Sivu 43 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3339404142434445464753931435431043 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #841
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    57

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja xhmt Näytä viesti
    Perkele... eipä saanu kusti toimitettua cartopiippua tälle vuodelle. Kyllä sieppaa, shipattu 17.päivä eikä vieläkään näy itellan seurannassa ja USPS express toimituksen pitäs muka olla nopee (kallis se ainakin on)
    No just... soittelin postille, että onko mitään mahdollisuutta tietää, että onko piippu ylipäätään saapunut maahan (ja ei näkyisi seurannassa). Sanoivat vaan että ole yhteydessä lähettäjään, joka voi tehdä jenkkilän päässä selvityspyynnön. No laittelin postia myyjälle että miten toimitaan... ja eikös perkule 4 minuuttia myöhemmin se paketti kirjaudu postin systeemiin helsinki-vantaalla. Salaliittoteoriat alkaa pyörimään mielessä oli muuten sen verta ajoitus kohillaan. No onneks paketti löyty ja jospa kerkeis vielä tällä viikolla kotiinkin

     
     
  2. #842
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja härpätin Näytä viesti
    Huhhuh. oilpa sulla paha olo! Oot varmaan jo pääsyt yli, jotta minäkin pääsen ragettamaan.
    Helevatan huono runo:

    Voi miksi, oi miksi mä tänne ain' klikkaan!?!
    Jo ilmankin konkurssi ovella kilkkaa.
    Buzzia, egoa, varia, lavaa
    ja akka vaan aina sivuja tavaa.
    Lisää ja lisää pitäis saada kamaa,
    vaik' jo puolet on kaapissa samaa.
    Kukkaro riutuu, kun uusia hinkuu
    Visa se taas jo ilakasti vinkuu.
    Oi miksi, voi miksi :'(

     
     
  3. #843

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Posti toi pakettilapun mutta postista ei löytynyt sitavastaavaa pakettia, kele.

     
     
  4. #844
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Posti toi pakettilapun mutta postista ei löytynyt sitavastaavaa pakettia, kele.
    On munkin HC:ltä tullut kirjattu kirje annettu vahingossa väärälle henkilölle konttorista, mutta onneksi kyseinen foorumilainen palautti paketin postiin, huomatessaan postin erheen..

     
     
  5. #845

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Posti toi pakettilapun mutta postista ei löytynyt sitavastaavaa pakettia, kele.
    On munkin HC:ltä tullut kirjattu kirje annettu vahingossa väärälle henkilölle konttorista, mutta onneksi kyseinen foorumilainen palautti paketin postiin, huomatessaan postin erheen..
    Juu saas nähdä kuinka meitsin paketin käy, posti selvittää.

     
     
  6. #846
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    31

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    P%&¤/LE!!!Pidin atomisaattorien pesuhetken...laitoin atot kiehumaan ja piipahdin hetkeksi koneelle.Havahduin kamalaan käryyn,joka tuli....niin mistä??? No,keittiöstä tietenkin.Onnistuin sitten keittämään 4 toimivaa atoa kattilan pohjaan kiinni!!!!Kaksi on vielä jäljellä,ukon ja minun mutta tilauksen voin tehä vasta parin viikon päästä (no money) ja minun tuurilla nämä käytössä olevat sanoo sopimikset irti ennen sitä!!!! OTTAA KUPOLIIN kun on niin samperin dementikko ja vielä tässä iässä!!!!

     
     
  7. #847
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ode Näytä viesti
    P%&¤/LE!!!Pidin atomisaattorien pesuhetken...laitoin atot kiehumaan ja piipahdin hetkeksi koneelle.Havahduin kamalaan käryyn,joka tuli....niin mistä??? No,keittiöstä tietenkin.Onnistuin sitten keittämään 4 toimivaa atoa kattilan pohjaan kiinni!!!!Kaksi on vielä jäljellä,ukon ja minun mutta tilauksen voin tehä vasta parin viikon päästä (no money) ja minun tuurilla nämä käytössä olevat sanoo sopimikset irti ennen sitä!!!! OTTAA KUPOLIIN kun on niin samperin dementikko ja vielä tässä iässä!!!!
    No toi ny voi jo vähän ragettaakin... et kai kuitenkaan vielä heittäny menemään niitä pohjaan poltettuja? Ne vaan kestää yllättävän paljon lämpöä, joten sisuskalut voi olla vielä ehjät, vaikka pinnoita ulkokuoresta olisikin kärsinyt?

    Jos onnistuit sisuskalutkin sulattamaan ihan kunnolla, niin kuvia ainakin halutaan nähdä!
    Voin vaikka lähettää ilmaiseksi parit esitäytetyt cartot, jos ne sun atot on ihan sulaneita ja saan omin silmin sen kuvasta nähdä.. O0

     
     
  8. #848
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei näkynnä Libertyn pakettia eli vasta maanantaina seuraava jako perkele.Nyt lähetän kyllä postia ja vaadin uudet tavarat tai kredittiä.Enään en tilaa ikinä mistään ellen saa seurantakoodia makso mitä makso.Sillä ainakin voi lähteä etsiin pakettia mutta jos ei mitään niin ei voi edes kysellä mistään.

     
     
  9. #849
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Posti pelannu varmanpäälle ja jättäny tuomatta ku puolet tilatuista kamoista Tappavan varmaa on postin epävarmuus

     
     
  10. #850
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    31

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    .

     
     
  11. #851
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    31

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Olivat ihan tarttuneet kattilan pohjaan kiinni,mutta aamulla tuli tuo sama mieleen ja kaivelin ne roskiskesta ,hulauttelin kuumaa vettä läpi ja ainakin ne näytti päällisin puolin ehjiltä,paitsi yksi joka oli kärähtäny sekä sisältä että ulkoa!!!
    Päivän ovat olleet nyt kuivumassa ja kokeilin kun tulin töistä kotio....ei inahda kumpikaan....oisko jotain vinkkiä saako niitä viä toimivaksi...???
    Kaverilta onneks saan takasin sille lainaamani 510-T:t...jospa niillä pärjais sen pari viikkoo jos muu ei auta!!!

     
     
  12. #852
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    6.12 tilattu welholta, eikä ole tullut vieläkään, en kyllä odota edes saapuvaksi, haistakaa paska koko e cig wizards.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #853
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    6.12 tilattu welholta, eikä ole tullut vieläkään, en kyllä odota edes saapuvaksi, haistakaa paska koko e cig wizards.
    omituista, kyllä pisin aika Thaimaan kautta welholta otti sen 4vkoa ja risat. muistakaa aina kun kysytään maata kirjoittaa
    SUOMI-FINLAND-EUROPE.
    laitatte pelkän finland ni hellurei ja siirtolaiset lähettää sen brittipostista kauas pois Suomesta.
    se ON vaikeeta joskus se postissa töissä oleminen.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #854
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kuiteskin kymmenen tilausta heille tehnyt ja kaikki tulleet vain ja ainoastaa tämä jota eniten olen odotellut jäi saapumatta, aikaisemmat tilaukset tulleet suoraan postilooraan. Ja olen laittanut heille kyselyä, mutta arvaannettekin että vastausta en ole saanut ja sehän tässä potuttaakin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #855
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kuiteskin kymmenen tilausta heille tehnyt ja kaikki tulleet vain ja ainoastaa tämä jota eniten olen odotellut jäi saapumatta, aikaisemmat tilaukset tulleet suoraan postilooraan. Ja olen laittanut heille kyselyä, mutta arvaannettekin että vastausta en ole saanut ja sehän tässä potuttaakin.
    mitä naamakirjassa on tapahtunut niin ainakin wizardit vouhottavat kovasti kaikenlaisista asioista (turhistakin). käyttäisivät senkin ajan tilausten hoitamiseen.
    taitaa pojilla olla kädet liian täynnä tilauksia?
    tosin ihmettelen mitä sieltä tilataan kun puolet kamoista lähes aina loppu. vituttaa kun liike on kuitenkin yksi parhaista.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #856

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nämä kaksi ketjua pistivät vihaksi:
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1546.0
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1547.0

    Vitun vihersavu ja muut kusettajat..

     
     
  17. #857
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Vitun vihersavu ja muut kusettajat..
    En viitsi edes miettiä miten paljon ihmisten "terveydellä" on kusetettu maailman sivu. . .

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #858
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kuiteskin kymmenen tilausta heille tehnyt ja kaikki tulleet vain ja ainoastaa tämä jota eniten olen odotellut jäi saapumatta, aikaisemmat tilaukset tulleet suoraan postilooraan. Ja olen laittanut heille kyselyä, mutta arvaannettekin että vastausta en ole saanut ja sehän tässä potuttaakin.
    mitä naamakirjassa on tapahtunut niin ainakin wizardit vouhottavat kovasti kaikenlaisista asioista (turhistakin). käyttäisivät senkin ajan tilausten hoitamiseen.
    taitaa pojilla olla kädet liian täynnä tilauksia?
    tosin ihmettelen mitä sieltä tilataan kun puolet kamoista lähes aina loppu. vituttaa kun liike on kuitenkin yksi parhaista.
    No nyt sä luuponen puhut kyllä asiaa, jospa muutkin oppis tilaamaan jo ..... tiedät mitä tarkoitan, oppisivat tavoille perke...t.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #859

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    en jaksanut lukea kaikkia 35 sivua uutena jäsenejä joten avaudun vaan nopeasti sillä että vituttaa jo etukäteen se että joku prkl Liisa Hyssälän pikkuserkunkaima ajaa asiaa että sähkötupakka tappaa ja että se pitää lailla kieltää. ja uskokaa näin tulee tapahtumaan vaikkakin monet ihmiset ovat jo irti niiistä syöpäkääryleistä jota kuitenkin saa vedellä =) Vituttaa vaan etukäteen , ja anteeksi jos luokkasin jotain voimasanoilla

     
     
  20. #860
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    64

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jahans... Meni sitten pikkuisen pieleen laskutoimitukset nesteiden ja rahojen riittävyydestä. Tässä ollaan sitten viikko ilman höyryjä notta semmosta kivaa. Täytynee vielä ens viikolla sijoittaa pikapakettiin pari kymppiä, että pääsee tuskistaan. Analogisia on kyllä kaapissa vieläkin, mutta eipä juuri houkuttele...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •