Sivu 454 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354404444450451452453454455456457458464504554954 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,061 - 9,080 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #9061
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voi yrpä, unohtui normaali imukappale Misterille!
    No, ei se 3 euroa lisää enää tässä konkurssissa paina.
    KGO & Twist

     
     
  2. #9062
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Arcoxia ei auttanu pätkääkään mun käden kipuihin. Maha meni sekasi ja nilkat turpos. Ihan turhaa kamaa. Onneks oli vatsansuojalääkitys päällä, mutta ei sekää paljoo pelastanu.
    Niin joo, muija kans sanoi et turpos ihan täysin kaikki paikat ja jotain näköharhoja/häiriöitä tuli myös. Ei mitään huumaustyylisesti mutta haittasi näköä kyllä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #9063
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206
    Ristuksen Digitalsteam. Eka kerta aikoihin, kun pitää tilauksen toimituksen kanssa ressata.
    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
  4. #9064
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513
    Lainaus Alkuperäinen postaaja modifier Näytä viesti
    Ristuksen Digitalsteam. Eka kerta aikoihin, kun pitää tilauksen toimituksen kanssa ressata.
    Samaa päivitellään täällä.
    Oletko saanut mitään seurantaan viittaavaa..?

     
     
  5. #9065
    Vituttaa kun meni 510-kierteet hybridiadapterista. + kaikki muutkin menny tässä pari viikkoa ihan reisille.
    Rautasahan teräkin niin helvetin huono ja dremel-kopiossa on osat vähissä. Onneks sentään pari olutta kaapissa..

    Edittinä: tippa pikaliimaa ja plussapostin lyhennys sai hetkellisesti korjatun version.
    Mistähän pirusta sais kohtuu nopeella toimituksella sigeleihin sopivan hybridiadapterin?
    Edit2: Ja eipä tuo uus plussaposti rsst:n sisään samasta mestasta pahitteekskaan olis, tosin voishan tuon korvata vaikka messinkisellä tai millä vaan kierretangolla. tankoa kaiketi sais clas ohlssonilta.
    Viimeksi muokannut Akiwanker; 24.09.13 kello 16:47.

     
     
  6. #9066
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DemagDave Näytä viesti
    Samaa päivitellään täällä.
    Oletko saanut mitään seurantaan viittaavaa..?
    Tilasin viikko sit maanantain vastaisena yönä; lähti matkaan tiistaina, ei seurantakoodia.
    Lähetin tänään kyselyn seurantakoodista sekä englanniksi, että saksaksi.
    Skeptisenä vastausta odotellen...
    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
  7. #9067
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Kävin kivijalkaliikkeessä lauantaina ja ostin sängyn kotiinkuljetuksella. Eivät osanneet sanoa, tuleeko sänky maanantaina (siis eilen) heidän varastoon. Kysyin, että soittavatko jos ei tule? Eivät. Soitin tänään:

    (minä): milloin saan sänkyni?
    V: ei ehtinyt eiliseen kuormaan, tulee meille ensi maanantaina
    (minä): saanko sen siis ensi maanantaina?
    V: en osaa sanoa
    (minä): no kai se tiistaina viimeistään tulee?
    V: no en tiedä, pojat sen tuovat kun ehtivät
    (minä kiitos tiedosta

    VITTU mitä asiakaspalvelua! Eivät osaa sanoa edes toimitusaikaa, saati -päivää! Kuitenkaan ei ollut mikään halpa sänky. Eihän se myyjän vika ole jos ei tiedä, vois joku lukea Markkinoinnin Käsikirjaa by Philip Kotler.

    Yritin soittaa kauppiaalle, mutta ei vastannut.

     
     
  8. #9068
    Paras hiplailuystäväni Reo Grand putosi aamulla auton lattialle. Jäljelle jäivät katujyrän kestävä teräsrunko ja aton (?) piikki wellin keskelle. Kierteet ovat tipotiessään - ilmeisesti uponneet siihen piikittömän atomisaattorin tynkään.
    Ei auttaneet pihdit, ei tongit, joten tilasin Unkarista suolaiseen hintaan uuden bottom feederin Vmod XL:n. Toistaiseksi leski kiskoo rupista korvikevapotinta haikeana edesmennyttä muistellen. Täydellisen katastrofin estää vain All-Year-Vape, Pink Spotin French Vanilla -tiiviste ja fifty-fifty -neste.

     
     
  9. #9069
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Oli joku huoranpenikka kolaroinut camrystä puskurin kiinnikkeet paskaks, puskurissa ja takavalossa naarmut, ja kromilista helvetin perseellään. tekis miel hakata joku ihan summamutikassa, vittu mitä saatanan paskaperseitä ihmiset on nykyään, eikun karkuun vaan jos jotain sattuu.
    Mä yhdyn mielelläni tähän persereikä- hunttiin! Hulluja ei sit hakata; niil on halvat huvit. Ja idiooteilla ilmaiset!

     
     
  10. #9070
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Ei tullut tänään Fullkitti

     
     
  11. #9071
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Häkäfobia Näytä viesti
    Paras hiplailuystäväni Reo Grand putosi aamulla auton lattialle. Jäljelle jäivät katujyrän kestävä teräsrunko ja aton (?) piikki wellin keskelle. Kierteet ovat tipotiessään - ilmeisesti uponneet siihen piikittömän atomisaattorin tynkään.
    Ei auttaneet pihdit, ei tongit, joten tilasin Unkarista suolaiseen hintaan uuden bottom feederin Vmod XL:n. Toistaiseksi leski kiskoo rupista korvikevapotinta haikeana edesmennyttä muistellen. Täydellisen katastrofin estää vain All-Year-Vape, Pink Spotin French Vanilla -tiiviste ja fifty-fifty -neste.
    Olisit tilannut Aero ABn Finnvapelta, niin olisi ollut huomenna (riippuen asuinpaikasta) perillä.
    Se hyvä bf-ato on sitten toinen juttu, RM2 hyväksi haukuttu.
    KGO & Twist

     
     
  12. #9072
    Pomo panttaa työvuorolistoja. Tessin mukaan pitäisi olla 3 viikkoa esillä. No meillä on kuluva ja ens viikko.

    Aku-modi kosahti viikonloppuna. Aku onneksi lupasi apua ja tarkistaa laitteen.

    Rikoin evod-clearon. Mistä hiivatista se jousi siihen atopään ympärille on pyörähtänyt, pieni ihminen ei ymmärrä.

    Mini-kaiffari vaatii edelleen harjoittelua. Viimekertaisen setupin väsäämiseen meni kolme tuntia, ja ei se nyt ihan huippuonnistunut ollut. Nyt viimekertaista sessiota muistellessa ei riitä motivaatio purkaa ja kasata uutta. Dreami sentään on taltutettu, siihen setuppi kolahtaa parissa minuutissa.

    Mister ei kolahtanut tänään postilaatikkoon. Sais lisää raivareita, kun koittaa sen kanssa harjoitella.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #9073
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    vitun hortonin sarjapäänsäryt
    WP_000562.jpg

     
     
  14. #9074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Akiwanker Näytä viesti
    Vituttaa kun meni 510-kierteet hybridiadapterista. + kaikki muutkin menny tässä pari viikkoa ihan reisille.
    Rautasahan teräkin niin helvetin huono ja dremel-kopiossa on osat vähissä. Onneks sentään pari olutta kaapissa..

    Edittinä: tippa pikaliimaa ja plussapostin lyhennys sai hetkellisesti korjatun version.
    Mistähän pirusta sais kohtuu nopeella toimituksella sigeleihin sopivan hybridiadapterin?
    Edit2: Ja eipä tuo uus plussaposti rsst:n sisään samasta mestasta pahitteekskaan olis, tosin voishan tuon korvata vaikka messinkisellä tai millä vaan kierretangolla. tankoa kaiketi sais clas ohlssonilta.
    Mulla on käytössä se alumiininen Fusionsmodsin adapteri, kierteet kyllä kestäneet tähän mennessä RSST:n kanssa.
    Onko sulla just toi vai itse leikattu? Luulis alkuperäisestä yläpäästä itse tehdyn rosterisen kestävän mitä vain väkivaltaa kun toi alumiininenkin on kestänyt kaikki putoamiset.

    Ei muuta kuin Celtic Vapesilta tilaat uuden yläpään ja leikkelet siitä/jos sulla on jo alkuperäinen yläpää ni leikkaat siitä/tilaat Fusionsmodsilta ryöstöhintaisen alumiinisen prikkoineen, spacereineen.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #9075
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Mulla on käytössä se alumiininen Fusionsmodsin adapteri, kierteet kyllä kestäneet tähän mennessä RSST:n kanssa.
    Onko sulla just toi vai itse leikattu? Luulis alkuperäisestä yläpäästä itse tehdyn rosterisen kestävän mitä vain väkivaltaa kun toi alumiininenkin on kestänyt kaikki putoamiset.

    Ei muuta kuin Celtic Vapesilta tilaat uuden yläpään ja leikkelet siitä/jos sulla on jo alkuperäinen yläpää ni leikkaat siitä/tilaat Fusionsmodsilta ryöstöhintaisen alumiinisen prikkoineen, spacereineen.
    Tuo on siis se hatusta itseleikkaama versio. Joo ois kyll luullu tuon kestävän, mutta nähtävästi taskussa päässyt vääntyilemään tai vastaavaa.
    Pitää tossa liksapäivänä varmaan hommata uus yläpää tai pari, ja niistä leikellä taas.
    Muutakin sälää ostoslistalla vapokamoille, niin samallahan nuo tulee.
    Sain kyllä tuonkin parilla prikalla ja pikaliimalla hetkellisesti kasaan eli ei onneks nyt niin kiire.

     
     
  16. #9076
    DHL:n pojat sitte pistivät mun misterin eilien turkkiin, kun oli jo suomessa ja nyt se norkoilee jossain saksassa odottamassa jotain ihmeellistä.....
    Provari mini V2.5, iStick
    KFL+, Hdripper, aqua, ithaka

     
     
  17. #9077
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GChrome Näytä viesti
    DHL:n pojat sitte pistivät mun misterin eilien turkkiin, kun oli jo suomessa ja nyt se norkoilee jossain saksassa odottamassa jotain ihmeellistä.....
    Ei mene ihan putkeen dhl:lläkään jos ei itellakaan aina onnistu
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #9078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Ei mene ihan putkeen dhl:lläkään jos ei itellakaan aina onnistu
    No joo ei näköjään oikeen mee DHL:n kavereillakaa hyvin, täytyy toivoa että oon kotona sillon ku joku niistä tunareista tuo sen paketin niin saa antaa vihaista palautetta
    Provari mini V2.5, iStick
    KFL+, Hdripper, aqua, ithaka

     
     
  19. #9079
    Makuaisti turtunut the standardin banaaninesteeseen ja joudun höyryttelemään sitä palkkapäivään asti

     
     
  20. #9080
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JamppaL Näytä viesti
    Makuaisti turtunut the standardin banaaninesteeseen ja joudun höyryttelemään sitä palkkapäivään asti
    Jos sulta löytyy makuaineta niin pienellä kokeillua voit saada hieman eri makuista tavaraa. Muutamia nesteitä olen itse maustanut muutamalla tipalla makuaineta jos ovat alkaneet kyllästyttämään.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •