Sivu 439 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 339389429435436437438439440441442443449489539939 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,761 - 8,780 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #8761
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    ^ Mitkä maut oli saippuaa? Ite käyttänyt vain DV tiivisteitä, ja kaikki ollut priimaa...
    Tangerine, Orange blossom ja Green Cow. Joo, itekin tykkään noiden apple pie, absinthe ja fruit punch mauista. Palvelu oli vaan sitä luokkaa, että mä en jaksa katsella.

     
     
  2. #8762
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei muuta kun tiivisteitä tilaamaan niin saat tehtyä itse maut, ei tarvi DV:n kanssa asioida Tiivareita myy mm. Liberty Flights ja Vapeon.

     
     
  3. #8763
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    itella

     
     
  4. #8764
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Green Cow, tiskiaineen makuinen sperma.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #8765
    Hohhoijaa, UPS:n kuriirin pitäs saada turvaluokitus, että pääsee rakennukseen sisään. Ovikellon painaminen tais mennä liian vaikeeksi.

    E: Ei ole höyrytyskamppeita tulossa, ärsyttää silti. Nähtävästi kolme kertaa käynyt ovella ihmettelemässä, että miten pääsee sisään.

     
     
  6. #8766
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    vaihteeksi leikkauksessa ja taas kerran meinasi hengestään päästä kun heräämössä venäläinen hoitaja oli laittanut tiputukseen just sitä mitä ei missään nimessä mulle olisi saanut laittaa. Onneksi satuin ite vilkaisemaan ja pussissa tällä kertaa luki sisältö. Vieläkin kouristelee mutta pakko oli lähteä kotiin kun täällä säilyy henki paremmalla todennäköisyydellä.

     
     
  7. #8767
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Khai-boksin viimeistely jättää hitusen toivomisen varaa, kiva alkaa liimaamaan toista kannen kiinnikettä paikoilleen.
    Muuten ihan jees, virtaa en tosin ole päälle saanut vielä, koska akut loppu.
    KGO & Twist

     
     
  8. #8768
    Taskussa reikä, EIKÄ!! Uus takki vielä ja herra päätti pudota siitä reiästä suoraan betoniportaalle. Ei ollu korkki atossa kiinni, ja tankin yläosa vähän soikeeksi ja nyt sitten korkki hieman ahdistaa. Kylkeenkin tuli yks klommo.

     
     
  9. #8769
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    ^Kai tuota sentään vaikka puristimella uskaltaa hiukan pyöreämmäksi pakottaa? Tuskin kuitenkaan muovitankista puhuttiin..

     
     
  10. #8770
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Taskussa reikä, EIKÄ!! Uus takki vielä ja herra päätti pudota siitä reiästä suoraan betoniportaalle. Ei ollu korkki atossa kiinni, ja tankin yläosa vähän soikeeksi ja nyt sitten korkki hieman ahdistaa. Kylkeenkin tuli yks klommo.
    Ei voi olla maholista et tulee tolee lommo yli 10m tippunut parin kimmokken kanssa kovalle asvaltille ja muutama naarmu jotka läksi hionalla pelaa kun se kuuluisa junan vessa

     
     
  11. #8771
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Apple julkistaa kohta uuden(/uudet) iPhonen. Kaikki pitää sitä taas jumalan uutena tulemisena (pun fucking intended). Vittujee. Niin ja saahan sitä käyttikseen toiminnallisuuteen oikeasti vaikuttavaa päivitystäkin ensimmäistä kertaa, mitä, kuuteen vuoteen? Vau. Innovatiivista, eikö totta?

    Ei mut ihan tosissaan, älkää Applefanit suuttuko, mua vituttaa yleisesti teknologiajournalismin sokea apple-humutus.

     
     
  12. #8772
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Apple julkistaa kohta uuden(/uudet) iPhonen. Kaikki pitää sitä taas jumalan uutena tulemisena (pun fucking intended). Vittujee. Niin ja saahan sitä käyttikseen päivitystäkin ensimmäistä kertaa, mitä, kuuteen vuoteen? Vau. Innovatiivista, eikö totta?

    Ei mut ihan tosissaan, älkää Applefanit suuttuko, mua vituttaa yleisesti teknologiajournalismin sokea apple-humutus.
    Sama täällä. Samaten vituttaa myös Microsoftin mainoslehdistöt, jotka ei muuta jaksa jauhaak uin miten seuraava Windows mullistaa maailman ja on niin paljon parempi kuin kaikki muut yhteensä. Puhumattakaan Tietokone-lehdestä... Voi helvetin helvetti, miten yhden sivuston moderointi voi olla niin perseellään. Paitsi jos Tietokoneelle maksetaan siitä, että heidän sivustoillaan saa pyöriä / he pyörivät sivustollaan trollailemassa niin paljon (nm. Aristoteles Doukas, ValtaVirta (alias Seppä Syntyessään) jne.). Ihan perseestä koko teknologialehdistö, paitsi muropaketti, se ei sentään niin paljoa hingu mainosrahaa.

     
     
  13. #8773
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Muropaketissa vituttaa se saatanan iso mainos siinä yläreunassa. Sitten kun sen blokkaat adblockilla niin tulee valitusteksti että "Olet estänyt mainokset. Sivustomme on käyttäjille ilmainen ja toiminta rahoitetaan mainoksilla. Pyydämme ottamaan eston pois käytöstä." Meni siihenkin vinkumiseen hermot niin blokkasin senkin

    Sallin mainokset mielelläni semmoisilla sivuilla missä ne ei a) välky b) päästele ääniä c) ovat muutenkin helppoja katseltavia, kuten esim. tämän foorumin mainokset.

     
     
  14. #8774
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Itellan ripeys, jälleen kerran

     
     
  15. #8775
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    elä kysy siellä, kysy täällä. täällä kaikki me olemme tupakoitsijoita. tupakoitsijoiden kanssa on aina ollut sangen viihtyisämpää kuin niiden kanssa jotka eivät tupakoi.
    paromuketti on hajonnut jo aikapäivää sitten trollien ja suoli24tuulipukukahisee käyttäjien temmellyskentäksi. sitä se internetpiuhan villi ja vapaa laskeuma pitäjiin vaan
    teettää.

    minä olen täällä kuningas! minä! kerrankin voin olla minä!

    ja sitten paluu arkeen,

    welcome.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #8776
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Pitäähän ihmisellä olla edes se virtuaalipippeli iso.
    KGO & Twist

     
     
  17. #8777
    Aikoinaan muropaketista sai ihan hyvin kerättyä infoa siitä mitä kannattaa ostaa, kun oli uuden tietokoneen kasaus edessä. Edellinen, vuoden takainen tutkimustyö tapahtuikin sitten jostain syystä ulkomaan forumeilla. Vielä muutama vuosi sitten oma lähikauppakin oli tietokoneputiikki, mutta nettiin sekin pakotettiin siirtymään. Kyllä ennen kaikki vaan oli paljon paremmin!

    E: No kappas vaan nyt on menny koko liike konkkaan. Taisi musertua isompien alle.

     
     
  18. #8778
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Minä en murossa jaksa enää ees lukea/vastailla muille alueille ku YK:lle, sen verran ärsyttävää se meno muualla. Nopeammin ja paremmin saa Googlesta apua.

     
     
  19. #8779
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Aikoinaan muropaketista sai ihan hyvin kerättyä infoa siitä mitä kannattaa ostaa, kun oli uuden tietokoneen kasaus edessä. Edellinen, vuoden takainen tutkimustyö tapahtuikin sitten jostain syystä ulkomaan forumeilla. Vielä muutama vuosi sitten oma lähikauppakin oli tietokoneputiikki, mutta nettiin sekin pakotettiin siirtymään. Kyllä ennen kaikki vaan oli paljon paremmin!

    E: No kappas vaan nyt on menny koko liike konkkaan. Taisi musertua isompien alle.

    Suosittelen Jimm's PC Storea. Kaveri on siellä töissä ja olen kyl aina saanut asiantuntevaa apua ihan puhelimessakin. (Muiltakin kuin kaveriltani siis)

     
     
  20. #8780
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jimms on yleensä kalliimmasta päästä, ne lopetti postikulujen perimisen ja siirsi postikulut lähes joka tuotteen hintaan. Asiakaspalvelussa ja toimitusajoissa ei kyllä ole valittamista.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •