Sivu 50 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40464748495051525354601001505501050 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 981 - 1,000 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #981
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    86

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    DHL pimittänyt mun vaatteita saksassa jo 2 viikkoa ja ovat nyt hävittäneet ne, voi mennä jopa 4-6 viikkoa löytymisessä

     
     
  2. #982
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Asia mikä meikäläistä HARMITTAA SUUNNATTOMASTI on liikenteessä liikkuva suunnaton joukko AASEJA, jotka ajavat autoillaan varsinkin nyt kun ajotiet ovat tosi liukkaita, edellä ajavan puskurissa kiinni ja nopeudet ovat kuin kesäkeleillä.

    - Jyrki

     
     
  3. #983

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^
    Komppaan

     
     
  4. #984
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää nää autoilijat, jotka ajaa motarilla 60km/h ku on pikkasen lunta ja jäätä.
    Noh mazdalla sit roikutaa perseessä ihan vaa kiusaks!

     
     
  5. #985
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Ärsyttää nää autoilijat, jotka ajaa motarilla 60km/h ku on pikkasen lunta ja jäätä.
    Noh mazdalla sit roikutaa perseessä ihan vaa kiusaks!
    Siis nopeudet on kuin kesällä ja nytkin ajellaan perseessä kiinni, ihan kuin sitä sen nopeammin pääsisi perille, hautaan paremminkin.

    - Jyrki

     
     
  6. #986
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Juu, perseestähän tuo on. En siis oikeasti harrasta pyllyssä roikkumista, paitsi emännän.

     
     
  7. #987
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Velho mainitsi facebookissa että nyt saa aw imr 18350 akkuja heiltäkin. Tsekkasin specsit ja aw imr on 700 mah ja noissa oli 850 mah. Mainitsin asiasta ja kappas, nyt samat patterit on tarjouksessa ja missään ei mainita aw:tä valmistajana, myös kuva vaihdettiin. Hieman tarkkaavaisuutta peliin, kiitos.

     
     
  8. #988
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    tekis mieli litkuja ja kartoja tilata mutta budjetti ei meinaa venyä

     
     
  9. #989

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Velho mainitsi facebookissa että nyt saa aw imr 18350 akkuja heiltäkin. Tsekkasin specsit ja aw imr on 700 mah ja noissa oli 850 mah. Mainitsin asiasta ja kappas, nyt samat patterit on tarjouksessa ja missään ei mainita aw:tä valmistajana, myös kuva vaihdettiin. Hieman tarkkaavaisuutta peliin, kiitos.
    Nyt heiltä meni hyvät kaupat pieleen pölön suomalaisen takia

     
     
  10. #990
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Velho mainitsi facebookissa että nyt saa aw imr 18350 akkuja heiltäkin. Tsekkasin specsit ja aw imr on 700 mah ja noissa oli 850 mah. Mainitsin asiasta ja kappas, nyt samat patterit on tarjouksessa ja missään ei mainita aw:tä valmistajana, myös kuva vaihdettiin. Hieman tarkkaavaisuutta peliin, kiitos.
    no jaa....kyllä tuo vieläkin harhaan johtaa...välilehden otsikossa lukee AW1835-850Mah High Drain.....eikä tuo sivun osoitekaan itsessään kylmäksi jätä http://www.ecigwizard.com/shop/en/ba...igh-drain.html

     
     
  11. #991
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taitaa olla PrestaShopin ominaisuus eli tietoja voi päivittää mutta otsikkoa ei. Prestashopista voi näppärästi nakata alennukseenkin tavaraa jne... tulihan se asennettua joskus omalle koneelle ja tutkittua sen toimintaa.

     
     
  12. #992

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kele, flunssa iski eikä höyry maistu miltään ainoastaan sattuu keuhkoon.

     
     
  13. #993
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Kele, flunssa iski eikä höyry maistu miltään ainoastaan sattuu keuhkoon.
    Tiedän tunteen, just viikon kyseistä tautia sairastaneena, nyt näyttää jo hyvältä

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  14. #994

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Tiedän tunteen, just viikon kyseistä tautia sairastaneena, nyt näyttää jo hyvältä
    Nyt olis aikaa kokkailla kun olen kotimiehenä, mutta ei onnistu kun ei mikään maustu, ehkä laitan tiukan mentholin josko sillä aukeaisi pikkasen röörit.

    Höyry tuppaa vaan ottamaan tosi tiukasti kurkuun kun on ärtynyt, sisäänvetäminen vielä menettelee mutta ulospuhaltaminen on piikkilankaa.

     
     
  15. #995
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jos on kahvi miehiä niin höyryttelee sen kanssa mutta runsaasti maitoa. Kaakaokin on toiminut kurkkukivun kanssa höyrytellessä. Näin siis mulla


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  16. #996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vitun vitun vittu...ihme toimintaa taas, laitoin eilen arrylle viestii et laittaiskos yhden Arrytank V3 tänne päin, tuli vastaus sold out mut tollasta löytyis: ACTV3.1 PROTOTYPE , laitoin et ok ja hintakin ilmoitettiin minulle samalla posteineen suomeen ,kyselin et mihinkäs voin rahat laittaa , niin vastaus tuli seuraava päivänä et kaikki myyty, IHME HEEBO
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  17. #997

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mua ärsyttää!
    Osaisikohan joku auttaa? oon tässä kuukauden koittanu faijalle epuffer.comista tilata sähkösikaria, nyt viimein tuo visakortin verifionti onnistu paypalissa. Innoissani menin makselemaan sikaria, mutta taas lisää ongelmia : "pay now" kohdan jälkeen tulee teksti "You cannot complete this action on the card you have selected. Please select another card."

    Mistä kyse?

     
     
  18. #998
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää tupla-, tripla- yms postaukset samasta aiheesta. Jos tätä foorumia lukee, löytää kyllä sen asian yhteen kertaan kirjoitettunakin!

     
     
  19. #999
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja PayPal ohjeet löytää ihan Googlettamalla ja ei niitä viitti laittaa joka ikisellesaitille.Jos ei osaa niin ei käytä sitten PayPallia vaan korttia suoraan.
    Itse löysin aikanaan 2 minuutissa ohjeet.

     
     
  20. #1000

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    Ärsyttää tupla-, tripla- yms postaukset samasta aiheesta. Jos tätä foorumia lukee, löytää kyllä sen asian yhteen kertaan kirjoitettunakin!
    Tää Iltalehden "uutinen" on kyllä kaikkein paras. Aiheesta on oma ketju ja siitä puhutaan ainakin yhdessä toisessa ketjussa. Lisäksi kolme uutta ketjua aiheesta olen suoraan poistanut.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •