Sivu 400 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 300350390396397398399400401402403404410450500900 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,981 - 8,000 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7981
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jos on yhtään uskominen naisten aikakauslehtiäkin, niin kyllä se vaan niin on että naiset ei osaa enää edes synnyttää, puhumattakaan olla tyytyväisiä yhtään mihinkään. Miehet on muuttuneet vuosikymmenten saatossa entistä enemmän lammasmaisiksi ja silti, silti nuo feromonipesäkkeet ovat nalkuttavia paskapäitä. Olen jo pitkään sanonut että ainoa asia mitä naiset on saaneet aikaan reilu 100 vuoden aikana tasa-arvon "parantuessa", on yhteneväiset tilastot miesten kanssa väkivaltaisuudessa, alkoholinkulutuksessa ja ylipainossa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #7982
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Defu, mä oon tässä ruvennu miettimään, kun tuolla eukolla on läjä enemmän tai vähemmän surkeita suhteita takana, joissa mies oli "mies" eli se vellihousu joka kännis uhkas remmillä jos ei menny kaikki niinku piti, selvinpäin jurotti ja oli muutenvaan kusipää ja määräili, että nytkö sitten mä kiltimpänä miehenä saan maksaa siitä, kun emäntä perii omia saataviaan kohtalolta? Mene ja tiedä, me ei olla lopullisesti toisistamme päästy eroon yli kymmenen vuoden aikana, niin mennään nyt ku meinattiinki. Ne hyvät päivät on just niin parhaita, että nämä satunnaiset vittupääpäivät menee kyllä. Ei sitä ennenkään laitettu akkaa kiertoon het ku vähä vitutti.
    Kyllähän se vituttaa välillä ku isoistaki asioista keskustellessa muiden sana painaa enemmän ku mun, esim. nää meidän häät; ehotin appiukon tanssipaikkaa pääkallopaikaksi, kun ilmaseksi sais, nätisti järven rannalla ja talolta sais ehkä baarin, mutta ei kelvannu. Tai siis, ei kelvannu ennenkö anoppi sano että tottakai meette siellä naimisiin! Sitten alko tapahtua. Autokaupat? En lähteny mukaan, mutta sovittiin että mieluiten saksalainen farkku, mutta ei missään herran nimessä ranskalaista! Mikä tuli? Pökötti. Kämppää ku kateltiin, niin tuli vaan kotia että "me sitten ostettiin asunto paikasta X."

    Joo, ehkä mä oon päästäny itteni vajumaan tossun alle, mutta ainakaan en oo taivasalla. Vittu. Pienet sille! Eiku, ei, enhän mä saa juodakaan ku max. 2 kertaa kuussa.... Tiesittekö, että 2 olutta lasketaan ryyppäämiseksi, mutta yhden voi ottaa? Siis sillee, pari kertaa viikkoon.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #7983
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Sut on hakattu pahemmin maanrakoon kuin mut. Pienet sille.

    Ai niin, mä en dokaa edes tuon vertaa Kippistellää colaa?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #7984
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Defu, mä oon tässä ruvennu miettimään, kun tuolla eukolla on läjä enemmän tai vähemmän surkeita suhteita takana, joissa mies oli "mies" eli se vellihousu joka kännis uhkas remmillä jos ei menny kaikki niinku piti, selvinpäin jurotti ja oli muutenvaan kusipää ja määräili, että nytkö sitten mä kiltimpänä miehenä saan maksaa siitä, kun emäntä perii omia saataviaan kohtalolta? Mene ja tiedä, me ei olla lopullisesti toisistamme päästy eroon yli kymmenen vuoden aikana, niin mennään nyt ku meinattiinki. Ne hyvät päivät on just niin parhaita, että nämä satunnaiset vittupääpäivät menee kyllä. Ei sitä ennenkään laitettu akkaa kiertoon het ku vähä vitutti.
    Kyllähän se vituttaa välillä ku isoistaki asioista keskustellessa muiden sana painaa enemmän ku mun, esim. nää meidän häät; ehotin appiukon tanssipaikkaa pääkallopaikaksi, kun ilmaseksi sais, nätisti järven rannalla ja talolta sais ehkä baarin, mutta ei kelvannu. Tai siis, ei kelvannu ennenkö anoppi sano että tottakai meette siellä naimisiin! Sitten alko tapahtua. Autokaupat? En lähteny mukaan, mutta sovittiin että mieluiten saksalainen farkku, mutta ei missään herran nimessä ranskalaista! Mikä tuli? Pökötti. Kämppää ku kateltiin, niin tuli vaan kotia että "me sitten ostettiin asunto paikasta X."

    Joo, ehkä mä oon päästäny itteni vajumaan tossun alle, mutta ainakaan en oo taivasalla. Vittu. Pienet sille! Eiku, ei, enhän mä saa juodakaan ku max. 2 kertaa kuussa.... Tiesittekö, että 2 olutta lasketaan ryyppäämiseksi, mutta yhden voi ottaa? Siis sillee, pari kertaa viikkoon.
    Varsin synkkää luettavaa, paikotellen jopa tuttua mikä tekee siitä vielä synkenpää.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #7985
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Varsin synkkää luettavaa, paikotellen jopa tuttua mikä tekee siitä vielä synkenpää.
    Oon saattanu suutuspäissäni nyt kärjistää rankalla kädellä, mutta karu totuus on että tossun alla täällä ollaan. Mutta mikäs siinä, on katto pään päällä ja ruokaa kaapissa. Ja pojalla hyvä olla.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #7986
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei sillä pojalla oo hyvä olla jos teillä ei oo hyvä olla.

     
     
  7. #7987
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ei sillä pojalla oo hyvä olla jos teillä ei oo hyvä olla.
    Nimenomaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #7988
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kyllä meillä suurimman osan ajasta on, nää satunnaiset vittupääpäivät vaan korostuu kun on molemmat väsyneitä jne. (: Näillä kun on taipumuksena sattua just sellaseen aikaan kun kummallakin on syystä tai toisesta muutenkin pinna tiukalla.

    edit. Vaikka siitä on jo pitkälle toistakymmentä vuotta aikaa kun olin pikkunassikka ja porukat eros, mä muistan sen tulehtuneen ilmapiirin paremmin ku eilispäivän. Ja tiiän että joskus ero on mukeloille parempi kun se yhdessä kituuttaminen, mutta kuten sanottu, nyt vaan sattuu olemana uskomattoman paska viikonloppu. Meikäläisen mielenterveysongelmat, ja emännän työkuviot, talous, muutto ja kaikki kasaantuu niin paineet on kovat. Ja nyt just pitäis niitä paineita kyllä välttää kun toipuminen alkanu.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #7989
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Kyllähän sitä ne lattianrakoon huutamiset kestää jos vaan muina aikoina se toinen osapuoli osoittaa rakkautta. Ei sanallisesti, vaan niillä pienillä teoilla. Sanat on sanoja, teot kuitenkin ratkaisee.

     
     
  10. #7990
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Hyvin kiteytetty. Ja kun tämä mun purnaaminen tosiaan on aina sillon ku oon pahana, niin kärjistyy. Ja nyt on vähän aikaa ollu lääkkeet syömättä, vahingossa, niin korostuu entisestään. Oikeesti meillä on läheisempi ja rakastavampi suhde ku monella muulla, mutta sillon just ne riidatkin on kovempia. Oon vaan antanu lievästi järkyttävän kuvan tuosta emännästä täällä, varsinkin niillä känniavautumisilla, huh. Tämä nyt vaan on toiminu suht turvallisena kanavana päästää enimmät höyryt ennenkö nielee sisunsa ja painuu sopimaan asiat.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #7991
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Synkkää tarinaa jätkät. Valta kuuluu meille ja se täytyy ottaa takaisin Noh, vitsiä vaan ellei myös hieman totuutta mukana Omia menojani ja juomista ei rajoiteta vaan terve järki sanoo minulle mitä kuuluu tehdä...ei vaimo. En ole hallitseva kusipää, mutta myöskään en tassi toisten tahtien mukaan. Tiedä sitten, onko aina paras vaihtoehto, mutta muutakaan en osaa tehdä. Keskutella voidaan kaikesta ja aina, mutta toisen hallintaan ei lähdetä lainkaan. Meillä riidat paisuvat kunnon paskamyrskyksi, mutta asiat sovitaan heti kun on saatu tuuletettua kunnolla. Riitelyä en suostu tekemään pojan läsnäollessa, koska en halua luoda sille turvattomuuden tunnetta.Tiedän kuullostaa todella lässytykseltä, mutta yhdessä yritetään tehdä päätökset...jos se ei onnistu niin minä sanon lopulliset sanat. Päätökset kuitenkin täytyy perustua yhteisenhyvään, eikä omien tarpeiden toteuttamiseen.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #7992
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Juuri näin. Kenenkään ei KANNATA eikä TARVITSE olla tossun alla.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Riitelyä en suostu tekemään pojan läsnäollessa, koska en halua luoda sille turvattomuuden tunnetta.
    Tuossa yksi parhaista elämänohjeista vanhemmille.

     
     
  13. #7993
    Onks täällä missään suomennus osiota noi nimet noille osille ja muille asioille on ihan hepreaa. Oon itse aloittanut ihan nyt tän höyryttelyn ja oon ihan pihalla, laitteiden kanssa on käynnissä joku viritys kilpailu jännitteitä nostetaan, viritellään jotain ihme putkia jota kärytellään toholla punaseks. Mä ostin tuolta Paul Saar nimisestä putiikista semmosen alotus pakkauksen, onks noi yhteensopivia jonkun merkin kanssa vai oonko mä naimisissa ton kaupan kanssa, noi litkut, ei oo kalliita mutta mistä tietää mitä ne sisältää, kun oon lukenu jostain glyserolista ja sellasista aineista. olis kiva jos joku kokeneempi auttais vähän alkuun.

     
     
  14. #7994
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kannattaa lukea tämä huolella ja ajatuksella:

    Höyrypään Käsikirja - Ilmainen sähkötupakka e-kirja

     
     
  15. #7995
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Nyt rupes taas jurppimaan sittarin tarjoukset. BD+DVD 21 tapaa pilata avioliitto jumalaton kyltti vieressä plussatarjous 10€ ja pienellä bd+dvd 19,95. No toki otin ku ajattelin että juuri ko tuotteesta tarjous ja normihinta 19,95. Ja autolla katsoin ni eiku takas kauppaan ja vaihtamaan siihen DVD versioon mikä oli bd+dvd vieressä kyltistä hieman kauempana ja sitä juuri tarjous koski. Vastaavaa käyny välillä kun hehkutetaan tarjousta ja pienellä präntillä onkin päivät ja tarjous alkaakin hmnna tai jo loppunut. No jokin aika sitten tein päätöksen että lompsin aina palauttamaan tai vaihtamaan tuotteen jos epähuomiossa ottaa väärän tuotteen minkä luulee olevan tarjouksessa muttei olekkaan. Kerran tosin kannattikin ku jossai marketissa oli sääntö että jos peritään väärä hinta, saa tuotteen ilmaiseksi. Yhdestä satkun kuntolaitteesta oli tarjous ja ostin sen kunnes kassan jälkeen huomasin että perittiinkin normihinta. No infosta sain koko laitteen hinnan takaisin ja laitteen sitten ilmaiseksi. Ja tuli yllätyksenä kun en sellaisesta säännöstä tiennyt mitään. Mutta juu tarjousten epäselkeys kyllä välillä vatuttaa, tyyli kun kaupassa on kerätä ostokset eikä lukea jokaista pikkupränttiä.

     
     
  16. #7996
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Kyllä minäkin nyt kannan tähän oman korteni kekoon. Nykyajan naisista on tullut kyllä yksiä saatanoita, ei ole enää miesten ja naisten hommia,on hommia mitkä akat viittii tehdä,jotenkin, ja sitten loput,jotka mies tekee. Jos suostut kaikkeen et ole mies,jos et anna periksi olet paska ja ruvetaan kertoilemaan että löytyy parempaakin.

    Jotenkin ymmärrän sen että 50 vuotta sitten kun hameväki rupes liaan paljon tunkiolla kukkoilemaan, se palautettiin maan pinnalle, en nyt jumaloi pieksämistä tai henkistä väkivaltaa mutta kyllä se nyt kumminki uros on aina se lauman johtaja ollut.

    Nykyajan naisilla on niin paljon valtaa ja tarvetta saada tuoda itseään esille että unohtuu itseänsä esilletuodessa oikeat aiheet aiheet ja määrä ja pupelletaan tasa-arvon nimissä kaikki paska ulos, tästä saadaan aikaan hameväen suusta tulevaa paskapuhetta joka pitäisi tajuta, vaikkei tajuta itsekkään mitä suusta lasketellaan tulemaan. ja jos ei mene perille tai olet erimieltä --> mökötys kiukuttelu seksilakko jne muuta paskaa, ihan vaan siksi kun "oisit kuunnellu" tai "siusta on tullu ihan paska" tai "kyllä pitäs tajuta".

    Itsehän miehet on tähän kuoppaan itsensä kaivaneet,ja huonoin homma tässä on se että akat tietää sen. Ja sitä käytetään,surutta. Aina jos on takaraivossa pienikin tunne että joudutaan altavastaajaksi tai ollaan "omasta mielestä" oikeassa, ruvetaan jakamaan iskua vyön alle, sen tietää naiset ja sen tajuaa miehet. Ja se että otat tai koitat asiaa omaksi eduksesi kääntää edes hieman että päästään siihen TASA-ARVOON, olet sovinisti, et arvosta naisia, käytät henkistä väkivaltaa, ja teet noin kun olet mies.

    Nykyajan akkojen käytös ei eroa pikkulasten touhusta muulla tavalla kuin siten että sillä on vaikutusta, jos lapsi kiukkuaa, sitä torutaan ja laitetaan vaikka hetkeksi paussipenkille ja sitten kun on rauhoituttu selitetään ja sovitaan asia,ja lapsi tajuaa. Tajuaako naiset, tajuaa,mutta vain hetken, ensi kerran kun ei mene kaikki suunnitelmien mukaan ja ollaan tilanteessa äskeinen.

    En nyt yleistä kaikkia naisia,mutta suurin osa, ei jumalauta...

    Koita tässä nyt sitten olla mieliksi, ihan sama mitä teet, aina löytyy jotain, vaikka se pikkuasia mistä vähän voi tökätä pikku puukolla kylkeen.

    saatana että kävikin risomaan,etenkin kun huomasin että aina enemmän on ihmisiä ketkä on ihmeissään elämänkumppaniensa kanssa.

    Kaikkein eniten vituttaa se kun olet kiltti ja tiputat renttuvaihteen pois silmästä ja koitat olla niin helvetin gentlemanni ni tämä on palkka. Jos sitten koitat taas että "vittu nyt repästään meininkiä" huomaat repäseväs muuttoauton oven kiinni ja ihmetteleväs yksiössä että mitäs vittua. Mie tarviin ison pullon viskiä ja vitusti sorrettuja miehiä ja paljon aikaa ruveta puimaan tätä perkeleen maailmaa ja miten on taas asiat ryssitty näin.
    Joskus jos saa aikatauluja natsaamaan niin autot täyteen viinaa ja katkerat höyryttelijät, miehet, lähtee mökille! Miesten vuoro @E-Savuke.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #7997
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Suomalaiset vaan hakevat mm-kisoista kokemuksia kun muut maat ottaa mitalit.
    Spoileri!



     
     
  18. #7998
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Päädyn tässä toteamaan ikimuistoisen lausahduksen Vareksesta:

    Ilman seksiä naiset olisi tapettu sukupuuttoon.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #7999
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Naisten kanssa riitelyssä on hyvä muistaa että nainen on aina oikeassa. Ja asioita mistä valitetaan ei kannata yrittääkkään muuttaa, helpompaa kun tietää mistä valitetaan. Melki parempi antaa aihetta valitukselle tasaisin väliajoin niin ei tule sitten uusia valituksen aiheita. Kyllähän se välillä ihmetyttää kun yhtenä hetkenä kaikki on päin peetä ja toisena kaikki hyvin vaikkei mikään muutu. Jos muuttuu niin silti kaikki on päin peetä ja toisena päivänä taas kaikki hienosti. Että järkisyytä on turha etsiä onko kaikki hyvin vai huonosti
    Viimeksi muokannut tero; 17.08.13 kello 20:09.

     
     
  20. #8000
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Onhan se jo politiikassa ja virkavallan jäsenenä huomattu miten käy. Urpilainen ja Kyllönen hyviä esimerkkejä nykyhetkestä, ja sitten tämä naispoliisi joka käytti "sosiaalisia taitoja" hakatessaan pampulla ja epäonnistuen sen Hervantalaisen rähisijän

    e. Nyt loppuu tää naisvihan lietsonta kyllä, ennen kuin luuponen ja Vizi hermostuu. Känkkäränkkä pitää purkaa mutta menny jo ehkä vähän liian pitkälle
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •