Sivu 402 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 302352392398399400401402403404405406412452502902 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,021 - 8,040 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #8021
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40
    Itse asiassa kymmenen vuotta elettyäni naisen kanssa en huomannut mitään kuukautisten hormonikiertoa, enemmänkin vaikutti satunnaiselta toi naiskäyttäytyminen. Liitän siis tekosyyt kuukautisita salaliittoteorioihin. Kuitenkin yhden asian olen huomannut, e-pillereiden lopettaminen vaikutti naisen seksuaalihaluihin negatiivisesti. Tosin, olen kyllä lukenut tutkimuksista, joissa e-pilsuja ottavat naiset tuntevat enemmän vetoa miehiin, jotka on enemmän perhekeskeisiä. Naiset jotka ovat ilman hormonihoitoja haluavat karvaisempia miehiä.

     
     
  2. #8022
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Se on vaan ku (joillaki) naisilla on tapana syyttää hormoneita kaikesta paskasta käytöksestä.
    Mutta mitäs te miehet syytätte omasta paskasta käytöksestä? Naisiako?

    Puhun nyt vain ja ainoastaan omasta puolestani, en siis kaikkien naisten puolesta. Onneks oon ite säästyny hirvittäviltä hormoonimyrskyiltä, mutta oon läheltä seurannu kuinka pahaa jälkeä ne saa aikaan.

    Parisuhdeasioissa oon kyllä viimenen ihminen jonka neuvoja kannattaa noudattaa mutta kyllähän se metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan... Jos parisuhteessa vaan sätitään ja syytetään toisiaan nii olis aika laittaa lusikat jakoon. Kukaan ei oo täydellinen, eikä pidäkkään olla, joskus vaan olis hyvä kattoo peiliin ja miettiä mitä ite vois tehä toisin.

     
     
  3. #8023
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Me miehet joko tunnustetaan että ihan vaan perseillään, tai sitten on se 2/3 joka ei edes tajua olevansa itsekeskeisiä kusipäitä ja käyttäytyvänsä ku kakarat. Naiset on Veenuksesta, suurin osa miehistä perseestä. Mutta riitaan tarvitaan aina kaks, ja kakarat miettii kuka alotti.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #8024
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Juurikin näin, tuskin kukaan osais sanoa paremmin. Nyt vaan siistitään ja pistetään kiertämään maailmaa tämä, painakoot kansat totena kalloonsa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #8025
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Siiis vittu ! Kuinka voi toiste esiat vituttaa jotai, joo oma parisuhde on ok mutta kun kaverie suhteista pitää mulle angstata nii voi vittu prkl.

     
     
  6. #8026
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Kiva jossei ole krapulaa niin sitten on vittu kurkku niin kipee ettei saa ees nielastua.

     
     
  7. #8027
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Sulla on ollu aika usein kurkku kipeä kun muutitte. Onko hometarkastukset tehty?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #8028
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Toi hometarkastus olis kyllä hyvä! Itse olen vuokralainen ja taloyhtiö ei suosiolla lähetä tarkastajia paikalle. Kerran tipahti naapurin postikirje joka oli taloyhtiöltä mun luukusta alas koska olivat laittaneet mun osoitteen vahingossa, avasin ja katsoin niin se oli ilmoitus taloyhtiöltä alakerralle että taloyhtiö aloittaa kylpyhuoneremontit KRIITTISISTÄ kohteista. Soitin ja kysyin että kumpaa tää nyt sit koskee ja langan päässä hätääntynyt nainen sanoi että revi ja hävitä lappu väärä osoite.

    Ei siin muuta mutta täällä kävi hometarkastajat jotka sanoi että palaavat vielä mutta ei ole äijiä näkynyt. Talvella jolloin olin vähemmän ulkona niin aamut alkoi veri sylkäisyllä ja on tullut tinnitusta yleistä väsymistä ihan pienestä. Siis kaikki homeallergian oireet mitä olen lukenut ja niin on eukollakin mikä selittää sen ettei ole ainakaan sähköspajarista nämä oireet koska eukko ei käytä.

     
     
  9. #8029
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Voi perkele, likalla sit 38,4 astetta kuumetta
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #8030
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Voi perkele, likalla sit 38,4 astetta kuumetta
    Ei onneksi paha vielä...lapsilla ne muutenkin on pirun korkeella. Tainnut nousta kuume sen takia kun niitä hampaita tulee.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #8031
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Hampaat voi olla osasyynä, mutta lääketieteellisesti ei ole todistettu että hampaiden tulo aiheuttas kuumetta, ja siksi meenkin lekuriin nyt likan kanssa. Kuume pomppas jo 39 asteeseen ennen kuin lääke alkoi vaikuttaa, ja nyt sain nukkumaan pahaa mieltä pois. Eilen oltiin pitkällä lenkillä ja vähän veikkaan että plikka nappas kylmää matkalta, ja hieronut korvaansa nyt koko aamun tuossa, josko ois pukkaamas ensimmäistä korvatulehdusta...
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #8032
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Meillä oli bravuurina sellainen, että aina kun leegot lisäänty, niin kaveriksi saatiin joka kerta kuumetta ja korvatulehdus. Opittiin aika äkkiä lähteä herkästi lekuriin.

     
     
  13. #8033
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meillä nousi kuume eilen, en saanu huippua mitattua kun nopeemmat mittarit hukassa. Ja on ollu kiukkunen ku ampiainen..

    Mutta toivotaan Defu parasta, korvakierre ei oo kiva.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #8034
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    *koputtaa puuta* Aika helpolla ollaan sinänsä sairasteluissa selvitty, ilmeisesti perinyt isänsä immuniteettiä (toivottavasti...), mutta kyllä mäkin tässä ounastelen tota korvatulehdusta. Huomasin myös eilen ehtoolla että sieltä on nyt sitten sekä oikea ETTÄ vasen kulmahammas tulossa todella kovaa tahtia, ihosta läpi jo, niin selittänee kiukkusuuden. Eipä vaan ole kovin helppoa kun mukula on jatkuvaan pahalla päällä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #8035
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928
    Viikonlopun saldo: 1 kpl ProVari V2 hävinnyt, mukana kayfun lite... 1 kpl ProVari Mini tuhottu kaatamalla piirilevylle punaviiniä napin kautta. Kaikki rakkaan vaimon toimesta.

     
     
  16. #8036
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ja mitäs me niistä naisista nyt puhuttiinkaan!
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #8037
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    *koputtaa puuta* Aika helpolla ollaan sinänsä sairasteluissa selvitty, ilmeisesti perinyt isänsä immuniteettiä (toivottavasti...), mutta kyllä mäkin tässä ounastelen tota korvatulehdusta. Huomasin myös eilen ehtoolla että sieltä on nyt sitten sekä oikea ETTÄ vasen kulmahammas tulossa todella kovaa tahtia, ihosta läpi jo, niin selittänee kiukkusuuden. Eipä vaan ole kovin helppoa kun mukula on jatkuvaan pahalla päällä
    Jos teillä ei vielä oo semmosta muovista purulelua minkä sisällä on jotain nestettä (tms) joka laitetaan jääkaappiin viilentymään niin kannattaa hommata. Meillä loppu suurin osa hammaskiukuttelusta ku sitä pureskeli.

     
     
  18. #8038
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Se samainen purulelu taitaa tulla kaikissa äitiyspakkauksissa, eli joo semmoinen kyllä on. Tuo likka käyttää ihan kaiken suunsa kautta ja tuntuu että parhaiten toimii nahkalompakko, jonka ostin sille varta vasten pureskelua varten kun tykkäs isänsä lompakon aina syödä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #8039
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    *koputtaa puuta* Aika helpolla ollaan sinänsä sairasteluissa selvitty, ilmeisesti perinyt isänsä immuniteettiä (toivottavasti...), mutta kyllä mäkin tässä ounastelen tota korvatulehdusta. Huomasin myös eilen ehtoolla että sieltä on nyt sitten sekä oikea ETTÄ vasen kulmahammas tulossa todella kovaa tahtia, ihosta läpi jo, niin selittänee kiukkusuuden. Eipä vaan ole kovin helppoa kun mukula on jatkuvaan pahalla päällä
    Tuttu tunne. Täällä ei kukaan nukkunu viikkoon kun teki kulmureita useampaa yhtä aikaa. Ja yhellä korvatulehduksella ollaan selvitty kanssa, ei jouduttu kierteeseen. (: Iso peukku sinne.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #8040
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Meidän nuoremmalla meni pakki sekasin jokaisen hampaan kanssa. Muutaman päivän ajan sai kerran tunnissa kuurata ruiskupaskoja pois. Helvetilinen uskottelu hoitajalle ettei se kipeenä ole vaan tekee hampaita kun jatkuvasti soitteli töihin että tuu hakemaan taas on paskatauti.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •