Sivu 390 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 290340380386387388389390391392393394400440490890 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,781 - 7,800 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #7781
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Joo, tääkin on aika heikkoo, pingikin 14! ja jossain välis joutuu odottelemaan

     
     
  2. #7782
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Ärsyttää tää perkeleen netti höpinä.. eikös näille oo omaa ketjuu..

     
     
  3. #7783
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Kyllä mulla tunnistuu (N9) albumit, vähän turhan hyvinkin kun tunkee muokkaamattoman pätkän eli musiikkikappaleesta lyhennetyn soittoäänenkin alkuperäiseen albumiin.
    Muokkaa tietsikalla niitä MP3:n tägejä jollakin 'mp3tag' ohjelmalla, oli windows aikana joku mp3tag, ja vastaava näkyisi jääneen ubuntuunkin päivityksen jälkeen mp3tägin muokkausohjelma asentamatta mutta enpä ole musiikkiakaan vähään aikaa puhelimelle ladannut, laitoin tägejä muokatessani myös pienen albumin kansikuvan ja tämä N9 osaa näyttää senkin no tää kuuluisi siihen toiseen ketjuun
    Tulin tänne purnaamaan että heitän koko zydeemin seinään ja valelen bensalla, mutta päätin kuitenkin viimeisenä oljenkortena koittaa tota ohjelmaa.
    Ziisös mä sain sen toimimaan!
    Tuolla sain poistettua ne tagit ja muun paskan ja luotua kaiken uudestaan.
    Nyt ne on puhelimessa siististi albumissa kaikki järjestyksessä! Hemmetti ja mä heitin jo kirvestä kaivoon..
    Jos joskus tavataan niin saat kiitoksena vihjeestä koskettaa mun kiveksiä, se on etuoikeus jota ei monelle oo suotu!
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  4. #7784
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215
    Toi mun banneri alhaalla.
    Vitut mä mitään kahta tonttua ole säästänyt!

    GGTS,Provari x 2, Ithaka, odysseus, penelope, Kayfun....

     
     
  5. #7785
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Kihtikohtaus, hieno homma. Luulin että ois ollu tarpeeksi kipeä, mutta ei ollu. Tohtori halus nivelestä näytteen mistä vois tutkia uriittikiteet. Pahaa aavistelin kun huoneeseen menin ja oli hoitajakin jo paikalla. Jumalauta mikä tuska, näyte jäi saamatta ja kortisoniakin meni vain puoli miliä. Halus pistää uudestaan, sanoin että jää kyllä pistämättä. Hankki taju mennä siinä.
    Sitten, apteekista Indometinia. Autoon päästyäni otin yhden ja ajoin 40min töihin. Niin paha olo että tunnin kärvistelyn jälkeen oli pakko lähtee pois. Heti kun jotain yritti tehdä niin meinas lounas tulla ulkoilemaan.
    Särky on kyl heivannu vähän, mutta jos noi pillerit tommosta tekee niin särkeköön. Kai se silti joskus loppuu.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  6. #7786
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286
    Hups


     
     
  7. #7787
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Sitten, apteekista Indometinia..
    Ihan hirveetä mahantappolääkettä! Älä missään nimessä syö sitä ilman suojalääkitystä. Somac oli mulla sillon samaan aikaan ku ite Indometinia vedin. Silti oli maha hajalla...

     
     
  8. #7788
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hirsipuutarhuri Näytä viesti
    Toi mun banneri alhaalla.
    Vitut mä mitään kahta tonttua ole säästänyt!

    GGTS,Provari x 2, Ithaka, odysseus, penelope, Kayfun....
    Äläjätäbannereille miesten hommia. Excel
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #7789
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Perhanan greekot. 5 päivää mennyt eikä vastausta takuuasioihin Zorbaksen suhteen.
    Taitanee olla syytä pistää disputea vetämään.
    KGO & Twist

     
     
  10. #7790
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Lyhyesti:

    Dream:
    Laski allensa puolen tankkia.
    Vuotokohdan selvityksessä viitisen milliä nestettä pöydälle/paperille/sormille/syliin.
    Huuhtelun lomassa eriste viemäristä alas.

    Vision Eternity:
    Setupoidessa jompikumpi napa poikki. (En ees viittiny kattoo kumpi)

    Tekis mieli heittää kaikki jäljellä olevat kamat seinään, heittää sen jälkee parvekkeelta alas, vetästä yli jyrällä ja samal polttaa muutama sätkä.. ...KELE!!!!

     
     
  11. #7791
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Kihtikohtaus, hieno homma. Luulin että ois ollu tarpeeksi kipeä, mutta ei ollu. Tohtori halus nivelestä näytteen mistä vois tutkia uriittikiteet. Pahaa aavistelin kun huoneeseen menin ja oli hoitajakin jo paikalla. Jumalauta mikä tuska, näyte jäi saamatta ja kortisoniakin meni vain puoli miliä. Halus pistää uudestaan, sanoin että jää kyllä pistämättä. Hankki taju mennä siinä.
    Sitten, apteekista Indometinia. Autoon päästyäni otin yhden ja ajoin 40min töihin. Niin paha olo että tunnin kärvistelyn jälkeen oli pakko lähtee pois. Heti kun jotain yritti tehdä niin meinas lounas tulla ulkoilemaan.
    Särky on kyl heivannu vähän, mutta jos noi pillerit tommosta tekee niin särkeköön. Kai se silti joskus loppuu.
    Sama vaiva täälläkin,Indometin veti pakin täysin sekaisin. Pronaxen ajaa saman asian ilman sivuvaikutuksia. Tällä hetkellä 1xApurin/pv. Kivut jäi vekka samantien.

     
     
  12. #7792
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Windowskone heitti henkensä.. bluescreeniä pukkaa.. kovalevy leipoi. Onneksi ei ollu mitää tärkeetä siel. No töiden jälkee asenteleen uudestaan kaikki ohjelmat.

     
     
  13. #7793
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kyllä se Basic vaan oli poikaa, ei leiponut konetta jänkkiin ja kun ahkerasti ruuvasi kasettiasemaa niin toimi ne softatkin.

    Aataminaikainen paskahan se oli, DOSilla jo jotain teki.
    KGO & Twist

     
     
  14. #7794
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    421
    Tästä lähtien kaikki mitä myyn tai vaihdan on VÄHINTÄÄN PRIIMAA vaikka olis kuinka paskassa kunnossa tai vaikka epäonnisesti jotakin valmistusvirhettä tms. Ei ole siis MITÄÄN mainitsemisen arvoista varsinkaan jos kyseessä joku markettilaitetta parempi laitos. Joo, näillä mennään kuten näyttää olevan tapa. Hitto kun on vaan niin hidas oppimaan...

     
     
  15. #7795
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    10 PRINT JEE
    20 GOTO 10

    Tuosta se koodausura lähti.

     
     
  16. #7796
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Syntax error.

    Korjattu versio:

    10 PRINT "JEE"
    20 GOTO 10
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #7797
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Omat tekstipelit oli ATK-tuntien pelastus, mielenkiinto lopahti konekielen myötä.
    KGO & Twist

     
     
  18. #7798
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Syntax error.

    Korjattu versio:

    10 PRINT "JEE"
    20 GOTO 10
    Ei oo syntax error, lainausmerkkien pois jättäminen aiheuttaa vain sen että ei tulosteta tekstiä JEE vaan tulostetaan vain numero 0.

    Tähän tyyliin:


     
     
  19. #7799
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    OK, tuo Basic siten näköjään ei herjaa edes tuollaisessa tuntemattomasta muuttujasta, vaan olettaa sille arvoksi 0. Täysin kelvoton kieli.

    Ammattilaisena vihaan skriptikieliä jotka sallii tuollaiset virheet. Niitä on tosi pirullinen löytää yhtään isommasta koodista...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #7800
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Xinot Näytä viesti
    Tästä lähtien kaikki mitä myyn tai vaihdan on VÄHINTÄÄN PRIIMAA vaikka olis kuinka paskassa kunnossa tai vaikka epäonnisesti jotakin valmistusvirhettä tms. Ei ole siis MITÄÄN mainitsemisen arvoista varsinkaan jos kyseessä joku markettilaitetta parempi laitos. Joo, näillä mennään kuten näyttää olevan tapa. Hitto kun on vaan niin hidas oppimaan...
    Haha tuon oppi jo aikaa sitten kun vain on tehnyt ihmisten kanssa kauppaa.
    Viimeksi kun menin autoa ostamaan, oli auto täydessä kunnossa. Mitä nyt oli helvetinmoinen kivi lentänyt keskelle tuulilasia ja tuulilasi hajalla.
    Myyjä unohti mainita siitä.
    Kaikkein parhaita on nuo "pieniä käytönjälkiä".
    Esimerkkinä primera mitä joskus teininä ostin, siellä oli koira syönyt puolet penkeistä xD.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •