Sivu 47 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3743444546474849505157971475471047 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #921
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ae Pae Rae Näytä viesti
    Tänään vihdoin pääsin tekemään tilausta peleoniin. Teinkin tilauksen pariin otteeseen ja voi perkele, mikä häslinki maksamisen kanssa. Paypalia ja pankkisiirtoo, mutta kumpikaan ei tunnu onnistuvan. Sain kuitenkin maksettua pankkisiirrolla ostokseni ja liitin tilausnumeronkin viestikenttään. Tilaus on kuitenkin peleonin sivuilla merkattu paypalilla maksettavaksi ja AAARGH! maksu on mennyt mutta en tiedä yhtään onko se onnistunut jne.. epävarmuus syö miestä. Toivottavasti ne vastaa pian viestiini, missä koitin selventää tilannetta.

    Käyrää nostaa vielä se, että pienellä kärsivällisyydellä maksu olisi jo hoitunut varmasti ja siististi perille, mutta ei, kun pitää hätiköidä saakeli. Nyt sitten vaan epävarmaa venailua mitä seuraavaks tapahtuu.
    Maksustasi jäi myyjältä saamatta n.9e, kulu jonka pankki perii valuutanvaihdosta. Laita Andylle sähköpostia, niin hän neuvoo kuinka maksat loput.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  2. #922
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Mulla on ollu sellanen periate että jos muija ei tykkää stereoista se saa mennä, no nykynen muikki höyryttelle tykkää stereoista ja musta, tarpeex monta kertaa kun vaihtaa niin alkaa yhteinen sävel löytyä ;-)
    Aina ne jonkin vian löytää, usko pois.. Meillä tuli edellisen kanssa riitaa miten astiat pestään, kohtuutonta sanoisin astianpesukoneen ollen kyseessä, piharuokintaan pääsi. Parempi Villinä ja Vapaana, kuin... k ja niin edespäin.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  3. #923
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    18

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Urpot jotka eivät osaa käyttäytyä kännissä. Käytännön esimerkki; Menin ihan mukavaan pubiin lähikaupungissa. Yhtäkkiä kun olin tupakkatilassa (myöhemmin sain selville, että saan höyrytellä avoimesti kyseisessä paikassa), joku itselleni tuntematon perusjuntti kommenttoi ohimennessä "Oot muuten rumin tyyppi mitä oon nähny. Hyvää illanjatkoa." Jälkeenpäin mietin, miksen olisi yllyttänyt tätä paskakasaa väkivaltaiseksi ja heitättänyt häntä ulos portsarien avulla...

    Tarinan opetus; Käyttäytykää asiallisesti kännissä tai hirttäkää itsenne.

     
     
  4. #924
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tänään olisin saanut Health Cabinista tilatut cartot, mutta postimies oli sen verran laiska ettei jaksanut tuoda pakettia sisälle asti, vaan jättänyt postilaatikkoon lapun jossa kerrotaan ettei ketään ollut paikalla tai jotain vastaavaa. Kylällekkään tässä ei moneen päivään ole asiaa, niin pakettiakaan ei siis saada käsiin moneen päivään

     
     
  5. #925
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Soita sinne postiisi ja sano että paketti huomenna ovelle ja sillä hyvä koska olit kotona ja laista postimies.

     
     
  6. #926

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Faran Näytä viesti
    Maksustasi jäi myyjältä saamatta n.9e, kulu jonka pankki perii valuutanvaihdosta. Laita Andylle sähköpostia, niin hän neuvoo kuinka maksat loput.
    En usko että jäi. Pankki otti 8,5e hoitokuluja varsinaisen summan lisäksi. Varmaankin sitä tarkotit?

     
     
  7. #927
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ae Pae Rae Näytä viesti
    En usko että jäi. Pankki otti 8,5e hoitokuluja varsinaisen summan lisäksi. Varmaankin sitä tarkotit?
    Joskus tullut peleonilta tilattua myös pankkisiirtona, eikä tästä tullut ikinä minkäänlaista ilmoitusta että maksu olisi maksettu tai tuote lähetetty. Silti joku viikko tilauksen jälkeen löytyi paketti postilaatikosta

     
     
  8. #928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Kumoaako tämä nyt sen "vaihtamalla ei parane"-fraasin ?
    Vaihtaminen ei tee sinällään onnelliseksi ja joskus on ottanut nämä seikkailut oikein nupinpäällekkin, mutta toimimatonta suhdetta ei liian pitkään kannattaisi katsella ei se parane katselemalla eikä edes lämmittelemällä, sattuu vain kumpaiseenkin osapuoleen ja mahdollisesti kersoihinkin.

    Silti päivääkään en vaihtaisi pois.

     
     
  9. #929

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Faran Näytä viesti
    Aina ne jonkin vian löytää, usko pois.. Meillä tuli edellisen kanssa riitaa miten astiat pestään, kohtuutonta sanoisin astianpesukoneen ollen kyseessä, piharuokintaan pääsi. Parempi Villinä ja Vapaana, kuin... k ja niin edespäin.
    Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta pidän lämmintä ja hyvää parisuhdetta parhaana vaihtoehtona, niin se ei sitten tosiaankaan ole mikään ihan yksinkertainen juttu.

     
     
  10. #930
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta pidän lämmintä ja hyvää parisuhdetta parhaana vaihtoehtona, niin se ei sitten tosiaankaan ole mikään ihan yksinkertainen juttu.
    No ei todellakaan ole mikään yksinkertainen juttu, mutta kun sen yhteisen hiilen, johon molemmat puhaltaa niin silloin ollaan jo aika lähellä sitä mitä kumpikin osapuoli siltä suhteelta hakee. Ja se on jo paljon se ja siihen menee enemmän aikaa kun moni edes uskoisi, vaatii joskus jopa aika paljon kärsivällisyyttä molemmilta.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #931
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Endermanit pölli mun seinästä palan ja pari creeperiä tuli kylään. Siinä kosahti taivaan tuuliin 20+ tunnin työ.
    KGO & Twist

     
     
  12. #932
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    kouluhommia..kouluhommia...

     
     
  13. #933
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jos ny jotai keksis niin.. vaimo valtas tuon paremman koneen... ja samalla tuon pääpirun tuolin... Ja on vasta maanantai.. Nii ja huomenna ihanasti Ruissalon rantaan saunaa rakentamaan... on siinä vissiin perustukset kasassa... ja ja ei keksi

     
     
  14. #934
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voi kele! tänään tuli uusia nesteitä läjä päin! ainoa vika vaan on se että ne on kaikki melko P***AA! nyt on taas kamaa jotka saa heittää hevon... Oli muuten viimoset uudet maut mitkä kokeilen, tästä eteenpäin aina hamaan tulevaisuuteen veteln näitä samoja nesteitä ei vaan maistu muut... VANHASSA VARA PAREMPI! ketuttaa silti kun rahat meni taas ihan huitsin nevadaan
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
  15. #935

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Endermanit pölli mun seinästä palan ja pari creeperiä tuli kylään. Siinä kosahti taivaan tuuliin 20+ tunnin työ.
    Mitäs sä oot höyrytelly?

     
     
  16. #936
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Markyus Näytä viesti
    Voi kele! tänään tuli uusia nesteitä läjä päin! ainoa vika vaan on se että ne on kaikki melko P***AA! nyt on taas kamaa jotka saa heittää hevon... Oli muuten viimoset uudet maut mitkä kokeilen, tästä eteenpäin aina hamaan tulevaisuuteen veteln näitä samoja nesteitä ei vaan maistu muut... VANHASSA VARA PAREMPI! ketuttaa silti kun rahat meni taas ihan huitsin nevadaan
    Ei kun sekoitteleen niitä.Itse sekoitellut huonoja makuja ja nyt eräs sekoitus onkin suosikki.

     
     
  17. #937
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    en tiedä vaikuttaa niin kuralta, että sekottaminenkin voi olla hankalaa
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
  18. #938
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja paavopyllynreikä Näytä viesti
    Mitäs sä oot höyrytelly?
    Minecraftia :-D
    KGO & Twist

     
     
  19. #939

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kolaaminen ei ole kivaa kuin kerran, kele.

     
     
  20. #940
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    siksi mulla käykin pihassa auraaja kaksi pikku polkua pitää kolata vaan se ei häiritte, ihme kyllä, mua
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •