Sivu 411 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311361401407408409410411412413414415421461511911 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,201 - 8,220 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #8201
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Mutta..Milläs sielä mettässä lataat tupakan akkuja

     
     
  2. #8202
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Daa, kertakäyttösähkösavukkeet tietysti!

    Mutta itse asiaan. Vuokralainen voi välttää häätöä tietyn aikaa, mutta onko sulla vuokrasopimus? Oon ennenkin paininut tämän asian kanssa kun eräs kaveri erosi ja asunto oli vain toisen nimissä. Ellei lainsäädäntö ole kuudessa vuodessa muuttunut niin ei sulla oikeastaan ole mitään oikeuksia.

    MUTTA, eipäs vielä maalailla piruja seinille! Toivottavasti teidän asiat selviää puhumalla ja kenenkään ei tarvitse lähteä yhtään mihinkään.

     
     
  3. #8203
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mutta..Milläs sielä mettässä lataat tupakan akkuja
    ja mites pääset metästä e-savukefoorumille?

     
     
  4. #8204
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kännykällä pääsee ainakin 8h, ja en mä haluakaan lähtöä välttää jos se eteen tulee. Mua ei oo tehty sokerista vaikka viimevuosina oonki paisunu vähäsen.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #8205
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    No jos nyt puhutaan itse nesteistä niin on normaalia kalliimpi hintakin ihan persuteltu, ainakin kauppiaan osalta. Stantut ja jamesonit lähetetään lasipulloissa valmistajalta. Voitte vaan miettiä kuinka vitusti tulee lisäkuluja posteista, kun pitää lasipulloissa ostaa. Hintaa nostaa myös se, että Jameson-linjan nesteissä ei ole perus fartin tiivisteet käytössä, vaan nesteissä käytetyt hedelmämaut ovat valmistajan itse uuttamia oikeista hedelmistä. Tästä johtuen moni linjan nesteistä on kausituotteita. Esim paljon hehkutettua peaches&creamia ei tällä hetkellä saa ollenkaan, koska persikat eivät ole sesongissa.
    Kyllähän tuossa on jo perusteita hinnalle.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  6. #8206
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Peukkuja Barolelle, ja jos syksy kovin kylmältä näyttää niin kannattaa kenties omaa kuumapäisyyttään hillitä sen verran että ensimmäisen katon alla voipi viipyillä siihen kunnes seuraava löytyy. Toivottavasti saatte homman kunnialla selväksi, puoleen tai toiseen.
    Ite häivyin parin päivän varotusajalla muutama vuosi takaperin, onneksi oli velipojan kämppä asemapaikkana kun sattu piru vie talviaikana lähtö tulemaan... Ja silleenhän se meni jotta miehän EN samaan kämppään jääny kun kerran ovea osoitettiin ja vedettiin vielä marttyyrikortti samantien mukaan että "minunko tässä pitää lapsen kans pakkaseen..". Enkä menny enää takaisinkaan kyselyistä huolimatta, siksikin helvetilliseksi yhteiselo pääsi muotoutumaan.

    Tsemppiä!

     
     
  7. #8207
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Itseasiassa mä jo kysyin notta lähärenkö heti vai hetken päästä. Vastaus oli ettei se oo niin mustavalkosta. Ollaan nyt vielä ja keskustellaan ja katellaan, pe ja la joudun kuitenkin täällä olemaan pojan kanssa ku eukko on töissä. Mä en halua erota, enkä lähteä, mutta jos mua ei täällä kaivata niin lähden sitten suosiolla. Kun nyt vaan sais selkeitä vastauksia, tässä jutustellaan suhteellisen asiallisesti kaiken aikaa. Suurimmat ongelmat tulee sitten käytännön tasolla, jos joudun lähtemään. Musta tulee koditon, mulla ei oo rahaa, omaisuutta tai varsinaisia tuloja. Eikä juuri ystäviä tai kavereita, paikkaa jonne mennä siksi aikaa että löytyy se asunto.. Perkele. Naurattaa jo melkeen tää setti. Stay tuned!
    Kuulostaa tutulta...
    On muuten vielä ilo ja autuus saada tehdä töitä kotoa käsin, eli puhelin pärisee päivittäin ja pitäisi siinä sitten koittaa asiakkaita palvella puhelimitse ja pitää ajatus kasassa kun takana on kolme päätä huutamassa ja taistelemassa keskenään. Ja auta armias siinä päivästä toiseen samaa taistelua kuunnellessa kun alkaa pinna kiristymään ja satut vähän ärähtämään niin johan olet yksi perkeleen pahis ja kaiken pahan alku ja juuri. Kyllä kyllä, minähän se sen jatkuvan taistelun ja huudon aiheutan sillä että istun kotona päivittäin työpöydän ääressä ja yritän parhaani mukaan ignoorata ympärillä tapahtuvan jotta pystyy työt tekemään. Oletuksilla tietty voi nuorimmankin jättää osittain vahtimatta koska minä tietty ilmeisesti pystyn siinä samalla hieman katsoon sen perään. Suorastaan ihmettelen että on näinkin vielä polla kasassa vaan johan tästäkin on kunnon väännöt olleet että minun työni raskaus aiheuttaa sen että olen niin pirun väsynyt ja usein pahalla tuulella... No tottahan tuo osittain, eli ei työ varsinaisesti mutta työympäristö ainakin. Vaan minkäs teet jos naisen logiikalla pitäisi pystyä töiden ohessa myös muksut paimentamaan. No tietty kun kerran kotona olen. Eikä kuulemma ole lainkaan sama asia kun sanoin että ottaa omalle työpaikalleen nuo likat jalkoihin huutaan niin tietää sitten hiukan paremmin missä mennään...
    Joo ei mä ymmärrä...
    Nojuu, ei tässä ihan eron partaalla sentään mutta kyllä tällä menolla ärsyttää kohtuuttoman usein...

    Onneksi sentään pystyy hieman nollailemaan pollaa tämän vielä kohtuu tuoreen harrastuksen parissa, eli buunausta, tuunausta ja setupointia..

    edit. Ja hei, toivottavasti Barole:lla asiat lutviutuu suuntaan tai toiseen. Paskinta on jauhaa paikallaan pahimmassa vaiheessa.

     
     
  8. #8208
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kännykällä pääsee ainakin 8h, ja en mä haluakaan lähtöä välttää jos se eteen tulee. Mua ei oo tehty sokerista vaikka viimevuosina oonki paisunu vähäsen.
    Stemppiä. Ihan liipasimella on ollu täälläkin jonkun kerran kuten olen tainnut mainita. Persiistä on se.
    Mullon sentään vielä auto, jurtta(tai oikeemmin ger) ja kamina...

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  9. #8209
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Stemppiä. Ihan liipasimella on ollu täälläkin jonkun kerran kuten olen tainnut mainita. Persiistä on se.
    Mullon sentään vielä auto, jurtta(tai oikeemmin ger) ja kamina...
    Juu, tuossa tais 2012 puolella olla puhetta että liippas liki? Mutta nyt täällä eukko nukkuu, ratkaiseva kysymys on edelleen rakastaako se mua vai ei. Eli jännätään. Ja Jan, mä pärjään metässä melkein ku kotonani, kunhan on vaatteet, puukko ja tuli. Ainakin ennen pärjäsin. Ja kunhan unohtaa sähkön. Uusavuttomuus on perseestä.

    Nyt kalsarikänni, pysyn jaloillani ehkä sunnuntaina. Poislukien ne ajat jotka oon pojan kanssa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #8210
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mutta nyt täällä eukko nukkuu, ratkaiseva kysymys on edelleen rakastaako se mua vai ei. Eli jännätään.
    Nyt kalsarikänni, pysyn jaloillani ehkä sunnuntaina.
    Varmaankin kalsarikänni tuossa tilaneessa samassa huushollissa auttaa ratkaisevasti asioihin ps. tsemppiä!!!

     
     
  11. #8211
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Mennään takas pieniin ei maatamullistaviin aiheisiin...

    Perkele, ku on pitäny ostaa "uudet" putket kitara vahvariin, muttakun hintaa on sen high-end modin verran ja eBaystä ku ei tiedä saako valmiiks paritettuja vai ei, niin ei pysty ostamaan. Enhän mä nyt mikään ronkeli noiden suhteen ole, pitää vaan olla Telefunkenit ja samaa mallia ku nyt on melkein puhkikulutettuna kiinni ja paritetut, vaikka vahvariin on laitettu bias-piirit, ettei se paritus edes olis pakollista. En edes muista mitä mallia ne Telefunkenit vahvarin sisällä ovat, mutta kun perus EL34:sta saa maksaa sitä melkein 200 dollaria ja harva mainitsee miten puhkikulutetut ne on ja onko paritettuja vai ei. Ei ole helppoa omistaa 60-70-luvun 150W vahvaria, oikea rahareikä, jos sen oikeasti haluais saada alkuperäiseen loistoon

     
     
  12. #8212
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Voin hyvin ottaa sen sua harmistuttamasta.. Pistä postissa vaan tulemaan tännepäin, niin ei sun tarvii murehtia uusista putkista.

     
     
  13. #8213
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Tota ei ihan postilla lähetetä Kokoa kumminkin löytyy enemmän ku jostian modernista Peaveystä ja Marsutkin aika pieniä ton rinnalla. Kyseessähän on Royal RG-1000 ja siihen kuuluu Royalin 3x10" 100W kappikin. Faija joskus sanos, et ton kun saan kuntoon, niin se on mun ja minähän sen laitoin kuntoon Mut nyt kun alkanut miettimään parempaa entisöintiä (joitain putkia korvattu jollain ilmaiseksi saaduilla roskilla, lähes kaikki tehty itse, mutta varmistettu putkivahvari huoltajalta, että se on oikein tehty), niin huomannu miten helvetisti tohon saa rahaa menemään. Onneksi se sentään toimii ja kuulostaa samalta, ku kärähtäneet ja hukutetut Marsut (ylläri pylläri tehty aikaa maailmassa sittemmin Marsun ostamilla tehtailla).

     
     
  14. #8214
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Vastaavia kun seuraa, alkaa ihmetyttämään miksi ikinä halusin opetella soittamaan kitaraa...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #8215
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kitarakamasyndrooma on melkee pahempi kuin mitä vapokamoissa. Itellä karkas ihan vitusti lapasesta se touhu

    e. Ja siis GAS oli se termi mitä tässä hain, oli jo pentele päässyt unohtumaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  16. #8216
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Kai mä sen voin tulla hakemaankin, jos maksat bensat..

     
     
  17. #8217
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meikä meinas ostaa aikanaan "puolisukulaiselta" juurikin jonkun kloonisetin, kitaran ja vahvarin, mutta se jotenkin jäi opiskelun ohessa.. Kun aikanaan vitutti niin perkeleesti kun musiikintunnilla alko saada JOTAIN tuntumaa, niin hypättiin seuraavaan pykälään. Eli esitettiin Ukkometso koululle, jouduin koskettimiin ja mua kiellettiin soittamasta sointuja, näppäilin siis yhdellä sormella...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #8218
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    GAS on tuttu juttu ja ylettyy vapotuspuolellekkin...

     
     
  19. #8219
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Eipä mullakaan taida olla kun vissiin 7 kitaraa ja siihen päälle sitten vaffarit, pedaalit ym. romppeet..

    Jotenkin tuntuu aina lähtevän kaikki harrastukset lapasesta..

     
     
  20. #8220
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Normisetti, itellä oli alussa heti 3 kitaraa joista muutama perusrämpyttimiä aktiiveilla ja sit Parkerin Fly Mojo
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •