Sivu 453 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 353403443449450451452453454455456457463503553953 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,041 - 9,060 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #9041
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Kokeile pyytää jotain nukahtamislääkkeitä, jos et ole jo kokeillut? Imovane on ihan kohtalainen apu. Jos luonnollisemmat avut kiinnostaa, niin Valeriana teestä sain itse apua nukahtamiseen. Tosin se maistuu ihan apinan perseeltä, muta jeesaa.
    Ei nukahtaminen sinänsä ongelma ole, tuska vaan piti hereillä. Varsinkin mirtazapiini sammuttaa valot puolessa tunnissa, mutta jätän sen ottamatta jos ilta venyy seuraavan vrk:n puolelle. En sitä sitten aamuyöstä tajunnut ottaa, vaan kärvistelin seitsemään asti väijyen The Fixeriä netflixistä. Sitten tuli unijukka, nyt on kipukin jo vähän hellittänyt.
    Olkaleikkauksesta on puolitoista viikkoa. Miten voikin olla rampa inehmo jos toinen käsi on vajaakäytöllä ja toinen jalka ei ota päälle. Ärh.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  2. #9042
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Ei nukahtaminen sinänsä ongelma ole, tuska vaan piti hereillä. Varsinkin mirtazapiini sammuttaa valot puolessa tunnissa, mutta jätän sen ottamatta jos ilta venyy seuraavan vrk:n puolelle. En sitä sitten aamuyöstä tajunnut ottaa, vaan kärvistelin seitsemään asti väijyen The Fixeriä netflixistä. Sitten tuli unijukka, nyt on kipukin jo vähän hellittänyt.
    Olkaleikkauksesta on puolitoista viikkoa. Miten voikin olla rampa inehmo jos toinen käsi on vajaakäytöllä ja toinen jalka ei ota päälle. Ärh.
    Kait sulla on jotain tulehduskipulääkettä himassa esim: Ibumaxia, otat muutamana päivänä säännöllisesti, niin kyl se menee ohi

     
     
  3. #9043
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sirkku Näytä viesti
    Kait sulla on jotain tulehduskipulääkettä himassa esim: Ibumaxia, otat muutamana päivänä säännöllisesti, niin kyl se menee ohi
    On tossa kuussatasta buranaa, sitä napsin vaikkei muiden rohtojeni kanssa niin sovikaan. Arcoxiaakin lienee kaapissa mutta siihen en koske. Pitäis viedä apteekkiin takasin. Kyllä se tästä niinkuin aina, meinaa vaan maltti mennä kun on tilanne päällä.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  4. #9044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    On tossa kuussatasta buranaa, sitä napsin vaikkei muiden rohtojeni kanssa niin sovikaan. Arcoxiaakin lienee kaapissa mutta siihen en koske. Pitäis viedä apteekkiin takasin. Kyllä se tästä niinkuin aina, meinaa vaan maltti mennä kun on tilanne päällä.
    Muijalla oli just joku Arcoxia kuuri päällä. Aika vmäistä tavaraa vissiin.
    Kaikki maistui raudalta, sivuoireena tuhosi vatsan yms.
    Sai sitä vahvinta versiota ja lääkärituttava ihmetteli et miksi hemmetissä sille ei samalla määrätty jotain vatsansuoja-lääkettä combona ja kuulema vähänkin pidempi kuuri tuota lääkettä saattaa muutenkin johtaa johonkin toiseen vakavaan vaivaan.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  5. #9045
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Muijalla oli just joku Arcoxia kuuri päällä. Aika vmäistä tavaraa vissiin.
    Kaikki maistui raudalta, sivuoireena tuhosi vatsan yms.
    Sai sitä vahvinta versiota ja lääkärituttava ihmetteli et miksi hemmetissä sille ei samalla määrätty jotain vatsansuoja-lääkettä combona ja kuulema vähänkin pidempi kuuri tuota lääkettä saattaa muutenkin johtaa johonkin toiseen vakavaan vaivaan.
    Juu arcoxiasta on paljon juttua maailmalla, jonkun kuurin söin lonkkabursiittiin joskus kunnes otin selvää rohdosta. Muistaakseni samantapaisia riskejä suoliston suhteen kuin ibuprofeenilla. Auttoihan se vaivaan kyllä vähäksi aikaa. Onneksi vaiva kumminkin parani lopulta, tiä sit hoidon takia vai siitä huolimatta.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  6. #9046
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Muijalla oli just joku Arcoxia kuuri päällä. Aika vmäistä tavaraa vissiin.
    Kaikki maistui raudalta, sivuoireena tuhosi vatsan yms.
    Sai sitä vahvinta versiota ja lääkärituttava ihmetteli et miksi hemmetissä sille ei samalla määrätty jotain vatsansuoja-lääkettä combona ja kuulema vähänkin pidempi kuuri tuota lääkettä saattaa muutenkin johtaa johonkin toiseen vakavaan vaivaan.
    Somakkia tai Losekkia apteekista ne suojaa vatsaa hoidon aikana, kirjotetaan kai Somac ja Losec, saa nykyään ilman reseptiä. 1 pilleri päivässä niin vatsakin on Ok.joo ja toi Arcoxia on vihoviimenen vatsalle jo eka tabu tekee helvetilliset vatsa oireet

     
     
  7. #9047
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    On tossa kuussatasta buranaa, sitä napsin vaikkei muiden rohtojeni kanssa niin sovikaan. Arcoxiaakin lienee kaapissa mutta siihen en koske. Pitäis viedä apteekkiin takasin. Kyllä se tästä niinkuin aina, meinaa vaan maltti mennä kun on tilanne päällä.
    Osanottoni, kokemusta on

     
     
  8. #9048
    Arcoxia ei auttanu pätkääkään mun käden kipuihin. Maha meni sekasi ja nilkat turpos. Ihan turhaa kamaa. Onneks oli vatsansuojalääkitys päällä, mutta ei sekää paljoo pelastanu.

     
     
  9. #9049
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Arcoxia ei auttanu pätkääkään mun käden kipuihin. Maha meni sekasi ja nilkat turpos. Ihan turhaa kamaa. Onneks oli vatsansuojalääkitys päällä, mutta ei sekää paljoo pelastanu.
    Yliarvostettu lääke, samaa mieltä kanssasi. Lekurit on aina tarjoomassa sitä, eivätkä ymmärrä, jos ei halua kyseiseen lääkkeeseen sekaantua. Ite vein äskettäin paketin apteekkiin, josta oli kolme pilleriä poistettu

     
     
  10. #9050
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Ei kai noi resptivapaat oikeasti tulehtuskipulääkkeitä ole? Antakaan joku kunnon tulehduskipulääke kun mulla on toi haimatulehdus.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #9051
    sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei kai noi resptivapaat oikeasti tulehtuskipulääkkeitä ole? Antakaan joku kunnon tulehduskipulääke kun mulla on toi haimatulehdus.
    No esim: kihti, joka pistää alussa kiipeemään pitkin seiniä, niin lääkärit neuvoo ottamaan esim 400mg ibumaxia kaks kerrallaan ja kolme kertaa päivässä. Ibumax hieman vatsa ystävällisempi kuin Burana. Ite kun syön tuota rotanmyrkkyä jatkuvasti, niin en saisi/saa muita tulehduskipulääkkeitä, Ibumaxikin on niin ja näin. Niin kihtiin kyllä ne auttaa, tulehdushan sekin on, mutt sitten on paljon muita tulehduksia, joihin ne ei ole päteviä eli riippuu niin paljon tulehduksen tyypistä.
    Kihti on vähän silleen, ett eka päivänä kiipeet seinälle ja toka päivänä yrität siltä mahdollisimman varovasti pois, ainakin osaksi

     
     
  12. #9052
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei kai noi resptivapaat oikeasti tulehtuskipulääkkeitä ole? Antakaan joku kunnon tulehduskipulääke kun mulla on toi haimatulehdus.

    Arcoxia on tulehduskipu lääke ja itse vähän ihmettelen miksi sitä annetaan leikkaukseen jälkeen, jos ei ole tulehduksia. Mutta enpä lääkäri ole.

    Haima on siitä vähän ongelmallinen, kun jotkut lääkkeet rasittavat sisäelimiä ja näin aiheuttavat sille lisää rasitusta. Tramadol on ok lääke keskivaikeisiin kipuihin. itse tulehdustahan se ei poista...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #9053
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Arcoxia on ollut mulla hyvä lääke kuurina kun on iskenyt olkapääsärky mutta muuten siitä jää kissanpaskan maku suuhun. Vaikuttava aine Etorikoksibi. Kuulemma todellakin pitää paikkansa että lääke ei sovi kaikille. Vaikka mitä ihmeellistä olen kuullut. Itselläni ei ole ollut mitään muuta ongelmaa kuin tuo maku suussa. Tämän vuoden aikana olen yhden viikon kuurin vetänyt.

     
     
  14. #9054
    Höyrykonkari Massiivinen's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    ~ Lahti ~
    Viestit
    108
    Liberty flightin cherry cola oli vuonna 2011 mun elämän elixiiri ego tankissa nam nam, nyt aloittanu höyryttelee uusiks ( vamo3 + protank2 ) ja sama neste maistuu ihan vehkeelle.... aika kultaa muistot ? epäilen... itkettää...

     
     
  15. #9055
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eikös toi Tramadol ole morfiinipohjainen?
    Vaimovainaa niitä aikoinaan söi kuin karkkia ja riippuvuus sekä myöhemmin vieroitusoireet olivat sen mukaiset.
    KGO & Twist

     
     
  16. #9056
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    ite syön välillä tota tramadolia selkäkipuun ja olen kuullut että varsinkin vanhukset jää siihen helposti koukkuun

     
     
  17. #9057
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eikös toi Tramadol ole morfiinipohjainen?
    Vaimovainaa niitä aikoinaan söi kuin karkkia ja riippuvuus sekä myöhemmin vieroitusoireet olivat sen mukaiset.
    Otan osaa

    Tramadol on synteettinen opioidi, eli ei morfiinipohjainen, mutta käyttäytyy osin samalla tavalla. Ja kyllä, lääkkeeseen voi jäädä riippuvaiseksi. Kärjistäen Panacodista ylöspäin kaikissa on tämä riski pitkän aikavälin käytössä.

    Toki lääkärit tämän tietävät ja kaikki vieroitus tulee hoitaa vähitellen, annosta laskemalla. ns. kylmä kalkkuna ei ole se oikea tapa lääkkeiden lopettamiseen.

    Itse syön hermovaurion takia noita kohtalaisia määriä päivässä+muu lääkitys.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #9058
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Juurikin näin. Kipulääkkeet, rauhoittavat, unilääkkeet ja tietyllä tavalla masennuslääkkeet. Mulla jäi erinäisten syiden takia viikoksi katkolle masennuslääkkeet, ja päivät 5-7 oli ihan järkyttäviä. Kaikki voi koukuttaa omalla tavallaan, se ei oo välttämättä se fyysinen riippuvuus joka alkaa oireilla kun lopettaa. Ja paskapuhetta se, ettei pillereistä voi saada krapulaa. Jälkitauti se on niilläkin.

    Mutta pitääkö mun oikeestaan enää edes kertoa mikä ärsyttää, vai joko oon huutanu sitä täällä tarpeeksi?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #9059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Juurikin näin. Kipulääkkeet, rauhoittavat, unilääkkeet ja tietyllä tavalla masennuslääkkeet. Mulla jäi erinäisten syiden takia viikoksi katkolle masennuslääkkeet, ja päivät 5-7 oli ihan järkyttäviä. Kaikki voi koukuttaa omalla tavallaan, se ei oo välttämättä se fyysinen riippuvuus joka alkaa oireilla kun lopettaa. Ja paskapuhetta se, ettei pillereistä voi saada krapulaa. Jälkitauti se on niilläkin.

    Mutta pitääkö mun oikeestaan enää edes kertoa mikä ärsyttää, vai joko oon huutanu sitä täällä tarpeeksi?
    Kerro tarinoita vaan,mukavaa luettavaa(älä nyt väärin kuitenkaan ymmärrä)

     
     
  20. #9060
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Eipä taida jaksaa näin väsyneenä. Josko löis pään tyynyyn ja toivois notta huamenna on se paree päivä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •