Sivu 42 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3238394041424344454652921425421042 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 821 - 840 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #821
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    90h virrat pois ja sit naksahti lupaavasti.Heti akut lataukseen . Mitään ei ole tilauksessa,eli mitään ei tarvi ootella
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  2. #822
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ekan eGo teen saavuttua käteeni lupasin itselleni etten tilaile mitään mistä saa isommilla volteilla höyryjä, koska tiesin ettei sen jälkeen ole paluuta "normaaliin" jännitteeseen. Tässä on nyt kuitenkin käynyt niin että viime viikolla käteeni kilahti peleonin f1 akku josta irtoaa myyntipuheitten mukaan 4.2 volttia. Tällä viikolla tuli vielä HC:n tilaus jossa oli vv ego akku. Onneksi sentään kolme kuukautta pysyin ruodussa. Hitusen hirvittää se päivä kun käy joulu ja Lavatube on haettavissa tosta keskustasta, voihan perse Sen jälkeen varmaan sitte darwin ja joku konkurssidiskon savukone -.- xD



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  3. #823
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    PassTrought päätti ruveta temppuilemaan. Vilkuttelee vain vihreää valoa, vaikka carto ei olisi edes kiinni... Mikähän tässä nyt on vikana.

     
     
  4. #824
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    PassTrought päätti ruveta temppuilemaan. Vilkuttelee vain vihreää valoa, vaikka carto ei olisi edes kiinni... Mikähän tässä nyt on vikana.
    Koita putsata se, jos vaikka juissia on valunu navan väliin ja sit nosta sitä akun napaa varovasti (siis varovasti) jollain neulalla tms, tossa nyt ensiapu ensihätään.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #825
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    36

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    [Rage overload/] Vitun raketit, vitun kakarat (iästä riippumatta) joiden tarttee jostain tuntemattomasta ja käsittämättömästä syystä pilata joka saatanan uusi vuosi paukuttelemalla niitä saatanan rakettejaan. Onneksi joka vuosi muutama on tarpeeksi ääliö että työntää niitä perseeseensä tai jonnekin ja saa keräillä irronneita jäseniään ympäri katua. Vielä kun yhteiskunta lakkaisi maksamasta niiden hoidon, mitä vitun järkeä on ommella jonkun urpon peräsuoli kasaan, kun ei sille kuitenkaan pysty siirtämään toimivia aivoja. Mikä vittu siinäkin on, että tämä yhteiskunta jossa on kielletty edes hengittämästä ilman lupaa, sallii raketit. Vittu. [/rage overload]

    Kiitos ja anteeksi :-[
    Höyrykulut 237,80


     
     
  6. #826
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    PassTrought päätti ruveta temppuilemaan. Vilkuttelee vain vihreää valoa, vaikka carto ei olisi edes kiinni... Mikähän tässä nyt on vikana.
    Koita putsata se, jos vaikka juissia on valunu navan väliin ja sit nosta sitä akun napaa varovasti (siis varovasti) jollain neulalla tms, tossa nyt ensiapu ensihätään.
    Jotain kosketushäiriötä kai. Toimii kun vähän tuota piuhaa venkslailee. Kunnes se taas on huonossa asennossa, ja joutuu taas säätämään.

     
     
  7. #827
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    6.12. shipped :e cig wizars, ei näy vieläkään. :-[

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  8. #828
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    health007.netin tavara jumittaa neljättä viikkoa jossain, eikä Kiinan postin jäljitys toimi ollenkaan. Lisäks kaikkee muuta henk.koht. paskaa, mutta niistä otan kuitenkin vapaa-illan tänään

    Olen heittänyt itse väsäämiäni litkuja meneen jonnin verran, jos eivät ole maistuneet ?!! Paha synti :-[

     
     
  9. #829
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele! Vaikuttaa vahvasti että postin perkele on hukannut 1100mah ego t akun jonka sauuhuttomasta 26 päivä tilasin....

     
     
  10. #830
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    22 päivä tilattu uk-eliquidilta eikä vieläkää tullu mitään muutosta tilaukseen. perkele haluun mun lavan

     
     
  11. #831
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    57

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sam_ Näytä viesti
    22 päivä tilattu uk-eliquidilta eikä vieläkää tullu mitään muutosta tilaukseen. perkele haluun mun lavan
    muistaakseni ovat lomilla 3.1 saakka, joten tuurillaan voisi vielä tälle viikolle keretäkkin.

     
     
  12. #832

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pöytäkone saavutti tietyn iän, BSOD Tietyn iän myös siinä suhteessa ettei uusia yksittäisiä osia tarvii ostella kun on tietyn ikäinen jo :-\
    Bombshell on parhautta!

     
     
  13. #833
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    "Tämä ei pääty hyvin", muistan ajatelleeni. Kemiin menossa ollut paketti oli ilmestynyt Ouluun klo 04:54, eli ihan hyvät saumat tämän päivän noutoon. Ja nyt se on skannattu saatana KOLARISSA. Ja "lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy". MITEN JUMALAUTA NUO PYSTYY TUOHON?????? Viimeksi meni pari päivää tossa pelleilyssä eikä paketti käynyt kuin Tampereen korkeudella.

    Ei kai mulla ole kiire, mutta vastaanottaja häipyy huomenna Karibialle pariksi viikoksi. Kaipa nuo sitten lähettää nyssäkän takas Puolaan kun ei kukaan vaivaudu hakemaan.

    Alkaa kuriiripalvelut kiinnostaa hinnasta riippumatta, nytkin on kyllä DHL:sta maksettu vaan ne ei kuulemma toimita noinkin kauas.

     
     
  14. #834
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    "Tämä ei pääty hyvin", muistan ajatelleeni. Kemiin menossa ollut paketti oli ilmestynyt Ouluun klo 04:54, eli ihan hyvät saumat tämän päivän noutoon. Ja nyt se on skannattu saatana KOLARISSA. Ja "lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy". MITEN JUMALAUTA NUO PYSTYY TUOHON?????? Viimeksi meni pari päivää tossa pelleilyssä eikä paketti käynyt kuin Tampereen korkeudella.

    Ei kai mulla ole kiire, mutta vastaanottaja häipyy huomenna Karibialle pariksi viikoksi. Kaipa nuo sitten lähettää nyssäkän takas Puolaan kun ei kukaan vaivaudu hakemaan.

    Alkaa kuriiripalvelut kiinnostaa hinnasta riippumatta, nytkin on kyllä DHL:sta maksettu vaan ne ei kuulemma toimita noinkin kauas.
    Saahan tuon valtakirjan avulla poistettua konttorista.....minä NN(hetu) valtuutan xx(hetu) noutamaan lähetyksen rr......pl ..puolestani ....sing...3.1.2012....

     
     
  15. #835
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Postin sivulla on valtakirjapohja.

     
     
  16. #836
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    "Tämä ei pääty hyvin", muistan ajatelleeni. Kemiin menossa ollut paketti oli ilmestynyt Ouluun klo 04:54, eli ihan hyvät saumat tämän päivän noutoon. Ja nyt se on skannattu saatana KOLARISSA. Ja "lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy". MITEN JUMALAUTA NUO PYSTYY TUOHON?????? Viimeksi meni pari päivää tossa pelleilyssä eikä paketti käynyt kuin Tampereen korkeudella.
    Juurikin tuo "lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama..." litania kyllä kiehauttaa verta aika mukavasti.

    Oli itellä Donia tilatessa jo sama homma, ja eihän se jatkumo voinut kuin toistua LaavaTuubia odotellessa. Aivan VITUN turhauttavaa kun nyssäkkä jaetaan aamulla toiselle puolelle kaupunkia ja havaitaan se saatanan poikkeama. Eli se käy suunnilleen tossa kivenheiton päässä, vittu!

    Mutta kun ei niin ei. Haetaampa taas vähän jakelukeskuksesta vauhtia.

    Lähetyksen rekisteröinnit
    14.12.2011, klo 12:32 Lähetys on luovutettu vastaanottajalle 90420 OULU 42
    14.12.2011, klo 11:23 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 90420 OULU 42
    13.12.2011, klo 19:00 Lähetys rekisteröity 90000 OULU
    13.12.2011, klo 08:08 Lähetys on lähetetty edelleen 90500 OULU
    13.12.2011, klo 08:07 Lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy 90500 OULU
    13.12.2011, klo 02:15 Lähetys rekisteröity 90000 OULU
    12.12.2011, klo 15:10 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI
    11.12.2011, klo 04:36 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

     
     
  17. #837
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kiitoksia vinkistä, laitoin linkin lomakepohjaan. Viiksetys ei silti hellitä...

     
     
  18. #838
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja xhmt Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sam_ Näytä viesti
    22 päivä tilattu uk-eliquidilta eikä vieläkää tullu mitään muutosta tilaukseen. perkele haluun mun lavan
    muistaakseni ovat lomilla 3.1 saakka, joten tuurillaan voisi vielä tälle viikolle keretäkkin.
    No sitten. ei ole kun odotella

     
     
  19. #839

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Hitusen vaan harmittaa että eilen tilaamani cartot ja drip tipit Finnvapelta ei ollut vielä tänään postilaatikossa vaikka sivuilla luvataan yleensä seuraavaksi päiväksi... Tosin ymmärrän täysin asian kun herroilla taitaa olla siellä kiirettä.

    Ja onhan sekin mahdollisuus että Itellan kustit ei ole vielä polkeneet tohon postilaatikolle, tuntuvat nykyään olevan aika randomisti postit luukussa. Mutta kyllä ne yleensä jo tähän aikaan olisivat tulleet.

    No, jos huomenna pääsis höyryttelee täydellä teholla


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  20. #840
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jumaleisson, welholta shipped 6.12 ja ei näy vieläkään, mihin vittuun se on sit menny? Tää alkaa jo pikkuisen kyrsiin kun saatana sama mistä tilaa niin saa odotella viikkotolkulla kele.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •