Sivu 506 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64064564965025035045055065075085095105165566061006 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 10,101 - 10,120 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #10101
    Parabeenittomia rasvoja! Ne parabeenit kuivattaa.
    Kookosöljy on ok, jos stydimpää kaipaa (kuten minä), niin paras on arganöljy. On kallista ja hyvää. Koko ajan mulla käytössä kesät ja talvet on sheavoide ja - manteliöljy! Tuoksuton, ei liian rasvanen, hyvä koostumus, edullinen. Luontaistuotekaupasta.

    Samalla tsekkaisin, millasta kamaa on pyykinpesuaineet, tuoksut pois ja esim. huuhteluaine myös pois. Jos haluaa jotakin, niin voi tehdä vaikka ite huuhteluaineen (etikkaa, vettä, hiustenhoitoainetta). Tietääpähän ainakin mitä niissä on.

    Sitten tietty omat pesuaineet. Jotkut tykkää suolasaippuasta, jotkut pesee öljypitosella. Ei mitään niveaa tms. Kantsii lukea ne incit! Luontaistuotekauppa on hyvä, samoin apteekista saattaa löytyä hyviä parabeenittoimia. Parabeeneja on valitettavasti aika monessa apteekin voiteessakin, esim. aqualanissa.

    Noi öljyt ihonhoitoon on aika halpoja kokeiluja, muutamalla eurolla pääsee jo koittamaan - vrt. apteekin kama. Sitten jotain kalaöljykapseleita vois kokeilla myös, ne auttaa monia kuivan ihon omaavia. Kosteuttavat tavallaan sisältä päin..
    Jos kutina on kamala, siihen ehottomasti allergialääkettä että saa nukuttua!

    En oo ehkä ihan näin friikki kuin mitä tästä saa kuvaa, meillä vaan asuu 3 kuivanaamaa ja testivuosia on takana jo lähemmäs toistakymmentä Koitan mieluusti löytää myös järkevän ja edullisen ratkaisun.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  2. #10102
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    No,meikäläinen on atoopikkona tätä hienoa sorttia että läjä rasvoja on käyttökelvottomia kun tarpeeksi on käytetty ni eivat tee muuta kun kutittaavat aivan saatanasti, joten aina mennään purkki tuota ja sitten purkki seuraavaa. Tähän vielä tukku aineallergioita ja päällimmäisenä oma hikoileminen pahinta myrkkyä.

    Huonot on kortit mutta onneks joskus menee bluffaus läpi, tuo rasvojen vaihtelu nyt ei haittaa mutta jos joku kortisonille yhtä tehokkaan verrokin heittää mikä on vähemmän haitallinen niin tulee niin iso hatunnosto ettei oo ennen nähty.
    Pieni vinkki, jos on atoopikko ja haluaa hyvää perusrasvaa.. Kokeile sellasta ku Fenuril
    Itse vaikean atooppisen ihon omistajana käyttäny tuota jo useemman vuode.. Ja yhä toimii <3

     
     
  3. #10103
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MarZu_882 Näytä viesti
    Pieni vinkki, jos on atoopikko ja haluaa hyvää perusrasvaa.. Kokeile sellasta ku Fenuril
    Itse vaikean atooppisen ihon omistajana käyttäny tuota jo useemman vuode.. Ja yhä toimii <3
    Musta tulis kuiva rusina jos joutuisin tuota voidetta käyttään, ainakin incin mukaan

     
     
  4. #10104
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Musta tulis kuiva rusina jos joutuisin tuota voidetta käyttään, ainakin incin mukaan
    Siinä oli ruokasuolaa


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  5. #10105
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Siinä oli ruokasuolaa
    Suola on jees ihonhoidossa, se kosteuttaa ja pehmentää mukavasti Eniten mun ja tytön ihoo kuivattaa mineraaliöljy jota tungetaan joka paikkaan nykyään.

     
     
  6. #10106
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Musta tulis kuiva rusina jos joutuisin tuota voidetta käyttään, ainakin incin mukaan
    Ei o minusta tullu rusina, vaikka tuota käytän hyvin hyvin paljon ja säännöllisesti Ei vaa saa joka apteekeista.. Ja mulla auttaa myös kutinaan tuo Varsinki sääret ku tuppaa kutisee ja herkästi pieniä mätäpäitä tulee, ni toi riittäny 90% iho hoitoo.. Toki atoopikkojen ihot ovat erilaisia ja osalle tuo tuskin sopii.. Tarvittaessa mulla o myös II ja III ryhmän kortisonia isot tuubit.. Ja allergiapillerit.. Jaksa enää ressata ku koko ikänsä tästä kärsiny

    Alkuvuodesta iho kerto, et dödö ja suihkugeeli menee vaihtoo.. 5pesuainetta ja 4dödöä sai kokeilla, et löyty taas sopivat.. Toivottavasti nyt ei heti me taas vaihtoo.. Kallista lystiä ku kaikki pitää apoteekista ostaa ja ei o enää apoteekin valikoimaakaa hirveesti jäljellä, mitä kokeilla..

     
     
  7. #10107
    Apteekin mömmöt tuli kans aika kattavasti kokeiltua. Ja ne kortisonivoiteet kans. Nyt ku oon hiukan viisaampi, niin oon tajunnut et nehän niitä pahimpia aineita onki. Harmittaa vaan, kun en ottanu asioista selvää silloin kun tyttö oli ihan vauva ja tuskailtiin tosissaan hänen ihonsa kanssa. Mut ehkä parempi myöhään kuin ei milloinkaan

     
     
  8. #10108
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    Tämä nazi meininki täällä.
    Saiskohan tähän perusteluja? Tuli taas mieleen, kun huomasin että olit käyny naapurissakin tilittämässä, että täällä on nazeja.......

     
     
  9. #10109
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Saiskohan tähän perusteluja? Tuli taas mieleen, kun huomasin että olit käyny naapurissakin tilittämässä, että täällä on nazeja.......
    has-anyone-seen-kyle-700x500.jpg
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #10110
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Väsyttää ja vituttaa. Ei toi ala olekkaan semmonen, mikä kiinnostais.. Kaikki hengittää niskaan. Antais saatana välillä vähän löysää.

     
     
  11. #10111
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Vitun saatana sentään. Äsken tauolle lähtiessä otin hanskat käsistä. Eikös vasemman käden hanska vetäny mukanaan vihkisormuksen sormesta.. Enkä edes huomannu kuin hetken päästä.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  12. #10112
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Vitun saatana sentään. Äsken tauolle lähtiessä otin hanskat käsistä. Eikös vasemman käden hanska vetäny mukanaan vihkisormuksen sormesta.. Enkä edes huomannu kuin hetken päästä.
    Sama kans käynyt muutaman kerran... pahimmillaan oli päivän kateissa ja onneks hanskat oli pakun loosterissa eikä roskissa. Toivottavasti löytyy!! Muuten tulee kotona karatea
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #10113
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Aina voisi käydä huonommin, sen sormuksen mukana saattaisi lähteä puoli sormea.
    KGO & Twist

     
     
  14. #10114
    Kaleppo ja muut atoopikot joihin kuulun itsekin,kokeilkaa keräkaalia (muutkin samansukuiset kasvit käy,esim. pinaatti) 0.5-1.0 cm siivu päivässä raakana ja mausteista suosittelen kurkumaa.Itsellä ainakin jelppaa aika paljon,oletko kokeillut takrolimuusi rasvoja?

     
     
  15. #10115
    Kaleppo, tuo kuulostaa nii tutulta.. Onneks itellä ei o päänahkan kanssa ollu vielä ongelmia, mut kasvoista kuoriutuu iho sellasina isoina paloina pois, ellei muista päivittäin rasvata. Taipeet on pahat, mut pahimmat on silti nuo sääret ja rintakehä. Itsekkin käytin tuossa pitkään kaupan halvinta hajutonta pesuainetta, mutta sitte alko taas se kutina, ihon oireilu, kortisonin käyttö ja pillereiden popsiminen jne.. Nyt löysin apoteekista sellasta ku lactalyd voidemainen pesuneste, mikä on vielä "halpaa" ja iho tykkää tällä hetkellä Jos tuota Fenurilia ostat ja kokeilet, niin tosiaan ei saa pienistä apoteekeista, alkuun voi tuntua sellasta lämpöä/kirvelyä ku ekan kerra laittaa, mut itellä loppu muutaman käyttö kerran jälkeen. Suosittelen myös tutustumaan atopialiittoon, ite saanu sieltä paljon hyvää infoa

     
     
  16. #10116
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Silja tehny varmaan haaksirikon seinäjoella
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #10117
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Silja tehny varmaan haaksirikon seinäjoella
    Sua on huijattu.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #10118
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Silja tehny varmaan haaksirikon seinäjoella
    Kävin kustin kolkkaamassa..

     
     
  19. #10119
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    *hivelee omaa siljaa*

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  20. #10120
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Vanhojen äijien kännit
    Kaks taluttaa ja yks tulkkaa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •