Sivu 405 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 305355395401402403404405406407408409415455505905 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,081 - 8,100 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #8081
    Meillä on aina siistiä, muija on siivousfriikki! Ihana nainen <3

     
     
  2. #8082
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meillä mä olin se kodinhengetär. Nyt esitän hiljaisen vastalauseen jättämällä osan hommista emännälle. Tiskit makaa altaassa kolmatta, ja pyykit koneessa toista päivää.. Kai se täytyy antautua, alkaa vituttaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #8083
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Meillä on aina siistiä, muija on siivousfriikki! Ihana nainen <3
    Paljon maksat kuussa?

     
     
  4. #8084
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    Paljon maksat kuussa?
    annan pari kertaa seksiä.

     
     
  5. #8085
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    67
    Olis kans mukava tietää. Meillä ei ees eksy likaset astiat KONEESEEN asti vaikka se olis tyhjillään

    E: mulqvist kerkeski jo vastata, pitäsköhä kokeilla samaa

     
     
  6. #8086
    Kävi talonmies juttusilla ja selvitettiin asia.
    Kehuin kuinka asia on että tällä vuokralla mua ei napeksi toisten hommia tehdä kun siitä palkankin saavat.
    Myönsi että kyllähän se totta on että se olisi heidän homma josta heille maksetaan, ja kyllä hän eläkeläisia ja muita jotka eivät kykene auttaakin.
    Toivoi kuitenki että nämä hommat hoidettaisiin itse, koska hän saa kyllänsä soittoja joissa pyydetään kiristämään ovenripojen ruuveja tai muuta yhtä monimutkaista.
    Joskus kuulemma miettii että mikä helvetti on näin yksinkertaisissa asioissa näin vaikeaa?
    Että tuo oma ärtymykseni "siellä juodaan kaffia ja nostetaan palkkaa kun minä teen toisen hommat" ei ilmeisesti aivan pidä paikkaansa.
    Talkkarin kanssa keskusteltuani, avasin ite viemärit ja vesi virtaa
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  7. #8087
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Vituttaa tää rahattomuus. Haluisin perustaa oikeasti "kunnon" vapokaupan johonkin tänne Jyväskylään kun täällä ei kunnollista ole. Vitusti modeja, akkuja, erilaisia atoja, perussettejä, jonkunlainen kahvila/loungesysteemi jossa sais nauttia kahvit/teet ja vapotella rauhassa sekä vaikka maistella muutamia makuja jne. Ei vaan taida opiskelijalla olla oikein saumaa tuollaisten perustamiseen.
    ihan samaa olen pohdiskellut mutta kun on jo yhdestä yrityksestä vastuut ja velat niskassa ja ylimääräinen raha muutenkin tiukassa niin ei vaan pysty
    Aikaa ja talkoohenkeä kyllä löytyisi... Se ongelma tosin että tässä kylässä tuollainen erikoisliike pitäisi perustaa Kauppakadulle tai johonkin keskustan kauppakeskuksista jos meinaisi pärjätä, ja vuokrataso tuolla alueella on aika kohtuuton.

     
     
  8. #8088
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Otinpa mukavan asennon ja höyryttelin Provari-Somniun-yhdistelmällä Alcemistin Totally Tropicalia.

    Wickkauksen varmistamiseksi pisän useimmiten vehjestä niin, että mesh on alhaalla eli saa nestettä koko ajan. Nyt sitten huomaamattani kallistinkin liikaa sillä seurauksella, että neste tietty valui hiljakseen täyttöaukosta kuoreen ja sieltä sitten yhtäkkiä ilmareiästä paidalle.

    Lähteehän tuo, mutta ei kivaa kesken työpäivän. Tuoksu on ...

    Onneksi ei ollut jotain pahemman hajuista. :-)


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  9. #8089
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Laukun tasku tuoksuu ihan nallekarkille. Aamusella ennen asioille lähtöä tankkasin Diablon ja nyt vasta otin sen laukun taskusta, vajaana. jotenkin on kuitenkin päässyt olemaan huonossa asennossa jossain välissä

    Kaupassa kysyttiin paperit kun ostin kaksi puolen litran karpalolonkeroa. Olin vielä nuorimman muksun kanssa liikkellä ja muiden ostosten kanssa nuo lonkerot. Ois varmaan pitänyt jättää lonkerot siihen ja käydä seinänaapuri Alkossa. siellä ei ole koskaan kyselty mitään.


    Tuttavapiirissä entisessä kotikaupungissa oli muutama talonmies/huoltomies ja niiden juttuja kuunnelleena en viitsi vaivata niitä tuommoisilla pikkujutuilla, tukossa olevalla hajulukolla, roikkuvalla ikkunatiivisteellä tms. Pitäis soitella ja kysellä vessan peilikaapin lampusta kuuluuko se taloyhtiölle.
    Ollut jo jonkin aikaa pimeänä tuo loisteputki.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  10. #8090
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Tuttavapiirissä entisessä kotikaupungissa oli muutama talonmies/huoltomies ja niiden juttuja kuunnelleena en viitsi vaivata niitä tuommoisilla pikkujutuilla, tukossa olevalla hajulukolla, roikkuvalla ikkunatiivisteellä tms. Pitäis soitella ja kysellä vessan peilikaapin lampusta kuuluuko se taloyhtiölle.
    Ollut jo jonkin aikaa pimeänä tuo loisteputki.
    Täällä ei ainakaan kuulunut, saiturin pörssistä löyty viimein sopiva lamppu siihen.

     
     
  11. #8091
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Alkaa kyllästyttämään jo koko halvatun höyryttely!
    Laitepuolen kanssa tykkään tunata ja setuppien teko on nannaa mutta nuo h**vetin nesteet. Pitääkö sitä oikeasti joutua tilaamaan ne miljoona hiton makua sieltä täältä ja koska määrä on suuri niin tarjousten ja edullisten hintojen perässä juosten. Juu ei se halpaa ole enää siinä vaiheessa kun ostoskorissa on ne sata ja yksi turhaa makua. Ei jumankavita jaksais kun on yksi maku kymmenestä jotakin höyryteltävää ja suurin osa sisältää jotakin käsittämätöntä parfyymi ja saippua sivu/jälkimakua tai on muuten vaan jotakin teollisuusjäämää... Näistä ei meinaa kyllä ottaa tolkkua millään. Vähän jo epätoivoinen tämän litkupuolen kanssa...

     
     
  12. #8092
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Itse olen aika huono juoksemaan tarjousten perässä ostamaan nesteitä joista ei ole kokemusta. Todennut helpoimmaksi tilata yhden valmistajan (Pink spot) valikoimista kerralla muutamaa ennenstään tuttua hyvää ja muutama uusi kokeiluun.
    Kyllähän sitä tekis mieli koluta kaupat läpi hype nesteiden ja erikoisuuksien perässä, mutta johonkin on joku raja vedettävä, ainakin tällä hetkellä.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  13. #8093
    No mulla on joku n. 10 kappaletta sellasia vakkarinesteitä mitä tulee aina tilailtua. Ja sit on muutama must have nestettä mitä pitää olla kokoajan kotona. Aina kun noita tulee täydennettyä niin siihen on hyvä ottaa joku 10ml pullo mukaan sellasta nestettä mitä ei oo ennen tullu kokeiltua. Joskus ittekkin sellasen virheen tehny, et tilannu jotain 30ml pulloja montaa eri makua ja niistä on suurin osa ollu ihan hirveetä kuraa.

     
     
  14. #8094
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Samalla linjalla, muutama päivittäiskäyttöä kestävä neste löytynyt ja aina täydennyksen kanssa mukaan tarttuu jotain uutta maisteltavaa. Tietää ainakin että suurin osa tilauksesta menee hyötykäyttöön eikä viemäriin

     
     
  15. #8095
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Lähes kaikki on höyrytetty pois mitä on ostettu. Välillä hampaat irvessä, pahaa makua kiroten

    FSUSA Fireball on jäänyt hyllylle...
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  16. #8096
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    No mulla on joku n. 10 kappaletta sellasia vakkarinesteitä mitä tulee aina tilailtua. Ja sit on muutama must have nestettä mitä pitää olla kokoajan kotona. Aina kun noita tulee täydennettyä niin siihen on hyvä ottaa joku 10ml pullo mukaan sellasta nestettä mitä ei oo ennen tullu kokeiltua. Joskus ittekkin sellasen virheen tehny, et tilannu jotain 30ml pulloja montaa eri makua ja niistä on suurin osa ollu ihan hirveetä kuraa.
    Oho, 10 nestettä...mulla taitaa olla kokonaiset 2. Täytyy laittaa nuo finnvapelle tulevat nesteet testiin, että jos sieltä löytyisi uusi tulokas.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  17. #8097
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Harmittaa kun netistä tilaaminen on nykyään liian helppoa... visa linkattuna PP:hen niin ei tarvi ku salasana näpäyttää niin lähtee posti liikkumaan. Just myin mun dripperi setin perjantaina no mitä teen maanantaina kun paketti on parituntia ollut postissa no tilaan uuden dripperin vaikken edes drippaile... Pitihän ohmi mittari vamolle saada joku päähän ettei ihan tyhjillään ole (ohmi mittari vamo löytyy vaikkei tällähetkellä muita putkia/atoja ookkaan ku misteri ) Eikai tässä auta ku tilailla randomi nesteitä että saa drippaillen maistella.
    E. lisäksi auto menossa huoltoon ja kaikke prkl pitäis taas laittaa... Kanttattaa madaltaa passattia jonka tukivarret on suunnitellut joku idiootti joka luultavasti omistaa sen tehtaan joka niitä tukivarsia teke...

     
     
  18. #8098
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    No löytyis nyt ensin ne pirun vakkarinesteet...

     
     
  19. #8099
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Suosittelen siirtymistä DIY-maailmaan, tulee ainakin halvemmaksi eri nesteiden kokeilu

     
     
  20. #8100
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    ^Siirrytty jo...

    Edit. Ja tupakkamaut... Hitot minä ainakaan aiemmin tupakkaa ja sätkiä poltellessani huomannu että olisivat maistuneet jollekkin toffeelle tai hunajalle tai muullekkaan nannalle vaan tupakalle... Tupakkamakuja jepu jee...
    Viimeksi muokannut Xinot; 19.08.13 kello 21:12.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •