Sivu 52 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242484950515253545556621021525521052 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,021 - 1,040 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #1021
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jkaija Näytä viesti
    Patonkilaisena todennut että toi Lexia3 on pakollinen omistaa jos haluaa säästää korjaamokustannuksissa
    +1

     
     
  2. #1022
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane
    Mulla teki kerran saman. Nappasin akun pariks tunniks irti niin toimi taas eikä oo nyt 1.5 vuotee tehny sitä
    Kokeiltiin tuo ja varmaan kaikki muukin mahdollinen, ei mitään vaikutusta.
    Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin tuon peltilehmän kanssa. Vuosi ostamisesta vaihdettiin ensin koko taka-akseli kaikkine vitkuttimineen, sitten laukesi kone kun jakopäänhihna pätkähti poikki ja särki kaiken eli uusi moottori, no ilmeisesti joko siinä samassa tai sitten hinatessa paukahti automaattiaski, Suomessa tasan yksi ja ylihinnoiteltu, piti tilata jostain perkeleen Ruotsista. Noiden jälkeen ei sitten toiminut enää avaimet, koodattiin kai jossain uusiksi, sähköikkunat ei oo toimineet kahteen vuoteen ja nyt tämä. Kyllä en tykkää yhtään.
    Jaa miksikö ei vaihdeta? No ei raaski enää!

    [size=7pt]Ja nyt alkoi jo naurattamaan, stressinpurkua tämäkin. Hymyilyttää tuo Lexiakin, siitähän se ilo ja riemu vasta syntyisi kun tuon hankkisin, mie en ymmärrä autoista tuon taivaallista, Avokas taas ymmärtää niistä muttei tietokoneista... Tasan ei mee lahjat tässäkään asiassa.[/size]

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  3. #1023
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tässähä ois sauma kuitata että miksi joku ostaa Ranskasta yhtään mitään, mutta voimia sinne
    Nojoo puidaan nää jossain autofoorumeilla..

    Eikös vakuutus maksa hinausta? ainakin perus kaskoissa jne voi hinailla vaikka baarin pihaan jääneitä kiesejä kotia
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  4. #1024
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    voe elämä, peleonilta ei tullu tänäänkään pakettia...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  5. #1025

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei oo totta! Ei ole tämä sähkötupakointi helppoa (ainakaan meikäläiselle). Ukon kanssa lähes yhtä aikaa siirryttiin digitaalisiin ja ite olen kaikki vermeet harrastukseen molemmille hankkinut. Ne mitkä olen antanut ukolle toimii kuin unelma ja kaikki mitä itselle olen ottanut käyttöön on maanantaikappaleita.

    Esim:

    1. Eka Kiinasta tilattu sähkötupakka kesti ehjänä vajaan vuorokauden
    2. Gr***S**** kahdesta atomisaattorista toinen lakksi toimimasta parissa päivässä, sen jälkeen toinen akku kuoli ja laturi vaihdettiin
    3. Ukolle tilasin Mojolta pari aloituspakkusta samalla kun tilasin nesteitä, ne toimi loistavasti ja toimii vieläkin
    4. Ensimäinen tilaus TheBestShopista, eGo-TB aloituspakkaus, ukon akku toimii vieläkin ja atot ei ole vuotaneet ollenkaan. Oma akku kusahti ajat sitten, kaikki atot on vuotanet ym jne.
    5. Niin tuo akku kusahti eSauhut:n MDCC:llä jotka nekin oli ilmeisesti maantai kappaleita, ainakin sain niistä palautuksen
    6. Viimeksi tuli LB:ltä kaksi SD Keyringiä, ja se minkä olin itselleni ajatellut oli jälleen maantaikappale ja se minkä olin ajatellut ukolle toimi loistavasti. No siitäkin on LB laittanut uuden tänään tulemaan.

    Ja nyt tuli viimeisin: Juuri sain rikki kaksi eGo:n akkua ilmeiseti oikariin menneellä C3Smokeymaiserilla.
    Ja kun tuo kolmannen kotimaisen oikeinkirjoitus on niin tervanjuontia, niin ei kauheesti nappaa reklamaatioiden vääntäminen, mutta ehkä sitä pitää yrittää kun kaksi akkua+C3:T on kuitenkin kaikki samasta paikasta ostettu niin vähän aikaa sitten, että voi olla vielä takuu voimassa, ehkä.
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  6. #1026
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Noh, mua vaan vituttaa tää pakkanen ja talvi yleensäkin ja tää vitun suomen neljä vuodenaikaa, miksei aina voiolla kesä?

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #1027
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Noh, mua vaan vituttaa tää pakkanen ja talvi yleensäkin ja tää vitun suomen neljä vuodenaikaa, miksei aina voiolla kesä?
    Juuri näin.

     
     
  8. #1028

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Äänestän myös kesän puolesta, huomenna Ouluun ja siellä on pakkasta vielä kymmenen enemmän, kele.

     
     
  9. #1029
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Noh, mua vaan vituttaa tää pakkanen ja talvi yleensäkin ja tää vitun suomen neljä vuodenaikaa, miksei aina voiolla kesä?
    Kyl mä diggailen kaikista vuodenajoista.

    Sitäpaitsi arvostaa kesääkin ihan eri tavalla, kun on puolet vuodesta kylmää ja pimeetä!

     
     
  10. #1030

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kaik vuodenajat on kivoja.. Kesät kotona. Syksyt kotona. Talvella reissataan viikko/pari. Kevät kotona.
    Ja mikään ei voita mökkiä ja hyttysiä <3 Puusauna, grillaus ja järvi o/
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #1031
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Äänestän myös kesän puolesta, huomenna Ouluun ja siellä on pakkasta vielä kymmenen enemmän, kele.
    Teretulemast.
    Vain -20 näyttää mittari tällä hetkellä täällä.

     
     
  12. #1032
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Talvessa ei mitään muuta hyvää,kun pitää nuorison poissa pihalta ryyppäämästä

     
     
  13. #1033
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Minä en pakkasta pelkää, 2 kertaa tämän viikon aikana käyny reilun tunnin hölkkä lenkillä ja pakkasta -27 molempina kertoina, naama oli partaa myöten jäässä

    mutta asiaan..

    ...työt loppuu ens viikon tiistaina :'( ,kun sille rahalle ois nyt tarvetta, saakeli.

     
     
  14. #1034

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Teretulemast.
    Vain -20 näyttää mittari tällä hetkellä täällä.
    Onneksi on pikku flunssa ja hiukka lämpöäkin, niin ei varmaan tunnu niin kylmältä, voi helvetti että mä tätä talvea vihaan.

     
     
  15. #1035
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Onneksi on pikku flunssa ja hiukka lämpöäkin, niin ei varmaan tunnu niin kylmältä, voi helvetti että mä tätä talvea vihaan.
    Mä vihaan enemmän(siis talvea) just meinasin laittaa talon myyntiin ja ajattelin muuttaa jonnekkin mihin aurinko edes näyttäytyisi, on tää niin perseestä, aina vittu pimeetä ja jos ei pimeetä niin on pakkasta ja jos ei pakkasta sataa lunta ja jos ei lunta niin on myrsky ja jos ei myrskyä sataa vettä.... vituttaa..

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  16. #1036
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    pinpissä on hiekkaa ???

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #1037

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Viiiidduuuu!!! Vaikka on kuinka kokemuksen kautta oppinut, niin aina tana samaan kuoppaan kapsahtaa(vai oliko se katajaan) Suomalaisen erittäin kuivan valkkarin jälkeiseen hoitoon ei kelpaa mikään homovissy, näillä on ihan sama vaikutus, heittelee niitä sitten ulkona hankeen vai kaataako ne sisäänsä! Paitti tietenkin, että jos kaadat ne sisääsi, niin saatanat valuvat suoraan läpi No en nyt kuitenkaan viddu tonne pakkaseen, juostaan prkl vessassa...viiidduuuu

     
     
  18. #1038

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    Ei oo totta! Ei ole tämä sähkötupakointi helppoa (ainakaan meikäläiselle). Ukon kanssa lähes yhtä aikaa siirryttiin digitaalisiin ja ite olen kaikki vermeet harrastukseen molemmille hankkinut. Ne mitkä olen antanut ukolle toimii kuin unelma ja kaikki mitä itselle olen ottanut käyttöön on maanantaikappaleita.

    Esim:

    1. Eka Kiinasta tilattu sähkötupakka kesti ehjänä vajaan vuorokauden
    2. Gr***S**** kahdesta atomisaattorista toinen lakksi toimimasta parissa päivässä, sen jälkeen toinen akku kuoli ja laturi vaihdettiin
    3. Ukolle tilasin Mojolta pari aloituspakkusta samalla kun tilasin nesteitä, ne toimi loistavasti ja toimii vieläkin
    4. Ensimäinen tilaus TheBestShopista, eGo-TB aloituspakkaus, ukon akku toimii vieläkin ja atot ei ole vuotaneet ollenkaan. Oma akku kusahti ajat sitten, kaikki atot on vuotanet ym jne.
    5. Niin tuo akku kusahti eSauhut:n MDCC:llä jotka nekin oli ilmeisesti maantai kappaleita, ainakin sain niistä palautuksen
    6. Viimeksi tuli LB:ltä kaksi SD Keyringiä, ja se minkä olin itselleni ajatellut oli jälleen maantaikappale ja se minkä olin ajatellut ukolle toimi loistavasti. No siitäkin on LB laittanut uuden tänään tulemaan.

    Ja nyt tuli viimeisin: Juuri sain rikki kaksi eGo:n akkua ilmeiseti oikariin menneellä C3Smokeymaiserilla.
    Ja kun tuo kolmannen kotimaisen oikeinkirjoitus on niin tervanjuontia, niin ei kauheesti nappaa reklamaatioiden vääntäminen, mutta ehkä sitä pitää yrittää kun kaksi akkua+C3:T on kuitenkin kaikki samasta paikasta ostettu niin vähän aikaa sitten, että voi olla vielä takuu voimassa, ehkä.
    Lisätääs tähän listaan vielä toi toinen SD, tottakai sekin hajosi kun otin omaan käyttöön. Tänä aamuna aamukahvien kanssa kun sitä höyryttelin, niin rupesin kuuntelemaan että tämhän ei "sammu" ollenkaan. Ja näin ilmeisesti on että sekin meni rikki tai siis on myös maantaikappale kun olettaisi että kestää käytössä enemmän kuin vajaan viikon...
    Oli muuten 9 akku jonka saan rikki
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  19. #1039

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Meni päivä pilalle kun kuulin radiosta että Greensmoke on avannut myymälän Tampereelle.

    http://www.radio957.fi/index.php?mw=...id=43506&cat=7

     
     
  20. #1040
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    42

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No ei nyt ihan älyttömästi vi tu ta. Mut kuiten. Pari päivää mennyt nyt sökön lavan kans ja ei mitään vastausta yhteydenottooni brittiläisfirmasta. Minilavakin kerkesi tulla, mutta ei tietenkään akut tulleet. Tulevat vasta kun kiinalaiset ovat saaneet uudetvuodet riehuttua. Tuntuu jotenkin tuo asiakaspalvelu olevan pullopostin päässä. Ei kyllä nosta miekäläisen silmissä pointseja.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •