Sivu 39 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2935363738394041424349891395391039 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 761 - 780 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #761
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    fiilis on kuin repomiehellä kun ei ala wizardin paketti tulla

     
     
  2. #762
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    20

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tässa nyt niin vaan kävi, että jouduin hakemaan ärrältä spadduaskin. Laturin usb-piuha on hajonnut ja akut lopussa. Sauhuttomalta ei onnistunut päivässä saada uutta piuhaa tilalle.
    Tuttavapiirissä on vain yksi vapottelija, jonka luokse vasta illalla pääsee latailemaan.
    Kyllä muuten osaa siepata! Aatelkaas kohdallenne..

     
     
  3. #763

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voe helevetti kun ei meinaa kännissä osua reikään. Ihan cartoja siis koitan täytellä.

     
     
  4. #764
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Abbatti Näytä viesti
    Voe helevetti kun ei meinaa kännissä osua reikään. Ihan cartoja siis koitan täytellä.
    Vinkki Testaappa kännipäissään osua siihen keskiputkeen niin kaikki on varmasti reunoilla

     
     
  5. #765
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Se on semikännissä hankalaa kyllä sihdata, ku näkee kahtena. Sitte ku näkee kolmena, niin homma alkaa sutviutumaan. Tähtää siihen keskimmäiseen. Vähä ku nussiessa, mutta ei sinne päinkään siis.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  6. #766
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Abbatti Näytä viesti
    Voe helevetti kun ei meinaa kännissä osua reikään. Ihan cartoja siis koitan täytellä.
    Vinkki Testaappa kännipäissään osua siihen keskiputkeen niin kaikki on varmasti reunoilla
    Jäägeri is back the vapor

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #767
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Jaahas, meillä näyttää olevan uusi tulokas foorumilla: JaaGeRMaisTeR Käyppäs vähän esittelemässä itseäsi "tuore höyryttelijä esittäytyy"...kerro vaikka mikä on sun lempiväri jne Aika katoamistempun teit...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #768
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pitääpä käydä

     
     
  9. #769

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Abbatti Näytä viesti
    Voe helevetti kun ei meinaa kännissä osua reikään. Ihan cartoja siis koitan täytellä.
    Vinkki Testaappa kännipäissään osua siihen keskiputkeen niin kaikki on varmasti reunoilla
    Näinhän se muuten äkkiä ajateltua toimii paljon paremmin and welcome back mr.jaager

     
     
  10. #770
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tulee näppylöitä, kun viesti alkaa sanoilla "Olen lue..." ja varsinkin kun kysytään jotain "fiksua" 3 ketjussa offtopic+IRC offtopic ja sitten siihen tulee 2 sivua vastauksia, muttei aiheeseen liittyvään kukaan neuvo, ..le!

    Kysytään sitten täällä: Mitkä nastarenkaat venäläiseen polkupyörään kesäksi?
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  11. #771
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    44

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ketuttanut koko viikonlopun ja tän päivän poltella analogisia, kun eka laite (eGO-T) ei ole vielä tullut ;< Kait tästä sitten pitää mennä hermosauhuille. prkl.
    Yks chilipää höyryllä.

     
     
  12. #772
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Azukki Näytä viesti
    Ketuttanut koko viikonlopun ja tän päivän poltella analogisia, kun eka laite (eGO-T) ei ole vielä tullut ;< Kait tästä sitten pitää mennä hermosauhuille. prkl.
    Voimii jäbälle. Se oli tosi nakertavaa kanssa kun odotin itsekkin ekaa vempainta postista, vielä enemmän otti päähän kun tuli perjantaina ja nesteet vasta seuraavana maanantaina...

    Mutta nyt ärsyttää oma saamattomuus, kun ei tiskivuori katoa tuolta millään...

     
     
  13. #773

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lavatube ilmestyi perjantaina, mutta akut ei. :'( Koko viikonlopun sai odotella maanantaita ja onko itella mies jättänyt korttia paketista. No kortti oli, mutta joko se vielä kuskailee sitä ympäri kaupunkia, tai taas kerran joku on jättänyt lukematta paketin saapuneeksi siwaan, ja yllättäen siwassa tiskillä juuri se tytteli joka tuijottaa tyhjin silmin konetta, ja toistelee ei se voi täällä olla, kun ei näy koneella. Muut siis suostuvat ystävällisesti katsomaan hyllyn läpi, jos ei ole ruuhka aika.
    Noh. illemmalla uusi täsmäisku ja toivottavasti eri ihminen töissä.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  14. #774

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää varkaat ja muu vastaava paska sakki. Tommoset saatana juipit saa mekastaa talossa miten lystäävät, poliisi joutuu ravaamaan alvariinsa kirjaamassa tapahtumia. Siltikään niitä ei saa vuokrakämpästä häädettyä. On kyllä ihmeellistä toimintaa ???

     
     
  15. #775
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    26

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    "Ärsyttää" koska putkessa höyryää 18mg TW:n Absinth ja sitä makua ei voi purra ja niellä. Pitää vaan imeä
    Im Alive And Vaping
    No perskeles..mua V-tuttaa kun ei v-tuta..nää "pojat auttaa..lomaa jäljellä 3 vk...pärjäilkää...huoh
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Laitteet: eGo-T | MegaloDon | Peleon18650- BODY | Joyetech 1K mAh | Lavatube
    I have been quit for 9 Months, 2 Weeks, 2 Days, 4 hours, 50 minutes and 49 seconds (290 days). I have saved 2015,26 € by not smoking 7255 cigarettes. I have saved 3 Weeks, 4 Days, 4 hours and 35 minutes of my life. My Q

     
     
  16. #776
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    no nyt tuntuu elämä potkivan taas päähän. eilen piti saada harrasteauto viimeisteltyä ja leimalle. koskaan ennen ei ole ollut ko autossa minkäänlaista käynti tai käynnistymis ongelmaa. eipä saatu eilen leimalle ekä kyllä tänäänkään. nyt ei siis ole taas aikaa laittaa ja tutkia ongelmaa. joten ei mennä leimalle ainakaan tämän vuoden puolella. kenelläkään ei tunnu olevan pienintäkään käsitystä että mikä voisi autoa vaivata. (liekö moottorin ohjaus boxi sitte kärähtänyt) alkaa tästä helposta ja halvasta väliprojektista tulla melko vaikea ja kallis.

    eikä tässä vielä kaikki. eilen tallilla autoa ihmetellessä alkoi tuolla jossain nenä-/poskionteloissa tuntua ikävää kutinaa. tuumasin että tämä muuten ei tiedä hyvää. aamulla kurkku sitten ihan pirun kipee ja päivän mittaan olo on muuttunut kaikkea muuta kuin paremmaksi.

    ja nyt sitten päätti ilmeisesti macbook pistää vielä yhteistyösopimuksen katkolle ainakin äänien osalta. onhan se tuota viimepäivinä muutaman kerran tehnyt mutta aina korjaantunut uudelleen käynnistämällä. enään ei toimi vaikka mitä tekis.
    hienostihan tuo on kyllä jo yli 3 vuotta palvellut.
    nyt kai ei muu auta kuin ottaa samsung päivittäiseen käyttöön. (minä kun niin pidin tuosta macbookin touchpadista)

     
     
  17. #777

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Toscana Mallin laatunestepaketti on sitten ollut matkalla itsenäisyyspäivästä asti. Suomessa se ei ole ja firma lohduttaa sillä, että kun joskus heille palautuu, lähettävät sen uudelleen. Kehottavat vielä menemään postikonttoriin - siellä se kuitenkin on. Vitut se meidän K-kaupassa on, disputea kehiin. Peleonilta tuli mielikamaani Mocha Coffeeta. Ensimmäinen purkki maistuu joltain ihme saippuatökötiltä vaikka on PG:tä. Mokkaa ei ole ikinä nähnytkään. Pitääkö noikin nyt pilata. Saas nähdä, mitä muut ovat. Takaisin ei edes viitsi pikkupulloa lähetellä, eri asia on se, jos ovat kaikki samaa paskaa. Ainoa hyvä puoli koko jutussa on nopea postinkulku, kunhan ensiksi saivat kamat kerättyä ja siihen meni aikaa. Ei viitsisi kartojakaan kostutella maistamisen takia, atot kun hajosivat kaikki alta aikayksikön ja drippailemaan, eli testaamaan makuja, ei pääse. Onko kellään jotain konstia kertoa ?

     
     
  18. #778
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Siis tää ei kohta enää voi olla totta! Muut on tänään saanu niitä 9.12. lähetettyjä liemipulloja, mutta eipä vaan täällä näy!

     
     
  19. #779

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Peleonilta tuli mielikamaani Mocha Coffeeta. Ensimmäinen purkki maistuu joltain ihme saippuatökötiltä vaikka on PG:tä. Mokkaa ei ole ikinä nähnytkään. Pitääkö noikin nyt pilata
    Minä en kyllä löytänyt kuin VG mochaa peleonin sivuilta kun olisin halunnut, mutten oikein tykkää VG litkuista voitko laittaa linkin PG osalta, tuntuu tämä ikänäkö jo painavan? No perskeles, näenhän minä ??? Se on tuota dekangin nestettä. äh

     
     
  20. #780

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sitähän se kaikilla kielletyillä lääkeaineilla. Vaikka se on halvin, on ollut tähän asti paras. Nyt paskaa. Kadoksissa olevassa Toscana Mallin paketissa olisi erilaisia kahvijuomanmakuisia nesteitä, siis oikeasti laadukkaita VG-tuotteita ( tai mistä minä ne maut tiedän, kun en ole maistanut ) ainakin toimittajien maineen perusteella.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •