Sivu 401 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 301351391397398399400401402403404405411451501901 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,001 - 8,020 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #8001
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528


    Onhan nämä parisuhdekuviot menneet samaa rataa varmaan aikojen alusta..

     
     
  2. #8002
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Onhan se jo politiikassa ja virkavallan jäsenenä huomattu miten käy. Urpilainen ja Kyllönen hyviä esimerkkejä nykyhetkestä, ja sitten tämä naispoliisi joka käytti "sosiaalisia taitoja" hakatessaan pampulla ja epäonnistuen sen Hervantalaisen rähisijän

    e. Nyt loppuu tää naisvihan lietsonta kyllä, ennen kuin luuponen ja Vizi hermostuu. Känkkäränkkä pitää purkaa mutta menny jo ehkä vähän liian pitkälle
    Jeps, eihän tässä mitään naistenvihaajia olla, minä ainakaan. Mähän oon ihan pirun perso naisille, ne vaan ei niin välitä meikäläisestä. Pitää varmaan järjestää tää Miesten vuoro. Mökkikauden päättäjäisissä? =D
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #8003
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Vaimon omien sanojen mukaisesti olen muuttunut tiettyjen elämän tuomien kokemuksien myötä...mutta ei sille kuulemma voi mitään. Hmm, mulla taitaa olla ihan ok nainen talossa Muutokset ei aina ole positiivisia, mutta minkäs sille voi. Täytyy vaan yrittää panostaa nykyiseen olemukseensa ja kehittää ymmärtämisen lahjaa. Naisten kanssa pärjää kun antaa suurimman osan jutuista mennä vaan korvien ohitse.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  4. #8004
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Vaimon omien sanojen mukaisesti olen muuttunut tiettyjen elämän tuomien kokemuksien myötä...mutta ei sille kuulemma voi mitään. Hmm, mulla taitaa olla ihan ok nainen talossa Muutokset ei aina ole positiivisia, mutta minkäs sille voi. Täytyy vaan yrittää panostaa nykyiseen olemukseensa ja kehittää ymmärtämisen lahjaa. Naisten kanssa pärjää kun antaa suurimman osan jutuista mennä vaan korvien ohitse.
    Word!



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  5. #8005
    No joo mä oon nyt sit tehnyt kaiken väärin olis pitäny lukee toi opas ensteks, nyt mulla on paskaa mutta ei oo peltoa. Panin uuden tilauksen tonne Puff kauppaan katselin aikaisempia topikkeja ja siellä suositeltiin tällaista kokonpanoa Kanger eVod eGo clearomisaattori 2,5ohm bottom coil
    2 x Kanger eVod eGo clearomisaattorin atomisaattoripää 1,8/2,2/2,5ohm 1 x Akkulaturi eGo/KGO/Twist -akulle USB 420mA Joyetech eGo-C Twist XL 1000mAh SILVER vv-mod akku eli näillä pääsee alkuun, mutta mistä kannattaa tilata noi nesteet

     
     
  6. #8006
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Tätä ketjua tulee harvemmin luettua, mut nyt vetää jo vertoja noille iltapuluun päässeisiin vauva-forumeiden jutuille.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #8007
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Oos ny siinä. Mutta vitun Movie Maker. Perkele.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #8008
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja demo52 Näytä viesti
    No joo mä oon nyt sit tehnyt kaiken väärin olis pitäny lukee toi opas ensteks, nyt mulla on paskaa mutta ei oo peltoa. Panin uuden tilauksen tonne Puff kauppaan katselin aikaisempia topikkeja ja siellä suositeltiin tällaista kokonpanoa Kanger eVod eGo clearomisaattori 2,5ohm bottom coil
    2 x Kanger eVod eGo clearomisaattorin atomisaattoripää 1,8/2,2/2,5ohm 1 x Akkulaturi eGo/KGO/Twist -akulle USB 420mA Joyetech eGo-C Twist XL 1000mAh SILVER vv-mod akku eli näillä pääsee alkuun, mutta mistä kannattaa tilata noi nesteet
    Tuo on hyvä aloitussetti, joo. Jossain vaiheessa kannattaa hommata toinenkin akku ja vähintään toinen clearo ettei tarvitse yhden varassa olla.

    Nesteisiin sitten vaikka Finnvape, Ecigwizard, Liberty Flights.

     
     
  9. #8009
    Thnx

     
     
  10. #8010
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40
    Naisethan on elämän suola, tai sokeri, tai pippuri, ihan miten vain. Varsinainen ongelma on siinä, että tässä iässä (lähemmäs 40), on helkkarin vaikea löytää vapailta markkinoilta täysjärkistä naista. Totuus taitaa olla, että jos nainen on sinkkuna vielä 30-iän jälkeen, niin jotain vikaa niissä silloin on. Esimerkkinä muutama viimeisin, joita olen kotiin sallinut tulemaan, niin pääsääntöisesti he aloittavat jossain vaiheessa iltaa kauhean pätemisen entisistä panoistaan, kertovat tarpeeksi yksityiskohtaisesti milloin ja kuka. Kiinnostaa kyllä ihan vitusti. Sitten ollaankin haarat levillään sängyssä tai sohvalla, että pane mua. Juu, varmasti kiinnostaa vedellä perinteistä vaakamamboa johonkin yleiseen tautipesäkkeeseen. Sitten on noi kolmenkympin hujakoilla olevat vapaat, ne haluu heti lapsia. No, ne mä olen jo tehnyt, joten se olkoon jonkun muun hommia.

    Tästä syystä vertaankin ikäisiäni naisia vessoihin; Hyvä ja paras vessa on tuttu ja turvallinen kotivessa, siellä ei hajut haittaa, siellä viihtyy ja paskimmatkin hommat helpottaa. Sitten on yleiset vessat, ne on epäsiistejä ja likaisia, eikä niissä ei ole kiva käydä, ja paras homma on kun pääsee niistä pois. Kuitenkin niitä on välillä pakko käyttää, ellei halua kusta housuihinsa. Naisilta kannattaakin kysyä kumpaa vessaa ne edustavat, koti- tai yleistävessaa.

    *Viesti on tarkoitettu lähinnä vitsiksi, jossa on kuitenkin totuuden siemen

     
     
  11. #8011
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Nykynaisen logiikkaa: Kyllä se ihan perus pyörii-pärisee-nuolee-hurisee-kehrää-valittaa-kutittaa-hieroo-vinkuu-räplää-kopeloi-painaa-vilkkuu-ulisee-ja-miljoona-muuta-lisätoimintoa-isolla-akulla-ja-pienellä-virrankulutuksella dildokin tyydyttää paremmin kuin mies...

     
     
  12. #8012
    Nyt on pakko puuttua tähän naiskeskusteluun... Siis ihan kaikella rakkaudella

    Niin, kai te miehet ymmärrätte, että naisilla on semmonen vitsaus ku kuukautiskierto? Hormoonit heittää häränpyllyä mennen tullen, sille ei vaan voi mitään. Toki sitä itsehillintää vois harjoittaa jopa sillon, ku tuntuu että maailma kaatuu niskaan ja mikään ei mee putkeen.

    En sano, että olisin ite täydellinen, mutta elämä on jo sen verran kouluttanu tähän mennessä että ei paljoo jaksa pikkuasioissa nipottaa. Toki tietytyistä asioista en aio koskaan tinkiä. Oon kavereista vaan huomannu, et jos elämän pahin kolaus on ollu et kynsi katkee, niin sillon viittii valittaa kaikesta. Sama kyllä pätee myös miehiinkin.

    Ja vielä tuosta sinkkuudesta kolmikymppisenä, se voi olla ihan tietoinen valinta. Jos ei tosiaan löydä itelleen sopivaa miestä niin miks ottaa kuka tahansa? Itellä ei tulis mieleenkään alkaa heti (tai koskaan) vonkua lapsia. Enkä makaa tuntemattoman sohvalla jalat levällään. Varmaan niitä semmosia naisia on olemassa, mutta koskaan en tuu oleen niin puutteessa että noin epätoivoiseks pitää heittäytyä

    Meitä on vaan niin moneksi

     
     
  13. #8013
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Meitä on vaan niin moneksi
    Tai sitten (todennäköisemmin), fiksumpia on harvakseltaan.

    e. Anteeksi, menee jo ihan pelleilyksi
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #8014
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Nyt on pakko puuttua tähän naiskeskusteluun... Siis ihan kaikella rakkaudella

    Niin, kai te miehet ymmärrätte, että naisilla on semmonen vitsaus ku kuukautiskierto? Hormoonit heittää häränpyllyä mennen tullen, sille ei vaan voi mitään. Toki sitä itsehillintää vois harjoittaa jopa sillon, ku tuntuu että maailma kaatuu niskaan ja mikään ei mee putkeen.

    En sano, että olisin ite täydellinen, mutta elämä on jo sen verran kouluttanu tähän mennessä että ei paljoo jaksa pikkuasioissa nipottaa. Toki tietytyistä asioista en aio koskaan tinkiä. Oon kavereista vaan huomannu, et jos elämän pahin kolaus on ollu et kynsi katkee, niin sillon viittii valittaa kaikesta. Sama kyllä pätee myös miehiinkin.

    Ja vielä tuosta sinkkuudesta kolmikymppisenä, se voi olla ihan tietoinen valinta. Jos ei tosiaan löydä itelleen sopivaa miestä niin miks ottaa kuka tahansa? Itellä ei tulis mieleenkään alkaa heti (tai koskaan) vonkua lapsia. Enkä makaa tuntemattoman sohvalla jalat levällään. Varmaan niitä semmosia naisia on olemassa, mutta koskaan en tuu oleen niin puutteessa että noin epätoivoiseks pitää heittäytyä

    Meitä on vaan niin moneksi
    Siitä oon kiitollinen, että emännän menkkoja ei huomaa käytöksestä. Mutta se raskausaika... Huhhuh sitä hormoonihyrrää! Ja toisaalta sitten taas, kuukautisille ei voi mitään, ja vielä vähemmän ne on miehen syy, ne ei anna oikeutta ihan mihin tahansa. Kun nimenomaan se itsehillintä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #8015
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    35
    Ohhoijaa.mä oon kai liian "miehekäs" nainen vaikka olen myös 2lapsen äippä.ite en tajuu tota menkka vouhotusta
    mun mies on aika onnekas tyyppi

     
     
  16. #8016
    Niin, ei se tosiaan oo miehen syy jos naisen hormoonit heittää. Eikä oikeuta mihin tahansa. Mutta olis kyllä joskus kiva seurata jos oikeen "miehiselle" miehelle lyödään samat hormoonimyrskyt päälle, et kuinka käy

     
     
  17. #8017
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mä luulen tietäväni, siis ihan oikeasti, miltä se tuntuu. Mutta en sitten tiedä olenko ihan siinä määritelmässä "miehinen mies" jotta voin asiassa olla testiyksilö
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #8018
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Sulla on iso parta ja sä käyt salilla, kai sä oot?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #8019
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Se on vaan ku (joillaki) naisilla on tapana syyttää hormoneita kaikesta paskasta käytöksestä.

     
     
  20. #8020
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Njääh, mä olen ihan liian neitimäinen kyllä ollakseni kellekään miehinen mies.



    Ps. Ärsyttää vitusti kun en ole taas 2vk päässy salille.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •