Sivu 395 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 295345385391392393394395396397398399405445495895 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,881 - 7,900 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7881
    Olis pitänyt vaan ajaa ne kaikki mahdolliset kortit joskus aikoinaan.
    Kyllönen nussii liikenteen kohta sellaiseksi, et kukaan ei pysty enään kulkea muuta kuin julkisilla.

    Ottaa päähän tollanen taksisuharointi. Hyvä kun joskus kännissä kehtaan taksin tilata, on se niin helvetin kallista hupia.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #7882
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Taksihan on niitä viimeisiä monopoleja jota ei ole uskallettu avata vapaalle kilpailulle..vanha jäänne menneilta ajoilta..suurimmassa osassa Suomea on hyvä mennä julkisilla kun julkista liikennettä ei ole..lisää vain veroja polttoaineisiin..asiasta kolmanteen..jaa höpisikö Trafi venekortista. Sillä taitaa olla sama tilanne kuin verohallinnossa..turhia virkamiehiä ja byrokraatteja miettimässä asioita kun ei perkele ole muuta tekemistä..yhtä pätevä ajatus kuin se "talkootyön" verottaminen..tuollaisten virkamiesten elättämiseen ja sössimiseen on kaksi vuosikymmentä paisutettu Suomen julkista velkaa ja aina kun tulee pää vetävän käteen on joka hallitus korottanut hädissään välillisiä veroja..

     
     
  3. #7883
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #7884
    Ei ollut ilmeisesti tarpeeksi myyvä otsikko iltalehden mielestä, oli nimittäin otsikoitu hetki sitten näin:
    Raimo Sailas Kanavassa: Suomi tarvitsee oikean hallituksen
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #7885
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    ^Vaihtui sitten henkilökin Ilaskivestä Sailakseen?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #7886
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Vituttaa tää suomen alkoholi/turvallisuus/tupakointipolitiikka. Kiristyy vuosi vuodelta. Sähkötupakan kanssakki on nykyään helvetin vaikea päästä festarialueelle, koska järkkärille pitää turvatarkastuksessa erikseen selittää mikä on modi ja mitä sillä tehdään. Joo, se ei rähjähdä, eikä sillä voi tappaa ketään. Niin ja siitä ei voi juoda viinaa. Eilen jouduin todistelemaan että mun 30 ml nestepullossa ei ole mitään alkoholipitoista, vaan se on ihan DIY -vanilijapiipputupakkanestettä. Höyryttelykään ei ole sallittua muualla kuin n. kuuden neliömetrin karsinassa, mikä on sijoitettu festarialueen laitaan, josta ei näe edes lavalle. Järkkäri kyllä sai vedellä höyryjä missä haluaa kynystä egotikustaan, saatana.

    Kaljatuoppiki maksaa 6,5€, rahaa paloi rikollisen paljon eilen. Ei ollu vielä pari vuotta sitten tällainen meininki..
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  7. #7887
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kai siellä festareilla jotain positiivistakin oli? Että vähän lievenee vitutus...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #7888
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Vituttaa tää suomen alkoholi/turvallisuus/tupakointipolitiikka. Kiristyy vuosi vuodelta. Sähkötupakan kanssakki on nykyään helvetin vaikea päästä festarialueelle, koska järkkärille pitää turvatarkastuksessa erikseen selittää mikä on modi ja mitä sillä tehdään. Joo, se ei rähjähdä, eikä sillä voi tappaa ketään. Niin ja siitä ei voi juoda viinaa. Eilen jouduin todistelemaan että mun 30 ml nestepullossa ei ole mitään alkoholipitoista, vaan se on ihan DIY -vanilijapiipputupakkanestettä. Höyryttelykään ei ole sallittua muualla kuin n. kuuden neliömetrin karsinassa, mikä on sijoitettu festarialueen laitaan, josta ei näe edes lavalle. Järkkäri kyllä sai vedellä höyryjä missä haluaa kynystä egotikustaan, saatana.

    Kaljatuoppiki maksaa 6,5€, rahaa paloi rikollisen paljon eilen. Ei ollu vielä pari vuotta sitten tällainen meininki..
    Flow?

     
     
  9. #7889
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Jalometalli @ Oulu. Olihan tuo muuten halvetin hieno päivä ja kohta lähden katselemaan lisää. Vituttaa vaan tuollaisten olennaisten festarin osa-alueiden hiominen tuohon kuntoon. Vielä vuonna 2008 Tuskassa tuotiin omat (alkoholi)juomat sisään ja nautittiin alueella, eikä tapahtumassa ollut minkäännäköisiä järjestyshäiriöitä. Nykään meininki on vähän erilainen ja kukkahatut kiittää.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  10. #7890
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Tuuppasin Android 4.1.2 tuohon Wildfire Ässään. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä ja todettua ettei tuota sysipaskaa puhelinta saa viritettyä paremmaksi.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  11. #7891
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Eipä tuohon romuun taida mikään muu toimia kuin paremman ostaminen. Nimellisestihän tuossa on 512Mt sisäistä muistia, "fiksut" insinöörit HTC:llä päättivät että siitä lohkaistaan ~350Mt Androidille ja siitä ongelma johtuu.

    Uutta puhelinta etsimässä siis, vaatimuksena useampi gigatavu vapaata sisäistä muistia perussetupin jälkeen.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  12. #7892
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Eipä tuohon romuun taida mikään muu toimia kuin paremman ostaminen. Nimellisestihän tuossa on 512Mt sisäistä muistia, "fiksut" insinöörit HTC:llä päättivät että siitä lohkaistaan ~350Mt Androidille ja siitä ongelma johtuu.

    Uutta puhelinta etsimässä siis, vaatimuksena useampi gigatavu vapaata sisäistä muistia perussetupin jälkeen.
    Jos vähän enempi olet panostamassa niin suosittelen Oppo Find 5:ta, erittäin laadukas luuri hintaan nähden (speksit kuitenkin HTC ONE, GalaxyS4 tasoa). Rahti kestää jonkun aikaa, kaverilla tais tulla ~viikossa perille. Buy OPPO Find 5 - Free Shipping from Europe (EU) - OPPO Style Europe

    e: itse en siis ko. laitetta omista, valitettavasti. Hintaan nähden tuo (imo) on ehdottomasti paras valinta, jos android-flagship-laitteen haluaa.. (vittu mikä sanahirviö )

     
     
  13. #7893
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Internal ja External Storagen pystyy vaihtamaan keskenään. Jos sulla on esim. 16 gigan muistikortti niin sä voit tehdä siitä ns. internal storagen eli kaikki softat sun muut asennetaan vakiona sille.

    Mulla on Xcover 2 jossa ei vakiona ole kuin reilu giga sisäistä muistia niin tuommoinen oli jokseenkin pakko tehdä.

     
     
  14. #7894
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Helpoiten tuo hoituu jos puhelin tukee Cyanogenmodia, siinä on kymppiversiosta asti ollut ominaisuus että voi vaihtaa storaget keskenään.

     
     
  15. #7895
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Soittoäänex säkkijärven polkka ja se on siinä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #7896
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Jaahas, saatiin sitten YT-neuvottelut lopulliseen muotoon. Lähti niin paljon kohteita ja esimiehiä, että ei oikein hirvittää. Omalla kohdalleni napsahti alennus...noh, ei sille mitään voi. Esimiestehtävät ovat tulleet päätökseen, joka tarkoittaa sitä et kun paska iskee tuulettimeen (ja se tulee iskemään) voitte vetää tumppuunne. Minä en auta enää missään ylimääräisissä tehtävissä. Jos ja kun tulette lipomaan persettä tehtäviin palaamisesta niin hinta on eri! Toisaalta tehtävistä irtisanominen on sen verran hankalaa, että palkkaa joudutaan maksamaan melkein vuoden loppuun asti Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen kun ei tarvise enää stressata mistää vaan suoriutua omasta työstä hyväksyttävästi.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  17. #7897
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Jaahas, saatiin sitten YT-neuvottelut lopulliseen muotoon. Lähti niin paljon kohteita ja esimiehiä, että ei oikein hirvittää. Omalla kohdalleni napsahti alennus...noh, ei sille mitään voi. Esimiestehtävät ovat tulleet päätökseen, joka tarkoittaa sitä et kun paska iskee tuulettimeen (ja se tulee iskemään) voitte vetää tumppuunne. Minä en auta enää missään ylimääräisissä tehtävissä. Jos ja kun tulette lipomaan persettä tehtäviin palaamisesta niin hinta on eri! Toisaalta tehtävistä irtisanominen on sen verran hankalaa, että palkkaa joudutaan maksamaan melkein vuoden loppuun asti Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen kun ei tarvise enää stressata mistää vaan suoriutua omasta työstä hyväksyttävästi.
    Tervetuloa takaisin nurmiporien joukkoon, it sucks, youll love it



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  18. #7898
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Toi perkeleen shitella... Jos hitaampaa tapaa postittaa etsii niin voip olla aikas hankalaa... Paketti kulkee 24tuntia ulkomaanterminaalista lajittelukeskukseen.. vittu kävellenkö ne paketit vie.. ja normipaketti mikä perjantaina viety postiin seisoo lajittelukeskuksessa..miusta nähden ulkoistaisivat itellan toiminnan vaikka namibiaan kunhan tuohon pirun laitokseen saisi liikettä aikaiseksi..

     
     
  19. #7899
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Muutaman viikon takainen kännireissu, jossa olin tuhannen tuubassa työntäny nemesiksen taskuun ilman lukitusta.

    Somnium taitaa olla kokonaan entinen, taskun kohdalle palohaava joka päätti tulehtua huolella. Tänään käyty lekurissa, panacodia ja antibiootteja. Rasvalappuja joutuu itku kurkussa vaihtaan, pikkusen kipeähkö.

    Voi vittu mä taas sanon Ja toki näin lomalla tääki ilo.

     
     
  20. #7900
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Vitun lomakelit, ens viikon puoleenväliin lomaa ja melkeen joka vitun päivä vettä
    Nooh nappasin äkkilähdön turkkiin itelle ja vaimokkeelle keskiviikoks, 34-40 lämmintä lupaillaan koko lomalle
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •