Sivu 522 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 224224725125185195205215225235245255265325726221022 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 10,421 - 10,440 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #10421
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hobitti Näytä viesti
    en tie onko huono asia mut täs kuus menny jo vapo kamoihin 300e
    pientä vielä

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  2. #10422
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    46
    PRKL, luotto clearo alkaa piiputtaan (kestänyt vasta 4,5kk)... Inan Banaani teki aikanaan särön tuohon ja siksi tuo teippi, nyt vuotaa pohjasta aikalailla... Pittääpi vissiin oottaa pakettia missä on tulossa Vivi Nova V3.
    Ja BTW, pakettia ei enään edes näy saksan postin seurannassa... :s Saas nähä kauanko tällä pittää kituuttaa... ""
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  3. #10423
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Ärsyttää/vituttaa tyypit, jotka suolaavat jengiä vain sen takia, että itse saisi edettyä työssään. Voi taata nilkki, että kuulemisen jälkeen maistellaan koston makeaa makua!
    Muista, että kosto ei ole oikea kosto ellei se tule puun takaa ja ole TÄYSIN ylimitoitettu.

     
     
  4. #10424
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Ylilyönti on aina ylilyönti

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  5. #10425
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Reon nappi ei kestänyt 0,7ohmin setuppia kuin 1h ja nyt se on sulahtanut niin että juuri yltää painamaan (olis pitäny mitata se vastus vähän ennemmin...) 510 liittimen eristekkin vissiin on vähän ottanut itteensä mutta tuskin se oikkarissa(tai sitten on.) on kun jousi kerta ei mennyt kasaan. No huomenna pitää viritellä nasta sinne nappiin.
    Mietin vaan että minkähän takia se noin äkäsesti sulahti, reon foorumilla on porukkaa jotka ajelee huomattavasti pienemmillä ohmeilla ekä silti sulahda. Tonne kontaktiinkin pitäis saada noaloxia ettei kipinöis kun painaa nappia (voi olla että sulahti senkin takia.) Jos jollakulla olis vähän laittaa tulemaan tai myydä pötin pohjat niin olis tosi kiva, suomikaupoilla kun ei kenelläkään ole.
    e: voi myös linkata kaupan mistä tulis nopsaa.

     
     
  6. #10426
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245
    Jos sä kerran jotain sähköä johtamatonta tököttiä sinne kaipaat, niin laita vaikka hammastahnaa?
    Ajanee saman asian, vaikkakaan en sen funktiota kyllä ymmärrä..?

     
     
  7. #10427
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    En ymmärrä minäkään miksi niin pitäisi tehdä muttä näin reon tekijä kertoo että pitää tehä joten ei kai haittaa kokeilla

     
     
  8. #10428
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245
    Väittäsin, että paremmin toimii, kun kunnolla putsaat kaikki kontaktipinnat.

     
     
  9. #10429
    Ainakin kun joskus mulla oli reo mini 2.1 niin kyllä se iski kipinää vaikka oli kuinka puhtaat kontaktipinnat. Olisiko ongelma se, että se itse napa joka ottaa akkuun kiinni on ihan sairaan pieni pinta-alaltaan? Noalax auttoi ainakin omalla kohdalla ja kannattaa varoa, että ei runno nappia liian pohjaan, kevyt painallus riittää.

     
     
  10. #10430
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245
    Mihin se noalox auttaa, kun ei se ainakaan mun tietääkseni sähköä johda? Piilottaa kipinät töhnän alle?

     
     
  11. #10431
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Putsaan kontaktipinnat Reossahan on jousi -kontaktina ja +kontaktina on 0,2mm halkaisijan omaava terävä reuna ei siis ole putkimodi vaan boxi vaikka mekaaninen onkin. En mä sitä muuten ajatellut kokeille mutta toi iskee aina kipinää kun painaa nappia että se kontakti terä osuu +päähän, ja reon foorumiosastolla kerrotaan että siihen pitäis pistää naoloxia että ei kipinöisi. Mutta kun sitä noaloxia ei löydy mistään.

     
     
  12. #10432
    Ei vaan ole totta.. taas tulossa kipeäksi!
    Voi ny helvetin perse.
    Tässä on meikäläinen joka syö monta ateriaa päivässä, teoriassa monipuolisesti, vetää vitamiineja, vetää rasvoja, urheilen aktiivisesti.
    Silti joka helvetin talvi mä oon koko ajan kipeänä.
    Sitte on emäntä joka ei tee mitään, ei syö mitään, eikä myöskään ole kipee.
    Jo useamman vuoden sama ruljanssi että meikäläinen on koko talven nuhassa.
    Reilu kuukausi sitten oli viimeksi hillitön kurkkukipu ja nenä vuoti.
    Pari viikkoa meni kärsiessä ennen parantumista ja nyt on tulossa taas takaisin.
    Tuntuu että vain virus vaihtuu.
    Jotakin vikaa tässä mun immuunijärjestelmässä täytyy olla, veikkaisin että kova treeni laskee immuunipuolustusta ja siksi sairastelen kaikki talvet.
    Mutta luulisi tuon ny saatana kompensoivan kun ravinteet ja ruoat pitäisi olla kohdallaan, samoin levon ettei sen pitäisi vaikuttaa puolustukseen.
    D- vitamiinia rouhin viime talvena isolla annoksella josko se olis auttanu mutta ei.
    Kyllä taas nyppii kun on kolme treeniviikkoa takana joilla on mennyt aika helvetin hyvin ja nyt taas tulee pian tauko.
    Ziisös!
    Luulin joskus jotain allergiaakin sen olevan, hometta, mutta tässä on pariin otteeseen muutettu ja vaiva seuraa perässä.
    Ja vain talvisin.
    Että joku tässä talvessa on mikä saa meikäläisen sairastamaan jatkuvasti.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  13. #10433
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Tentti olisi kahdeksalta. Enpäs lähde suorittamaan sitä kiitos vatsan vaan sen sijaan menen tuohon arvausasemalle vaatimaan nopeampaa hoitoa.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  14. #10434
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mä en sun safkoja epäile, mutta ota vastapalloon flunssaa varten C-vitamiinia sen 6-8k. Heti oireilun alettua paukutat menee 2-4 päivää niin pitäs ryytyä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #10435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Ei vaan ole totta.. taas tulossa kipeäksi!
    Maitohappobakteereita. Ei mitää gefilusta vaan kunnollista. Gastronel+ on aika tymäkkää, suosittelen Sitä ku vetää pari kapselia päiväs, kaikkoaa kaikki maailman murheet

    Tänä vuonna oon ollu 2x flunssas, molemmat kerrat kesti n. 2 päivää ja muutenki pääsin helpolla. Toki vedän satasta deetä päivittäin.

     
     
  16. #10436
    Ostoslista:
    - Maitohappobakteereita
    - Erikseen C vitamiinia
    - Erikseen D vitamiinia
    - Hunajaa
    - Rommia

    Jos ei nuolla lähde niin ei ainakaan haittaa kun on jurrissa.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  17. #10437
    D-vitamiini sitte öljypohjaisena

     
     
  18. #10438
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Mäkin vedin parin päivän rommitoti kuurin, hyvä olo oli mutta ei parantunut kokonaan... Ens kerralla sit viikko kerralla

     
     
  19. #10439
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    prklee absintti.. tein trololoota, vaikka laitoin ohjeen määrästä vain puolet niin tuon nesteen maku ei katoa meshistä mihinkään.
    Olen pariin otteeseen kuivapolttanut, huuhdellut tankin ja vaihdellut toiseen makuun.. silti puskee tuo anis jostain läpi.

    En enää ikinä kokeile anis/absintti nesteitä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  20. #10440
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    prklee absintti.. tein trololoota, vaikka laitoin ohjeen määrästä vain puolet niin tuon nesteen maku ei katoa meshistä mihinkään.
    Olen pariin otteeseen kuivapolttanut, huuhdellut tankin ja vaihdellut toiseen makuun.. silti puskee tuo anis jostain läpi.

    En enää ikinä kokeile anis/absintti nesteitä.
    Joo se anis tarttuu aikas tiukkaan.. alkoholi pesu tai uä-pesuri auttaa..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •