Sivu 48 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3844454647484950515258981485481048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #941

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pou mies on töissä ja meillä on servu matalana (tai siis servu pitäis päivittää 1.1.2 versioon)

    Ja pirun tavarantoimittajan hankkima akryylituubi oli ns. sutta.
    Reklamointi tehty ja pyyntö esitetty virhemarginaalin sisällä olevien tuubien toimittamiseen.
    Meni vain yksi lauantai hukkaan kun tuubi ei ollutkaan hyvää.
    Niin ja joutuu odotuttamaan ekan sarjan ihmisiä, kun kaikki tuubit yhessä korissa.
    Ei meinaa ne 'oikeat' löytyä :-[
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #942

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Onko muilla samaa ongelmaa, eli kaikki atot/akut/tipit/yms pitää aina kierrättää lattian kautta, vaikka ihan selvästi on pöydällä kasailemassa juttuja
    Bombshell on parhautta!

     
     
  3. #943
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkeleen Liberty.Nyt kun olisi lähettämässä kadonneen paketin tilalle joka lähetetty 22.12 niin maut loppu jota halusin.Jotta sillee ja mitään niitä ei ole jota haluaisin tilalle.Vittu sanon minä ja ostan tästä lähtien muualta.

     
     
  4. #944
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja james_III Näytä viesti
    Onko muilla samaa ongelmaa, eli kaikki atot/akut/tipit/yms pitää aina kierrättää lattian kautta, vaikka ihan selvästi on pöydällä kasailemassa juttuja
    Ei ole käynyt mutta kuulostaa kivalta
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  5. #945
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja james_III Näytä viesti
    Onko muilla samaa ongelmaa, eli kaikki atot/akut/tipit/yms pitää aina kierrättää lattian kautta, vaikka ihan selvästi on pöydällä kasailemassa juttuja
    ainaskin itellä ärsyttävän yleistä, ja aina ne mokomat kierii sohvan alle

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  6. #946
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ACTV3 (Arry carto tank) alkaa hiljalleen vituttaa. Kurlaa ja sylkee välillä nestettä jopa cherryvapen ming-driptipin pituuden läpi. Samanlaisella slotilla bogessa katkaistulla dct-tankilla ei tee tuota koskaan. Hyvä rakenne ja idea juu, tankki ei kyllä aukea vahingossa, ei vuoda ja on kestävä (pudotettu n kertaa häslätessä). Avatessa vaan löytyy heti syy tuohon kurlailuun, nestettä kerääntyy tässä mallissa paikallaan pidettävän carton normaaliin kumipään päälle. En kyllä ymmärrä siltikään, miten samoilla volteilla ja saman juoksevuuden nesteillä, sekä samalla slotilla voivat tankit toimia niin eri tavalla.

    /end of rage

     
     
  7. #947
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kyllä minä vippaan roskiin ne muovidonitsit bogesta ja drip tip päälle.

     
     
  8. #948
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Huomasin tähän liittyen vähän vahingossa... vaikka tankki ei vuotaisi, mutta jos se saa jostain saumasta (esim. ACTV3 kierteistä) ilmaa sisään imiessään, niin ilmakuplia tulee tankkiin tiivisteen raosta, eikä suinkaan cartoon tehdystä reiästä... tällöin sitä nestettä menee carton sisään ihan solkenaan ja kurlaus/räiskintä on varmaa!

    Esimerkkikuva liitteeksi, niin ymmärrätte paremmin mistä puhun:


    Kyseisessä tankissa oli siis hieman soikio putki ja hörppi ilmaa sisään alatiivisteen saumasta, kun imi cartossa.
    Huom. tämä ei ole mikään Arctic tankin ominaisuus, vaan kyseessä oli susi putki!!

    EDIT: Greymaniac, onhan sulla siinä ACTV3 tankissa se tankin mukana tullut extra o-rengas siella carton alapäässä? Sen pitäisi tiivistää carton tuohon kyseisen tankin alacäpiin...

    Pikkukuva vasemmalta keskellä:


    EDIT2: En omista ACTV3 tankkia, mutta tuon kuvan mukaan valkoinen muovidonitsi jätetään tuossa mallissa paikoilleen, mutta ei saa työntää liian syvälle.. ilmeisesti yläcäppi on sen verran korkea, että drip tipille on siinä vielä oma tila? Kommentoihan Greymaniac loppuiko Ragetus, vai menikö tankki kaapin perälle?

     
     
  9. #949
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tankki edelleen käytössä donitsi paikallaan arryn ohjeiden mukaisesti, kuten myös tuo pieni o-rengas. Mutta tuo kurlaus! Jostain syystä nyt alkanut tapahtumaan juuri tuota "sivulta kuplimista", kun postauksestasi viisastuneena katselin sitten arry tankkia vähän tarkemmin.. pitänee olla tarkka noiden kierteiden kanssa. Tai mennä tutulla ja turvallisella ruuvaamattomat capit-tyypillä.

    Näin jälkihuomiona, surkeapa oli jos meni näin vähällä käytöllä soikeaksi jo. DCT tankkia rääkätty monta kuukautta, eikä ole muotoa muuttanut.

     
     
  10. #950
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Greymaniac: Kokeileppa laittaa capien kierteisiin muutama kierros putki teippiä niin pitäis vuotojen loppua. Biltemasta 0,50 € rulla

     
     
  11. #951
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mua ärsyttää cloud vapingista ostetut cartot "isoille volteille" paskat antaa jo palaneen maun 3,9V. Ja eihän niitä olekuin 200kpl. Jos joku haluaa kyseiset cartot niin postimaksun hinnalla saa koko paskan,painoa sen verran tulee, että mennee varmaan 8,5€ toi postimaksu, laittakaa yv:täjos kiinnostaa.(Saman kokoisia kuin normi boget ja voi viritellä vaikka lyhennyttyyn tankkiin, jos vaikka toimis paremmin, itteä vaan ei kiinnosta).

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  12. #952
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tilasin cdon.com:sta näytönohjaimen. Tuli sähköposti 10.1 että postitettu on.Tänään sitten vasta sai hakea omasta postista 19.1 (vidu 9 päivää !! ) . Eikä tässä vielä kaikki
    Rupesin laittelee paikoilleen ja ihmettelin että mikäs vi... u ku ei lähe skulaa....noh,rupesin plärää laitevaatimuksia niin vaatiikin vähintään 450w:n virtalähteen eikä ole koneessa kun 250w virtalähde.
    Kait joutuu päivittelemään koko koneen ennen kun saan ton näyttiksen hyötykäyttöön.
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  13. #953
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiha Näytä viesti
    vaatiikin vähintään 450w:n virtalähteen eikä ole koneessa kun 250w virtalähde.
    ei juurikaan naurata, enkä tunne yhtään myötähäpeää puolestasi
    [move] [/move]

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #954

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt alkaa loppumaan huumori jo näitten muuttoon(kin) liittyvien sekoiluitten kanssa. Ei tunnu mihinkään päivittyvän tieto, vaikka kuinka ajoissa teki ilmoitukset. Viestintävirasto ei nyt tunnu saavan päähänsä uppoamaan, että luvat on maksettu. Ensin eka arkipäivä muuton jälkeen virastojyrä pirkko aloittaa puhelun ihme uhkailu saarnalla, johon ystävillisesti totesin, että on ilmoitettu ja maksettu, ja että jos nyt sopis lopettaa se lapuilla ja puheluilla piinaaminen. Eikö P*rkele kuukauden asumisen jälkeen tule setä oven taakse jolla on "Virallista asiaa" Kovasti se tahtoi sisään kinuta juttelemaan, ja aikanaan sen sisään kutsuinkin. Valitteli tietojärjestelmissä olevan häikkää, ja jäikin sit juttelemaan niitä näitä pitkäks toviks maailman menosta. Lupas mukavana miehenä viedä nyt tiedon systeemeihin, että asiat on kunnossa ja yhteydenottoja ei kaivata. Naureskeli lähtiessään että loppuuhan se kohta muutenkin kun hänkin joutaa uudistuksen myötä eläkkeestä nauttimaan.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  15. #955
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Joku perhanan höyrypää on vinguttanu mun visaa kaikissa epämääräissä puodeissa...tiliotteen ekalla sivulla oo yhtää euromäärästä velotusta, zlotyja...puntia..taaloja..sikin sokin...ois tainnu tulla halvemmax jos joku ois varastanu ton kortin

     
     
  16. #956
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    muah
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
  17. #957
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vanhempi naishenkilö aloitti asiansa: "ostin satasen vehkeet, tälläisen Greensmoken kitin. Oli paska, mallu palaa taas ".
    Okei, olen käyttänyt samaa röökikoppia puoli vuotta sähköröökin kanssa, ois voinut kysyä neuvoa.
    KGO & Twist

     
     
  18. #958
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    22

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Royalin mukaan paketti olis keskiviikkona ollu jo Suomen kamaralla mutta postin lähetyksenseuranta ei sano yhtään mitään. Prkl! Normaalisti olis tänään ollu haettavissa lähipostista, mut nyt ei tiedä mihin on lähetys kadonnu. Ei kai muu auta ku odotella..

     
     
  19. #959
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    helvetti postinpoika toi mulle prätkään iridium tulpat eikä muuta, täälä hirvee odotus päällänsä vaikka en yhtään muista että mitä oon tilannu .
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  20. #960

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voi kettu, huutonetissä en ehtinyt kytätä huutoni perään ja joku vei uunin nenäni alta viimesenminuutin huudolla, nyt joudun varmaan ostamaan uuden kele kele.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •