Sivu 49 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359991495491049 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #961

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    mulla kanssa yks tuttu katseli mun sähkösäpyrää aikanaan ja sit ilmoitti jonkin ajan kuluttua hankkineensa 510 ja ei aikaakaan kun alkoi manamaan sitä . Ihmettelin kanssa miksei kysynyt ensiksi minulta neuvoja kun tiesi hyvin minun jo hyvän aikaa höyrytelleeni ,,,,,noooh kaikkia ei vaan voi kertakaikkiaan auttaa 8)

     
     
  2. #962
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    mulla kanssa yks tuttu katseli mun sähkösäpyrää aikanaan ja sit ilmoitti jonkin ajan kuluttua hankkineensa 510 ja ei aikaakaan kun alkoi manamaan sitä . Ihmettelin kanssa miksei kysynyt ensiksi minulta neuvoja kun tiesi hyvin minun jo hyvän aikaa höyrytelleeni ,,,,,noooh kaikkia ei vaan voi kertakaikkiaan auttaa 8)
    Omista virheistä oppii ainaki joskus ^-^

     
     
  3. #963
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mikä on tää tyyli että joka kauppias brändää joka tuotteen miten haluaa.

    Onko Bold sama kuin Bolt? Onko eGo-C sama kuin eGo-T C-type? Onko Riva sama kuin eGo ja Tornado? Miksei ole? Miksi on? Miksi se ei ole vaan lavatube vaan thundervolt tai volcano tai jotain muuta? Eikö valmistajalla ole ns. munaa antaa laitteelle nimi ja sanoa että tätä nyt jumaliste myytte tai ette myy mitään, kyllä muut myy?

    Mua ei kohta kiinnosta enää mikään.

     
     
  4. #964
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Joskun joo sekoittaa ja kun tilasin eGo Boosterin tuolta Totallywicked niin nimihän on Tornado Boosteri
    Se vain on.jotta jotkut liikkeet haluaa oman merkkinsä ja logonsa tuotteeseen.Piti oikein kysyä ja tarkistaa onko ne samat

     
     
  5. #965
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    17

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Dealextremen tilaukseni: ultraäänipesuri, ultrafire laturi, Trustfiren 18650 2600mAh -akut.
    Toimitus tuli, akut liian pitkiä mahtuakseen laturin "pesään", ultraäänipesuria ei ollut lainkaan, sen sijasta oli pieni musta muovikansio (tyhjä)
    Reklamoin asiasta, en ole saanut vastausta.

    Samainen laturi on onneksi täysin sopiva Lavatubea varten Libertyltä tilaamieni IMR -akkujen lataamiseen. Tosin laturin hinnaksi tuli 47,30 $.

     
     
  6. #966
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Laitoin olohuoneen takkaan tulet avaamatta peltiä, great!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  7. #967
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ahtistaa vituttaa ja krapula :-\
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  8. #968
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    57

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Prkl... peleonilta pelkät dct-tankit hävinny valikoimasta... kannatti viivytellä siinä toivossa että säästäs 3e postikuluissa

     
     
  9. #969
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Just nyt ärsyttää Nelonen Pron mölyapinaselostaja. Prkl, kauden paras lätkämatsi pitää pilata idioottimaisella älämölöllä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #970
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yläkerran kanta-astuja-olio jolla ei pysy mikään käsissä ja joka helvetin päivä on pakko vaihtaa taulun paikkaa ym pikku nikkarointia pitää olla aamusta iltaan ja huonekalujen paikka pitää toki vaihtaa joka ilta klo 22 jälkeen.
    Helevetti nämä betonikatakombit pitäs räjäyttää jokaikinen.
    SUATANA!

     
     
  11. #971
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Yläkerran kanta-astuja-olio jolla ei pysy mikään käsissä ja joka helvetin päivä on pakko vaihtaa taulun paikkaa ym pikku nikkarointia pitää olla aamusta iltaan ja huonekalujen paikka pitää toki vaihtaa joka ilta klo 22 jälkeen.
    Helevetti nämä betonikatakombit pitäs räjäyttää jokaikinen.
    SUATANA!
    Eikun pankista lainaa ja oma tönö pystyyn O0 ja sen jälkeen raavit joka paikasta perkeleen lainanlyhennysrahoja
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  12. #972
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Helvetin välinpitämättömät koiran omistajat, jotka eivät komenna rakkeja!!!

    Tänään emännän siskon toinen kusipää lotkot kävivät meidän uuden tulokkaan kimppuun ja puri toisen korvan verille! Muut ei saa komenta "pieniä", eikä hän halua komentaa, kun ne ei tehneet mitää pahaa ja loukkaantuvat... Vittu mitä touhua!!!

    Onneks en ollut mukana, sillä nyt olis emännän siskolla yks idiootti lotko vähemmän!

     
     
  13. #973

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Helvetin välinpitämättömät koiran omistajat, jotka eivät komenna rakkeja!!!

    Tänään emännän siskon toinen kusipää lotkot kävivät meidän uuden tulokkaan kimppuun ja puri toisen korvan verille! Muut ei saa komenta "pieniä", eikä hän halua komentaa, kun ne ei tehneet mitää pahaa ja loukkaantuvat... Vittu mitä touhua!!!

    Onneks en ollut mukana, sillä nyt olis emännän siskolla yks idiootti lotko vähemmän!
    Vai pitäskö se sisko poistaa? Kerran keskellä päivää "poistin" yhden koiranomistajan, sai läski hiace mies elämänsä yllärin kun rupes repimään koiraansa omasta välinpitämättömyydestään johtuvasta syystä(hänen koiransa puri minun koiraa, kun sai juosta vapaana) Tyhmäähän tuo oli, mutta olin niin piukeena kun sain koirat irti toisistaan. HEH muistan vieläkin kaverin ilmeen kun tarjosin high vitosen naamariin Noh väkivalta on perseestä, mutta tilanteessa oli komiikkaa

     
     
  14. #974
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Vai pitäskö se sisko poistaa?
    Jos olisin ollut mukana, niin olisi tämäkin saattanut käydä!

    Onneksi en ollut...

     
     
  15. #975
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kerpele. Tein helkkarin hyvän tarjouksen GGTS:tä+ UFS ja olin kyllä reippaasti eka joka laittoi foorumilla privaa, meni kuitenkin jollekkin Englantilaiselle. Nyt kyrsii.

     
     
  16. #976
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt jumalauta! tuossa laittelin autoo katsastuskuntoon ja korjasin "pienen" ahtovuodon ku cooleri oli ihan riekaleina. tänään sain talvinakit alle ja lähin koeajolle ni meni vetari paskaks! ilmeisesti oli tuota tehoa ihan vähän hukassa

     
     
  17. #977
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    niin sillä "pienellä" vuodolla on tapana heppoja hukata.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  18. #978
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    peleonin paketti ollu pari päivää postissa odottelemassa kun juniori oli piilottanu saapumisilmoituksen piirtelyvihkonsa väliin

     
     
  19. #979

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kylläpä ahdistaa taas UPS.

    Kestää 2 päivää että saadaan tavara Kiinasta Suomeen ja nyt on jo menny 2 päivää ja tavarat on vieläkin Helsingissä josta niitä ei kuulemma saada toimitettua kuin 2 päivässä Ilmajoelle. Yritä tässä nyt sitten pitää kauppaa

    En tiedä olisko DHL parempi, pitää varmaan kokeilla ensi kerralla. ...kele.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  20. #980

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Harmittaa ettei Elisan viihdepakettia ole vieläkään kytketty. Kuukausi tulee täyteen siitä kun laitteet tuli mutta kytkeminen on siirtynyt kolme kertaa. Paska homma. Mikähän mättää....?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •