Sivu 505 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 54054554955015025035045055065075085095155556051005 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 10,081 - 10,100 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #10081
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    keraaminen veitsi; "kato miten terävä"


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #10082
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Siis ei jumalauta tätä väsymyksen määrää, melkei 2 vuorokautta vaan nukkunu ja eikun väsyttää.
    Kirkas valoa ja ämpärillinen C-vitamiinia
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  3. #10083
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Pakko on joku lamppu ostaa ja rekkakuormallinen vitamiineja. Hyvä kun jaksaa edes tarpeilleen mennä, vitun syysmasis.
    Itsellä ainakin hiukan helpottaa kun tulee lunta maahan ja valon määrä kasvaa. Toi vesisade ja harmaa synkkyys jaksaa masentaa.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  4. #10084
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Rouva kiroo pimeetä ja kylmää ja räntää kans, ja alan itekin kyllästyä. Minähän sen paskan siirtelen läjiin. Ei enää auta mantranikaan, se ettei voi tulla kesää jollei ole talvi välissä.
    Lisää vaikerrusta. Kihtikohtaus taas, neljäs elokuun alusta. Puita hakiessani kompuroin liiterissä, tuskaa. Panacod puree kyllä, ei satu niin lujasti ja on rento olo.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  5. #10085
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Ensimmäinen Silica setuppi tehty 2mm silicalla ja 0.25 kanthalilla, 1.4ohmin setuppi

    Jaa miksi tämä on täällä? Vitun Svoemesto antaa e3 erroria, kun ei muka olla oikealla voltti/watti alueella ja oon testannut lähteä ihan kolmosesta ylöspäin.

    Joo, alle ohmisia setuppiejahan toi ei tue, mutta pitäis sen nyt tota jo ymmärtää! Tosin ongelmana voi olla joku siis ihan aivopieru, mitä en ole tajunnut. Muut clearot, kartot yms toimii kyllä ja Kaiffari toimii Vamo v2:n nokassa hienosti tolla setupilla.

    Vittua käteen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  6. #10086
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Meikäläisellä menee vuosi vuodelta pahemmaksi tämä, pakkohan tässä o jotain kehitellä,menee muuten maatessa koko loppuvuosi.
    Testauta kilppariarvot....

     
     
  7. #10087
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    tai lisäkilpparit... harvinaisempi juttu tosin, yleensä tulee muiden sairausten kylkiäisenä. Itellä leikelty noita kahdesti tänä vuonna ja alkaa väsymys olla voitettu.

     
     
  8. #10088
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tai pian ukkokaan nouse?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #10089
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Vituttaa... Huomenna takas koulun penkille "kesäloman" jälkeen ja heti alkaa klo 8 aamulla ja unirytmi on mitä on. Viime yönäkin kovin yritin jo klo 12 mennä nukkumaan, mutta kappas kun unta sai vasta klo 5 ja vaikka oli herätyskello ja kännykkä herättämässä, niin nousin vasta klo 12.

     
     
  10. #10090
    Joo kaleppo, kuulostaa kilppariongelmalta. Testeihin hus hus!!

     
     
  11. #10091
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Tuota ostat kovettumiin, ja muuten toimii!
    Kuusenpihkavoide - Aito luonnontuote | Luontaistuotteet.net
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  12. #10092
    Faijalla oli tossa 15v+ sitten mystistä ihottumaa jaloissa ja käsissä. Pyöri kaikenmaailman lekurit läpi siinä vuosien varrella, kunnes sitten eräs tajus tarjota jotain syöpälääkettä ja oireet katos ku seinään.

    Ei liity mihinkään mitenkään, mutta ajattelin vaan mainita. Anteeksi.

     
     
  13. #10093
    Tummelin ja kortisoonin jättäisin kyl heti pois. Ne vaan pahentaa tilannetta. Käytä vain luonnollisia ainesosia sisältäviä tuotteita niin alkaa ihoki paranemaan

     
     
  14. #10094
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Mua aina huvittaa suunnattomasti kun peräänkuulutetaan luonnollisuuden hyvyyttä. Syanidiki on luonnollista, löytyy ruoaksi käytettävästä kasvista.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #10095
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Jos sulla on jotain paikallista rajua ihottumaa niin kokeile vittuillaksesi viikon ajan hieroa kosteusvoide+ruokasooda tahnaa. Muorilla vei vaivat samointein.

     
     
  16. #10096
    No mä tarkotin lähinna semmosia luonnollisia aineita joita voisin vaikka syödä. Omalle iholleni en käytä muuta kuin syötäviä. Toki risiiniöljy on ainoo jota en mielelläni söisi

    Omasta kokemuksesta (minä ja tyttäreni ollaan atoopikkoja ihovammaisia) voin sanoa et kaikki maaöljypohjaiset ja petrokemian tuotteet vaan "meikkaa" ihon muka hyväkuntoiseks. Kortisoni ohentaa ihoa entisestään.

    Alkuvuodesta aloitin ihmiskokeen itelläni ja tyttärelläni ja nyt on molemmilla lähes ongelmaton iho. Kerran oon kokeillu ns. tavis käsivoidetta ja kyllähän kuivu kädet sen jälkeen! Eli tutkin tosi tarkkaan kaikkien voiteiden sisällysluettelot läpi ennen kuin käytän enää mun herkälle hipiälleni.

    En siis ole mikään vihreä ituhippi, vaan kyllästyin ainaiseen ihon kuivuuteen ja siihen liittyviin ongelmiin ja hain ratkaisua luonnon omista antimista. Sitä päätöstä en oo katunut ja tuskin tuun katumaankaan.

     
     
  17. #10097
    Kylmäpuristettu neitsytkookosöljy on luonnon parasta lääkettä kaikkiin vaivoihin ulkoisesti ja sisäisesti käytettynä

     
     
  18. #10098
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Facebookin kirahviketjuviestit. Mun ovelle jos joku tulee kolmelta yöllä ruokaa ruinaamaan ni avaan tulen. Silmät kiinni.

     
     
  19. #10099
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tottakai myrkky käyttäjän mukaan, kyllähän mäkin hoitelin liimalettiäni aikanaan oliiviöljyllä. (: Että ei tuota ollu millään muotoa tarkoitettu vittuiluksi.

    PS. Mulla, eukolla ja ilmeisesti pojallakin on atooppinen iho. Mulla onneksi todella lievästi.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #10100
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    No,meikäläinen on atoopikkona tätä hienoa sorttia että läjä rasvoja on käyttökelvottomia kun tarpeeksi on käytetty ni eivat tee muuta kun kutittaavat aivan saatanasti, joten aina mennään purkki tuota ja sitten purkki seuraavaa. Tähän vielä tukku aineallergioita ja päällimmäisenä oma hikoileminen pahinta myrkkyä.

    Huonot on kortit mutta onneks joskus menee bluffaus läpi, tuo rasvojen vaihtelu nyt ei haittaa mutta jos joku kortisonille yhtä tehokkaan verrokin heittää mikä on vähemmän haitallinen niin tulee niin iso hatunnosto ettei oo ennen nähty.
    Duunikaverilta voin kysäistä, on kans aika rajatapaus ihonsa kanssa. ihan sama vaikka olis 35 lämmintä niin pitkä paita ja farkut päällä kun ei iho kestä ees loisteputken valoa... Välillä tulee töihin ja kertoo et ei oo sit nukkunut pariin yöhön ja nyt on pinna vähän kireellä ko pikkasen tota ihoa särkee. Toki on kyl varannut jo siinä vaiheessa ajan lekuriin.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •