Sivu 433 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 333383423429430431432433434435436437443483533933 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,641 - 8,660 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #8641
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla jäi usea tilaus tulematta LFstä. Laitoin sit koko puljun boikottiin.

     
     
  2. #8642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Oot tilaillu nii hyviä liemiä et tullikin haluaa maistella niitä :-)
    Laskutehtävä:
    Putelisi koko on 30ml ja viisi tullimiestä haluaa maistaa siitä. Jokainen tullimies täyttää siitä oman 2.5ml Protankkinsa piripintaan, sitten tullimiesten esimies huomaa poikien hämärät puuhat ja täyttää siitä vielä oman XXL Ce4 6ml clearonsa.
    Tämän jälkeen pullosi katoaa/takavarikoidaan. Paljonko sinulle jää e-nestettä?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #8643
    Kevyehkö kenttä vitutus, finnvapillä olis nemesistä saldoissa mutta pankkitili ei anna nyt myöten sitten millään. Perseen perse
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  4. #8644
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    En tiiä pitäskö tää olla humutus vai vitutus, meni nyt 2pv sisällä vapovehkeisiin 390e. Nemesis piti tilata perkeleen perkele.

     
     
  5. #8645
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mä tilaan Massilta lähestulkoon aina, tulee seuraavaksi päiväksi. Tai ainakin tähän mennessä on tullut Fitnesstukusta oon jotain Gaspeja joskus tarjouksesta tilannu.
    Pitänee tuolta mass.fi:stä seuraavaks tilailla sit. Vaikka nopeella silmäyksellä näytti vähän kalliimmalta, mut ei kuitenkaan mitenkään merkittävästi.

     
     
  6. #8646
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Joko tillaan sulle mittarit?
    Kyllähän noita vois koululla seurata ihan huoletta, mutta enpä mä usko että siitä hirveesti viisastuis. Verenpaine on oletuksena korkeella tätä nykyä, ja saturaatio hyvä mitä nyt voisin kuvitella..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #8647
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Aaahh... Poliisi sedät antoi 115 tiketin, ei siinä mitään oma moka pakasteet meinas sulaa autoon . Mutta vittu mullon kuulemma yli 600 veroja rästissä autosta siis mitä vittua mulloi oo tullu koko vitun maksu lappua! 10 paperia tulee viikossa laatikkoon niin kai mä olisin sen saatana huomannu. Soitin trafiin niin kertoivat ettei mistään tiedä onko se lähetetty vai jääny postiin pitäis kuulemma itse tietää koska pitää maksaa... Sitten perkele kehtasivat sanua että onko sulla paperia niin voidaan luetella nää maksu tiedot täältä, siis vittu oikeesti piti erikseen pyytää että saa sähköpostiin tai kirjeenä...

     
     
  8. #8648
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Joo'o... Meni työt kyllä putkeen. Nimittäin jätteiden poistoputkeen.

    Heräsin just ajoissa ja kävin pikaisesti suihkus. Sen jälkeen aattelin olla fiksu ja ottaa vain yhden höyryttimen mukaan kaatamalla toisesta nesteet sinne. Olin just eileen (vahingossa) kokannu just täydellisen nesteen niin aattelin ottaa vain sitä mukaan. Kiireessä katsoin, että toisesta päästä vähän tipottaa ja käännin ympäri katsoakseni sitä. Olis varmaan pitäny sulkee yläpuoli ennen kääntöä...
    Noh varalaite ja nestettä mukaan. Ja kappas se oliki nikotiinitonta joka odotti sekoittamistaan... Noh vähän myöhässä saavuin töihin ja kaikki autot ripalilla; yhdestä jarrut paskana, toisesta vuotaa öljyt jne.. Onneksi oli vielä yksi ehjä jota muut (sava-jakajat) ei viitsi käyttää ja kappas kummaa... Tankki tyhjä! Lehti-nipuissa jotain häikkää; joitain oli liikaa ja joitain liian vähän eikä varalehtiä niille. Ja eikun reissuun tankkivalon kajo kaverina. Loppumatkasta huomaan, että hesarien määrä kusee kahdella ja käyn postilla tarkistamassa onko joku palauttanut mulle kuuluvia lehtiä -ja kysyn samalla missä tän auton tankkikortti on jotta voin tankata- joka viivyttää vielä entisestään koska olin toisella puolen keskustaa... Noh loput lehdet kiireessä jaattuani huomaan olevani vain 4min myöhässä tavoiteajasta. Pääasiassa myös siksi kun kävin tarkistamassa parit laatikot uudelleen. Noh kirjaan tilaaja muutoksia ja huomaan jonkun palauttaneen (pienessä hiljaisuudessa) lehteni ja saan kuulla jonkun tehneen valituksen sunnuntaisesta aamulehdestä jota en ollut vienyt. Tämä siksi koska joku jakajista oli pöllinyt pari lehtäni..

    Noh olin siinä kaikes tohinas hetkellisesti hukannut omat avaimeni ja löydettyäni ne lähdin kotiin. Matkalla näin takanani vilkkuvat siniset valot mutta selvisin säikähdyksellä koska se oli ambulanssi Päästyäni kotiin minulta tipahti se nikotiiniton putelli ja paiskasin loputkin tavarat perässä koska none fucks were given.
    Yleensä vuorot kyllä onnistuu vaikka sattuisikin jotain mutta tänään tapahtui kaikki kerralla ja kun tuo homma on vähä minuuttipeliä.. Enkä yleensä menetä hermojani (ja otan asiat rennosti/positiivisesti) vaikka lievät aspergerin oireet vaikuttavatkin käytökseeni. Mutta kun näitä toimimattomia pieniä asioita ei näköjään saada koskaan kuntoon...
    Nyt noita jäljelle jääneitä (nikotiinillisia) herkkunesteen jämiä imailleena ja yhden lonkeron korkanneena tuo kaikki aamuöinen pasaka tuntuu hyvin etäiseltä. Niin ja alkoihan mulla (pitkästä aikaa) v-loppu!

    Edit. Ja kyllä (synkkä tunnustus ) olen postilla töissä. Tosin vain aamu/sanomalehtiä jakamassa välillä 3-6.30 aamuyöllä. Enkä yhtään puollustele työnantajaani, koska tiedän mitä se homma on. Toki vahinkoja sattuu, mutta pahimmista ongelmista pitäisi hankkiutua eroon.. Onneksi pahimmat ei oo meidän pistees mut kuitenki. Olipahan (turhaakin)avautumista Mutta joskus sitäkin on vain pakko tehdä.

    Edit.2 Motomotolle: Joo teksti vähän kusaisi kun kirjauduin uudelleen sisään kesken muokkauksen.
    Viimeksi muokannut Cold Air; 06.09.13 kello 09:13.
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  9. #8649
    ^ Mitä tämä on?
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  10. #8650
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Aikoinaan opiskellessani olin varhaisjakaja. Jumalauta se vasta työtä olikin...räkä vuotaa, hiki valuu, avaimet kilise ja tilauksia sai tihrustaa väsyneillä silmillä. Puhelin pirisee kun vanhukset eivät ole saaneet lehteään vielä...vaikka sitä saatanan aikaa oli vielä jäljellä. Juopuneet asukkaat haastoivat riitaa tai pummasivat lehtiä. Muutama vittumainen tilaaja jätti haistattelukirjeitä oveensa, jonka kyllä kostin sitten Lopetin hommat ja viimeisessä vuorossa vittumaiset sai osansa...ei ehkä ammattimaista tai kypsää käyttäytymistä, mutta nuorella miehellä kun palaa päreet niin siinä on keinot vähissä. Sinulle, joka olit niin vittumainen aina niin toivottavasti lehtesi oli hyvässä kuosissa
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #8651
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    ^Savabro! Joo kieltämättä toi on aikamoista hommaa ja itsellänikin oli pari juttua mielessä, mutta pääasiassa vain parille työntekijälle.. Tokihan mä oon tehny noita hommia jo noin neljä vuotta.. Ensin kaksi vuotta Jalasjärvellä jonka jälkeen jäin vuodeksi saikulle. Saikun jälkeen sit ollu kaksi vuotta Kurikas mis oon viäki.
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  12. #8652
    Mistä saan lahdesta pikkutohon? Ei ollu robbarissa eikä honkkarissa..

     
     
  13. #8653
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Motonet? Biltema? Clas Ohlson?
    En tiedä mitä kaikkia sieltä Lahdesta löytyy, mutta noista olen ainakin itse bongaillut tohoja.. Toki jos jotain ihan pientä etsii, niin luultavasti eBay on paras kaveri.

     
     
  14. #8654
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Mä ostin oman sellasen sytkärimallisen tohon Oulusta kärkkäiseltä, sellanenhan on Lahdessakin.

     
     
  15. #8655
    Clas ohlson täytyy käydä tsekkaa. En ees muistanut että täältä löytyy ko. liike

     
     
  16. #8656
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Mistä saan lahdesta pikkutohon? Ei ollu robbarissa eikä honkkarissa..
    Jos sielläpäin on Tarjoustaloa niin retkeilyosastolta sellainen pieni neljän viiden euron retkisytytin/pikkutoho.
    Hyvin palvelee tarpeensa. Ollut mulla käytössä kaikissa sähkötupakoitsijan arjen askareissa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  17. #8657
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jos en ihan väärin muista, niin sieltä ei taskumallia löydy; joku creme brulee poltin kylläkin, joka näihin hommiin on varsin passeli ja yleensä ihan inhimillisen hintanenkin.

    Edit. Clasulta siis..

     
     
  18. #8658
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    heti hyvin tällei aamutuimaan alkaa nostattamaan verenpainetta tää teksti.

    Aliupseeriliitto :: Nakertajat liikkeellä

    On kyllä aika naalinpaskaa koko kirjoitus. Jo tuo väite, että suomen asevelvollisuusjärjestelmä olisi missään määrin tasa-arvoinen on ihan vitun naurettava. Ja natsikorttia vedetään hienosti peliin kanssa, way to go, Petteri.

    Niin ja tää sai kyllä mut repeämään aika totaalisesti:

    "Suomalaisten onkin syytä nousta ja rynnätä Ohi on -liikettä vastaan. Vastustaja tulee survoa suohon sen omilla aseilla. Esitän, että perustetaan nimien keräys kansalaisaloitteeksi, jonka tavoitteena on lainsäädännöllä estää kaikkien pasifististen hankkeiden valmistelu ja levittäminen yhteiskunnalle vaarallisena toimintana. Kyllä siihen saadaan 50 000 allekirjoitusta ennen maaliskuun alkua, jolloin päättyy tuo Ohi on."

    Jätkä samaan syssyyn puhuu omasta perustuslaillisesta oikeudestaan ilmaista mielipidettään mutta samaan hengenvetoon heittää että pasifisten hankkeiden suunnittelu tulisi kieltää yhteiskunnalle vaarallisena toimintana...

    Menee vissiin Petterillä niin lujaa ohi että viheltää vaan. Tai sit sillä on joku delirium päällä.

    e: niin ja ennenkuin mitään sivarivassariulinoita tulee niin oon kyllä itse käynyt intin, "vapaaehtoisena" vieläpä. Sivariin oli alunperin lähtö edessä '11 kesällä mutta halusinkin inttiin. Res. Kers. täällä hei. Ja oon mä kai aika militaristinen muutenkin. Oon vaan sitä mieltä että asevelvollisuusjärjestelmä vaatisi uudistuksia, ei tää nykyisellään enää pelitä tarpeeksi imo.

     
     
  19. #8659
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Ei pelitä ei...tarvitaan kovempia otteita näiden energiajuomia lipittävien jonnejen kanssa
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #8660
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sanoin jo toisella foorumilla, mutta pikemminkin pitäisi valkata ne potentiaaliset yhteiskuntaa auttavat sivariin ja loput vuodeksi inttiin.
    PV yhtiöitetään "turvallisuuskonsultiksi" ja varusmiehiä "turvallisuuskonsulteiksi" sinne, mistä moisesta maksetaan.
    Tietty tulee luonnollista poistumaa "palveluhaavereiden" muodossa, mutta väkeä kuolee liikenteessäkin.
    Kaikki voittavat.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •