyt tuli, oli suurin osa pg! Viemäriin?!?!? Kyynel...


     
     
  17. #1097
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei missään nimessä viemäriin! Hommaa vaikka pari Cartoa taikka Smokin XXXL LR carto ja höyrytä pois. Makua tulee paremmin kuin VG:sta vaikka höyryä onkin vähemmän.

     
     
  18. #1098
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Oliko näin että apteekeista saa puhdasta VG.tä? Jos pg-litkuun sekottaa esim 1/5 tai 1/4 puhdasta vg.tä, onko siinä makua enää ollenkaan ja vaikuttaako tommonen edes siihen höyryn määrään?

     
     
  19. #1099
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Oliko näin että apteekeista saa puhdasta VG.tä? Jos pg-litkuun sekottaa esim 1/5 tai 1/4 puhdasta vg.tä, onko siinä makua enää ollenkaan ja vaikuttaako tommonen edes siihen höyryn määrään?
    Apteekista saatava glyseroli on 85%, itse olen sillä laimentanut esim, 25mg vahvuisen valmis nesteen lisäämällä siihen glyseroolia siten että suhde on 70pg/30vg, maun siitä millaan lailla kärsimättä ja höyryä tuntuu piisaavan ja lopputuloksena 18mg/nikotin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #1100
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    JNS
    Viestit
    56

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hävitin kotelon missä oli toinen eGo-akku, laturipiuha ja pari putelia nesteitä. Laukusta se on jonnekin pudonnut, jos tulee Joensuun suunnalla jonkun eteen niin olisin kiitollinen palauttamisesta
    SD keyring onneksi tuli tänään, ongelma on että siihen ei ole kartoja kun eilen vasta HC:ltä lisää tilasin. Joutuu höyrytteleen noita menttooleja mitä tuli tossa SD:n mukana.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •