Sivu 46 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3642434445464748495056961465461046 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901 - 920 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #901

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tänään vihdoin pääsin tekemään tilausta peleoniin. Teinkin tilauksen pariin otteeseen ja voi perkele, mikä häslinki maksamisen kanssa. Paypalia ja pankkisiirtoo, mutta kumpikaan ei tunnu onnistuvan. Sain kuitenkin maksettua pankkisiirrolla ostokseni ja liitin tilausnumeronkin viestikenttään. Tilaus on kuitenkin peleonin sivuilla merkattu paypalilla maksettavaksi ja AAARGH! maksu on mennyt mutta en tiedä yhtään onko se onnistunut jne.. epävarmuus syö miestä. Toivottavasti ne vastaa pian viestiini, missä koitin selventää tilannetta.

    Käyrää nostaa vielä se, että pienellä kärsivällisyydellä maksu olisi jo hoitunut varmasti ja siististi perille, mutta ei, kun pitää hätiköidä saakeli. Nyt sitten vaan epävarmaa venailua mitä seuraavaks tapahtuu.

     
     
  2. #902
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ae Pae Rae Näytä viesti
    Tänään vihdoin pääsin tekemään tilausta peleoniin. Teinkin tilauksen pariin otteeseen ja voi perkele, mikä häslinki maksamisen kanssa. Paypalia ja pankkisiirtoo, mutta kumpikaan ei tunnu onnistuvan. Sain kuitenkin maksettua pankkisiirrolla ostokseni ja liitin tilausnumeronkin viestikenttään. Tilaus on kuitenkin peleonin sivuilla merkattu paypalilla maksettavaksi ja AAARGH! maksu on mennyt mutta en tiedä yhtään onko se onnistunut jne.. epävarmuus syö miestä. Toivottavasti ne vastaa pian viestiini, missä koitin selventää tilannetta.

    Käyrää nostaa vielä se, että pienellä kärsivällisyydellä maksu olisi jo hoitunut varmasti ja siististi perille, mutta ei, kun pitää hätiköidä saakeli. Nyt sitten vaan epävarmaa venailua mitä seuraavaks tapahtuu.
    Laita ny vaikka sähköpostia sinne Pelelle, niin ei tarvi epävarmuudessa odotella. Ymmärtävät varsin hyvin lontoota ja jos se ei sinulta itseltä taivu, niin selitä tarinasi suomeksi ja käännä vaikka Google kääntäjän avulla lontooksi, niin eiköhän se pointti tuu selväksi.

     
     
  3. #903
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Vuoden ja n. 2kk vanha HTC Desize Z sanoi työsopimuksen pehmeästi irti. Päivällä vielä toimi, nyt ei kuulu äänet. Käytössä nyt muun luurin puutteessa vuosituhannen alkupuolella julkaistu Ericsson T65. Toimii, muttei juuri anna aihetta juhlaan.

     
     
  4. #904

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kele nyt huomasin että liberty näyttää kyllä koodilla alennukseksi 15% mutta ei sitä alennusta tulekkaan.

     
     
  5. #905

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Kele nyt huomasin että liberty näyttää kyllä koodilla alennukseksi 15% mutta ei sitä alennusta tulekkaan.
    Libe näyttää koodin alennuksen siellä omalla sivulla/ostoskorissa.
    Ja hinnat se näyttää ALENNETTUINA kun koodi on käytössä...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #906

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    4.päivä lähetetty wizmix ry4 ei saapunut vieläkään. On se nyt kumma, kun velhon tilaukset on yleensä tullu neljässä arkipäivässä ja nyt edellisessä tilauksessa meni 2 viikkoa ja taitaa tämäkin venyä siihen : En tiedä takkuaako Itella vai Royal mail ja seurantakoodiahan ei tossa halvimmassa postituksessa ole
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  7. #907
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kenen perkeleen idea oli vetää eilen armottomat jurrit?!?!?!? Mukava herätä sitten tänään klo 6:00 töihin...

     
     
  8. #908
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Kenen perkeleen idea oli vetää eilen armottomat jurrit?!?!?!? Mukava herätä sitten tänään klo 6:00 töihin...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #909
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taas attanas oli tehty miljoona turhaa ketjua ja vääriin paikkoihin ja KEUKEU!!!
    Nyt on korjattuna ja asianomaisille ilmoitettuna.
    Jos koit vääryyttä ja tuli paha mieli , laita mulle yksityisviesti. Jutellaan lisää.

    Mun kone on pajalla, saanhan sen tänään saanhan attanas!!!1111

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #910
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Onneksi täällä saa vielä kirooilla suomeksi, Saatana että vituttaa, tuli kuitenkin tilattua tuolta vitun paska e- welholta noita lempinesteitä keskiviikkona ja NEXT DAY DELIVERY ja vittu arvatkaa saatana tuliko NO VITTU EI. Ja se Saatanan SHIPPED 6.12:2011 EI OO TULLU VIELÄKÄÄN. Vittu ku sais sen kusipää Aaronin Hyppysiin, voi SAAATANA ETTÄ JASSERIA NYPPII...

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #911
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No nyt on mailmankirjat sekasin,vedän ton aikaisemman viestin roskikseen, just tuli DHL:n auto pihaan ja toi noi nesteet (300ml)eli Klo:20:15, ja näköjään toi e-cig-w, Aaronkin on vastannu mulle tuolla e-cig ketjussa, lupasivat lähettää mulle 6.12 kadonneen paketin Jos se perjantai 13 oiski mun onnen päivä. Jippua joo.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  12. #912

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Löyty hiiren pa**aa autotallista. Tai voi se olla jonkun muunkin jyrsijän. Myrkyt kehiin. Kylläpä harmittaa

     
     
  13. #913
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    44

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Heräsin aamulla, huomaan nukkuneeni pommiin töistä ja huomaan myös että palaveri alkaa 30minuutin kuluttua. Noh, siitä sitten kuteet päälle ja höyrystin messiin. Työpaikan pihalla kun alan ottaa höyrystimestä taas imua, ihmettelen mikä valo tässä eGossani vilkkuu.. No akku loppu tietenkin.

    Piti sitten vetää 5 analogista töissä kun ei voinut höyrytellä ja kyllä ketuttaa!
    Yks chilipää höyryllä.

     
     
  14. #914
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Azukki Näytä viesti
    Heräsin aamulla, huomaan nukkuneeni pommiin töistä ja huomaan myös että palaveri alkaa 30minuutin kuluttua. Noh, siitä sitten kuteet päälle ja höyrystin messiin. Työpaikan pihalla kun alan ottaa höyrystimestä taas imua, ihmettelen mikä valo tässä eGossani vilkkuu.. No akku loppu tietenkin.

    Piti sitten vetää 5 analogista töissä kun ei voinut höyrytellä ja kyllä ketuttaa!
    SD-keyring "avaimenperä" avainnippuun ja siinä on hätäapua näille pahoille päiville... toimii: http://www.ecigwizard.com/shop/en/el...d-keyring.html

     
     
  15. #915
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Peli kyl pyörii hienosti, mut maaleja ei saada aikaseks... saatana, saatana, saatana!
    0-0 Tulosveto Poolin peleistä, ja joka toinen arpa voittaa.

    Tämän viestin voi sitten käydä lukemas lähes jokaisen pelin jälkeen, niin ei tartte palsta tilaa tuhlata!

    Ei mulla muuta.

     
     
  16. #916

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkeleen perkele..pitäis tilaa sitä, pitäis tilaa tätä (kartot loppu ja litkujakin vois olla enemmän), muija kattoo vieressä et jumalauta tilaa ny kaikkee, sulla on menny jo 200€ viikossa noihin saatanan sähkösauhin ja vielä muka pitäis jotain saada...mitähän vittua tässä ny tekis, kohta alkaa toi uusvuosikin noilla kiinanpojilla ja sit ei saa bogeja mistään ainakaan halvalla, ja muija pörisee mennessään et on kallista toi sähkösauhuttelu normeihin verrattuna, no onhan se saatanaan pässi mut on kyllä kieltämättä maku ja haju aistit tullu takas, vähättelemättä yhtään et nykyään jaksaa tehdä kaikkea ihan erillalailla vapottelun myötä et revi siitä!
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  17. #917

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Perkeleen perkele..pitäis tilaa sitä, pitäis tilaa tätä (kartot loppu ja litkujakin vois olla enemmän), muija kattoo vieressä et jumalauta tilaa ny kaikkee, sulla on menny jo 200€ viikossa noihin saatanan sähkösauhin ja vielä muka pitäis jotain saada...mitähän vittua tässä ny tekis, kohta alkaa toi uusvuosikin noilla kiinanpojilla ja sit ei saa bogeja mistään ainakaan halvalla, ja muija pörisee mennessään et on kallista toi sähkösauhuttelu normeihin verrattuna, no onhan se saatanaan pässi mut on kyllä kieltämättä maku ja haju aistit tullu takas, vähättelemättä yhtään et nykyään jaksaa tehdä kaikkea ihan erillalailla vapottelun myötä et revi siitä!
    Mulla on ollu sellanen periate että jos muija ei tykkää stereoista se saa mennä, no nykynen muikki höyryttelle tykkää stereoista ja musta, tarpeex monta kertaa kun vaihtaa niin alkaa yhteinen sävel löytyä ;-)

     
     
  18. #918
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Toi saatanan 5 painalluksen autolukko eGO:n akussa. Haittaa eniten autolla ajaessa ja samalla vapottaessa.

     
     
  19. #919
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Yritin nykäistä cartosta, joka oli vielä Egon akussa kiinni, Drip Tippiä, mutta onnistuinkin repimään akusta palasen. Mukana tuli tuo liitinosa :-\ Piuhat meni sisältä poikki. Saiskohan näitä korjattua joskus jotenki....

     
     
  20. #920
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    tarpeex monta kertaa kun vaihtaa niin alkaa yhteinen sävel löytyä ;-)
    Kumoaako tämä nyt sen "vaihtamalla ei parane"-fraasin ?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •