Sivu 495 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 395445485491492493494495496497498499505545595995 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,881 - 9,900 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #9881
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    Joo kuvitelkaa charlie sheen evossa ajamassa keskellä mettää shisha suussa ja hirvenraato kontissa JOOhei!
    aamukahvit syliin

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  2. #9882
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    Osta rellu!

    Kaikki tietää sen jälkeen,että et ole mikään köyhämies.
    Vaimolla oli joku vuosi sitte megane, ja jos kaikki sen remontit olis pitäny korjaamolla tehdä niin olisi siinä harmittanu rauhallisempaaki kaveria
    edit. sen rellun, ei vaimon.

     
     
  3. #9883
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mää tykkään ranskalaisista... kurkkusalaatin kera ja pidän hevosista... Leivän päällä ja konepellin alla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #9884
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Mulle kelpais kyllä myös semmonen konepellin päällä olevalla hevosenkuvalla varustettu auto.

     
     
  5. #9885
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mää tykkään ranskalaisista... kurkkusalaatin kera ja pidän hevosista... Leivän päällä ja konepellin alla
    Erään exäni jatkuva hevoshumputus meni siihen että aloin aina kaupassa ollessamme varmistamaan että metwursti jota ostetaan varmasti sisältää hevosenlihaa, arvata saattaa että suhde ei ollut pitkä ikäinen
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  6. #9886
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pötky Näytä viesti
    Mulle kelpais kyllä myös semmonen konepellin päällä olevalla hevosenkuvalla varustettu auto.
    Mulla on ollut sellainen auto missä oli kyljissä sellaiset keltapohjaiset logot Erehdyttävästi hevosen näköiset elukat mut ne oli HIRVIÄ+auto oli volvo
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #9887
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    mä oon nähny ton hirvivolvon muistaakseni seinäjoella.

     
     
  8. #9888
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Niitähän on aikas paljon liikkeellä, "volvolandialaisilla"
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #9889
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Täälläkin o pari noita

     
     
  10. #9890
    Tipunkeltasessa 850 ärrä Volvo hirvi logoil < 3 kaunista.

     
     
  11. #9891
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Erään exäni jatkuva hevoshumputus meni siihen että aloin aina kaupassa ollessamme varmistamaan että metwursti jota ostetaan varmasti sisältää hevosenlihaa, arvata saattaa että suhde ei ollut pitkä ikäinen
    Taita olla jokin aika tästä kun ei oo pitkään aikaan pisty silmään hevos metukka. Hevos makkaraa on joskus tullut juhannuksena mutusteltua, akkelikin kehui mukavan suolaiseksi kunnes kuuli mitä se on

     
     
  12. #9892
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Taita olla jokin aika tästä kun ei oo pitkään aikaan pisty silmään hevos metukka. Hevos makkaraa on joskus tullut juhannuksena mutusteltua, akkelikin kehui mukavan suolaiseksi kunnes kuuli mitä se on
    Onhan tuosta jokunen vuosi aikaa mutta kyllä joidenkin valmistajien venäläisessä metwurstissa on osa lihasta vanhaa kunnon konia
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  13. #9893
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Hevosen sisäfile on muuten pehmeintä lihaa mitä olen syönyt. Vaahtokarkit on hiukkasen kovempia kuin tuo. Plus ravintoarvot on erittäin kohdillaan, rasvaa erittäin vähän ja maku helvetin hyvä+uskomattoman mehukas.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #9894
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Onhan tuosta jokunen vuosi aikaa mutta kyllä joidenkin valmistajien venäläisessä metwurstissa on osa lihasta vanhaa kunnon konia
    Pitipäs käydä jääkaapilla tutkailemassa ja olihan siinä konia, tosiaan syön melkeimpä pelkästään tuata venäläästä metukkaa Eipä tarvi enää ihmetellä miksi pidän siitä yli muiden.

     
     
  15. #9895
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Hevosen sisäfile on muuten pehmeintä lihaa mitä olen syönyt. Vaahtokarkit on hiukkasen kovempia kuin tuo. Plus ravintoarvot on erittäin kohdillaan, rasvaa erittäin vähän ja maku helvetin hyvä+uskomattoman mehukas.
    Tuppaa vaan olemaan sellanen että ei oikein monesta paikasta löydy, harmi sinänsä.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #9896
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kaippa on vähän samat fiilikset joillekkin kun koiran/kissan lihasta kaikille länsimaisille ihmisille. Jos vaihtoehto olis koiranliha tais kasvisruoka niin kyllä minustakin pupu tulis.

     
     
  17. #9897
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Tuppaa vaan olemaan sellanen että ei oikein monesta paikasta löydy, harmi sinänsä.
    Tampereella taitaa olla aikalailla ainoat(?) teurastajat suomessa, jotka tota hevosta pilkkoo.
    Joku aika sitten tilasin Seinäjoen Citymarkettiin kilon hevosen sisäfilettä..

     
     
  18. #9898
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Tuppaa vaan olemaan sellanen että ei oikein monesta paikasta löydy, harmi sinänsä.
    Aikoinaan duunipaikan vieressä oli pikkukauppa, jossa Meetwurstinpäät myytiin erikseen ja ostin ne aina kaikki. Porukka halusi yleensä jättää ne pääpalat jotka on sitä parasta kamaa, ja sitten ne löyty sieltä alekupista.
    Pikkironkeloija


     
     
  19. #9899
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    YKSIKÄÄN nuosta helvetin idiooteista jotka poliisien toimia moittii ei ole selvästi ikinä nähnyt miten tarkkoja airsoft aseet ja replikat ovat nykyään.
    Niitä ei erota aidosta. Ei sitten vitullakaan missään kadulla.
    Näinpä.. Itellä on tuolla kaapissa Real Swordin AK, jota ei kokeneempikaan pyssymies erota aidosta kädessä pitämälläkään, jos ei satu piippuun tai pesään kattomaan, kun materiaalitkin mätsää aitoon, niin saati sitten jossain hämärällä kujalla muutaman kymmenen metrin päästä, vaikka ois "vähemmän aidon näkönen" laitos kyseessä.
    Perseestähän se on, että muksulta henki lähti, mutta en kyllä poliiseja syyttäs millään tasolla; ton ikäselläkin pitäs sen verran olla järkeä päässä, että jos poliisi käskee laskemaan aseen, niin sen myös tekee.. Tuskinpa noikaan poliisit oli vaan kurvanneet paikalle, ampuneet pojan hengiltä samalla silmänräpäyksellä kun saapuivat ja lähteneet heti perään donitseille, vaikka monesti semmosta kuvaa tupataan julkisesti levittämäänkin.

     
     
  20. #9900
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Joku aika sitten tilasin Seinäjoen Citymarkettiin kilon hevosen sisäfilettä..
    Paljokos makso?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •